חודש: פברואר 2018

רקיעה, חיתוך מטבעת

שיבוץ למות לחתוך שיבוץ הוא עשה עבור הייצור של אלמנטים חלול לוחות פלדה או מתכות אחרות, יותר טוב לנו ביחס לייצור מכונות או גבס. התהליך מפתחת מדיסק של חומר שבחרת בעבר, אשר הוא דחף בתוך מטריצה חלול מאת אגרוף, למרות ההפך נוטה גם להתבצע בתדירות גבוהה, אולם ישנן דרכים אחרות של ציור איזה אחד משני היסודות מוחלף, הן בעלות חשיבות מיוחדת, ציור מפיצוץ, בעוד אשר התפוצץ מטען חומר נפץ על הפלדה צלחת זהה זה שקוע בינוני מימית, זה האחד שממצה את המשימות של אגרוף. חיתוך מטבעת עובד על אותו עיקרון כמו נייר קידוח מכונה, הניח את הברזל מתכת ולאחר מכן אגרוף לחתוך פלדה באותו אופן זה עושה את זה עם נייר. ההבדל ברמה טכנולוגית בין שני הליכים אלה הוא דה ב שלושה דברים. הנקניקיות, את הסיווג בין האגרוף את המטריקס . זה בערך פי 1.12 עד 1.30 העובי של צלחת פלדה כדי inlay, ואילו עבור מובלט הפער הזה צריך להיות נמוך ככל האפשר, לוקח בחשבון את הצרכים של פינוי של החלק בנוי, וכן את החומר כדי לחתוך, שכן חומרי מעל פלסטיק נוטים לדבוק המטריקס ולמנוע לחתוך החלק הבא אשר יהיה להם יסודות צילוע, עובר מיד לאחר חיתוך אגרוף המטריקס בציור את הקצוות של החבטות ואת מתה מעוגלים ואילו הזוויות-במבלט, ישר, חד תמיד ניכרות, ולכן נוטים להיות מלאכתו על ידי כיבוי carburizing או cianurizacion, כדי למנוע את הקצה הפסד שלהם. צוותי האולטימטיבי עבור תהליכים אלה הם עצרו את מכונות הדפוס, אבל עבור שיבוץ הם אלו שיש להם היסט איטי יחסית, ואילו עבור מתכת רקיעה מהירות נוטה להיות גבוה יותר הוא בדרך כלל מעדיף מכבשים סוללות המעופף מכני ההתמדה, מצמידים מצמד שמפעיל והעברת תנועה התהליך מתחיל מדיסק, שמחובר בנוחות המערך באמצעות טבעת, תוך התמקדות בדרך זו את הדיסק והימנעות היווצרות של קמטים.

אגרוף הוא יורד מתיחה, עושה זרימה המתכת על ידי קירות אותם של החור של המטריקס, מבקשת בשיטה זו אותם קירות היסוד נוצרו לא לירידה משמעותית ביחס העובי של הבסיס המקורי. חיכוך הוא הגורם המכריע, וכן את אורך היקף היצירה שבו המשטחים הם מלוטשים, הן בעלות מבנה גם לחומרי שימון כדי להקל על התהליך, זה עם נוף למזער את כמות האנרגיה הדרושה ויוצרים. בהתאם הממדים של היצירה נוטה יידרש, עשיית הציור במספר שלבים, אפילו לבצע טיפולים תרמיים, כדי להבטיח כי היצירה יש את הגיאומטריה הנדרשת ואת הקירות שלה שלא תקרע, זהו המקרה של עמוק, טיפוסי ציור לייצור תחמושת כמוסות בפרט אלה קליבר רובה 7.62, 5.56, 0.5 , ועוד. בלי אף על פי כן בעת היווצרות לא יכול להיות שזה יתבצע על ידי ציור תמיד, יכול לאחוז במסגרת מפוארת המורכבת ספינינג לוחיות הרישוי. של פלדה בזמן זה עם כלי מיוחד מכופף אותה, על פי הצורה הנדרשת, תהליך זה הוא הרבה יותר יעיל וחסכוני יותר מאשר ציור, אבל פרודוקטיביות מפחית באופן בולט, אינו חל על חלקים קטנים מאוד.

AvtomodeliMir

אבל ÿque שם הם מורים? פרופסור נבון רגשית עד מאוד לאחרונה האמין בטעות את יכולות רגשית ונפשית לא הם היו חיוניים ב צוות ההוראה. גם היום יש מורים עם מחלקות שבהן יותר מ- 75 אחוזים יש בעיות התנהגותיות, מי לא נושאים בכל אחריות על עובדה זו. על פי המחברים כפי שהוא מכסה ואת המרווחות של המלון, כל מורה הוראה בפועל כרוך פעילויות כמו: גירוי רגשי וביטוי מוסדר של רגשות חיוביים, עדיין קשה יותר, רגשות שליליים (כגון כעס, קנאה, קנאה,…); היצירה של סביבות (בית הספר, קבוצה דינאמית משימות עבודה,…) כדי לפתח יכולות חברתי-רגשי ויישוב סכסוכים בינאישיים; חשיפה התנסויות ניתן לפתור באמצעות אסטרטגיות רגשית; או כישורי ההוראה אמפתי מציג תלמידים כיצד לשים לב וללמוד להקשיב ולהבין את נקודות המבט של האחרים. עכשיו, מכניסים תרגול שמיומנויות מסוג זה אינה עבודה קלה כך המורים הדרכה הופכת פקטור . זה חיוני משפחתית ורגשית המודיעין מורים משכילים בבית הספר אבל הסוכן הראשי אחראי על החינוך הרגשי של הילדים הוא, בפעם הראשונה, בזכות הגישה המוצעת על ידי אונסק ו את זואי עם מיומנויות בסיסיות יש הרבה לומר ולתרום פיתוח האינטליגנציה הרגשית של ילדים הן בבית והן בבית הספר. בדרך זו, הורים ומורים חייב משלימים אחד את השני, במשותף מספקים הזדמנויות לשיפור הפרופיל הרגשי של התלמיד. כדי לעשות זאת, הוא הצעד הראשון שניתן לאמץ פרופיל החינוכיים הדמוקרטית.

סגנון החינוכיים הדמוקרטית כרוך מצד אחד, לאכוף דרישות על פי הבגרות של הילד שלך, אבל באותו הזמן לעודד קבלת החלטות, להראות חיבה להקשיב התצוגות של הילד ואני יודעת טעמים והעדפות שלהם. מצד שני, האינטראקציות פרופסורים וסטודנטים הם חלל חברתי-רגשי אידיאלי עבור החינוך הרגשי עם פעילויות יומיומי כפי: ספירת בעיות או exchange חוות דעת וייעוץ משפטי, גישור בהחלטה קונפליקטים בין-אישיים בין התלמידים, אנקדוטות יכול ספר הפרופסור שלו. איך זה נפגשו alos בעיות דומות את התלמידים, או היצירה של פעילויות המאפשרות ניסיון ללכת וללמוד על רגשות אנושיים כמו הקרנת סרטים. הנושא של אוטונומיה המודיעין וכשירותם רגשית ויוזמה אישית יש מרכזים חינוכיים מהפכה, לעתים קרובות הם להרגיש קצת המוסמכת לשנות כל כך דרסטי כי זה נכפים על חינוך ממשלות ואת משרדי החינוך, אבל שינוי נחוץ לאזרחים טובים יותר עבור העולם של מחר.

שיטות למידה

מריה מונטסורי (1870 – 1952) גן הילדים הראשון נפתח ב- 1907 ברומא. מאה שנים חלפו, עכשיו יש כבר אלפי מתקנים בגרמניה, עובד לפי העיקרון לחינוך מונטסורי. 600 מהם הם טיפול יום קטן מאוד. ב- world wide web תמצא מונטסורי כל עבור מיקוד מרכזי מעונות יום, בתי ספר. שיטות אלה נקראים עוד בשאלה, מכיוון שהם אינם מעודכנים, משכנעים, בהצלחה רבה.

לבסוף מונטסורי תמשיך במשך עשרות שנים לא חינם לימוד. הילדים לקבל די שטח, החזיקו להתפתחות מיטבית. ספר מיוחדים, טיפול יום מרכזי מונחה באופן בלעדי על הילד ועל הצרכים שלהם. עבור מחנך מונטסורי יש להשלים את סוג מוסד הכשרה, אילו 2-3 יכול לקחת שנים בהתאם הכשרה. איזו עבודה עיקרון לפי מונטסורי, לצרף חשיבות רבה, כי הילד עוסק באופן עצמאי, והעמיק את עצמו באופן מלא בפעילות מסוימת. כאן הילד מקבל מה שהוא צריך גם זמן רב כל כך. ניסיון ממושך לחינוך מונטסורי מראה כי ילדים לעולם לא להיות מוטרד בשלב זה שונה. שלב זה היא השוואה הנטועים אינטלקטואלית עבודה כך הם לא מפריעים על-ידי אחד מחוץ השפעות יכול להיות עם מבוגרים. מחנכים מונטסורי עליך תצפית טובה כדי לזהות את רצונם ואת הצרכים של הילדים, כי ילדים רוצים ללמוד לא משהו, אבל משהו שאת אכפת להם כמעט. לחינוך מונטסורי ידוע צורת התפתחות הרצון ואת העצמי של הילד.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved