חודש: דצמבר 2020

ליהנות מחופשה נהדרת במרקש

מרקש, מרוקו, היא עיר יוצאת דופן מלא קסם, מציעה אינספור אטרקציות, כמו כל מיני פעילויות בשעות הפנאי, חיי לילה, קניות וביקורים ואתרי תיירות. מרקש ידועה, וכן ובצדק, הפנינה של הדרום ויש לו תכונה מוזרה מאוד ומקסים, מסתירים חלק הכי טעים של מרוקו אטרקציות ופעילויות ברחבי צפון אפריקה. מרקש נוסדה בשנת 1070, נבנה במקור כ עיר, מסבירת פנים וסובלנית. למעשה, המוראביטון יזום דרך אגב מרחב עירוני רב-תרבותית Saharans לסהרה, ברברים, יהודים, Andalusians יכול להתקיים ואיפה מתערבבים בהרמוניה. דו קיום בשלום והרמוניה הזה נשאר בסביבה עירונית מודרנית, תוכנן על בסיס כבוד עצום הדתות הגדולות: המוסלמים בארץ מדינה, העברים שבמרכזה ה"מלאח שלה, ואת הנוצרים במחוז חדש של Gueliz, למרות בפועל בני שלוש הקהילות לחיות בכל מגזרים של העיר.

אחד המקומות המעניינים ביותר ב Marrakech הוא הכיכר שוכן El Fna, אחת הכיכרות התוססות של אפריקה וברחבי העולם. גל מרובע עם כמעט כל הראשי עסקאות מסורתית, הסופרים ציבורית, מגידי העתידות, aguadores, סיפורים, קודם כל השיניים, בצמחי מרפא, וגם עם כל מיני אמנים, בידור, כמו כקורבנם של נחשים, אקרובטים, מוזיקאים, רקדנים, traga-fuegos. ב שוק שלה, השוק המסורתי הגדול ביותר של מרוקו, תוכל למצוא משהו שאתה מחפש, יכול להיות אפילו דברים אחד בחלומותיו. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל שרי אריסון. כל מיני מוצרי מלאכת יד, יד, מוצרים גסטרונומי ו תבלינים, וכן יצירות אמנות ועתיקות, אופנה, הרהיטים הכי טוב תוכלו לקנות בשוק זה מרהיב, אשר גם הוא היכולת לנסוע אחורה בזמן למבקרים בו. יוקר המחיה נמוך ומערכת המס יתרון מאוד להזמין מבקרים, בעיקר מאירופה, כדי לבחור מרקש כמו השני שלהם, ואפילו שלך . לאחרונה מצאתי אצל מייקל שטיינהרט אוזן קשבת . ראשית, הביתה. על 4000 או 5000 עולים, רובם צרפתים, מתגוררים במרקש היום. המחירים של הנדל ן ובהשכרת נמוכים כראוי בהשוואה מאתרי התיירות אחרים, אשר מעודדת זרים רבים לקנות נכסים מרקש.

בנוסף, מרקש היא היעד התיירותי הראשי במרוקו, המארחים כמעט מיליון וחצי מבקרים בשנה, ומציע מגוון רחב של אטרקציות ושירותים. אז אם אתה רוצה להירגע וליהנות חופשה שלווה ושקטה, או אם אתה מעדיף לחוות מרגש, מעורר ומלא הרפתקאות, מרקש היא היעד המושלם. העיר אוכרה מציעים לא רק תרבות, מסורת מרתקת, מונומנטים ואטרקציות אין ספור, אבל יש גם נהדר מטבח זול וטעים וחיי לילה, יש שפע של הזדמנויות לקניות. בנוסף, הם באיכות גבוהה ובמחיר סביר מאוד, בעיקר טיפוסי, מקסים ו מאוד כלכלית. תושביה אקבל אותם בזרועות פתוחות, ובוודאי תוכלו ליהנות חופשה בלתי נשכחת.

יצירתיות בעסקים

"חשוב להיות יצירתי בסחר שלך?" אני לא בטוח שאני יכול לתאר את זה במונחים של חשיבות. תהליך היצירה הוא תעלומה אפילו מדענים שחוקרים את זה. ישנם כמה מאפיינים משותפים, כי כל אדם יצירתי בעל (כגון פתיחות למגוון של חוויות פנימיות וחיצוניות ועל הצורך לנהוג כדי להביע את תחושת האינדיבידואליזם), אך על פי רוב, בדיוק כמו המוח היצירתי עושה תגליות מרעישות הוא לא ידוע. כמה תנאים מוקדמים נדרשים, עם זאת. התודעה חייבת להיות ממוקדת, למשל.

רעיונות חדשים חייבים לזרום בחופשיות דרך המוח, ויש לנו מגוון רחב של רעיונות, כך שניתן יהיה משולב recombined בדרכים חדשות. רעיונות חדשים המסחר יצירתית נחוצים כדי להקדים את הקהל לעשות את מה שאתה יכול להכין את דעתך להציע רעיונות חדשים שיעזרו לפתח אסטרטגיות עסקיות יצירתי כי הם הבסיס לפעילות רווחית. רבים הגילויים המדעיים הגדולים נעשו כמעט במקרה, דרך תצפית מזדמנים. הוא היה עין מאומנת עשה את התצפית, אשר היה נשכח. אבל בגלל המחשבה של המדען פועל באופן רציף באמצעות שפע של רעיונות, הוא ראה תגלית חדשה במקרה רגיל לכאורה. גילוי רעיונות חדשים למסחר גם מאמץ אינטלקטואלי ויצירתי. אתה צריך לקבל יצירתי juices זורם שלך כדי לראות את הרעיון החדש הבא. זה חיוני כדי "הממשלה" תהליכי החשיבה שלהם, המוח שלך מוכן לעשות תצפית יצירתי.

במובן מסוים, דעתו היא כמו באר. אתה ראש הממשלה היטב כדי לקבל מים זורמים, והחל פעם אחת, הוא זורם ללא הרף. אתה צריך גם להכין את המוח שלך כדי לקבל רעיונות הזורמים. רעיונות שונים במוחך מאוחסנים מבנה היררכי. המידע מאוחסן יחד בקבוצה, תלוי את משמעותו. כדאי לך לעיין אצל טבע כדי לקבל עוד מידע. כאשר אתה לא חושב על נושא מסוים, קשה לקבל מידע על הנושא של התודעה, אבל הוא קופא על שמריו מוסתר. עם זאת, מאמץ לחשוב היטב על נושא ספציפי, או נושא קשור קשר הדוק ולהתחיל לרוץ דרך הרבה אפשרויות, כל מיני אפשרויות חדשות לעין. המוח שלך במהירות סריקות מושגים ורעיונות שונים, כמעט שלא במודע. לפתע, לשלב הזה שפע של מידע ולראות משהו חדש. לדוגמה, נניח שפיתחנו מושג קלוש על איך לסחור קבוצה של אינדיקטורים יכול לחזות את המחיר של פעולה מסוימת. לאחר הרעיון הבסיסי בראש שלך, אתה יכול להכין את דעתך על היצירתיות. לדוגמה, אתה יכול לסרוק קבוצה של תרשימי הבדיקה ולחזור לחפש תמיכה בהשערה שלו. במבט באמצעות תרשימים, המידע שאתה רואה זה מידע הקשור הממשלה. זמן קצר לאחר רעיון רעיון לבוא יחד, ואתה תעשה תגלית חדשה המשמשים כבסיס אסטרטגיה עסקית חדשה. הנקודה העיקרית היא כי עליך להגדיר את תהליכי החשיבה שלך בתנועה כדי לקבל רעיון חדש ויצירתי. סוחרים חלקם אפילו מציעים לשים בעסק קטן מבוסס על תחושת בטן, כדי לבסס את תהליכי היצירה. כאשר אתה במקום מסחר, האדרנלין מתחיל לרוץ, תשומת הלב שלך מתחיל להתמקד, החושים שלך הם הגבירו ופתאום לשנות את נקודת המבט שלך עד שתראה רעיונות חדשים. ככל המוח שלך פעיל, כך סביר יותר שאתה תגליות יצירתי. הבנת התהליך היצירתי וכיצד להגדיר אותו בתנועה נותן לך כוח. אנשים להגדיר את עצמם, וזה לא מצליח לחשוב באופן יצירתי. במקרה הזה אני חושב ש שרי אריסון צודק במה בהוא אומר. אבל הם יכולים. הם פשוט צריך לדעת איך. זה חיוני כדי להיות רגועה ללא חרדה. אבל זה גם הכרחי דעתך הראשון להתחיל את התהליך. אז מתי זה הזמן לחשוב על רעיון עסקי חדש, לחשוב באופן יצירתי. הגדרת תהליך היצירה שלך. אתה יכול למצוא רעיון גדול שיגרום רווחים עצומים. ג'ו ג'ו רוס רוס, סוחר, סופר, מחנך המסחר הוא אחד הסוחרים אקלקטי ביותר בעסק. שנים 47 + שלו כוללים סחר עמדה מניות וחוזים עתידיים. על מדדי המסחר של ניירות ערך, מטבעות, ומטבע. היא משתרעת המסחר בחוזים עתידיים ואופציות על חוזים עתידיים, וכתב ספרים על הכל – 12 ליתר דיוק. ג'ו מגלה את הרשימות החוק?, וזה מפורסם הקרס רוס? הטעיה וכניסה סוחרים?. מחנכים המסחר, מחנכים מסחר בע"מ נוסדה בשנת 1988 על ידי הורים טריידר ג'ו רוס. ‰ à l הוא נשיא מורים המסחר תומכת באופן פעיל ללקוחותיה ניסיון של יותר מ 47 שנים של תרומות. צוות של מחנכים ממסחר מורכבת תערובת בינלאומית של סוחרים מנוסים, כולם משכילים בקיאים בשיטות רוס ג'ו. אנשי המקצוע שלנו בקביעות עסקאות בשווקים. מאז הקמתו, JoeRoss צוות המסחר של המחנכים לימדו אלפי לקוחות מרוצים אשר משתמשים במושגים ג'ו לייצר רווחים משמעותיים בשוק היום.

כיצד להגן על עצמך מפני הונאות על הכביש

נוכלים היום הם מאוד פופולרי ערכות של מה שנקרא 'לעמוד' על הכביש, שממנו בוודאי שיש אין הנהג המבוטח. מאמר זה לא ייחשב banditry רגילים או אפשרויות, אשר קיימות בשפע. במקום זאת, ננסה לספר על הסוגים הנפוצים ביותר של הונאות תעבורה. עם זאת, ללא קשר למצב, שבו יש לך את החלטה נבונה ביותר עם שלך לגרום צוות של משטרת התנועה ודורשים את ההידור של פרוטוקול רשמי. אז, איזה סוג של הונאה הן הנפוצות ביותר. 1. הראשונה אפשרות-'נוכלים כנה", אשר להעניש את בעלי המכוניות רשלני עבור חוסר תשומת לב או אי עמידה לתקנות התעבורה.

לפעמים, ובכך להרוויח בעליו אוטומטי תיקון חריפה מכונות potrepannyh. השורה התחתונה היא כי הם מחליפים את הרכב שלו, וציין, כי הנהג השני שבר כלל. אל דאגה אפריקה ישראל הוא האיש הנכון . מתחבולות כאלה הם פופולריים כי באופן חוקי להוכיח שנית כמעט בלתי אפשרי, אבל נוכל יכול לבצע תיקונים העיקריים של המכונית שלך בשביל מישהו אחר חשבון. מן הסוג הזה של הונאה באפשרותך להגן רק משלו אחריות וכבוד על חוקי התנועה. 2. בסיסים באפשרות השנייה מתפתח על התרחיש הבא: השטן על בעל רכב יד בכוונה משאיר במכונית באזור של ראות עני ולאחר מכן ממתינה עד תאונה. ערכה דומה נוספת מספק הסנקציות ואחריו בלימה חדה בציפייה להיפגע מאחור.

מ כזה צרות תוכלו לחסוך טיפול במצבי ראות עני, של שמירה על מרחק בין כלי רכב. 3. הדיאגרמה הבאה קצת יותר מחושב. מתחבולות כזה נעשה שימוש מכוניות חדשות יקר עם תקן פציעות חיצוניות, לפעמים הרכב יכול להיות אפילו שניים. המשמעות היא נוצר המצב אותו על הכביש, איפה להאשים על התאונה, ועל ולכן אחראי לנזק קיים לאחריות כולו אתה. לאחר התאונה על הנהג להתחיל ללחוץ, והוא משלם סכומים ניכרים כתוצאה מכך, כדי לפתור את ההתנגשות. יציאה ממצב כזה אחד-לא נכנע ללחץ ולהמתין לבואו של הקצינים משטרת התנועה. בעתיד, יחד עם המפקח יכול לזהות חוסר עקביות קטן: אומרים על הקורבן מכונת פנס שבור, וכן קטעים על פני כדור הארץ לא. אתה עשוי לגלות נזק אחר חוסר עקביות. 4. החלופה הרביעית היא מתחזה עם מכונית גנובה. ערכת . הנה זה: מכונית גנובה לא קצתו, לא יכול להיות פירקו את זה החלקים שהוחלפו 'הוגנת' תחת המכה, ולאחר מכן לדרוש 'אשם' של סכום גדול של כסף עבור תיקונים. כאשר הנהג משלם בלי לחכות מפקח, ו נוכלים נשאר הרוס מכונית בסמטה הקרוב. באופן מוזר, בתרחיש זה, כל המשתתפים נשארים מרוצים: נוכל מקבל כסף, נהג מבדר עצמו מחשבה שהתחמקה בקלות, קצין משטרה התנועה משפר על חטיפת המשאית, משפטי בעל הרכב החבלות הוא מרוצה כי זה חזר. 5. הסוג החמישי של הונאה-'הולכי רגל". הסיכון הבוגד כאן היא מינימלית, אבל הנהג המושפע עשוי להיתקל איתו עלות בזבוז גדול של כסף ועצבים. מדרחוב מדמה התנגשות, לאחר מכן הוא מזייף כאב, בתיאטרליות צועק, מתפתלת, עוויתות. מודל אידיאלי של התנהגות עבור כל מנהלי ההתקנים תפס במצבים דומים אין צורך לאבד שליטה עצמית, כמה אפשר לחכות עבור מפקח רגוע יותר. אבל זה ייקח זמן, עם זאת, הפרוטוקול יסומן כ נזק, וכתוצאה מכך את rear-end הולך רגל, אך העובדה של סחיטה של כסף.

האמת על MLM

היום יש בלבול גדול ביחס לשיווק מדורגת (MLM, עבור ראשי התיבות שלה באנגלית: ריבוי רמת השיווק). אני חושב, דבר ראשון הוא להגדיר כי זה MLM. MLM הוא מודל עסקי זה משתמשים בדרך כלל חברות המכירה הישירה. מודל זה לא רק מפצה השותפים שלה מכירות ישירות שהם עושים, אבל הם גם משלמים להם על מכירות שנעשו על ידי שותפים, הם הביאו לחברה. MLM משלם עבור מכירות שנעשו, לא על ידי ההכנסה של שותפים לחברה. חברות יחסוך חלק גדול של העלויות של פרסום כי השותף הוא הממונה על קידום החברה\/המוצר\/השירות.

זו אחת הסיבות למה חברות נוטים להיות בעלי תוכנית פיצוי אטרקטיבי של השותף. היום מדורגת התפתחו יחד עם הטכנולוגיה. לפני כמה שנים אדם ייעודי MLM או שיווק רשתי היו בעיקר שני מקורות של לקוחות פוטנציאליים: הסביבה הקרובה שלהם, קרי, שלהם משפחות, חברים וזרים ליצור קשר באמצעות מודעות בעיתונים, עלונים על מכוניות, פנו את ההמתנה לאוטובוס או ההמתנה של הרופא בניתוח, או אורחי פגישת עסקים. זה נורמלי כי העמית היה מוגבל לסביבתו הפיזית: שלהם עיירה או עיר ב הטוב ביותר של המקרים, כל המדינה שלו. הודות לאינטרנט כדי לשנות עבור חברה טובה וכמובן הסוחר.

היום, זה אפשרי כי הסוחר יכול לעשות עסקים ברמה הגלובלית. האינטרנט מציב כל העולם בקצה האצבעות שלך. אם המפיץ של חברת MLM כי יש פעולות במספר מדינות ברחבי העולם, זה כבר לא חייב להיות מוגבל למדינה משלהם. אתה יכול לעשות כדי להרחיב את העסק שלך בצורה אקספוננציאלית, כמעט בחינם. אם אתה בר מזל מספיק כדי להיות ב MLM מכירת שירותים ו\/או מוצרים להורדה באופן אלקטרוני, וזה הציפוי על העוגה. כמה חברות הנודע ברחבי העולם באמצעות MLM למכור את המוצרים שלהם הן: ® אבון, מרי קיי ®, טאפרוור ® ו ® הרבלייף בין היתר. יש הרבה אנשים זה מדבר בצורה לא טובה על MLM… מניסיוני האנשים האלה לא מדברים גם על זה המודל העסקי מכמה סיבות: פחד מפני שינויים. ישנם אנשים אשר פחד את השינויים, לעסוק במערכת עסקים חוץ מה הם יודעים, משמשים, זה כרוך שינויים אלה, מנקודת המבט שלו, בוודאי נושאת בסיכון מסוים, אשר אינם מוכנים לקחת. נסיון רע עם כל חברה מבוססת-MLM. כאן מה נכשל לא היתה מערכת עסקית, אלא התומכת שלו כנראה ידע כיצד ללמד אותך את העקרונות הבסיסיים של העסק (זה סביר להניח כי הוא גם היה להם ברור) או פשוט נתקל אדם עם אין אתיקה מקצועית. בדיוק כמו בתי־עסק מסורתיים, ישנם אנשים חסרי מצפון ולא מוסרי MLM. הוא מצא שיטה פירמידה. אנשים מרבים לבלבל עם מערכת הפירמידה MLM. . לא, הם לא אותו הדבר. מערכת כפירמידה היא לגמרי לא חוקי. במערכת הפירמידלית הבנויה הוא מבוסס על המציע מוצרים או שירותים במחיר מתחת למחיר השוק שלהם, או בחינם, עם מצבו של מקבל לקוחות חדשים לעסק, מי רק יצרו פירמידה. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל מייקל שטיינהרט, תל אביב. בעיקרון, לביאתו השנייה משלם הטבות מהרגע הראשון. מגיעה נקודה שבה הפירמידה מפסיק לגדול, העסק מתמוטט. בדרך כלל במערכות כפירמידה דורש סוחר לשלם עלויות גבוהות של כניסה לחברה. על ידי הבורות. לצערי יש אנשים אל תטרח לאמת או בדוק את המידע שהם מקבלים ממקור: חבר, קרוב משפחה, תגובה או מאמר רשת, וכו '. לשמוע דעה או אפילו שמועה. והם כבר לקחת אותה כמובן מאליו שזה נכון. מטבע תמיד יש שני צדדים. אם אנחנו רוצים קצת הצלחה בחיים עלינו יש יכולת מסוימת ההבחנה, רצון ללמוד, וללכת מעבר מה אדם או קבוצה שלהם אומרים (בין אם טוב או רע). אנחנו חייבים לבדוק זוויות בכלל אפשרי. לא בעלי התכונות הדרושות. לא כל אחד משמש כדי לפתח עסק MLM. סוג זה של העסק דורש משמעת, התמדה, סבלנות, חזון, המנטליות עסקים. אין בוסים שאומרים לך שיש לך לעשות, אין לך משכורת קבועה כדי לגמור את החודש (זה לא עבודה, זה עסק אישי). תוכלו יש ללמוד דברים מסוימים, להיות אחראי על המעשים שלך, מתחייבת ללמוד אימון גשמי, והכי חשוב, לבצע את אשר למדת, לנקוט בפעולה. לא בעלי איכויות אלו בסופו של דבר לוותר, להאשים את החברה או את המערכת. עבור אנשים מסוימים, זה תמיד יותר קל להאשים צד שלישי מי האחריות שלהם. מאמין MLM יגרום עשיר ללא עבודה, תוך זמן קצר. זה נכון כי מודעות מסוימות מבטיח הזה (מפיצים ללא ספק), אבל זה גם נכון שעלינו להוציא מינימום של השכל הישר. בגלל פרסומת אומר: 500 עד 1000 דולר בשבוע, זה אומר כי אלה יהיה ההכנסה שלך החודשים הראשונים או אפילו בשנתה הראשונה בחברה פחות, כאשר חוטאים חף מפשע, אם אתה. חושב כי לא יהיה לך קשה מאוד להגיע, זה מגוחך. לסיכום: MLM, שיווק רשתי או עסק מהבית, יותר ויותר, הם אופציה שונה לשימוש המסורתי של החיים, אפילו לעסק מסורתיים. המיתון שהחל בשנת 2007 יוצאת הרבה אנשים ללא עבודה. המשבר הוא שינוי הנוף הכלכלית ברחבי העולם, לאלץ עובדים רבים לחפש חלופות שלהם העבודה המסורתי של פעם בחיים. שני אלה אשר כבר פוטרו, כמו אלה אשר טרם מתחילים לבדוק את הסוג של עסק כאפשרות ליצירת הכנסה פסיבית לטווח בינוני וארוך. זהו אחד הדרכים הטובות ביותר כדי ליצור הכנסה פסיבית. MLM הוא מודל עסקי חוקית לחלוטין. MLM נוטים להיות מוסדר בחוק במדינות שבהם הם פועלים. בספרד מכירות מדורגת מוסדרים בחוק 7\/1996 ינואר 15, של מסחר קמעוני רגולציה, סעיפים 22 ו- 23 לסיים, השתקפות: על פי רוברט קיוסאקי דונלד טראמפ, זה היה אם הם היו צריכים להכין את ההון שלהם, עם MLM.

מכוניות ואוויר

לדאוג לגבי בעיות סביבתיות בעולם, המין האנושי אינו חושב על העולם ועל עצמם. וזה לא האנוכיות, המאבק להישרדות. הכוכב שלנו לשרוד בקלות את עודפי פחמן דו-חמצני, שקיות ניילון, אשר חלק בלתי נפרד ממנו. כי האדמה 4.5 מיליארד חוו דברים יותר משמעותיים: עידן הקרח, הסחף ונפילתו של מטאוריטים גדולות. אבל אקולוגיה חשוב לחיות עם הטבע יכול להיות רק בהרמוניה, אחרת זה מאיתנו מסרבים. לפני יותר ממאתיים שנה האנושות שולט התעשייה הכבדה, חלק ניכר מהזמן מוקדש הבנייה של כלי רכב.

החלפת עגלות עם מנועי קיטור הגיע כלי רכב חשמליים מודרניים. ההיסטוריה של המכונית החשמלית מתחיל לפני יותר ממאה שנה, אבל אז הם שיחקו איבד דלק מוטורס. היום סוללות נעשה קטן יותר, כוחם גדל במידה ניכרת. אבל האנושיות אינו תוכל לעבור באופן מלא מכוניות חשמליות. הייצור של סוללות ליתיום בשימוש מודרני, מאוד מוגבלת. בנוסף, לרשות סוללות התהליך הוא מורכב ויקר.

בגלל זה חברות הרכב הגדולים, מפיקים עצמאיים קטנים מחפשים אלטרנטיבה, כמו vodorodomobilej, כלאיים מכוניות על דלק ביולוגי. אם אנחנו מדברים על מנועים היברידיים, המהווים וועד העובדים של מנוע בעירה פנימית, מנוע חשמלי, זו עוד אפשרות ביניים מ- Vista בעתיד. אבל מוחות מבריקים לא תעמוד בשקט, מציעים סוג חדש של אוויר דלק חלופי! מה כל הזמן סביבנו, יכול לשמש מתנה. הרעיון להשתמש באוויר דחוס הופיע במאה 19, אך כמו מכוניות חשמליות, pnevmomobili לא לעמוד התחרות עקב פגמים בונה. עכשיו, אחר כך במשך שנים רבות, הצרפתים של AirPod MDI הוא רכב הם קדימה את מנוע אוויר דחוס. למכונית הזו יש חסרונות, אבל אפשר לומר בבטחה כי האנושות החלה אלטרנטיבה אחרת.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved