חודש: ספטמבר 2020

איך לפתוח עסק באינטרנט מהבית?

אם אתה תוהה כיצד להפעיל את העסק באינטרנט, יש למצוא את הפריט הנכון. נתאר צעד אחר צעד תהליך שניתן להשתמש בהם כדי להתחיל לעבוד על האינטרנט. לכן הקפד לשים לב לכל מה שיש לי לומר, ודא שאתה מבין אותו, כדי ליישם את הצעדים הבאים לאחר שתפעיל את העסק שלך. השלב הראשון יהיה מחקר, אתה רוצה להיות בטוח כדי לאסוף את המידע אודות הזדמנויות שונות ותוכניות אשר מעוניינים ואת רוצה את העסק הביתי שלך. זה מאוד חשוב כי אתה יכול לקבל מידע, כי אף אחד לא יודע אם זה יהיה הנכון לעסקים או לא, אם אתה יודע עליהם דבר. יהיה חשוב מאוד להקדיש די זמן עבור האוסף של מידע. לעניות דעתי מייקל שטיינהרט יכול לקבוע . אחרי שיש מספיק וכתיבה בחרה את בית העסק שלו אז אתה צריך לתכנן את הזמן עבור קידום ושיווק המוצרים והשירותים שלהם כדי להשיג תוצאות. בזמן האחרון אני מתחיל מאוד להעריך את שרי אריסון.

Promueba כמה וכמה העסק שלך, יותר תוצאות, הזדמנויות להצלחה tendra. ישנם יתרונות רבים שאתה יכול לקבל עם הקידום באינטרנט. אחת השיטות הטובות ביותר שניתן להשתמש השיטה מאוד אפקטיבי ורב עוצמה המכונה קידום עבור מאמרים. הדבר טוב בשיטה זו היא כי הוא רק דורש זמן ומסירות לא צריך להוציא כסף כדי להתחיל. פעולה זו טובה כאשר ברצונך להתחיל עסק משלך באינטרנט מכיוון שאין לך לדאוג להוציא כסף עדיין. אך זכור כי אתה הולך להשקיע את הזמן שלך כפי שציינתי לפני. האם ברצונך לדעת יותר על איך Forero אנדרס מנחה את קו עסקים שלו בבית?. אפשר לראות את זה כאן חינם

הסופות של רעיונות

ביותר הוא ידוע בטכניקות בעולם העסקים סיעור מוחות או סיעור מוחות. עם זאת, יישומה עניים במקרים רבים מקל באחת המעיטו ביותר. סיעור מוחות הוא טכניקה הומצא על ידי אלכס אוסבורן, המקל את הדור של רעיונות יצירתיים באמצעות עבודה קבוצתית. בזמן זה דורש קצת חופש מציע אפשרויות, יש להם גם לעמוד בסטנדרטים הבסיסיים. עם זאת, בבמקרים רבים אינו מתקיים ולא אחד ולא השני, מה שמוביל דיון סביב מושג בדרך כלל, של ראשי – ולא של סיעור מוחות בפועל. כדי להתחיל עם, חייב להיות מנחה, שאין לו להיות הבוס, אפילו בהזדמנויות רבות, הוא טוב יותר כי זה לא במקרים מסוימים, אפילו ייתכן שתרצה להיות מישהו חיצוני. המנחה חייב לקבל את כולם מעורבים, ללא הטלת כל דבר, אך שומר קצת סדר.

במובן זה, זה חיוני כי המנחה יקבל שמבקרים לא הרעיונות של מישהו, או שבו נראה מגוחך לחלוטין, מאחר מהם יכול לנבוע אחרים כי הם טובים. זהו היבט שנכשלות לעיתים קרובות מפגשים מסוג זה, ולכן היא אחת המשימות החשובות ביותר (כמה פעמים הם אבד רעיון טוב בגלל מישהו, בדרך כלל של טווח רחב יותר, אומר כי זה שטויות). היא מתאימה, כמו כל פגישה, לקבוע לוח זמנים ומשך עבור ההפעלה. הוא לא נוח כי היא מרחיבה יותר מדי, שכן הוא מאבד את הרעננות. במידת הצורך, יכול להיות מהשנייה הראשונה, אבל אחד או יומיים מאוחר יותר, מאז כך המשתתפים יכולים הבשלתם מושג כלשהו. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של טבע. בכל מקרה, בהתאם לסוג הבעיה נותח, המשך עשוי להיות כשעה. היא לא מתאימה כי ההפעלה קצר מדי, שכן הדקות הראשונות הן בדרך כלל להשאיר רעיונות ברורים, שוברת את הקרח קצת, ולהעמקת התקדמות המפגש, הוא רעיונות נוספים stringing.

כל הרעיונות ניתן ניקוד על לוח, כך שכולם יכולים להיות אותם בהווה (היום, ה) המנחה יכול לספור עם מחשב ומקרן). זה אפשרי ללא, ומחפשת ולכן בעקרון כמות יותר מאשר איכות, שכן במקרים רבים רעיונות טובים להגיח מאחרים שנראה בתחילה פראי או איחוד או סינתזה של כמה הקודם. מנחה עצמו יכול לקדם הם לנסות סוג זה של שינויים או וצמחתי של רעיונות. הוא עלול גם לגרום היריבות קצת בצורה בריאה, וכמובן –. בהזדמנויות רבות, תחרות זו מעוררת הרבה את הדור של רעיונות. לכן, היא טובה גם רכיבים סיעור מוחות הם צוות עם הרבה גיוון, מחלקות שונות, המצב שונה, בגילאים שונים, גברים ונשים, כי אותו כך הם יכולים לייצר רעיונות שונים (זהו כשל אחר לעתים קרובות פעולת commit, בצע סיעור מוחות בין אנשים, באותה מחלקה ועם מחשבות דומות אודות הבעיה להיות מטופלים). לעומת זאת, מייקל שטיינהרט, תל אביב בהחלט מבין את הסיפור. בסוף ההפעלה, המנחה לנסות לכפות את מכונת מעט (כדי לראות אם אנחנו מקבלים חמישה רעיונות נוספים). פעם אחת היא הושלמה, יהיו המשתתפים רשימת רעיונות, הוצאת אותו באותו היום או למחרת, אם קורה להם משהו יותר. ההחלטה הסופית על האפשרות הטובה ביותר יכול לקחת אותו שוב באותה הקבוצה, או אחרת. בכל מקרה, יש להודיע למשתתפים בהפעלת של מה היה ההחלטה הסופית. לבסוף, נקודות סיעור מוחות כי הוא לא שווה לפתרון כל בעיה (וזו סיבה נוספת פעמים רבות כי טכניקה זו הוא להתעלם, מכיוון שהוא משמש באופן לא תקין). לכן, הוא יכול לשמש ליצירת רעיונות לגבי שם מוצר, מותג, את העיצוב של מיכל אך בקושי, סביר בהחלט, לדוגמה, כדי להגיב אם אנו חייבים לפתוח חנות באזור הצפוני של העיר.

העובד כמקור של קונפליקט ארגוני

לחברות יש כעת התנהגות ארגונית טיפוסי של DNA שלך, את מטרות, יעדים, תרבות ארגונית, תמיכה ניהולית בסגנון אחראי להבטחת הפיתוח שלו. ההתנהגות של עובדים, lideraazgo שלהם. מישהו רק כתב, כי אין quie אין לשכוח, הבנת האדם כמו מערכת אחת של זנים חדשים של תורת ניהול, תפישה יקרי ערך, משום שהוא מאפשר הבנה כי multidimensionality שלך עדיפה על הקביעה כמו "משאב" שתמיד רצה לראות בו תפיסת העולם המכניסטי, אדם במס על הציפייה של קבלת על-ידי המתאים "האחריות החברתית"-ארגון זה ומקלט voracious של כל עומס "מוטיבציה" אשר מייצרת את התרבות של דטרמיניזם הפסיכו-חברתי. להבין שלהם אוטונומיה ושינויים גדולים ביצירת קיבולת כמו תרומות היסוד לתהליך פרודוקטיבי, בתור מי נעשה אותו, לא את מהנדס, שולחן מנהלים או ומציאותיים בשורה של ההזמנות לייצור. הוא אדם מבוסס על ניסיונו מקור כל החוכמה ואת נאמנותו לפתרון בעיות של התהליך בזמן. זוהי מערכת ההיררכיה המרבי שהיא לא מניע אותו, אך פירושו, רואה אדם, הוא מכובד כל המימדים שלו והכי חשוב מאמינה לו. המציאות תחרותי, דינמי של הביקוש תרחישים הכלכלי הנוכחי, המבטיחים ניהול החברה להבטיח התנהגות ארגונית חינם של קונפליקטים, במיוחד אלה שנוצרו על-ידי העובד, במיוחד בעידן שבו חברות כפופים שינויים משמעותיים, אתגרים הזקוקים אקלים ארגוני טוב חברות המאפשר לנווט בהצלחה. חייב להיות קשוב על ההתנהגות של אנשים בביצוע תפקידם וניהול להימנע ככל האפשר, מניפסטים ארגונית להתנגש בו אגב כדי אקלים רע עבור החברה.

כל אחד שהולך עם ארגון יעשה עם אישיות, תכונות מוגדרות, אשר ניתנה בדרך התנהגות, אשר מפיק תוצאות, אשר נובע מכיר אותך לטפל כראוי, הימנעות לא עולה כי קונפליקטים ארגוניים, מכפלת באותו הפרט. כדי להימנע כי הם מניפסט, התנגשויות שנוצרו על-ידי העובד, הוא חייב להיות מוגדר היטב את הפונקציות שלו, על מה צפוי, להעריך שלו ביצועים, פרודוקטיביות, מחויבות, אחריות, תמיכה, השייכת הקבוצה, הארגון, מספק שהתמיכה הנדרשת להיות גם היטב שזיהיתם שלהם לצרכים, שאיפות, הישגים, התנהגות, להיות קשוב החששות שלך, הדרכה, פיתוח, יצירתיות, איך זה משתלב עם הצוות שלך, מוטיבציה. לקחת בחשבון כי כאשר מניפסטים סכסוך נתן דרך באקלים ידידותי, עגומה עבור הארגון, חובה מיד לניתוח הגורם יצר אותו, הסיבה שלה ביטוי, ההשלכות, אפקטים, מיד למצוא פתרונות שימנעו את זה עשוי לא רק להוביל למצב שלילי עבור החברה, עבור הקבוצה, עבור בודדים, את ההערכה העצמית שלהם, הביצועים שלהם, במיוחד כי לא יקרה שוב. עליך לדעת לנהל משא ומתן, למנוע שאתה שוב כדי לשלוח, להיות אחראי על כל אחת ההשלכות שלה, על נקיטת צעדים משמעתיים במקרה הצורך, ומתחייב מעל לכל, כל שחקן אחראי להפוך לא לתת. לעניות דעתי טבע יכול לקבוע . במצב של סכסוך שנוצר על-ידי הפרט של הארגון, שקול היקרים, כמה תרומות אנו סנצ'ז תמרה, הוריש, כמו בכל רמה של הסכסוך שניתן לנקוט מקובל בכל תנאי. סביר להניח כי קבוצה מסוימת, הכנסת מסויים circumstance, קונפליקט כיצד בריאה וחיובית. לענייננו, מייקל שטיינהרט הוא הכתובת בשבילך. עם זאת באותה הקבוצה, כדי לגוון את הנסיבות התוצאה עלול לפעול לרעת. הדבר יכול להתרחש גם כאשר אנחנו מדברים על קבוצות שונות.

יש צורך להעריך את ההשפעה של הסכסוך על הביצועים של הקבוצה לדעת את התוצאות נכון. בכל מקרה ניתן לראות כקבוצה, מכיוון תפיסות נפרדות בהכרח אין השפעה, בגלל תבניות אישיות אשר יחשפו. זה ידוע, כך מציינים מה חוקרים של הנושא, התנגשויות יכול להיות תוך אישית, בין-אישיים, בין-קבוצתית, intragroup ב אפילו בקרב הארגונים. זוהי תופעה בה יש צורות שונות של ביטוי לפי כל מקרה לגופו, אשר חיונית לדעת אותם עבור מינהל תקין. זה אסור שיישכח התנגשויות עוברים דרך פריזמה של האינדיבידואליות מקדם, המערכת של אנשים הערכים שלהם הבדלים, החנות. אנשים שונים מבחינת חשיבותן להעניק ערכים כגון חופש, הנאה, עבודה, כבוד עצמי, כנות, צייתנות ושיטות שוויון, מצבי לעשות שום דבר, חלוקת הזמן, קישוט הם חלק מהתרבות של ישות, הם יכולים לייצר מתנגש עם אחר ההבדלים התרבותיים בעניין זה נמצאת בבעלותה. התנגשויות ארגונית לניהול, לעתים קרובות הם חיוביים כי הם מציינים כי משהו אינה פועלת כראוי. במיוחד כאשר הוא חלק של העובדים. הם מוזמנים שקול בתור מישהו הביע כל כך, האדם עובד בארגון, חולק החלל פרודוקטיבי שלה עם אחרים, שנקבע על-ידי גורמים פנימיים של האישיות, תרבות, חינוך וידע של ביצועים, הציפיות פונקציונלית, החוזה הפסיכולוגי. גם נקבעים על-ידי גורמים חיצוניים הפרט, אשר הם אלה הקשורים לארגון ואת האינטראקציה הנוצרת עבודה עם אחרים כמוהו, כגון לחצים עמיתים להתנהגות תואם, לחצים על פי ראש, שינויים בטכנולוגיה, הלחצים של משפחה, בודדים ותוכניות שונות של הכשרה, תנאי סביבה אחרים החיים ארגונית. העובדה, התנהגות אנושית מאוד מורכבים שיש לנקוט כדי להסביר את זה בקצרה הערה שזה לא ניתן להבין את קשרי הגומלין עם גם בקרב אנשים ללא ידע מינימלי של מאפייניו Microsystem או תת-מערכת בתוך מערכת ארגונית גדולה. להתייחס אליה מערכת פתוחה, עם יכולות מיוחדות מקבלים תשומות המערכת המרכזית (הבין הארגון, רכיבים מבניים שלהם), עם אינטליגנציה והכישרון היצירתי לשינוי צורה זה מידע וכוחות פרנסה, בהתנהגויות האוטונומי של יתרון מסוים וכלפי הארגון באופן כללי.

שני כוכבי לכת בסכנה

שני כוכבי לכת בעבודה סכנה 2012 רשום. הסיפור מבוסס על המציאות ועל בדיוני המדהימה של היקום, שבו שני כוכבי הלכת נמצאים בסכנה, כדור הארץ, כוכב הלכת Hercolus בעבר בשם Hercolubus. לידה זוגי בשטח, קו הגורל, הופך את שני תינוקות קטנים מופרדים, כדי לבצע משימות שונות על כוכבי לכת. Aissa 11 שנים גדל על כדור הארץ ביבשת אמריקה, היא בחורה חכם, אתלטי, תמיד הכי טוב, שמחה, חרדה, כמו בחורה אחרת שלה גיל, הכל משתנה לה כאשר, לפני מותו סבו מספרת לו האמת המדהימה על מקורו. Eisse הוא נער הפעיל, קצת רציניים, גדל ב- Hercolus הכוכב הוא קטין, Aïssa, אחיו התאום הוא תמיד ידע על קיומו של Aissa, וגם הוא אמו Shaida יש איזושהי תקווה לשובו. Hercolus הוא כוכב לכת מאוד מיוחד, מאות מיליוני קילומטרים מתחת למערכת פלנטרית השמש, אין שום זיהום, יש חמצן, מים, הכל מופק בהתבסס על האנרגיה שלך של היקום, אסטרוס להם, הם דומים גזע יבשתי כנף, חיה עד 200 שנה שהמאפיינים שלהם הם דומים כנפיים של כדור הארץ, המודיעין שלו הוא מתקדם מאוד, אמצעי תחבורה מיזוג קפסולות בניינים מרהיבים, הכוח שלה מבוססת על אוסף של זרעים. זרעים נבחרו בקפידה מכוחו של גזעו, זרעים אלה הם משתנה נמכרים במרכולים אלקטרונית עם שמות שונים, נמכרים כאילו היו תיבות של תרופות, אשר פעם למצוא את בתיהם של herculians רוצה לאכול מנה אחת לפתוח הסר בתיבת המתאים זרע לשים אותו על הוספה צלחת מיקרוגל שטח, עניין של שניות הוא מאכל טעים לאכולהשמלה שלך היא בצבע כסף, עונתיות, תמיד ללכת יחפים, נשים, בנות יש שיער ארוך מאוד גברים וילדים לעומת קירח, הם משתמשים כתר של מטבעות כסף קטן שמקיף אותם בחזית, שיש להם טבעות על האצבעות של הידיים והרגליים, העקב מקל תבנית, המשימה הגדולה ביותר שלה הוא לדאוג כדור הארץ והחיים persevering בו.

עם זאת יש סכנה רצינית כדי שני כוכבי לכת, הם עומדים מתנגשים שכן כדור הארץ גורמת אוניברסלי מהומות על-ידי שימוש מופרז של דלקים, על-ידי שריפת גושים גדולים של צמחייה על-ידי ההזנחה של משאבים טבעיים שלהם, על ידי זה זיהום סביבתי רב, גורם לבעיות חמורות לא רק על פני כדור הארץ, אלא גם ביקום כולו. Hercoulus כדור הארץ הם מושכים, עלולה לקרוס בכל עת. Aissa Eisse ניתן למצוא שוב, להיות מאוחדים כך זה האסון הגדול לא יתרחש. סיפורו של Eisse ו- Aissa תאריכי חזרה אל שנת 2012, שבו הרפתקאות חדש ויפה קטסטרופלי להיווצר עולם חדש. Shaida Mobed העניקו במרחק הליכה בשטח, שלה מתוחכמת ויפה גלקטית הספינה הלך על ידי החגורה של אסטרואידים, העברת והפסקת באופן מהיר ביותר, איטית להדהים, הכל היה קסום. שניהם אהבו להתבונן חדש סלעים שנוצרו וכוכבים חדשים שהופיעו, היו שייכים לדור מתקדם ידע וטכנולוגיה גבוהה של כוכב לכת הנקרא Hercolus. לבירורים בנושא יש לפנות ל שרי אריסון שמבין יותר ממני. Mobed היה לב יפה אבל חולה הזקן.

Shaida בתה היה הריון מתקדם, ידע כי הם להיות שני תינוקות, נער, נערה, Shaida אבא דיבר איתה על הכוכב שלך Hercolus, הוא הסביר העתיד של הפלנטה ובטחתי אלה תינוקות שני שנשאה ברחמה. עוד מידע על מייקל שטיינהרט ניתן למצוא באינטרנט. דיבר על Fussigan האיש רע של שטח רציתי להיעלם כוכב הלכת Hercolus יחד עם מערכות אחרות של כוכבי הלכת, Fussigan חי על כוכב הלכת Kojuka היה אין מראה של האיש הרע, האיש לא אופייני של שכבת שחור, או פנים מבעית של שטח, ההפך היה גבוה נאה, מפתה, האיש שמלה חגיגית גלקטית, שלו שכבת צבע גלקטית כסף היו כוחות שונים אשר יכול להמיר אותו משרשור קטן דק ו זעירים הזהב, עד אניה גלקטית, ב מה היית המרה, שכבה זו בכוחו להעניק משאלותיהם, אולם היה הדבר היחיד שמעולם לא היתה אפשרות לשנות את פניה, אחרי המראה של פנים יפות הסתרת האמת שלו גדול ורע. Shaida איבדה את בעלה האהוב בשם Eissaen גבר, הלוחם הגדול נלחם עבור סיבות טובות, אחד מהם היה לעזור אחרים הבריטית הבין-כוכבית תושבים לא ליפול לידיו של Fussigan ולהיות עבדים זה חושך, נאבק כדי להגן על חייו של היקום. חזרה ב קרב גלקטי, Fussigan נפגע סיכון כדי Eissaen, אך עדיין פצוע באותו קרב גלקטי, Eissaen להכות אותו, אבל בעקבות פצע אכזרי זה, הזמן חולה מאוחר יותר עם כוח הכבידה ומת, אך לא לפני העברת ברכת והעוצמה שלו לתוך הרחם של אשתו שהיה כבר בהריון, היה זה אחד הזכרונות Shaida עצוב ובלתי נשכחת. Mobed עמוק אהב את בתו, הודיעה כי היא תהיה המלכה Hercolus לאחר מותו וכי אלה יפים וקטנים שניים שברחמה 11 שנים יהיה המלכים Hercolus המסורת Herculiana מסמן אותה, היא יקרה רק להיות המגן של העם. Mobed לימד את בתו טבעת קסום עם צבע אבן סגול, אמר לו כי הוא צריך לשים את זה על האצבע של בנו, הייתה טבעת שאת הבזקים הופיע רק כאשר הכרזה בעיות על כדור הארץ, היא הייתה רק להקיש אבן האצבע שלו, כי פעולה זו גדר מופיעות סביב כדור הארץ Hercolus וזה יהיה מוגן באופן מיידי על כל מלחמה גלקטית שעשויות להתרחש נגד Hercolus. גם לימד אותו אבנים סגול צמיד אמר לו שהוא צריך לשמור אותו, כי זה השרוול ניחנו בכוחות מיוחדים צריך להיות מסר את בתה, היא צריכה תמיד לאחסן אותו על כף היד של יד ימין כי זה יהיה המצור על כוח סביב Hercolus, כדי להגן עליה מפני אלה גישות חמורה של שביטים, אסטרואידים או כוכבי לכת אשר יוצאים מסלולים מנותבות לכיוון Hercolus , כוחה של השרוול זה היא היתה להשמיד אותם או להשאיר משם אותם על פי Hercolus. אז זה היה נחוץ מאוד כי שני תכשיטים טבעת והן השרוול שנשלחו אל שני ילדיהם, שכן אז היה כתוב בספר של Hercolus, ולקרוא את אביו ביטויים של ספר זה, אשר נותרה בידיהם, רק המחונן. NACERIAN שני בבטן יחיד נדל ולה אות לה סרה קרוז בלה פלמה ממש מלכה (Shaida נולד עם סימן ביד ימין את סימן צלב) כדי אלה סרה LES להעביר הכוח של הטבעת השרוול EL ואת זה יקרה 2012, ואז הלידה, אחרי 11 שנים אצל הילדים טבעת AWOKE כוח ואת השרוולרק כאשר הם ממוקמים ב- HERCOLUS SUBSITIRA ובידיים האמיתי של הידיים המצוין עד סוף עידנים. הוא אמר Shaida כי היא הייתה הבן היחיד שהיה לו עם המותג האמיתי, בין דמעות Recalling, דיבר על איך שהוא איבד שני בניו כשהיו ילדים פשוט היו 3 ל-4 שנים, נעלמו בחלל אחד לפתע הותקף הספינה כי נשא ילדים רבים בתוך הליכה גלקטית, הסביר לך כי Shaida כבר ידע, מוזכר כי מעולם לא ידעתי ההיסטוריה יותר מאשר אותם או השני קטן, נשבע כי עד סוף ימיו להמשיך לחפש אותם. עדיין הוא דיבר עם עצבות מירבית של הזמן עבר, לא היתה תשובה של ומקום הימצאה של ילדיהם, ילדים אחרים, רבים נתן להם מת, אך בלב הזקן היה בתקווה כי הם עדיין חיו. מתה אשתו האהובה בזמן ההריון עדיין, כאב לדעת אותם נעלם, אך לפני מותו אשתו הביאה אותו זה Shaida אור, שנקרא, והיא הדבר היחיד שנשאר לו, אלה יקר שני המלכים שבאו. בקושי 20 שנה Shaida העתיקה הבינו את ההודעה. מה הן לא ידעו הוא מישהו ששמע את השיחה הזאת, Fussigan הרע הציג על-ידי אחד של מנועי הספינה בשקט, שמעתי את הכל. Fussigan הוא היה, כפי שהוזנו על-ידי המנועים יצא, של מיידית, כמו קרן אור הצטרף ספינה אחרת אשר כבר מחכה לו, נפתח שער נוסף אותו האונייה, אבק בהיר צפוף התחילו פתאום שם הוא היה Fussigan, יצא כמו לצעוק מטורף, Brûlin הקשיב אותו עם רוגז (Brûlin היה הגלקסיה הגדת עתידות עתידני, כאשר הוא ממוקד באמת הצליח מאוד תחזיות עתידני)ולעיתים נדמה היה טיפש, אבל גם שאפתני, הוא היה מאוד פנים, מכורה אפו, השיניים היו בולטות, צהבהב, עיניו היו אדומות, שיערה היה ישר, הגיע לו על כתפי והיה בשלושה צבעים שחור על שמאל, לבן מרכז רוביו בצד ימין, לו גבות לא, היה שקועסנטרו היה מפוצל לשלושה חלקים, ידיו היו לבן מאוד, חלקה אך ציפורניו היו שחור וארוחות רק היה משהו חיובי בו, היה בכך שהיה גדל הרבה עם אריה ועם שכבת הילדים חסר מאת מלך Mobed, הם היו כבר מבוגרים, חי על כוכב הלכת Fussigan Kojuka, הם היו מוגנים על-ידי Brûlin אבל Fussigan לא יודעים את זה. Kojuka היה כוכב מלא של אסירים שנתפסו במלחמות גלקטית וכוכבים נהרסו על ידי Fussigan, גלימות שלהם היו arapo, כל העבדים של Fussigan היו ילדים, נשים, קשישים, גברים) Fussigan לצעוק Brûlin ואמר לו כי הוא נכשלו, היו שני ילדים אשר לא היה לו את הכוח של העתיד, לא האריה או שכבה, אך שני בניו של Shaida, כעת שידעו איפה היו תכשיטים היו אותם ברשותו, אך כי צריכת החשמל היחידה יועברו לבניו של Shaida ולא אריה, שכבה ואתה היית עכשיו צריך להתחיל שוב להיפטר אריה שכבהguesser הצטמררה לשמוע את זה, שכן הוא אהב אריה ושכבת כאילו היו ילדיו של זה. לנשום עמוק ונוקב, sagas Brûlin סיפר לו כי הוא לא היה רחוק מהאמת, הזכיר לו כי עקב חרדה חרדה שלו הוא דברים מוטעים, מיהרו לחטוף אריה, שכבה, גם הזכיר לו כי הוא לא טעיתי בהנבואה Herculiana לפני 20 שנה הבעלים Brûlin ניחשתם, מאחר שידע כי שני יהיה ילדים שמקבלים כוח באמצעות שני תכשיטים, זה הזכיר לו כי הוא מיהרה לחטוף אותם לפני 22 שנים, Fussigan התחיל להפריע הוא להיזכר כי יש לו מהירה, Brûlin כי פעם הוא לנחש נבואה זו אמר כי הם צריכים לחכות עד נולדה בתו הצעירה של Mobed לתכנן את הכל. אמר לך כי אם אתה המתין מעט יותר שהוא היה לנחש כי כוח היה בתו של Mobed Shaida דרך הצעיר, ואז הדברים יהיה שונה. וציין את הביטוי ייסורים וחרטה של Fussigan, אמר כי לא לדאוג הוא יעלם אריה שכבת ו שהוא עכשיו יודע מתי זה עשה את הכוח של היקום, איך היא היתה אפשרות לאחזר את אלה שני בנים חדשים ויהיה כוחם שלו. Fussigan חייכה והכניסו שוב מצב רוח טוב. Brûlin נראה ציפורן בבוהן יד שמאל והביט תאריך הלידה של הילדים Shaida מלכים בעתיד. זה יהיה ביום שישי הבא כנפיים 7: 00 בערב. בזריקת כל ימי שישי Mobed Shaida הלכו לטייל, הוא הסביר כי צריך להזין המנוע של הספינה והוא יצטרך לשים קוביה אדום בגודל של ציפורן שלך, מבלי שיבחינו זה קובייה אדומה על ידי חלליות כל תפקידו היה כדי לעצור את הפעולה של המנגנון של הספינה במשך 30 דקות, זה יקרה כאשר הם היו באזור חגורת האסטרואידים, (נסיעה מועדף של שניהם), יצטרך לעשות עשר דקות מוקדם יותר מ- 7 בערב, פעם אחת כבוי הסלעים מנועי אסטרוס את ספינתם, הוא לאבד שליטה ואת Shaida ללדת בשעה 7 בערב אז רק הוא היה במרחק של 20 דקות כדי לקחת את הילדים שלהם, נפגשים עם ציפוי שלך יצטרך לקחת את התכשיטים, במקום הספינה ההתרסקות חייב לעזוב בשקט ובמהירות על ידי חרוט בראש הספינה הראשית. Fissugan הועבר כל כך הרבה כי הוא התחיל לקפוץ טעם ואת השמחה בכל יום המתנה חרדה באותו יום שישי. Mobed Shaida הלך הליכה כנפיים 6 בשעות אחר הצהריים ביום שישי מינה את התאריך שבו ילדים שנולדו Shaida, Fussigan הוא עשה בדיוק מה Brûlin אמר לו, אך משהו השתבש משום ברגע התווך החלה לאבד שליטה, אחד הסלעים שהוזן על-ידי מנוע הספינה תפס את העצה של השכבה Fussigan החלה להיאבק כדי להזין את החמצן הספינה דרך. Mobed פחד ולקח Shaida אשר חש והציג אותה לאחד הקפסולה שני של נסיעות אשר היו משולבים כנף הספינה, הוא היה מיועד למקרי חירום כמו זה, אבל בזמן Shaida זה היה אגף הציג קפסולה, נתן זעקת כאב גדול, ילדה ילדה קטנהMobed לקח אותה בזרועותיו, הוא היה בהלם שמח, זמן להיתקע הפחיד מאז הזמן רץ, אזעקה הספינה הזהיר של הזמן זה קריסה. Shaida המשיך הצעות, אבל היו לי בעיות עם התינוק השני, היא האמינה כי הוא ימות, כי לא נולד בנו השני כך צעק לטפל התינוק שלך, הוא אמר כי לא לדאוג כי ארבעת יגיע Hercolus עניין של שניות ובנו נולד כמעט ברגע שהגיע Hercolus וכולם היו שמחים. באותו זמן Mobed ו- Shaida שמע זעקת Fussigan, שניסו להיכנס דרך אחת של הספינה אגף צינורות, Mobed מתפרצת, נסגר השער של הקפסולה שבו היה Shaida ללדת את התינוק השני ומפנה בכיוון Hercolus, קפסולה לקבל ירה, הוא מציג את זה עם הקושי קפסולה אחרת יחד עם תינוק קטן על הידיים, אך ראה השער המצנח נפתח את ידו של Fussigan החוצה אגף הציג קפסולה בלי להגיע ליעד הסופי מסוג זה. עשר שנים מאוחר יותר… Aissa היא בחורה מקסימה של כמעט 11 שנים של גיל מתגורר כנפיים מחוץ לעיר, בניו יורק, הבית שלה הוא נחמד, גדול, סבה נקרא Obed והוא ancianito מתוק מאוד. Aissa הלך כותרת לביתו בחברה של שני חבריו הטובים ביותר, הם עצרו והיו שנצפה כפי שרבים מהעצים היו DETERIORATING אם לבד, המשך הליכה, הם ראו שני דרורים מת, תגובות בקצרה על הזיהום של שביט זה עבר ליד כדור הארץ, אשר גרמה להפרעות רבות באווירה, לפחות הם אמרו בחדשות, אולם Aissa חשב כי לך יש דבר כזה שהיה האנושות עצמה כי היה להרוס את כדור הארץ, המשיך המסע, הם דיברו, הם התלוצצו, Aissa היה רק שני חודשים 11 שנים. אדוארד שאל Aissa לספר לו לתת לו את יום הולדתו, יודע את שזה ייתן משם בשלום, היא מספרת לו כי הוא יחשוב. חבר Aissa דייוי ושואל אותו אותו, ומבטיח לחשוב Aissa מתנה טובה. הם אומרים להתראות ומזין Aissa, ממהרים הביתה לבכות סבו. הסבא ממוקם כורסא גדולה והוא ביקש Aissa אתה מתקרב, דבר ראשון זה אומר לו כי שמו הוא Mobed, לא Obed, להסיר את האות M מכיוון ששם זה כדור הארץ, נדמה Aissa נדירים צחק וביקשתי ממנו כי אם חש שגוי או כי אם היה לבלוע קצת דשארק שאל אותו להקשיב משהו מאוד חשוב, שאתה צריך לדעת, כי מתקרב הזמן והיה לה לדעת האמת הגדולה. Mobed Aissa מספר את סיפור חייהם ועל ההתחלה אומר לך איך הוא כי קנית הבית גדול כל אלה מותרות, אחזור, לדבר אתה כי יום ואילו הוא הלך הלך ללא מטרה, עם זרועותיה כשהיא הייתה רק כמה ימים של נולד, עברה עוד והוא התמוטט עם זה במדבר. רק לזכור את פניו של כלב נובח ליד אותם, כשהתעורר עיניו שראו אישה בוגרת אצילי, אבל אף אחד לא ידע כי אחרי האישה הזאת המוכר ביותר של ספרים היה הסופר הגדול של רחל, אמר לו כיצד רחל היה עזר שניהם כמו שמצאתי אותם, אמר לו כי רקל גר לבד במדבר, הייתה אישה שסבל מאודכי הוא איבד את בעלה וילדיה בתאונה, כי המקרב הרבה בגלל שהיה להם היסטוריה של החיים המשותפים, הגיב כפי היא ריחמה עליו, nietecita אותו כי חיבק ונתן לו אוכל, עבודה, גג לחיות. זה האישה היה כל כך מתוק והיה טוב רקל, מאוחר יותר נפלה באהבה, התחתנו, הייתה הזדמנות חדשה לחוש אוהב ונאהב בשנותיו האחרונות של החיים, אמר בגלל העולם הגדול של רחל כמו אמינות סופר הוא הצליח שתיתן כיתות ב אוניברסיטת ופרויקטים שקודמו בסופו של דבר על שימור החיים על פני כדור הארץאמרה עם רקל מסודרים כל הניירות שלהם כדי לחיות חיים רגילים עד שהוא יכול לתקן את הספינה. … וכך התחיל חיים חדשים לצד רקל אותה, האיש הזקן נשם נשימה עמוקה הסביר הוא והיא באה ואיפה שהיה הזהות האמיתית שלו, דיבר על הקפסולה שבו נסע הוא והיא, הוא הסביר כי בכך שאין צורך מסלול מוגדר והגיע לאחר מיצוי על ידי סלעים, כדור הארץ מאז הוא כוכב לכת עם איכויות כמו חיים של Hercolusאין חמצן, מים, חיים, רק כי Hercolus היה טיפול נקי, כוכב לכת, האווירה טהורה, זה טיפול מיוחד שעברו את herculians לטפל כדור הארץ ואת להתמיד החיים. הוא המשיך להסביר כי Hercolus היה כוכב ללא זיהום, היה המקום היפה ביותר לחיות, זה היה ההיפך כדור הארץ אשר להתדרדר באיטיות, כי היא לא הייתה ארציות אך המלכה Herculiana. הוא אמר לו כי הוא מעולם לא שיקר לו על אימא שלו, מי היא בשם Shaida ואחיו Eisse, אשר היו שני דודים נעלמו בחלל אריה, השכבה, שאל אותו לחפש למצוא אותם, כדי להמשיך את החיפוש שלך, כי היא ואחיה היתה כל כך מכיוון שהם היו שמורות מיוחד עבור שני כוח, דיבר במהירות, רציתי לומר הרבה והכל… כמעט בקול חד, שהוא אמר לו כי הוא היה צריך להגיע אל המרתף, צריך לחפש, צריך לחפש, צריך לראות ולשמוע. מכיוון שמשהו רע עומד לקרות על פני כדור הארץ בשל האקלים ואת זה היא אותה אחיו ומשנה את הקורס הסופי הגורל, של Hercolus ושל כדור הארץ. הייתה קרבה בין כוכבי הלכת שירמז לסוף חייו אם היא ואחיה לא התקיימו בזמן. שאל אשר לא משנה מה יקרה לא יעזבו רחל, כי היא אוהבת אותה כל כך כמו אותו., אהב אותה גם שאל אותו לבקש עזרה כדור הארץ, כדי לסייע עלא אונסק ו הארץ, אספקת כמה פרוייקטים אותו החזיק לשימור של החיים על פני כדור הארץ, ולא הסביר לו כי היה מעטפה כחול גדול במרתף, כי ברגע הכל יעבור, חייב להיות על פני כדור הארץ, לספק כי אגף אונסק ו. At שהגיע הזמן Aissa תמונות אתה את דעתך של כמו עצים היו נשחקה, היו יבשים בחלום, איך לדעתך השיטפונות גרמה העלמות חמש ערים בעבר 3 שנים, איך כל סוג של ספורט או אפילו בריכות צריך להיות תחת גג מוגן סביבה. Aissa היה הדהימה, הוא האמין כי סבו היה חולה או דמנציה senile, המציינת אם התרחשו כמה דברים מזוויעים רבים, אך זה לא היה נורא כל כך, לפחות אנחנו בחדשות אינה היא herculiana של?, היא לא הייתה צריכה להיות, זה היה אמריקאי, אשר אהב רוק. הוא ידע כיצד לנגן בגיטרה, שהיו חברים, שהיה מעודדת, אשר היה תלמיד מעולה, ידע כי הוריו ואחיו היו אחרת העולם היה ברור לחשוב שהם מתים, לא יודע, כי זה ancianito מתוק סיפר את הסיפור. Aissa התקדמה אל הטלפון להתקשר רקל סבתה. רחל היה בעיר קבלת המחאה למכירה של ספר שהוא כתב, פתאום סבא מיזוג חסרה, החלה מהאלים, קראו לו, Aissa בא וחיבקתי אותו בחוזקה האומרת, כי זה לא היה, ידיו נפל, מבטו היה קבוע, מת מהתקף לב fulminant. החדשות על מותו של Mobed לאוזניה של רחל באמצעות שיחת טלפון היא במהירות לקחו את המשאית שלו, יצא במהירות מלאה, הייתה בוכה, מנסה ליצור קשר עם Aïssa, פתאום הייתה לו תאונה, רקל נמצא בתרדמת. זה היה הכל מהר מאוד, אמבולנס הרימו את הגוף של Mobed, אמבולנס אחר הרים רקל. Aissa מקבל את החדשות של רחל כעבור כשעה, אני פחד הכואבת, בעוד Aissa בבית החולים הפך להיות עובדת סוציאלית והסברתי לו המצב שהיה, היה לבד, היה קטין, עד לשפר את סבתו רקל צריך להיות בהשגחה של הממשלה. פתאום הבית, סחורות כלכלית היו מוגן על-ידי בנק זמין רקל ברגע זה יצא תרדמת, או עד Aissa הגיע לגיל של רוב, בכל מצב שעולה תחילה, כה נתקל Aissa מוכר עוד נשלח יתומים. Aissa היה לבד, עצוב מאוד על ידי סבו על ידי רקל, החמיץ אותם, לפספס אותם, הדבר הגרוע ביותר הוא כי הוא קרא לבקש אותה לבית החולים, והתשובה זהה: היה עדיין בתרדמת. עכשיו הוא היה שיתוף הכל, מיטה, אמבט, היו רבים ילדי בית היתומים וראיתי הרגיש מוזר, נואש, כי כמה בנות היו אגרסיביים במיוחד, אחד בשם Hermelyn, שבוצעו חייה בלתי אפשרי Aïssa, אחרים אדיש. היתה ילדה בשם Felly 11 שנים, אשר מיד ובאיטיותו איתה, Felly היה יתום הגיע רק שבועיים כי מקום לפני. Aissa התחילו לקרוא לו על-ידי הטלפון הסלולרי כדי שניים מחבריו הטובים ביותר על פי המכללה לעזור לה לצאת משם, ואמר כי זה המתנות הטובות ביותר היא רצתה לקבל, אדוארד דייוי היו מאושרים מפחד להיתקע פעם אבל מנסים לעזור לו, במיוחד זה עניין של שבועות תפגוש שלו 11 שנים של גיל., כי מתנות ביקש Aissa היה והפך ההבטחה של אותם ואת Aissa ביקש מהם סיוע להסתלק במתנה. ב- planet HERCOLUS Shaida היה צופה היקום דרך חלון גדול, הכל היה שונה כדור הארץ, הכל היה אלקטרונית, הצבעים הדומיננטית היו בגדים, ירוק, סגול, כחול, כסף וזהב, הבתים הם היו מאוד הדוקים, גדול גנים ירוקים, הפרפרים היו צבעוניים והיה ציפורים בכל מקוםהצמחים היו ירוקים, הפרחים היו ב פאר, מזון היו מבוססים על זרעי טעם אחר או ריח רע, אלה הונחו על מכשירים אלקטרוניים והיה בכמה שניות הם הפכו עסיסיים מזון, מים מקררים גדולים מאוד בבקבוקים צינורות בגדלים שונים. חדרי הרחצה במקלחת היה מבוסס על קיטור, רק כמה שניות הם היו מספיק, הגוף כולו היה שיער נקי, זוהר עם ניחוח פרחים. הייתי סקרן אבל היו פרקים שבהם Eisse התכונן קפסולה הנקראת Kitina (המבורגר על כדור הארץ) בורגר היה לחם חיטה דק, להסיר שומן עבות בשר ודם, הוא היה חתיכת חסה, עם תפוחי אדמה יבשים, yuyuki (catsup על פני כדור הארץ) היו מלח דומה של אגף grumulos בצבע אדום, כאשר אכל אותה Eisse, Aïssa על פני כדור הארץ גם אכל אותה, ברור הוא כל-כך… שונה מאוד, כל כך שונה דברים שהיו נפוצים מאוד. Eisse נכנס לחדר כדי לראות את אמו Shaida, מחבק אותה על-ידי המותניים, שואל בגלל שלו עצוב, Shaida מחייך ומחבקת אותו בחוזקה, Eisse שאל אותו אם הוא עדיין סבור כי סבא מופיע הקפסולה עם האחות שלו., פונה אליו והיא מספרת לו כי בתוך שבועיים יהיה 11 שנים, כי חלומו הגדול ביותר הוא לראות את בתו החלק השני של אותו, והיא שוב, הרצון שלו גם היא לראות את אביו, דודים שלוהוא אומר כי חלומו הגדול ביותר הוא לראות את המשפחה התאחדה שוב. בעוד שתמשיך לחבק אותו הערות מבעד לחלון ורואה עובר מטאורים, שביטים שכמה רחוק לקרוס מספרת לו בשלווה שהוא הכרחי כי הוא ואחותו הם יחד למען Hercolus. באותו זמן אסטרונום המדעי של חוכמה גדולה Hoody ויוצאים אומר המלכה Shaida אללה אשר כבר גילו את הסיבה מדוע כדור הארץ ש-hercolus להיות נמשך אל כוכב אחר, אשר גרה באגף דומה השמש גלקסי Hercolus כי בגלקסיה זו סובבים יותר מתשע כוכבי הלכת סביב אסטרו גדול ו- Hercolus הוא רק כוכב הלכת היחיד בגלקסיה משלך סביב דומה מאוד, כדור הארץ כי הוא עומד לבצע התנגשות עם Hercolus הוא נקרא כדור הארץ ואת הסיבה שגורמת לה היא שינוי האקלים הוא סבל מכוכב זה הפעולה של כוח הכבידה הוא הגדלת. הוא מנחה את פקד מצד אחד של הקיר באופן חזותי המסבירה כיצד בני כדור הארץ יש מטופלים הפלנטה הזו דרך זיהום, אשפה, נשק קטלני בשימוש מלחמות, הגורם של הוריקנים, מידה גבוהה של סיכון של ההתחממות הגלובלית. הוא מדבר על קרח קוטב, יישום שגוי של הטכנולוגיה, גושים גדולים של צמחייה צריבת, השימוש המסיבי של דלק, השימוש במוצרים מקומיים גורם נזק לסביבה, מדברים על הכחדה של בעלי חיים, צמחים וכו '. מדבר על איך הריכוז הממוצע של פחמן דו חמצני עלה מ כ 475 עמודים לדקה לפני המהפכה התעשייתית, רמות מתאן הוכפלו במאה השנים האחרונות, כמו כמות dinitrogen תחמוצת הוא גדל ב- % 0.37 בשנה, מה שאומר כי כדור הארץ כדור הארץ הוא בסכנת הכחדה אוניברסלי, מאז התחממות תתרחש מהר יותר על הקרקע מאשר מעל האוקיינוסים. כמו כן, מוסבר כי התחממות כדור הארץ להיות מיוצר עם עיכוב לגבי העלייה בריכוז גזי החממה. הוא המשיך וקבע כי האוקיינוסים קר הם קליטת חלק גדול של חום נוספים לעכב מחמם האווירה האוקיינוסים הם להגיע לרמה של איזון עם הרמות הגבוהות ביותר של CO2, זה מפיק החימום הסופי. אומר כי מפחיד יותר כי בין שליש למחצית כל הקרחונים בעולם והרבה icecaps קוטב התכה לאט, ואתה מסכנים את הערים ושדות ממוקם בעמקים מתחת לקרחון. זה מראה כמו גדולים באזורי החוף הם על סף הנעלם הוצף על ידי ווטרס אשר מוערך בכ מ- 0.7 מ' 4, לפי הערכות שונות. ואיך 518 מיליון אנשים עומד לראות גרם להצפות על-ידי המים הגואים. הוא מסביר תוך זמן קצר האדמות החקלאיות של הזמן הופכים מדבריות, באופן כללי, יהיו שינויים מהותיים ביבשתי מערכות אקולוגיות. מסביר כיצד שינויים אלה תהיה המשמעות להתקף ענק האנושות בכל יצור חי שקיים על הפלנטה הזו, מי יצטרך להתמודד עם יצירות רבות של בלימה של הים בתוך זמן קצר יחסית. הוא סיכם כי "בערכת ראיות מרמז מידה מסוימת של האדם להשפיע על האקלים העולמית", כי למרבה הצער מצב זה הוא משפיע על חייהם של Hercolus, של גלקסיות אחרות, כי כדור הארץ הופך המזהם אוניברסלי, הולך על לומר כי עקב זה התעלמות הגדול של האנושות על פני כדור הארץ שיצומצם הזמן קריסה חסר לא 92 שנים האחד הגדול של גלקסיות אך בתוך 12 ימים Hercolus, כוכב הלכת אדמה עמיתים, נעלמת עם אותם גלקסיות אחרות. Shaida אומר Hoody כי אל תדאג Aissa המלכה מופיעה, כי לבו כך זה מרגיש, Hoddy מודאג, פורש עצוב. Eisse שואל את אמא שלה אתה מסביר על אחותו כי ידעתי שהיא נקראה Aissa, כי היה צורך כי שניהם היו יחד כדי להפסיק את זה טרגדיה, אם הם היו כמה ילדים. Shaida הסביר את ההיסטוריה הנבואי של הכתובים כבר בספר הגדול Hercolus, הוא אומר ש-aissa הוא השם לנקבה Eisse, היה herculiano משמעות זהה וגם היה כוח החיים, ו כי בכל מקום זה יהיה שמו תמיד יהיה Aissa, אתה הסביר מה אביו סיפר לו את ההיסטוריה הנבואי של Hercolus ועל המורשת של הנבואה herculianaלימד אותו את התכשיטים, הסביר למה הם מתכוונים לו, כיצד לעורר את הכוח אותם אם הם היו שניהם יחד. זה אומר הגלקסיות subsist לנצח, ולחיות Hercolus לאין שיעור, אם צירוף הסמכויות אשר בה נוצרו. Eisse נגע הטבעת זה מואר, אבל מיד הבהירות שלו היה כבוי, הוא היה הרבה מופתע, hugged אמו שניהם מופעלת ומתפרקים שלהם כלפי היקום. אריה Leyer חיו על כדור הארץ Kujuka, אריה נפל לפני זמן רב באחד האגף אסירים אשר מתעסק לעתים קרובות מאוד. לדעת Brûlin זה היה נהדר הרעיון כי הוא לא רצה להרוג אותם ולא רציתי לקיים סדר Fussigan של נעלמים אותם. כך לילה Brûlin שפיקד על אותם כי הם חיו כאילו היו האסירים, הוא סיפר להם כי הם צריכים מתערבבים ביניהם ולהתלבש כמו אותם. אריה ושכבת קראו לו לדוד Brûlin הם לא הבינו מה קורה הם עשו שאלות, Brûlin אמר להם כי Fussigan היה עובר רגע של טירוף, והיא לא רצתה מישהו הארמון, אך אשר הועבר הטירוף הזה בקרוב יגדל כוחה של Fussigan, הם יהיו בחזרה בהארמון הגדול. אריה שכבה והלכתי חיו בקרב האסירים, Brûlin אמר לו כדי Fussigan אומרים כי הרג אריה, שכבה וכי לא לדאוג להם. ימים מאוחר יותר הגיעו לאוזני אריה Brûlin האישה הייתה הלידה לתינוק ומיהר לבקר אותם ולהביא להם מזון, בגדים, כסף בלי לתת חשבון Fussigan, Brûlin היה חיבה אריה, שכבה. שכבה שבוצעו לאחרונה זוג עם אסיר אחר. אריה היה כבר בן צעיר בשם Mobed. Brûlin שאדע שאל משום שהוא העניק לו בשם זה, שאליו הוא השיב כי זה היה השם הראשון שעלה על דעתי אגף כשראה את פניו של הרך הנולד שלהם. Brûlin רעדו בפחד, ידעה כי זה היה אות מבשר רעות עבור Kojuka הלך. Brûlin במבוכה להגיע אל הארמון, עדיין שמעתי את המילים האחרונות של אריה במוחו. אני הביטה שוב את ציפורן האצבע הופיעו פניו של Mobed, ידע כי הוא מת לפתע את התמונה של Aissa, והוא ידע היכן שהוא, שוכח את השכבה ואת אריה חייך ברשעות. הגיעה Fussigan מפחד באומרו כי רק שראה שלהם בטלסקופ גלקטי הקרבה של כוכב לכת עם כוכב הלכת Hercolus, explotarían וזה אומר סוף כוכב משלו, שכן הכוכב שלהם היה כה קטן כי ההשפעה באופן אוטומטי יהרוס את אותו, תיעלם יחד איתם כמה גלקסיות. הוא אמר שהוא לא רוצה למות, אשר היה צעיר ונאה מאוד, כפי שהוא צעקו ובכו. Brûlin אחזה אותו בחזרה עצמה, אמר לו כי הוא ידע איפה Aissa, פירוש הדבר כי יש אפשרות שוב יוכל, שליטה על אורך החיים של היקום, יצטרך ללכת לחפש אותה ולהביא אותה כי היא ובטחתי הכל, אמר לו שזה יהיה קל לחטוף Eisse אבל Aissa היה בגלקסיה אחרת, על כוכב לכת אחר, אשר היה כעת לעשות דברים לאט, היטב, ללא הכללה בלי לאבד שליטה, כך זה לא קורה כמו בפעם האחרונה. הוא הופתע Fussigan, שמחו, בעת שזה רק הולך להתחיל קופץ משמחה, Brûlin נתן לו סטירה והורה לו להרגיע אז האזינו לתוכנית, הפעם צריך לעשות היטב, אך נפטר בסיביות אלף הוא, כל הכוכב הקטנטן שלו. הוא הסביר על המסע הגלקטי שאמורים להיות r

מהו שיווק שותפים? חלק שני

חלק שני. ממשיכים עם הנושא כדי לראות איך היא פועלת המערכת לזהות מהיכן הגיע הלקוח לרכוש את המוצר הזבן הבעלים דף של יש המזוהים עם ארצות הברית. כאשר אנו מזוהים לתוכנית שותפים שתספק לנו קישור הכולל בקוד שלנו של שותפים אשר תמיד צריך למקם את כל הדפים או מדיה שבהם אנו משתמשים כדי לקדם את המוצר של הסוחר. כאשר הלקוח גורם לחץ על קישור זה, מגיע לדף של הסוחר המערכת תשמור קובץ cookie במחשב של הלקוח, היא תוכנה קטנה לשרת כדי לזהות את הלקוח בעת החזרה, לקנות את המוצר או אפילו אם זה לקנות מיד. עם אלה נתונים שאוחסנו על-ידי המערכת קוקי שילמו לנו הוועדה הסכימו בחשבון שלנו. מתאים ציון כי המערכת כל הזמן העוגייה עד 120 ימים, דהיינו כי אם במהלך הזמן הזה הלקוח מחזיר לדף של סוחר, לקנות המוצר, העמלה תשולם שלנו יש.

משך קוקי הוא משתנה, נקבע על ידי כל אחד? במיוחד שעכשיו אתה יודע מה שיווק שותפים או שותפים מנקודת המבט של תוכניות שותפים, רצוי לדעת כי המדיה יכול להשתמש כדי לקדם את המוצרים או השירותים אשר אתה צריך שותפים. לאחרונה מצאתי אצל טבע אוזן קשבת . אחת הדרכים יותר חשוב לקדם את המוצרים או השירותים של תוכנית השותפים שלך היא להשתמש גוגל נקרא מערכת פרסום מקוון אדוורדס. כדי להשתמש אדוורדס בהצלחה לדעתי מאוד חשוב לדעת ולהבין מה כל אחד אלה תיבות מאשר אדוורדס atiliza לתאר סוגים שונים של תוכניות פרסום המציעים. 1-CPM: עלות אלפי הופעות או נופי לך דף או פרסומת, במצב הבסיסי שבו אתה משלם מבוסס על מספר ההופעות של המודעה שלך, כלומר את מספר הפעמים זה publicidaden שלך מוצג עמוד אחד, ללא קשר אם המשתמשים ללחוץ או ביצוע פעולה או רכישה. זו גם מן Adwors משמשת כאשר אנחנו צריכים להשיג ניראות או זיהוי של המותג שנקרא מיתוג. .

זה לא רגשית כדי להגדיל רווחים באמצעות פעולה או רכישה מצד המשתמש. במצב זה מספר המשתמשים הוא נוטה להיות גבוהה מאוד, ולכן הערך שנתרם על-ידי אחד פחות. 2-CPC: עלות על ידי לחץ במצב זה היא הצורך פעולה מינימלית מצד המשתמש, רק לשלם על ידי כל אחד לחץ זה גורם בהפרסומת שלנו, ללא קשר למספר הפעמים שמופיע או המשתמש סיים ביצוע כל פעולה או רכישה. מערכת או מצב זו מומלצת כאשר המטרה שלנו היא להביא את התנועה אל האתר או אל אתר האינטרנט של הסוחר, על מנת להגדיל את הערך שנוצר או באמצעות פעולה או רכישה על-ידי המשתמש או את obtenció של הכנסות פרסום, בכל מקרה שבו הצבת פרסום בדף שלך. כדי להגדיל את ההצלחה במצב זה מומלץ להציע סוג של תמריץ למשתמש: לדוגמה, הורדת קבצים, תוכן מציע איכות או רלוונטי או מיוחד. במודל זה, מספר המשתמשים נוטה להיות נמוך יותר CPM, עם זאת, היתרון שסופקו על-ידי כל משתמש דגם הוא גבוה יותר. 3-לוח הבקרה: עלות לליד או לזכות הלקוחות במודל זה, הפעולה הנדרש על-ידי המשתמש היא גבוהה יותר. ב מודל זה משלם רק כאשר המשתמש ילחץ על המודעה ומבצע גם סוג של פעולה כמו נתוני הרישום באמצעות טפסים, suscripccion הניוזלטר שלנו או ידיעונים או כל פעולה אחרת שתבחר. אנו משתמשים מודל זה כשאנו רוצים לאסוף מידע ממשתמשים שלנו, כדי להמיר אותם לתוך לקוחותינו בעתיד. הבקשה של דואר אלקטרוני, מספר טלפון היא היסוד, מאז אז אחרי נתונים האתוס מום יכול לשלוח לך מידע u מציע זה מתאים להם צריך של כל משתמש, נתקל החשבת בעבר את רשותו. העלות של מצב זה נוטה להיות מאוד מלמעלה אותם 2 שיטות קודם לכן עקב תהליך שדורש, מאז המשתמש להכניס לדף עד קצוות זה שלנו מילוי הטופס של נתונים. במודל זה שמספר המשתמשים נופל בהרבה לעומת הדגם הקודם, עם זאת. היתרון שסופקו על-ידי כל אחד מהם הוא הרבה יותר גבוה. עלות רו ח 4 רכישה או לרכוש כאן הפעולה הנדרשת מצד המשתמש גדול אפילו עדיין. במצב זה לשלם כאשר המשתמש יבצע רכישה באתר שלך, מה מרמז כי המשתמש עשה את הסיור המלא: להציג, ולגרום לחץ על הפרסומת, למלא טופס עם הנתונים שלהם, ולבסוף לבצע רכישה של מוצר או שירות. במצב זה הוא מאוד בשימוש על ידי חנויות מקוונות, שכן המטרה העיקרית היא כדי להגדיל את המכירות של מוצרים על ידי רכישת על הדחף. המחיר של רו ח במצב נוטה להיות הגבוה ביותר של כל המורכבות של התהליך, גם בהתאם לתנאי שהמערכת של תשלום אדוורדס נוטה להשתנות תשלום קבוע עבור כל מכירה עד אחוז של הערך של המוצר נמכר. ברמה זו, למשתמשים מעט מאוד מגיעים. ואת ולכן הערך של אלה הוא הגבוה ביותר. זה מאוד חשוב כי שקול, שולטים מושגים אלה אם אתה באמת רוצה לנצל אותה? המשלוח הבא חלק 3, אם אתה רוצה לדעת מה היא תוכנית שיווק או שותפים בקישור זה: | כבר להרשם לבלוג ולקבל הדוא ל שלנו כתבי עת.!

עקרונות היסוד לעבודה מהבית

בימים אלה הוא כמעט בלתי אפשרי לשמור על אורח חיים הגון עם רק משכורת; אבל במשפחה שבו יש ילדים הוא לא תמיד ריאלי (פאפא וגם מאמא) יש עבודה מחוץ לבית. טבע בהחלט מביע דעה מלומדת. משק שירות התעסוקה עולה, את הצורך הרכב השני והם די הרבה זמן מן הילדים, כמה מכשולים נפוצים. עם זאת, זוהי בדיוק בגלל זה עבודה מהבית עסק משלך יש יתרון למדי. עבודה מהבית עסק משלך נהדר, זה יכול להיות רווחית למדי, אבל אם אין לו את הידע והכלים נכונה, אתה עלול לאבד זמן וכסף מסוימים, משהו שהולך נגד היעדים שלך בהתחלה; בעיקר כדי להרוויח כסף יש זמן לעשות דברים אחרים שהם רוצים. מאמר זה מספק העם שלך ושלי, מדריך מעשי לעבוד על פי בית עסק משלך בדרך הנכונה, לחסוך לך זמן וכסף. מבוסס על הניסיון שלי אני יכול לומר כי יש בעצם 3 עקרונות או יסודות לעבודה על פי בית עסק משלך. עקרון #1.

דרושה לך של מינימום עלות ההשקעה כדי להתחיל עסק בבית עם עלות ההשקעה להתחיל גבוהים לארוך זמן רב יותר כדי להשיג את הרווחים, כמו שאנו מכירים מעל, הזמן הוא אחד הדברים שאנחנו מנסים להפחית. עלויות המינימלי גם לבצע יותר זול מספר גדול של משפחות או האנשים רק מתחיל לעבוד מהבית. עקרון #2. זה צריך להיות קל להקים ולתחזק. בעוד יותר מסובך יהיה בעבודה הפרוייקט שלך מהבית עסק משלך, לא משנה מה, סביר יותר כי מתנערת על-ידי התסכול, עד שתראה את הרווחים שיש. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל מייקל שטיינהרט. קל להקים ולתחזק עסקים ייתן לך ביטחון ואבטחה כדי להשיג אותו כפי לעקוב אחר כל צעד יחיד של התהליך. בואו נהיה כנים, שאם אני אוהב לבלות מספיק זמן ומאמץ כדי לשמור על העסק בבית, הוא היה לא קורא מאמר זה.

זהו כיצד יש יותר זמן פנוי לבלות עם המשפחה שלו ולעשות את הדברים שאתה אוהב. תחילה שני עקרונות לעבוד מהבית ב עסק משלהם נדרשים כדי להמשיך עם השלישי. #3 העיקרון: יש החזר על ההשקעה. (ROI) אתה יכול לבלות חודשים יצירת עסק בבית, אך אם ההכנסות אמיתי לא נוצרים בתוך זמן סביר, אנשים יכולים לקבל מיואש לנטוש אותו מה זה זמן סביר?, אני הולך לשים את לוח הזמנים על-בסיס שבועות ולא חודשים. בהתאם לסוג העסק, אנשים רבים הצליחו רועי הגון אחרי כמה ימים, למרות שזה אולי נראה מדהים, כמה בתי עסק העוסקים שיווק שותפים מכירות בתוכניות שותפים ניתן לאחר מכן הכנסה כ-15 דקות. אתם עשויים לחשוב כי קל ' מדי '!, תנו לי לומר לכם כי אין מספיק פרטים בתוך אלה שלושה עקרונות כדי שכל השטחים. לבחור יש בהחלט להיות משהו שמעניין אותך ועסקים אולי משהו במה שאתה כבר קצת ניסיון. ללא קשר מה העסק שאתה בוחר, ודא כי היא מבוססת על שלושה עקרונות המפורטים במאמר זה. אל תעשה את הטעות של complicate מדי או ורה במהירות כי זה נתקע עם בזבוז זמן ומאמץ מיותר. כל זה הוא כך תוכל לעבוד מהבית עסק משלך. דרך מצוינת לעבוד מהבית עסק משלך היא דרך האינטרנט, כאן תוכלו למצוא מגוון של דרכים כיצד להתחיל להרוויח כסף עובד מהבית, מתחת הבאתי מערכת כבר עושה כדי להרוויח הרבה כסף הבעלים שלהם, לחץ על הקישור הבא:

8 עצות לכתיבת הבלוג שלך

כאשר אנו רוצים לכתוב שנראה כי המילים לא רוצה לעזוב, אנו קפא לוח המקשים ואת פתאום כל הרעיונות של הימים נעלמו. בעיתון כתוב ש טבע הוא זה שבקיא בנושא. לכן ממליצים השלבים 8 לכתוב בבלוג שלך: 1. יצירת קובץ excel במחשב שלך עם נושאים אפשריים שברצונך לכתוב בבלוג שלך. הזן רצועות 10 עד 15, ולכן בכל פעם שאתה רוצה לכתוב את תצוגת הרשימה יהיה תמיד משהו לדבר. אם עדיין אין לך בלוג, צפה בקטעי אודות. 2. אתר מילות מפתח לעבור פי 15 נושאים שנבחרו.

בחר לפחות לאחר חיפושים 50 או יותר. (שימוש זה ייתן לך את המספר של בדיקות מידע שבוצעו בכל נושא באינטרנט) 3. ללכת יאהו תשובות שבו אתה יכול למצוא שאלות תשובות הקשורות בערכת הנושא של הדף או בבלוג שלך. לאחר מכן הקלד את הבלוג שלך לעיל הן שאלות. (-) 4 ביקור בלוגים דומים לשלך ולאחר מכן לכתוב על נושאים אשר ראית אותם. באפשרותך להפעיל את ערך חדש לחלוטין או תגובה על מה שקראת. וכך מתחיל ידוע בבלוגים אחרים. 5 יש ספר על יד כל פעם, כך בכל פעם רעיון מתעורר הוא יכול להזין, ואז להגיע למחשב שלך, לכתוב ערך בבלוג שלך.

(פעמים רבות לא איבדו רעיונות על-ידי לא הבקיע אותם?) 6 מגזינים חיפוש נושאים הקשורים בבלוג שלך, ולאחר מכן לבצע עיבוד בבלוג שלו של מה שקראת (יכול להיות סיכום או להגיב על מה שקראת) 7. חיפוש מחבר מי יכולה להיות מקושרת עם ערכות נושא בדף שלך ולדבר על ספרו האחרון, המדברת, כפי מתייחס הבלוג שלו, ספר אשר נכתב אתה אוהב את זה בכל מקרה, ישנם דברים רבים יכולים לדבר על מחבר זה בבלוג שלו. 8. נדבר על בלוג הקשור שלך, אם אתה צריך למצוא בלוג טוב, חושב שזה שווה מדבר, לעשות את זה. (באפשרותך להשתמש זה לפנות אל המחבר של הבלוג להחלפת קישורים) עם אלה צעדים 8 כבר זה לא יאבדו בזמן הכתיבה בבלוג שלך, לעשות זאת באופן רציף, יתחיל לראות את התוצאות שלך ביקורים, הזכייה שלך.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved