חודש: אוקטובר 2019

מילים לרפא

לפי הספר "למה אנשים לא מקשיבים, נשים שלא מבינות את המפות", נקבות (והיא אף אחד לא נעלב כי אני משתמש בו לא לחזור על תנאי) אנחנו צריכים עשרים אלף מילים ביום כדי לגרש שלנו חרדות, פחדים, עצבים ועוד. אדם, מצד שני, מסתמך על רק ארבעת אלפים. הוא שותק אז של מה צריך להיות קצר וברור. ללכת כדי לדעת אם זה למה הם חיים פחות! או ניתן לצקת את החששות בחו ל הוא מסרטנים. אני בהחלט מזמן שאני מוצא כי כאשר יקרה לי משהו חדש ומרגש, נראה כי אני פשוט לא להטמיע אותו עד שאמרתי לו הוא כמו שני אנשים קטנים.

יש לו את ההיגיון שלו, נכון? יותר ויותר זה להסביר מה אתה בכוח מבלי להבין להרהר על האירוע וזאת מחשש למתנקשים בלתי מורגש, הגדרת ויש מצווה, בסופו של דבר ולכן נשאר השמור היטב באזור של זיכרון לטווח ארוך במוח, אני אומר. ואתה, אם לא להתחיל reconcomer, יתקוף אותך עם סיוטים, זה גורם לך לעשן יותר, לאכול יותר בלהיטות, מלית לך ממתק, חלומות גדולים או מה אתה תתגבר, יד, זה מוסיף את הבעיה כמה קילוגרמים מיותרים מוזמן. סופר! משהו יעשה בעיות או יותר מדי מרגש אירועים כך המוח יש אותם להילחם, נכון? קדימה לדעת! אני בטוח זה לייצר ריגוש של אדרנלין סוג חומר זה מסתיים כמו יתר קטלנית. בדקו את זה: לי באותו זמן לפעמים להרגיע את הסיפור הזה. אתה כבר חושב: מנודה פטפטן… זה תופס אותך ואתה לא רופף.

. אולי לא- הגילוי הכי מעניין הוא כי אין לך או לדבר על הבעיה עצמה. אתה יכול אפילו לדבר על מה. אתה והשותף שלך. בזמן שאתה הולך להוציא מילים… היום, לדוגמה, הייתי בהלם. . באמת. ללא הודעה מוקדמת, קיבלתי דואר הזמנים לחודש אפריל בבית חולים חדשים. לא היה לי מושג שזה יעבוד באפריל! זה יכול להיראות כל כך טובות, כל כך טוב בהתחלה, אבל לי. התכוונתי דבר אחד: פאניקה. פתאום ראיתי שוב כמו טירון. בית החולים החדש, אישי התרגול אינו ידוע, קצת נשכח ומעלה לשעת חירום! זה לוקח! ולהתחיל בתוך יומיים. היה ברור. היינו צריכים לדבר על זה. קודם אמרתי זה לאמא שלי. ואז לאחותי. גם אז זה היה עדיין מוטרד. אמרתי זאת כדי שלושה חברים אחרים באמצעות דואר אלקטרוני. מאוחר יותר, התקשרתי אחר באמצעות הטלפון. זה…! 20000 מילים הן רבות! בראותו כי אני היו לא מובן הרגיע קסם, הורדתי את הפארק שעתיים משוחח עם אימהות אחרות. Uff… נולדתי, לחדש, לתחייה and.. מאושר! לכן, התהילה של בנות מרכלות שיש לנו הוא מטעמי בריאות. מה נשמע מגוחך? אתה יכול. אבל היי, פעם אחת הם מצאו בסיס מדעי יש תירוץ טוב להישאר כמה מוזמנים!… הנה, הבעלים יש סיבה טובה להקשיב אם הם רוצים כי שותפיהם נינוחים וליהנות טוב. כי אנחנו יודעים מה. הו, דרך אגב. בספר גם הזכיר את האיש הזה מכה וכאבי הראש המוקדש לסקס. אז, ברור, נכון? תקשיב and.. תקבל. ובאשר לנו. צ'אט וליהנות של מצב רוח טוב!.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved