חודש: מרץ 2017

שמור במכונית משאבת

על העולם שוק פיתחה מגמה ברורה של עלות קבועה של דלק מוטורי. רבים מאוד ברכב, בנוסף שאלות לגבי התשלום בזמן של הלוואות לרכב, לעניין אפשרויות צריכת הדלק. התקנת גז ציוד או שבב כוונון מנוע יחידת בקרה לפעמים מתייחסים אי הנוחות ואת אובדן האחריות על הרכב. במאמר זה אספתי פשוטה ויעילה המלצות שיסייעו להפחית את צריכת הדלק על כל רכב, עבור מנהלי התקנים שאינם רוצים להתקין ציוד נוסף או להישאר ללא אחריות של רכב: 1. בדיקה ותחזוקה של רכב צריך ניתן לבצע באופן קבוע. מזרק סתומים או קרבורטור, גרוע מוסדר ההצתה סינון מזוהם-כל זאת הסיבה לצריכת דלק מוגברת.

אם אתה שובר אחד הפריטים, אשר אחראי על ויסות להאכיל את המנוע, הגדלת זרימת הדלק יהיה גדול מאוד. 2. צמיגים יהיה לנפח את ההמלצות של יצרן הרכב שלך, בהתאמה. ירידה בלחץ צמיגים, גוברת ההתנגדות צריכת דלק צמיגים מתגלגל, אפילו ושונה אתה תקבל מוגברת. לבלות מדידת לחץ צמיגים רק במצב קר, כי זה משפר לאחר אפילו מרחק קצר המכונית. כיום-בכל תחנת דלק אתה יכול לקנות זול וקומפקטי מד הלחץ דיגיטלי בשביל זה. 3.

קיים הכרח באופן שגרתי התאמה התמוטטות-התכנסות על הרכב. כיוון הפוך של הגלגל מוביל ללבוש מוגברת של הצמיגים, הכי גרוע יכולת ניהול וצריכת דלק מוגברת. 4. אל תעמיס שלא לצורך את הרכב. זה לא צריך להיות בתוך שלושה ימים לשאת שתי חביות מלפפונים, רק בגלל עצלנות לספק אימם האהובה. המשקל יותר שלך המכונות, הרצון כבד יש את המנוע, כתוצאה מכך, גדול יותר צריכת הדלק. 5. בעזרת מזגן או צריכת דלק של בקרת אקלים, משפר ב 10-15%. בנוסף, מכוניות עם קטן חסכוני מנועי, כאשר אתה מפעיל את המזגן במידה רבה הרגשתי טיפה של כוח, מכך, ההידרדרות של איכויות דינמיות של המכונית. 6. צריכת דלק תלוי במידה רבה הצורה הגיאומטרית של המכונית. מתי פתוח Windows במהירויות גבוהות הוא מתדרדר, לכן הגדלת צריכת דלק. 7. להימנע בלימה פתאומית הדיכוי אינטנסיבית, כי כל מכונית היא המהרה גבוה יותר revs, צריכת דלק מוגברת. והקפדה על הכונן נימוסים חלקה, אתה תהיה מופתע לראות איך הרבה יותר יעיל יכול להיות הרכב שלך. אין זה אומר כי תנועת קבוע במהירות של 10 קמ"ש תחסוך את הכסף שלך- צריכת דלק המינימלי במכוניות הכי נצפית במהירות 80-110 קמ ש. נוזלים בתנועה, המתכון להצלחה בעניין זה קשה כמו החיסכון בדלק! 8. לא צריך לשלוח אל לב שהארי שלוש פעמים להסיר אחותי דוד השרת המקומי בשעת העומס. אם יש צורך דחוף כדי לנסות למנוע פקקי תנועה, כי עמד על הרצפה עם המנוע פנתה ב- a בזבוז של זמן וכסף. 9. בעונה הקרה, מנסה לחמם שלך רכב-זה יחסוך מ גדל מנוע ללבישה, גדלה צריכת דלק. 10. להימנע לנסיעות קצרות. מחקרים הראו כי כאשר רכבות על המרחק למעלה לצריכת חמישה ק מ של המכונית שלך מגביר באופן משמעותי, מכיוון neprogretyj מנוע צורכת דלק באופן משמעותי יותר. . תשכח רכבות בקיוסק מתחת בית-הליכה השכנות של 200 מטר, שימושי עבורך ואת המכונית לא לזהם האווירה. 11. האם אתה אוהב לנהוג? במהירויות גבוהות, צריכת דלק מגביר באופן משמעותי, משום שהמנוע פועל על סל ד גבוה! אפילו על הכביש, תוך כדי נסיעה במהירויות של 80-130 קמ ש (בהתאם לרכב), אתה יכול שמור טוב מאוד ברכב המשאבה. 12. מה אתה עושה. מנסה להימנע מנגנון הפעולה בכל והמטוסים עומדים. בנוסף צריכת דלק עודף, יכולים להיסתם הזרז, אשר מותקן במערכות פליטה של רבים מכוניות מודרניות. 13. לבחור העברה כדי לרכוב על מהירות משתנה. התנועה על העברה נמוך מדי או גבוה באותה מידה מוביל הוצאות הדלק יתר.

לזכויות עצמית יעילה ברכב

אני בתור עורך דין יותר ממה שהיה פעם להתמודד עם מצבים שבהם התנועה שוטרים, לא לדעת כראוי לתקנות התעבורה (SDA), נענשו בחומרה רבה יותר מאשר נהג הסתמכה. בנוסף משטרת התנועה קצינים מחויבים לדעת ספייס הוראות הקוד של עבירות מנהליות. על פי הקוד, קבעו את העונש. לדוגמה, באביב הגנתי בבית המשפט את האינטרסים של נהג אחד. הוא הואשם בניסיון הפרה של כללי תעבורה, ולא התמודד עם קיפוח של זכויות. למעשה הוא עשה עיקוף לא עקיפה and כלי רכב. כי עקיפה הוא מקדים את זמני על רכב נוסע, הנהג היה כבר נוסע רכב אשר עמד בחלקו על מיסעה. בבתי-המשפט הוכח הזכויות זה לא הופשטה. כמה מצבים דומים יותר קורה בכבישי ארצנו? זה ברור המטה אוריינות של משטרת התנועה, הטלת עונשים על הנהגים צריכים לשפר. או כדאי עדיין כל נהג לשפר אוריינות משפטית שלהם, פעם אחת ולתמיד, כדי להבטיח את עצמו נגד אנאלפביתיות שוטרים ולהגן, במידת הצורך, בקלות את התיק שלה.

גניבה של מידע באינטרנט

פלגיאט (מהמילה הלטינית plagio «לחטוף"), שנולד עם שפה כתובה, נכנס האינטרנט מקדמת דנא. הוא היה מלווה בתולדות האנושות כולה מודע שלו, הם חטאו, גם וירג'יל גדול, שייקספיר וולטייר. פלגיאט לאורך ההיסטוריה שלה כבר את התופעה של ייחוד, זה יכול לעתים להיחשב הלוואות חיקוי, או צירוף מקרים של רעיונות, כדי להבין את הטקסט עצמו תמיד היה קשה מאוד. דוגמה לכך היא המוני ניסויים, כמו במאה היום בעבר. פלגיאט קשורה קשר הדוק זכויות יוצרים לעתים קרובות מתפתחת בעיה מסחרית.

ואת טכנולוגיית המידע המודרנית יש רק מותר כמה בהירות לעניין ההגדרה של פלגיאט. אם כמה מחברי גניבת תוכן באינטרנט הוא פשוט תופעה לא נעימה, עד המחברים, למכור הטקסטים שלו, זה סוג של הונאה ברשת מביא הפסדים משמעותיים. עכשיו זה אפשרי להילחם בתופעה, לפחות, כדי לקבוע בדיוק את הטקסט של פלגיאט או לא. בהתייחסו באתר, אתה יכול לבדוק פלגיאט של כל פיסת טקסט, ואם מתאים (עד 5000 הדמויות), ואז את המאמר כולו. היכנסו לאתר, להירשם, ולהתחיל לעבוד בחלון "הוסף מסמך". מגדיר את המסמך וללכת "משתמש", שם תמצאו דוח (למצוא מתאים סמל) בצורה של שלושה דירוגים: בלוק חלקית של מקוריות, המקוריות של הבלוק, הבלוק האחרון של מקוריות. כל ההערכות הן באחוזים.

בדוק את הטקסט באתר מתבצעת על בסיס המסמכים שלה, המונה יותר מ -10 מיליון עותקים. אם אתה מוצא את מקור הגיוס, זה יראה לכם, ואם במשחק לא מאה אחוז, אתה יכול לגלות כמה הטקסט המתוקן. האתר הוא היסטוריה שלמה של בדיקות כדי לוודא כל אתה תמיד יכול לחזור. אם אתם חושדים שמישהו לגנוב את התוכן שלך, את השירותים באתר זה אינם ניתנים להחלפה. לקוחות טקסטים ומאמרים עבור האתרים שלהם עכשיו יש את ההזדמנות באמצעות פרויקט זה לקבל חומרים סיים עם המחאה על מקוריות. מורים יכולים משכנע להאשים תלמידי מועצות פלגיאט ואקדמיים, המועמדים שלהם לתואר. הפרויקט נפל לתוך TOP10 «משחקים מזדמנים בשנת 2007 .." ובכל זאת, אפילו עם זה הפיתוח של טכנולוגיות מידע, הבעיה של פלגיאט הוא מאוד מורכב ושנוי במחלוקת, כי אם פלגיאט זה מוגדר לשימוש של טקסט ללא רשותו של המחבר, לי, למשל, כזה לקרוע-off נוח. אני אודה לכל מי יעמיד הטקסט שלי ללא רשותי באתר האינטרנט שלהם (טקסטים כתובים לאנשים, לא להתקפל לתוך קופסה), ואסיר תודה כפליים אם לא אשכח באותו הזמן לשים קישור לאתר שלי. אולי, המשתמש לומד את הטקסט שלי כמה שימושי חדש לו רעיון ולפתח אותו עוד יותר. באופן טבעי, מחבר, שמוכרת מאמרים מקוונים, גישה כזו אינה מקובלת. יורי Chashin.

טיפול באקנה

המושג אקנה היא מחלה נפוצה אשר משפיע בעיקר בני נוער, אבל יכול להשפיע גם על מבוגרים, במיוחד בקרב 20-30 שנים. אנשים אלו נראים comedones (נקודות שחורות), papules (גרגרים אדומים וקשה), pustules (פצעונים עם מוגלה), לעתים יותר רחוקות ציסטות ומורסות. הנגעים נמצאים בפנים ובתדירות פחות גבוהה בהגב, החזה, הכתפיים והצוואר. לטיפול באקנה נדרשים והם לא חייבים לחכות לגדול כדי להפוך את טבע אשר פותר את הבעיה. נוחות לא חושב הוא נעלם לכיוון גיל 21. זוהי טעות, כי אקנה יכול לסמן inesteticamente פניו של האדם לפגוע בתמונה. הטיפול ניתן למנוע את התפתחות צלקות או סימנים, לכן שיפור במרקם העור ואת ההיבט הפיזי. גורם לאקנה הוא סדרה של שינויים הורמונליים המתרחשים במהלך גיל ההתבגרות.

במהלך גיל ההתבגרות, (ממוקם עמוק של העור) בלוטות החלב לייצר חומר שומני הנקרא החלב על-ידי הפעולה של טסטוסטרון (ההורמון הגברי). החלב מגיע לפני השטח של העור באמצעות שפופרות קטנות (צינורות) פתיחת שאת היא הנקבובית. סתימת של החלב ducts גורם אשר נשמר חלב בתוך אותם, ויוצרים פצעונים, אשר עשויים להיות:-לבן או סגורה. -שחור או פתח (נקודות שחורות). הצבע השחור הוא עקב הפעולה של מיזוג על החלב לכוד בתוך הנקבוביות. יש לפעמים עודף של חלב לכוד בתוך צינורות, קירות מהם להתנפח, פרץ, מזיגת החלב בתוך העור, אשר גורמת להיווצרות של חרוזים אדומים וקשה (פנימי) או אבצס.

יחד עם זאת, החלב נשמרת הוא אידיאלי קרקע החיידקים בעור, אשר פועלות על החלב, מה שהופך אותו יותר מעצבן, גורם לדלקת יותר. עונות להשפיע על גורמים: שיפור בקיץ, מחמיר בסתיו ואביב. כלל: כמעט כל הנשים לייצר התפרצויות של אקנה עם הכלל. עצבים: מתח ועצבנות, בחינות, חוסר שינה, וכו ', להחמיר אקנה. עצירות: הוא מחמיר אקנה או מקל מרדן יותר לטיפול. כדי למנוע בעיה זו:-הכוח צריך להיות מספיק ומגוון, מבוסס בעיקר על ירקות וירקות (מנגולד, תרד, כרוב, כרובית, גזר, עגבניה, חסה, עולש, ארטישוק, עדשים, שעועית, אפונה, וכו '.). -להגביל את צריכת מזונות מסוימים כגון בשר, לבן לחם, farinaceous קקאו. -לשתות הרבה נוזלים (1-2 ליטר מים ביום), בעיקר בבוקר מתעורר (מים או מיץ תפוזים). -למנוע או להפחית את צריכת יין אדום. -להימנע חיים בלתי פעיל, מנסה לעשות פעילות גופנית (חדר כושר או הליכה קצת לפני הארוחה). -לשמור את ההרגל של המעיים שמור תמיד באותו זמן, בעיקר לאחר ארוחת הבוקר. תזונה: מזונות מסוימים להחמיר אקנה. הם החשובים ביותר: שוקולד, אגוזי מלך, נגזרים, חלב עודף, גבינה, יוגורט, מוצרי חלב אחרים עודף, צ'יפס במיוחד עם חמאה או שומן הארוחות, ארוחות עשה עם יותר מדי שמן או חמאה, פיצה, בירה, אלכוהול, קפה, תה, תבלינים, מלח צלולוזה מדי, חזיר, פירות ים (שרימפס, צדפות), הדר עודף. מומלץ לשתות הרבה מים (4 כוסות ביום), במיוחד כאשר אתה קם. ירקות טריים, פירות, מיצים ולחם לשפר אקנה. ניקוי – לשטוף את הפנים עם סבון ומים כאשר אתה מתעורר, לפני השינה. אם אין ברצונך לשטוף את הפנים שלך עם סבון, באפשרותך להשתמש של חלב. להשרות זה כותנה כדור עם חלב זה ולנקות את הפנים, כולל העפעפיים. לאחר מכן, עם טישו יבש ולאחר מכן החל טוניק. קרם זה מונע יובש וגירוי כי לגרום טיפולי אקנה. -מומלץ לשטוף את השיער שלך לעתים קרובות. כמה יותר שומן הוא השיער בתדירות הגבוהה ביותר חייב להיות שוטף. שיער יש להקפיד והחוצה. אין להשתמש בשמנים או מזגנים לשיער. אם יש לך קשקשים עליך להשתמש בשמפו antidandruff לפחות 3 פעמים בשבוע ודווח רופא העור שלך. -גברים עם אקנה באזור הזקן חייב להוכיח מכונת הגילוח החשמלית או סכיני גילוח כדי לראות מה הכי נוח. אם אתה משתמש עוזב גילוח ריכוך זקן עם גילוח קצף ומים חמים. גילוח אמור להיות רך מאוד עבור לא חרוזים, בנוסף הלהב צריך להיות חדה ככל האפשר. Sesderma ממליצים לבקר טיפול האינטרנט שלנו. ללא ניקוי העור צריך להיעשות על-ידי חלק מהחולים, ההורים או estheticians לא בפיקוח רופאי עור. Blackheads ו נגעים דלקתיים חייב לא לגעת, שכן כל טראומה לעור ניתן לקרוע את הנגע מופיעות צלקות מאוחר יותר. קרע בעור מקל את הגישה של החיידקים, מגביר את הסיכון של זיהום. המדיניות שלנו היא בצע אלה cutis פעולות ניקוי כל 15 30 ימים במרפאה. יש לנו קוסמטיקאית המתמחה טיפולי פנים. החילוץ של נקודות שחורות מתבצעת באמצעות התקנים שנקרא comedones תלת מסגרתיים. לאחר ניקוי הפנים מגורה במקצת, אך השיפור ניכר 7 ימים 4. חלק מהחולים עם אקנה יש נגעים דלקתיים רבים (גרגירים קשיחים או פנימי). במקרים אלה, מחלחל בתרופות אנטי דלקתיות בתוך הנגע באמצעות מזרק מיוחד אשר מחדיר את התרופה על-ידי מיזוג, ללא תקר. מזרק זה נקרא Dermojet. טיפולים מקומיים שם הם טיפולים מקומיים רבים כדי לשלוט אקנה. הם מבוססים על חומרים כגון גופרית, חמצן בנזואיל רטינול. אנו מעדיפים טיפול מקומי עם חומצה סליצילית או קרם Tretin. קרם Tretin משמשת למניעה, טיפול בקמטים, אך גם מעסיקה יותר מ 25 שנים לטיפול באקנה. קרם Tretin שיש להחיל בכל לילה לאחר ניקוי הפנים. כמות קרם יחול היא מינימלית, בדרך כלל 2 מעט כדורים בגודל של אפונה, כי להאריך הפנים כולו, כולל העפעפיים. לאחר הטיפול, מומלץ לחולים להמשיך עד אין סוף החלה הקרם, שלה השפעות מועילות על העור הם בולטים. זה נורמלי היישומים הראשונים של Tretin לייצר קצת יובש, אדמומיות וגירוי של העור, במיוחד סביב הפה, למרות זאת נוטה נעלמים כמו הקרם עדיין מוחל, כבר העור בשימוש. יובש מועיל עבור מטופלים עם אקנה, שכן הוא מטהר את העור. אם אתה לא נוח עם ייבוש אין להשתמש לחות מאוד שמנה, שהטוב ביותר הוא כי להפנות סוג רופא עור של קרם לחות אמור לשמש. השימוש עפיצות החלים 2 פעמים בשבוע במשך מספר דקות ומסכות שהוסרו עם מים וסבון יכול להיות שימושי בחולים עם עודף שומן לפנים. טיפולים פנימית כדי) אוראלי אנטיביוטיקה אקנה משמשים אקנה דלקתית שכן הוא מקטין את החיידקים זקיקי השיער שפועלים על החלב. ביותר בשימוש הם טטרציקלין (doxiten, minocin, וכו '.). יש להם פעולה איטי שמתחיל להיות נצפתה ב 6 שבועות. הם יש לקחת עם מים (לא חלב), לפני הארוחה. (ב) נקבה הורמונים כטיפול נגד אקנה הגדלה של בלוטות החלב, ולכן כמות החלב, הפחתת הסיכוי חסימה של צינורות האוורור. השיפור הוא מו איטי אך בולטים, הבמאי SES קבוצת אינטרנט

האשראי

בפועל כאשר אנו חושבים, אנו מדברים במונחים של אשראי המלאי. צורה זו של ההלוואה החלה ההיסטוריה שלה באירופה, ליתר דיוק באיטליה במאה החמש עשרה המוקדמות. יוזמי הלוואות מתחייבים היו הפרנציסקנים, שביקשו לתמוך עניים לגייס כסף כדי לשלם מסים שלהם. לכן, הלקוחות הראשונים שלו היו חקלאים, בעלי מלאכה, סוחרים קטנים העניים שלא היה להם עבודה קבועה. ב העבוט בימי קדם היו ידועים בתור Monte Pio, שפירושו € € œCaja של אדיקות, כי זה היה ממש סוג של תיבת מתכת שבה הוחזקו גם את הכסף וגם הדברים שהיו התחייבות להחזר ההלוואה. המונח â € € œpiedadâ שימש לא רק מהסיבה שזה היה מעשה חסוד עוזר לנזקקים, אלא גם משום שהוא היה להבחין בין הכנסה מהקופה של הנזירים, כי הוא, שכן הם היו € שונים או € חיסכון œmontesâ מיועד סוגים שונים של תמיכה, יש לציין כי פיו מונטה היה בטחונות עבור ההלוואה. לפיכך, הפרנציסקנים היה חיסכון עבור התמיכה הממשלתית צדקה רווח. לפיכך, בתי משכון מכסה את הצרכים של המעמד הבינוני נמוך, באמצעות מתן הלוואות, אשר היו מוגנים עם בגדים ותכשיטים. כדי למלא את ייעודו של מתן סיוע, המשאבים למשכן הראשון שהושג באמצעות רכישת פקדונות של מתכות, זהב בעיקר. כמו כן, הפנייה התמורה של הנפקות, המעשר, התמיכה הניתנת על ידי כתר המלוכה ואת התמורה של ירידים שונים חגיגות דתיות. בהתחשב בכך כמעט מיד, המשאבים לא הספיקו כדי לשמור על פעילות הבטחונות דרך קיימא נדרש תשלום הריבית על הלוואות. אינטרסים אלה נתמכו של הכנסייה הקתולית. כדי לא ליפול לתוך מין של € œusuraâ €, אשר הפך לבעיה עבור קהילות שעסקו סוג זה של תמיכה, היתה המועצה הלאטרנית בשנת 1515. מועצה ‰ STE ביקש את האפשרות כי הריבית תהיה שנוצר אינטרס שנגרמו על הבטחונות להלוואה. למרות המבקרים לא לחכות מועצת טרנט, שנמשכה 18 שנים, את משך הזמן היה צורך ללמוד על היתרונות שהוענקו העבוט. זה היה כך, כי מן המאה השמונה עשרה, שנקרא אז Montes peeps, התחיל להיות ממומן על ידי מפעל פרטי, כלומר, על ידי Crown Royal והאצילות, ששמרו על פעולת העבוט, המבוסס על השראה הפרנציסקנים הצדקה דתית.

5 סיבות זכויות Resale עסקי אינטרנט טוב

5 סיבות יחידת Resale Rights טוב אינטרנט עסקי הבעלות על אתר האינטרנט יכול וצריך להיות מאמץ רווחית מאוד. דרך טובה לעשות כסף באינטרנט היא על ידי מכירת ספרים אלקטרוניים ותוכנות עם זכויות resale הורים. להלן הדף 5 סיבות הם יחידת Resale Rights פתרון בר קיימא עסקים באינטרנט, ולמה זה צריך להיות משהו שכולם צריכים לשקול שיווק באינטרנט. 1. אתה לא צריך לעבוד על כל תוכן. זו אולי הסיבה החשובה ביותר יחידת יד שנייה אתרי זכויות הן החלטה עסקית טובה. כל עסק צריך אתר אינטרנט למכירת מוצרים עם זכויות resale הורים ואתה לא צריך ליצור שום דבר. כל התוכן הוא עשה בשבילך. כעת יש לך מוצר מוכנים למכור בכל מחיר אתה רוצה תמיד לפחות את מחיר זה מעמיד המחבר של הספר האלקטרוני או התוכנה הערה:. רוב זכויות החבילה חוזרת היא כדי לתת לך את הפיקוח על המחירים חינם, עם זאת יש כמה חבילות מינימום להגדיר מחיר. זה נחוץ לא לזלזל החבילה עצמה. כבעל עסק, חשוב לי מחיר תחרותי, אבל אתה לא רוצה במחיר נמוך, כך עושה החבילה להיראות חסר תועלת. המיקום של מחירי מינימום מסייע לשמור על החבילה ערך גבוה כי לא יהיה "עוד ספר אלקטרוני האשפה עם זכויות resale." נסה לדבוק במחירים שנקבעו על ידי יוצרי תוכן מקורי. 2. יכול להיות אוטומטי לחלוטין, ללא הפקדה. מאחר המוצרים הנמכרים הם אלקטרוניים, אין מוצרים פיסיים להעביר או לאחסן. זה הופך את אחסון ומשלוח חינם לחלוטין, כמו כל דבר יכול להיות מועברת באמצעות דואר אלקטרוני, או על ידי הורדת באתר האינטרנט שלה. אתה יכול אפילו להגדיר את העסק שלך על "טייס אוטומטי", ולכן ברגע שאתה מבצע רכישה, הלקוח באופן אוטומטי על הקישור או דוא"ל. זה עושה כל עסקה ללא ידיים, ומאפשר לך לבלות בו היא נחוצה. (כמו שלך / משפחה, חברים / כלב / פנאי]. 3. רוב ספרים אלקטרוניים ותוכנות עם יחידת Resale Rights יש מכתב המכירות, דף אינטרנט. זה לבד יכול לחסוך שעות של תסכול. כל מנהל האתר יודע יצירת דף מכירות טוב היא משימה קשה, אבל רוב הזכויות חבילות חוזרת כבר עשו את זה בשבילך. רוב דפי המכירות נכתבים על ידי אנשי מקצוע הם עשו טוב מאוד. מסיבה זו, רוב אינם דורשים שינויים לעומת זאת, יש לך את האפשרות של עריכת הדף המכירות לטעמך, 4. אתה כל הזמן 100% מרווחי obtenidos.Ganas 100% של כל ספר אלקטרוני או תוכנות שאתה מוכר. שלא כמו תוכניות שותפים שבו אתה מקבל רק אחוז של כל מכירה, יד שנייה זכויות הורים אתה מקבל כדי לשמור על כל היתרונות שלך. אתה משלם רק אחד פעמי כדי לרכוש את זכויות מוצר ו חוזרת, אתה לא צריך לשלם אגורה שוב, יותר. לא תמלוגים או עמלות אחרות כדי לשלם פחות. מדוע מדוע להצטרף תוכנית שותפים שנותן רק 30% עמלה כאשר אתה יכול לקבל 100% מרווחי כל האתר שלך עם אותה כמות של מאמץ? 5. אתה יכול לחזור חוזרת אדונו מוצרים הזכויות. אתה יכול ליצור אחד חבילה "חדשה" על ידי שילוב של 2 או יותר ebooks יחד כדי ליצור חבילה של זכויות resale היא ייחודית לך ואת האתר שלך. זה נותן לך יתרון על פני אתר אחר מכירת מוצרים דומים קבלת חבילות הייחודי שלהם. הסינגולריות זה נותן ערך נוסף לחבילה שלך, הבאת לקוחות נוטים יותר לרכוש ממך. כפי שאתה יכול לראות, חוזרת זכויות הורים היא עסק רווחי מאוד עבור כל פתרון אינטרנט עסקי, או יכול להיות תוספת רבת ערך לכל אתר להביט החוצה כדי לשפר את השורה התחתונה. עם מיליארדי דולרים מכירות שנתיות של המוצרים ספרים אלקטרוניים, תוכנה ומידע, יש דרך קלה לעשות כסף ו מגמה פופולרי בתחום השיווק באינטרנט. זכויות מידע על מוצרים יד שנייה

תכנון וביצוע: יותר פעילות, מילים פחות

התכנון הוא מאוד חשוב אם אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו באופן מאורגן יותר אפשרי, ועם הזמן אנחנו צריכים את זה, התכנון הוא המפתח. אבל מה קורה כאשר הפרויקטים שלנו ואת המטרות להיות רק בתכנון? תכנון ללא פעולה רק מוביל חלומות ואשליות, אם אנחנו באמת רוצים היוזמות שלנו להצליח, התכנון חייב ללכת יד ביד עם פעולה. המעשים שלנו תלויים בתוצאות שלנו ולכן להשגת היעדים שלנו. כאשר הפעולה קשורה לתוכנית טוב, זה הופך הרבה יותר קל לבצע. גם הוא פועל על פי התוכנית, אנו רואים כי זה יכול לשפר את זה ואת בתהליך ללמוד מהטעויות שלנו ועל ההצלחות שלנו. אז הפעולה היא הטייס ליישם את התוכניות שלנו ואת לאמת את המציאות, כי אלה הם מתאימים באותה מידה. טעות שאנשים עושים הוא לעשות אידיאליזציה התוכניות שלנו. פעמים רבות הם נראים כל כך עשה היטב נראה כל כך מוחלטת כי אנחנו מפחדים להתחיל לפעול כי אנחנו לא רוצים נמצא כי טעויות, או לא רוצה לשנות. במקום לקחת את הגישה הזאת עדיף להיות גמישים בתכניות שלנו למצוא דרכים למלא אותם לפעולה, לעולם לא תהיה את התוכנית המושלמת, תהיה הזדמנות לשיפור. התוכניות שלנו להשפיע על הפעולות שלנו ועל המעשים שלנו משפיעים על התוכניות שלנו, ולכן חשוב לשמור על איזון שבו הן משלימות בדרך זו יכולה להיות יעילה יותר להשגת היעדים שלנו ואת היעדים. כמו הכותרת של המאמר אומר, אם התכנון לא להפוך מילים לפעולה רק כי זה לא יוביל אותנו לעמוד ביעדים שלנו. כאשר התכנון הופך לפעולה, יהיה הכלי הטוב ביותר שלנו כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים..

! הזדמנות כספית אדירה!

אנחנו עוברים אחד של המשבר הפיננסי הגדול ביותר בעולם ב Gloval, אז אנחנו צריכים דרך לתקן את המכה הפיננסית הבאה, אני מנצל הזדמנות זו כדי להראות לך איך עם השקעה מינימלית אנו axed השוק הגדול ביותר בעולם שנקרא פורקס. בשלב זה, כאשר האינטרנט מספק כלים רבי עוצמה כדי לעשות מספר דברים בו, אנחנו לא בסדר למצוא את האפשרות הטובה ביותר כדי ליצור העסק המקוון שלנו, אני מאמין כי יזמים חדשים מחפשים פתרונות ברורים שמאפשרים לנו להגשים את החלומות שלנו אבל הרבה של מידע זה שאנחנו עוזבים כמו משוגע, כי אנחנו יודעים מה לבחור לעשות כאשר משקיעים משהו שיעזור לנו להשיג את החלומות שלנו של חופש כלכלי המטרה שלי עם נייר זה היא להציג את מה לי כבר סיוע יעיל שבו יזמים חדשים ניתן למצוא מדריך ברור איך להתחיל בעולם הזה עייף Online.Estaba לנסות דברים רבים ולא רואה תוצאות, אני יודעת כי זה העולם המקוון הוא לא כמו שהם מציירים רבים, חייבים לעבוד עם מאמץ ומסירות רבה, ומעל לכל להיות מוכנים להשקיע מידע שימושי, אבל אנחנו מוצאים המון מידע חופשי, אבל האמת היא שאנחנו צריכים לתת כמה פסוס כדי לקבל את המידע הטוב ביותר, אבל אל תדאג, כי השקעות אינן גבוהות מאוד ואני מבטיח לכם כי אנחנו עושים דברים רבים עם ההשקעה הקטנה הזו, הבה נזכור גם, כי הזמן הוא האויב הגדול ביותר שלנו, אבל אני מאמין באמונה שלמה כי האינטרנט הוא הזדמנות מצוינת לעשות את מה שאנחנו אוהבים ולקבל טוב כספי הפרס, והכי חשוב, אם אנו משתמשים הכישרון שלנו או מקצוע כדי להגיע לחלומות שלנו, עם המידע הנשק החזק ביותר כדי לעשות כסף דרך האינטרנט. בזמן הקצר שאני חייב לעבוד עם האתר שלי למדתי להיות עקביים מאוד תכניות שלי, המטרות, כי דבר זה נותן נקודות על כלום, אז אני מזמין אותך למצוא מקום כדי למצוא את כל המידע הדרוש עבור אלה הם רוצים משהו ברור ובטוח. לקבלת מידע נוסף בקר: ..

להרוויח כסף באמצעות סקרים בתשלום

אחד היעילים ביותר, כיום, כדי ליצור הכנסה מן הנוחות של הבית שלך ללא כל השקעה, מאוד קל, פשוט להירשם בחינם ולהתחיל מילוי סקרים. על הזמן שלך, אנחנו תגמול כדלקמן: $ 5 ל – $ 50 דולר עבור כל סקר שילם לך להשלים. לפעמים התשלום עשוי להיות יותר מ 50 $ בדרך כלל את הזמן הנדרש להשלמת הוא בין 5 ל -40 דקות. $ 35 – $ 150 עבור המשתתפים בקבוצות להעריך מוצרים חדשים. בדרך כלל, אלה עשויה להימשך שעה עד שעתיים כדי להשלים, אבל הפיצוי הוא גבוה יותר. מצטבר נקודות. אשר ניתן לפדות או פרסים או במזומן. הפוך לענות כסף סקרים בתשלום הוא ממש קל. זה אינו דורש שום ניסיון, וכל מי שרוצה להרוויח כסף מהבית יכול לעשות את זה. ואף יותר מכך, אם אתה לוקח את הזמן לשים את המאמץ הדרוש, נוכל להרוויח מספיק כדי להחליף עבודה קונבנציונאלי. למרות שאולי לא תחזור מיליונר עם שיטה זו, הרווחים שתקבל לשנות את אורח החיים שלך בצורה מדהימה. להרוויח כסף מענה הסקרים באינטרנט, היא להגשים את חלום של אלפי היספאנים ברחבי העולם, ואז עושים אלפי דולרים מבתיהם הקל ביותר בוודאי שיש. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו. בואו נעשה קצת מספרים אם להשלים 5 סקרים, 5 ימים בשבוע ולקבל תשלום $ בממוצע 15 אחוזים בסקר, זה יהיה רווח של 375 $ בשבוע, שווה ערך ל ארה"ב 19.500 $ בשנה. הם 1,500 דולר לחודש מגיע לכיסי שלך ללא כל הוצאה, רק קצת זמן וחיבור לאינטרנט. למען האמת, זה יותר מאדם אחד זוכה ב 3 חודשים של עבודה קשה כאן בארץ שלי. אמנם לא הכל ורוד, ואתה יכול לאבד הרבה זמן עם חברות לשלם מעט או כלום עבור העבודה שלך, אחרים עשויים להיות איטיים כדי לבצע תשלומים, או לא לעשות, אבל זה לא קורה אם יש לך רשימה של חברות שנבחר. שינוי אורח החיים שלך לנצח. קבל YA שלך.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved