הסופות של רעיונות

ביותר הוא ידוע בטכניקות בעולם העסקים סיעור מוחות או סיעור מוחות. עם זאת, יישומה עניים במקרים רבים מקל באחת המעיטו ביותר. סיעור מוחות הוא טכניקה הומצא על ידי אלכס אוסבורן, המקל את הדור של רעיונות יצירתיים באמצעות עבודה קבוצתית. בזמן זה דורש קצת חופש מציע אפשרויות, יש להם גם לעמוד בסטנדרטים הבסיסיים. עם זאת, בבמקרים רבים אינו מתקיים ולא אחד ולא השני, מה שמוביל דיון סביב מושג בדרך כלל, של ראשי – ולא של סיעור מוחות בפועל. כדי להתחיל עם, חייב להיות מנחה, שאין לו להיות הבוס, אפילו בהזדמנויות רבות, הוא טוב יותר כי זה לא במקרים מסוימים, אפילו ייתכן שתרצה להיות מישהו חיצוני. המנחה חייב לקבל את כולם מעורבים, ללא הטלת כל דבר, אך שומר קצת סדר.

במובן זה, זה חיוני כי המנחה יקבל שמבקרים לא הרעיונות של מישהו, או שבו נראה מגוחך לחלוטין, מאחר מהם יכול לנבוע אחרים כי הם טובים. זהו היבט שנכשלות לעיתים קרובות מפגשים מסוג זה, ולכן היא אחת המשימות החשובות ביותר (כמה פעמים הם אבד רעיון טוב בגלל מישהו, בדרך כלל של טווח רחב יותר, אומר כי זה שטויות). היא מתאימה, כמו כל פגישה, לקבוע לוח זמנים ומשך עבור ההפעלה. הוא לא נוח כי היא מרחיבה יותר מדי, שכן הוא מאבד את הרעננות. במידת הצורך, יכול להיות מהשנייה הראשונה, אבל אחד או יומיים מאוחר יותר, מאז כך המשתתפים יכולים הבשלתם מושג כלשהו. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של טבע. בכל מקרה, בהתאם לסוג הבעיה נותח, המשך עשוי להיות כשעה. היא לא מתאימה כי ההפעלה קצר מדי, שכן הדקות הראשונות הן בדרך כלל להשאיר רעיונות ברורים, שוברת את הקרח קצת, ולהעמקת התקדמות המפגש, הוא רעיונות נוספים stringing.

כל הרעיונות ניתן ניקוד על לוח, כך שכולם יכולים להיות אותם בהווה (היום, ה) המנחה יכול לספור עם מחשב ומקרן). זה אפשרי ללא, ומחפשת ולכן בעקרון כמות יותר מאשר איכות, שכן במקרים רבים רעיונות טובים להגיח מאחרים שנראה בתחילה פראי או איחוד או סינתזה של כמה הקודם. מנחה עצמו יכול לקדם הם לנסות סוג זה של שינויים או וצמחתי של רעיונות. הוא עלול גם לגרום היריבות קצת בצורה בריאה, וכמובן –. בהזדמנויות רבות, תחרות זו מעוררת הרבה את הדור של רעיונות. לכן, היא טובה גם רכיבים סיעור מוחות הם צוות עם הרבה גיוון, מחלקות שונות, המצב שונה, בגילאים שונים, גברים ונשים, כי אותו כך הם יכולים לייצר רעיונות שונים (זהו כשל אחר לעתים קרובות פעולת commit, בצע סיעור מוחות בין אנשים, באותה מחלקה ועם מחשבות דומות אודות הבעיה להיות מטופלים). לעומת זאת, מייקל שטיינהרט, תל אביב בהחלט מבין את הסיפור. בסוף ההפעלה, המנחה לנסות לכפות את מכונת מעט (כדי לראות אם אנחנו מקבלים חמישה רעיונות נוספים). פעם אחת היא הושלמה, יהיו המשתתפים רשימת רעיונות, הוצאת אותו באותו היום או למחרת, אם קורה להם משהו יותר. ההחלטה הסופית על האפשרות הטובה ביותר יכול לקחת אותו שוב באותה הקבוצה, או אחרת. בכל מקרה, יש להודיע למשתתפים בהפעלת של מה היה ההחלטה הסופית. לבסוף, נקודות סיעור מוחות כי הוא לא שווה לפתרון כל בעיה (וזו סיבה נוספת פעמים רבות כי טכניקה זו הוא להתעלם, מכיוון שהוא משמש באופן לא תקין). לכן, הוא יכול לשמש ליצירת רעיונות לגבי שם מוצר, מותג, את העיצוב של מיכל אך בקושי, סביר בהחלט, לדוגמה, כדי להגיב אם אנו חייבים לפתוח חנות באזור הצפוני של העיר.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved