חודש: נובמבר 2017

מכונית הקונספט החדש קרייזלר 200 ג

המכונית קיבלה כבר סלבריטי במהלך הופעתו בתערוכת זכאי האמריקאי הבינלאומי הצג אוטומטית דטרויט. התערוכה התקיימה בחודש ינואר 2009. זה לא פלא כי מתקדם קונספט שקרייזלר לקח בלתי יאמן אישור מפרסומים שונים של מידע. לדוגמה, ניו יורק טיימס, אשר קרייזלר 200 c EV כמה דק, אלגנטי… באחת התערוכות הפתעות מיטב בדטרויט '. בסופו של דבר, עבדות האומנות של מכונת ייצור וטכנולוגיה מציע למשתמש הזדמנות חסרת תקדים לשלב את העולם המקוון, דרך השלום, נהיגה ג ' קרייזלר, מצוידים עם בינה מלאכותית, אשר יכול להיות קנאה. קרייזלר 200 ג EV קונספט פשוט שופעת עם טכנולוגיה גבוהה. הצוות של מעצבים לסמוך כדי ליצור לא רק avtokoncept, אלא Klegon הסביר (Klegon), 'פורטל' אל העולם החיצון, התמקדות שלושה שיקולים: חיברות שמישות, סינכרון.

' כי גורם EV רכב קרייזלר 200 c קונספט הבולטים יותר, אז הוא ושימוש בטכנולוגיות שיהפכו את המסע ואת אורח החיים ההנאה הנשגבת פשוט אנשים. ב כתוצאה מכך אנו רואה מכונית, הפכה אז פקדים נוחים ופשוטים כי אנשים פשוטו כמשמעו מתמזג עם הכביש. פרנק Klegon (פרנק Klegon) סמנכ ל בכיר לפיתוח, קרייזלר LLC. נוח כאשר אתה לשבת במכונית קרייזלר 200 ג EV קונספט ברוכים הבאים מערכת ניהול מתקדמת ונהיגה התלוי על פקדי מסך '. הגדרות מערכת כוללים את הרדיו עם כל מיני תכונות נוספות הנהג רוכשים המוזיקליות בלחיצה על הסמל 'Mopar'. Predstavlyaem vashemu vnimaniyu אמריקאי חלקי חילוף במלאי. צג מסך המגע מאפשר גישה לרדיו באינטרנט הציל MP3, וכן הגדרות מצב כיסאות, מזגן. עבור נהיגה מתקדמת (כמוך), מערכת ניווט הדור הבא שמלווה את המושג 200 c EV קארן-זוהי לפי הוראות הרופא.

הכריכה כולל חיבור לשכות פיקוח באזורים מטרופוליטן, לקבלת מידע אודות התנועה, כמו גם לגבי שומר מסופי בשדה התעופה, בכבישים לספק מנהל התקן מומלץ מסלולים. חיברות הוא כמו zabegaete ב עוקבות הדור של כלי רכב, כאשר אתם שומעים על מומלצים בכל מקום פרוייקטים 'לרשת' כלי רכב. כן, EV c קרייזלר 200 'לדבר' למכוניות אחרות ליצירת הרשת שלך (אנחנו בטוח יש כברת דרך ארוכה מן השינוי פעמים t!) המחשב מספק הנוסע הקדמי Internet access מערכת ניווט, היכולת להפעיל את מערכת אבחון רכב או לקרוא את המדריך למשתמש, כמו גם אפשרויות אחרות. חייב לבדוק דוא ל, להשתתף בוועידות וידאו או לברר את לוח הזמנים של הופעות בזירה המקומית? אתה צודק כאן-כל הכוח של האינטרנט ניתן גם לגשת באמצעות ה-PC שמחים להציע לך האמריקאי הנכון חלקים של היצור הקנדי. פונקציה זו אינה מוגבלת למושב הקדמי. המחשב ניתן להעביר את הנוסעים האחוריים. הסניף ממוקם תחת בקרת מטען לוח-זה אדם מכשירים ניידים. ניתן לטעון סוללות ניידים על ידי פשוט שוכב על לוח טעינה. נוסעי המושבים האחוריים, יש גישה לאותו התקן, הממוקמים תחת מוכלל משענת המסוף. סנכרון סנכרון (בו זמנית) הוא לא רק את השם של הקבוצה פופ קצרת זמן-הוא מצב שבו כל חייך יכולים להיות מאחורי ההגה של קרייזלר 200 c EV. רכב, בית, משרד-זה הכל בהרמוניה מיזוגי עם תכונות מתקדמות מערכת המתחברים לטיפול בבית, במשרד, יכולת השליטה שלהם תאורה, הפעלת תוכניות, או את השימוש interkomov. מערכת כזו ניתן גם להחיל עבור המכונית אבחון תוצאות שידור בטלפון, שמירה על הבעלים מודע מערכות הרכב, כגון טעינה או צריך תיקון. מציעים חלקי חילוף להתחמק המקורי, מקבילים. 200 ג' EV קונספט אפשרי, היה נוצר לקיחה בחשבון של דרישות הסביבה, עם זאת, היה סמוך ובטוח כי תקני איכות מחמירים קרייזלר לא הקריבו. להפך, בגלוי, מבחינה innovacionen 200 c EV קונספט כמו מראה, בפנים. מכונית הקונספט משלב צורות אורגניות, עיצוב ייחודי עדיין מושרש קרייזלר עם הפרופורציות אצילי קרייזלר 300, כתוצאה מכך, אנו רואים את המכונית הזאת.

מסי בלו חדש על מכוניות

חלק הקרובים שלנו אינו ממתין לנסוע מהר? כמובן, הכל. בשלב זה כמה שזה פעל כראוי, לא ללכת על-ידי rjejsingi דרך סמטאות megacities, כמות עצומה של אשר שררו בתקופה זו. כי הנסיעה ברחובות העיר משפיעה קשות על מכונות שלך. איך שאלת את זה? הערה עקבותינו, כולן דומה קרש כביסה, זה בכל מקום. עם כזה רגע באופן כללי לכבד עיירות קטנות, כבישים מרחוק. כל שנה המצב גרוע יותר ויותר.

בנוסף כל הסיוטים האלה, כמו שצריך להיות, בעונה הקרה עקבותינו והוזה על חבורה של זיהומים רעילים, ואלה באופן מיידי להרוס את הצבע של הרכב שלך. זו הסיבה hozjainy את המכונית כל הזמן מתעניין תעשיית רכב חדש. . זה אוטומטי-זה המידע המרתק ביותר, אשר אכפת לי מי שיש לו מכונית. ובבקשה מה יכולים בעלי המכוניות בשנת 2011? עלון החדשות אוטומטי, מחכים לכם? מה מפתיע מוכן דומא שלנו עבור כל בעלי מכונות? החדשות הן בטוח שיהיה רק . זה לא כל אחד יכול לשמוח על זה חידוש, לכולם יש קשרים עם מיסים על הרכב. מחכה כל בשנת 2011 לבטל מס על מכונת שמשלם כל ברכב ללא תלוי כמה זמן הם מבלים זמן עבור אוטומטית.

לכן מי ברזל הרווחים שלהם לעיתים רחוקות הובלה, חדשות כאלה, כמובן, תענוג. וכן, וסוגים אחרים בעלי המכוניות אשר אין להם קשר עם מכונת predprenimatel'skim רומן. כי הפחתה, למעשה, מוביל מנוגדים עם הכיוון שיופיע מחיר הטיול. זה בדיוק מה שקרה. אבל העלייה במחירי מופיע כדי להגדיל מיסים חדשים מס על כל מוצרי הנפט, עדיין צפויה בלו עבור השימוש רצועות רכב עם עומס קיבולת של מעל 12 טון ו, לבסוף, הפריט האחרון על המוחות של השרים המיסים משירות כביש, אלו עולות מדי שנה. רק כאלה רוסיה אוטומטי חדשות להיות אחרת disputom בקרב אזרחינו, ובעיקר, נהגים, שפים מובילים חברות. באופן כללי הממשלה על-ידי ממציא כזה רפורמה, רוצה לצמצם את ההפסדים של אנשים רגילים, אבל מאידך גיסא טיפשי לזרוק הכל כבישים החווה בלי מימון. בהינתן המצב כזה, הם חייבים לבוא עם דרכים טובות יותר כדי לעזור לך לא לאבד את הסכום $ שהתקבלו לפני הכביש הזה של בלו. כאן נוכל לצפות את ההתקדמות חדש ו מצפה תחילתה של שנת 2011. רק פחות מס דרך שתהיה לך ללמוד עדיין ומכונות סיווג. זה נושא הרבה יותר מעניין עבור רבים. . בהחלט, עקב השטח בדרך, אתה צריך לקנות מכוניות חדשות. לא כולם ירצו לקנות מכוניות ב רוסיה ומדינות חבר העמים, כמו המכוניות הקטנות, אשר יכול לספק את הבעלים של מכונות, כלומר, עם ריצה בכבישים רוסי. לכן, רוב בעלי המכוניות רוצה חיפוש מכוניות בחו ל, ציור על הסיוע של peregonschikov או אותו במסע של אולמות תצוגה אמריקאי. ואני מצפה שכזה חדשנות לך לא נשאר הרבה זמן, רק כדי לראות מה מוטורי 2011 שנה מפתיע.

טוארג החדשה

ב הצג מוטוריים בינלאומיים בפריז, 28 בספטמבר תתקיים שהבכורה העולמית של הדור החדש חסרה ג'יפ טוארג פולקסווגן, אשר יש עיצוב חדש וכן שורה של טכנולוגיות חדשניות. בפעם הראשונה בעולם את המכונית הזאת מחלקה, חברת פולקסווגן היא מיקום זה כמו רכב יוקרה SUV מקבל דלק בצורת V "g-8 עם הזרקה ישירה מדורג ב 350 HP. בנוסף, עבור טוארג החדש מספק מגוון רחב של בנזין (קיבולת מ- 280 ל- 450 HP), מנועי דיזל (מ- HP 174 ל- 313 HP). מעודכנים פולקסווגן טוארג גם מתגאה דור חדש יציבות מערכת ESP ומערכת ABSplus, מפחית את מרחק הבלימה הכביש עם העניים ציפוי עד 20%. ראוי לציין כי המערכות מקבילים ABSplus יצרנים אחרים ברחבי העולם עדיין אינו קיים. מערכת נוספת, לא פחות חדשניים יכולים להיקרא בקרת שיוט גמישים ACC עם חדש קדמי בתכונת הסריקה יעמוד מרחק הקודמת הרכב, עצמית מאיץ, מאטים את הרכב. במקרה של צריכה זה יכול להפסיק לגמרי את המכונית. תוכיח כדי להיות מאוד שימושי ומערכת בצד סרוק, אשר עוקב אחר מקום בצדדים של המכונית, להתריע לנהג של סכנה כאשר שתבנה מחדש פקד התפרצות לאם, משולב – מראות אחוריות.

מראה טוארג החדשה מחדש לפי הסגנון החדש של פולקסווגן, היסוד העיקרי אשר היה הסורג כרום אופיינית. אופטיקה שהשתנו ופשוט ראש דומה כעת את דגמי הפאסאט ו- Phaeton. החלק התחתון של הגוף הופיעה סגנון דומה על הדגמים החדישים ביותר, כמו למשל עם הרעיון של Eos. פולקסווגן מהנדסים בוצעה עבודה רצינית כדי לשפר את הדינמיקה, אז היה המראה יש חדש, יותר יעיל, ועל הגג הופיע ספויילר קטן. שינויים רבים, סלון vnedorozhika, אז עכשיו אתה יכול לבחור שני סוגים של כסאות "המוסר" והופיעה "נחמה", על לוח הבקרה המרכזית מסך צבעוני ענק זה עושה את זה קל לעבוד איתו חובבי רכב, מוסיקה תכונות יהיה טעם vysoklassnaja Dynaudio ומערכת שמע עם רמקולים 10, ערוץ 10 620 ואט חשמל הכולל מגבר. למכור טוארג פולקסווגן חדשה להופיע מוקדם ככל בנובמבר השנה, העלות של המכונית לא נחשף, אך הוא צפוי כי היא תוכר במהלך הקרנת הבכורה.

מערכת סיווג וסימון של כלי רכב

כלי רכב מנועיים (ATS) הם מסווגים מטענים, נוסעים, מיוחד, כמו גם על הכביש, מיועד לשימוש על הכבישים ברשת ציבורית ויש 4WD לשימוש בחוץ כבישים משותף ברשת. בין המוצרים הם כלי תחבורה כביש (מגלגל מלאי) משאיות, טרקטורים, טריילרים, טריילרים, קדימונים הקוטב. כלי הרכב הנוסעים — אוטובוסים, כלי רכב, טריילרים וסמי טריילרים… מיוחד-כלי רכב עבור הייצור של סוג מסוים של עבודה, אש משאיות, מנופים ניקוי מכוניות, ניידים, חנויות הזבל, מכוניות מצויד עם הגדרות ועוד במדריך זה דן רק משא ולהפריד PBX מיוחד. משאיות, טרקטורים נבדלים לפי סוג מנוע, מבנה גוף מלא המוני, טריילרים וסמי טריילרים — עבור טעינת גובה, האורך לרציף הטעינה, המשקל הכולל. מכוניות-טרקטורים מיועדים עבור פעולה רציפה עם טריילרים או semi-trailers, טרקטורים מחולקות לתוך (או צד) לעבוד עם טריילרים וסמי הטרקטורים לעבוד עם נגררים. כדי להגדיל את המשקל בשואת ניתן להחיל נטל (באלאסט טרקטורים). הטריילר נקרא הרכב לא מצויד עם מנוע, עוצב עבור התנועה, המורכב של ציור.

קרוואן וטריילר-פירוק קשר עם טריילר. צימוד, משדר המתיחה (דחיפה) ולשלוט על המאמצים, אשר מתעוררות כתוצאה מאינטראקציה קישורים רכבות כבישים. חצי קדימון גלגל חמישי רכב גרירה מחובר עם מצמד (הסוכן המיוחד), עוברים את מאמצי המתיחה ושליטה, תפיסת כוחות אנכי חלקי המסה של הנגרר. טריילרים וסמי טריילרים, לענות על הדרישות של המדינה ולקשר תקני התעשייה, כמו גם סטנדרטים של חקיקה התחבורה כלי הרכב למטרה כללית נגררים. נגררים לרכב למשימות מיוחדות טריילרים וסמי semi-trailers נועדו תחבורה שלא ניתן לבצע בהתאם כל הנורמות של החקיקה תחבורה (גושים, מידות). משאיות, רכבות כבישים, בהתאם המידות (אורך, רוחב, גובה), גושים צירית, הכולל עשוי להיות גדול וכבד (ראה לחוקי התנועה.

הוראות עבור הובלה של מגושם וכבד סחורות בנסיעה בכבישים של רוסיה, רשום במשרד המשפטים של RF 08 אוגוסט 1996 № 1146). בתעשיית הרכב המקומי משתמש במערכת סיווג וסימון על כלי רכב בהתאם ואוסטרליה "רכבים. סימון." 37.001.269-96, סניף רגיל הוא 025 270 66. טבלה 1 הראשון ודיגיטלי שני אינדקסים מסה משאיות 270 על-ידי ON023-66Polnaja, טאר 1.21.2-2.02.0-8.08.0-14.014.0-20.020.0-40.0 מעל 40.0 סוג רכב: על הסיפון platformoj13233343536373Sedel' tjagachi14243444546474 ניי בהתאם תעשיית רגילה הפדרציה הרוסית, כל דגם של PBX מוקצה אינדקס מספרי, המורכב טווח של מספרי רצף (טבלה 1): הספרה הראשונה מציין מחלקה PBX על משקל מלא של המשאית והשני הוא הסוג של PBX (משאית-טרקטור, 3-4, טיפר-טנק, 5-6, ואן-7, מיוחד PBX-9, איור 8-מילואים), הספרות השלישי והרביעי — הערך האורדינאלי הדגמים, החמישי הוא שינוי של הדגם הבסיסי, מהדורה שישית – תכונות (ביצועים צפון 1 גירסה 6-ייצוא עבור אקלים ממוזג, גירסה 7-ייצוא עבור מן האקלים הטרופי). ייתכן PBX יש אינדקסים נוספים באמצעות מקף בצורה של שתי ספרות-01, 03, 04, וכו ', כדי לזהות מודלים או שינויים ציוד המעבר או נוספים. בטבלה 2 סיווג של מנועי באמצעי האחסון עבודה KlassRabochij אמצעי האחסון l1do 0.771 מעל 0.75 כדי 1.18 מעל 1.2 על 2.04 מ 2.0 ל-4, 05svyshe 4.0 כדי 7.06 מעל 7.0 כדי 10.07 מעל 10.0 עד 15.08 מ 15.0 לפני אינדקס דיגיטלי לשים את קיצור או שם הקוד של צמח-מ gotovitelja. הזכות להקצות אינדקס דיגיטלי באדיבות לתבוע אותנו ". מתי וקביעתו של טריילרים וסמי poluprice לעמוד העמדה הראשונה של התחבורה דיגיטלי אינדקס: טריילר 8, סמיטריילר-9, הסוג השני של הקרון או סמיטריילר שצוינו לפי סוג הרכב (3- על הסיפון, 5-6, טיפר-טנק, 7-ואן, 9 – מיוחד). מודלים בסיסיים של רכב מנועי, הרכיבים שלהם מסומנים על ידי אותו נורמלי עשר ספרות דיגיטליות אינדקס. הספרה הראשונה מזהה את האינדקס מחלקה מנוע בהתאם לאובייקטים שלו עובד EMA (טבלה 2). האיורים הבאים מציינים את מספר האינדקס של חלקי מנוע דגם בסיסי והרכיבים. כיום כל סוג של רכב נכנס חדר טכני בהתאם עיקביים המרבי רוסי המסווג של מוצרים (OKP), 45 מחלקה אשר מאפשר לך להרחיב את התיאור של שינויים. במספר מדינות חבר העמים המשיך לשמש למטרות אלו Cator r האיחוד. על רקע כלי רכב סטנדרטים עולמיים אימצה הנציבות הכלכלית האירופית לאירופה, רכב משא ביישנית מסווגים לפי קטגוריה (טבלה 3). טבלה 3 סיווג רכב הכביש סחורות לפי קטגוריות משקל מקסימלי KategorijRazreshennaja *, tnHarakteristika ATSN1Do 3.5 * עבור תחבורה gruzovN2Svyshe 3.5 ל 12.0 12.0 N3Svyshe * * 01Do 0.75 Towed ATS-pricepy02Svyshe 0.75-3.5 Towed טריילרים וסמי PBX polupricepy03Ot 3.5 עד 10.0 04Bolee 10.0 * * ציוד מיוחד מותקן על PBX מיוחד נחשב סחורה שוות ערך. * עבור טרקטורים, מיועד קורס semi-trailers כפי שהותר מסה המרבי של הסכום משקל הרכב גרירה בהתחשב המדרכה ו המסה התואם את העומס המרבי אנכי הסטטי מועבר לרכב גרירה על ידי סמי-טריילר דרך זוג גלגל חמישי, ו כמו כן, במידת הצורך, מקסימום לטעון מסה של הרכב הגרירה. עבור semi-trailers מצמידים מאחורי קדימונים הציור הרכב או הציר עם מסה המרבי המותר כפי בהתחשב בנפח גדול המתאים אנכי מרבי סטטי לטעון על המשטח הנושא של הסרן (s) כאשר סמי-טריילר או מרכז-הציר נגרר המחובר לרכב גרירה, עומס מירבי.

סביר להניח, vodnomotornikam 'קשת' המילה הדור המבוגר היה תופעה אופטית לא ידועים, והציג הפרויקטים הנפלאים יורי Zimina, עם אחד מהם (מס 61) 'הסימן' הקוראים בשנת 1976. פעמים מחבר שורות אלו היה בגיל מאוד צעיר, להחזיק מעמד שמאחורי ההגה או לעובדיה הצליח רק כפרס על התנהגות טובה. רשמים מן המשרד 'קשת-41' מאז, כמובן, די שקוע השכחה (למרות בהחלט נשלט לשמחתם גור!), אבל ההזדמנות כדי לרענן את הזיכרון היה שלושים שנה מאוחר יותר, בסתיו האחרון, כאשר המגזין הוזמן כדי לנסות על העריכה 'מייל נמדד' המותג 'סירות Katran'. קאזאן באותה חברה שעושה אין זה סוד כי 'th' 460 והשקרים שלה שינויים באחד העיצובים הפופולריים ביותר עבור בנייה עצמאית של ברית המועצות פעמים – אכן, עובדה זו בכוונה נשמר בסוד. אם שוב חזרה על זכרונות הילדות, באותן שנים 'הקשת-41' נראתה כמעט שווה עם 'Kazankami' ו- 'התקדמות' כל כך קרובות פגש על המים זה צללית לגולש, קצת מעוות.

מתאים דיבר על ' של אנשים הסדרה — כדי לשים את השפה הנוכחית, מאות samodelschikov המקומי פעל גם בתור מפיק ו "הביקוש בשוק" המושל, אשר לא היה כך נהדר אם אין פרויקט באמת apt. . זה proverennost' 'מכר' הפך הראשי טיעון לטובת סדרה עממית' יש פיתוח נוסף שלו בהפקה זו. Restyling וזה לא רק במבט ראשון, נראה את זה יוצרי 'Katran-460' חזר לחיל 'קשת-41' ב stekloplastike פשוטו כמשמעו אחד אחרי השני. זה נכון במידה רבה, והיא עדיין הטיוטה המקורית היה הציג מספר שינויים שאולי ייראו מינור, אבל בכל זאת יש מטרה מאוד ברורה. בפני עצמו, הרעיון של תצורה ובקרה הבסיסיים נשארו מידות תיאורטי של הציור ללא שינוי. אנו מזכירים כי יורי Zimin פיתחה שלה הפרויקט בשנים כאשר הניסויים עם קווים 'סטנדרטי' נותרה בעיקר samodelschikov של האלפיון העליון. קווי מתאר 'הקתדרלה' נמשך המעצב שלה פועל איכויות ויכולת הייצור גבוהה בייצור של החומר זמין אז במשקי בית האמנים מארזים הראשי — דיקט.

באופן רשמי, 'הקתדרלה' ניתן לייחס את trimaranam, למרות הצד sponsons כאן הוא קטן יחסית בהשוואה בפועל הגוף, באופן ניכר מוגבה לגבי קו ההגשה – ליתר דיוק, היא התפתחה bryzgootbojniki העול. אחד האלמנטים החשובים מוחדרים את 'הקשת-41' היה רחב מאוד (אשר כבשו כמעט חצי רוחב המארז "Schule") gidrolyzha שיפוליים מתון לעומת deadrise הול בפועל (7.5 לעומת 18 °). מכיוון כוח מנוע חיצון מוטורס הנוכחי אינם מוגבלים צנוע בכמויות 20-30 HP, בנאים 'Katrana' באופן משמעותי שלה zauzili, להקריב את הרמת לטובתו של רך-השתוללות. יותר לצמצם שהסוליות של סקי שהושלכו גבוהה 'קרש', לרוחב הצדדים אשר לעכב את proskal'zyvaniju חיל הופך תלול. כמה חיל 'גדל' לעומק אורך (בעיקר באמצעות מדפים רמקול), מעט מוגברת. Prival'nik, בעבר כמעט אופקי, צבר pogib בולטים ' (ביצוע כזה על stekloplastike לא נמצא דוגמה יותר קל). אני חייב לומר כי זוהי prival'nogo רכה, sbegajushhego לאחור עד קו המים, הוא לא רק המטרה עיצוב: הספינה כי "מנוהל על ידי שטרן", ועם עזיבתו של דרגש נמוך או המיין פחות סיכון של פגיעה של ציפוי מבריק. כמה נאה חדש הצללית, איזה פרופיל נצר זוויתי "קשת" שזה כמו רוגבי צנום הכדור-השופט לא לנו. כדי מכאן עם שינויים משמעותיים של המארז עצמו, שימש מספר שינויים, וידווח מימדים די קומפקטי 'Katran' רכשה תא הטייס ניקוז עצמי (אנחנו כבר הזכרתי את זה samootliv הוא מסוגל לעבד שירות טוב לא רק על הדרך, אבל חונה במזג אוויר גשום). גובה לויולה, לדעתנו, בחרו בתבונה – הטייס הוא מאוד עמוקים, כאשר המים מתחיל להיראות היחידה, אבל 'עבה' פתח ניקוז רק כאשר raspolagaesh'sja לסגור המחיצה הירכתיים. עם זאת, אם יוצרי סירות שיושלם חור ניקוז הפקק צפופה על שרשרת, אף אחד לא חייב אותם כי זה לא נחשב. תא הטייס הושלמה 'צעד' הוא סיפון עץ לבוד בחרטום. זה מוסבר על ידי הסיבות מעדיף טכנולוגי: ראשית, זה בתים חלק ניכר של יחידות ציפה (בנוסף הכפלת לוחות 'עבור נושבת'), ו שנית, באף ממיכל גז פלסטיק במותניים מותקן ל' 'קטלוג' 52 או 75 יכולת לבחון את הצינורות, מחוון רמה יכול להיות דרך צוהר מיוחד, אבל כאן המשיכה בין uprjatannyj הול מקטעים טנק להצליח, אבוי, רק עם 'בולגרי'. בעיות יכול להיווצר בעת החלפת הצינור djuritovogo ארוכה, אשר משתרע מתחת pajolom לכל אורכו של החלק הקדמי של הטייס בצוואר פילר, אשר בנויה על קשת קטנה הסיפון… עם זאת, בפני עצמו, המיקום של הצוואר הינו נוח עבור תדלוק של פחיות אפילו על המים פתוח — אם לא כדי לקחת בחשבון כי באף בד כ חזקה יותר מנענע ('kajutnike', שבו גישה קשה על האף, הצוואר דרך קלאסי – שטרן של planshirja בצד שמאל, ואת המיכל מותקן קרוב, תחת הטייס שטרן pajolom). בכל צד של recessa תא הטייס שלו יצוק בצורת חצי עיגול runduchki-מושב; ישנם גרסאות בגובה של טרנסום לא רק 510 מ מ, 380 מ מ, אבל תחת רגל 'קצר' של המנוע אינה שוללת מן המספר של צרכנים פוטנציאליים, חסידיו של מנועים מקומיים. באופן כללי, על נראה מעודכן 'מסגרת', אשר מאפשר יומיומיים אנושיים וכספיים מיוחד, כמעט על העיקרון של 'מעצב ילדים' ליצור גרסאות עם שונה הצמדה הוא פיברגלס תלייה חלקים יותר חלק הנטען בפשטות על הפליטה-מרותקת. נראה כמו כל הכלכלה הזו ללא שום טענה, אבל בצורה מדויקת למדי – מספר פערים אחיד ויהיה גורפות מצא רק kajutnoj הסירה. בפעם הראשונה נכנס אל סדרת 'גירסה '460 ה-5 עם מרכז לנחם, רשמית' כפול'. במבחן שסופקו עם שני שינויים יחסית טריים: עם ניגודים dvuhkonsol'noj (לדעתנו, זה לא רק נראה מבחינה אסתטית בכור — קטן יחסית רוחב המעבר אחת הסירה רחב של קקי באף זה נוח הרבה יותר צר שני), כמו גם kajutnaja. בתוך גבולות אלה, גם, כפי שאומר הפתגם אומר, 'אפשרויות' מיועד לנהג הנוסע לפניך התקנת ארונות מטבח-ארוניות, או כיסאות המסתובב יותר נוח, אבל לא-אז-מעשי, להטביע בצד של תיבות melochevki תא הטייס, וכו מעבר בין הקונסולות בסירה פתוחה חפיפה 'תקן' דש חלון העלה, 'שער' זה כאשר המלווה תנאי מזג האוויר הבדיקה התברר להיות חשוב. האחרונה שאנחנו כל הזמן מעד, רק שלא שמתי לב, אבל אז זה התברר כי רוב ערכת בייצור המוני סירות הדלת עשוי פלקסיגלס שקוף פלסטיק לבן. הבקתה חשבונית (עם הירכתיים המחיצה ודלת בנג גאג u 'מבוגרים') זה נראה די קטן, אבל המעטפה הפנימית של אורך מספיק (1.8 מ'), ואת החלק הפנימי מרופד חומר שעיר למניעת עיבוי. רק כדי לקבל מיטה יותר בחופשיות, המשכנתא לא ימנע רובד מעבר בצורת V הספה, אבל אין מדפים או חריצים לתקן את זה לא נמצאה. 'הקתדרלה' של כל העסקאות לבדיקות העריכה ניתנו שני מופעים אני פתוחה '460-לכי' אינדקס ' ו kajutnaja גרסה עם קידומת גאה "לאקס". נחשב בבת אחת את הכוח הטוב ביותר Zimin, יורי התקנה עבור 'קשת-41' זוג 'Neptunes-23', בכוונה הגבלת ערך כוח של 50 HP והלך שלו מומחים בעקבות 'Katrana' העדיף לא לסטות ההוראות באשף. (לעיתים קרובות על סירה, טורי זקן "Kiya", במקום HP 60 המשוער יכול לזהות ופרוייקטים 140 כוחות סוס מנוע!). על הרמז העדין שלנו כי מישהו כנראה 'לארוג' ידרוש את העניין טרנסום, נציגי רק התחיל בכעס לעברנו מספנה ידיים… אפילו 70-חזק 'Tohatsu' על אחת המשקוף הסירה חיצונית היה באופן רשמי "נמתח" למרות, יד על הלב, חייבים להכיר כי הסוסים תוספת עשרים בדיוק נוצר ללא בעיות. סירה שנייה היה מצויד 40-חזק 'ימאהה אנדורו' ללא טכומטר בורג המדחף אקראי לכאורה (לכן המסגרות תצטטי), ואת השינוי kajutnoj עמד לא שגרתיים מומלצים כוח טווח 'shestidesjatka'. קומפקטי 'Katranam' משבים ממהירות zashkalivala עבור 12 חברי פרלמנט, התפשט להראות עצמו רחוק לא התנאים הפשוטה ביותר היא רוח חזקה, מאגר המבריקים על גיאות ושפל גבוהה עם הכבשים' '. על מנת להסיר כראוי מהירות אינדיקטורים, אפילו היה להסתתר מאחורי הגלימה, איפה זה היה קצת יותר בשקט, אבל גם שטחים פתוחים על הסירות מרגיש מאוד בטוח. לכבד את trimarans עבור רבים תכונותיו של בודקי 'קיו' מספר נזהרים ממעלותיהם ראויה להפלגה. אבל 'הקתדרלה', עם sponsonami העלה את הצד שלה היא עניין אחר לגמרי. השפעה' הבולדוזר' כאשר אתה נפגש עם רגש-גל בערך כמו במקרה של קווי המתאר של deadrise דומה 'V עמוק'. אפילו בתנאים קשים כאלה, סיפוני הספינה 'אנדורו' על המשקוף התנהגו גם מרשים, אז בקרוב שאספנו על שלה 'אומר' עם מנוע 70-כוח סוס. במהירויות מסדר 55-60 קמ ש מרהיב החלה לקפוץ ועל podlety, אך המצב תחת שליטה. Sponsons ביעילות לשקף את ספריי מאוורר, אבק ומים הביא בתא הטייס בעיקר רוח משבים. למרות כריתת כלפי חוץ מסיבית של 'kajutnika', ההתנהגות שלו, הוא למעשה לא שונה פתוח סירות, לפחות, שלא הבחנו כל השפעה על עמדה גבוהה יותר של מרכז הכובד והחל מוגברת רוצה ויסקי בנוסח מעמיד פנים רק כאשר נהיגה "על העקב" על פני הרוח, כאשר האף sduvalo קצת. עם זאת, הקפיצה הגלים נבנו אך ורק למטרות של ispytatel'skimi. ב- "שלום", אם יש לך על הנוסעים לא מוכנה, מזג האוויר הזה, עדיף לשמור על מהירות גודל 30-40 קמ ש = קו ומהר, ונוח למדי. אם הכרחי אתה יכול להשאיר פוגות מצב רק 23-24 קמ ש – למרות צר יותר בהשוואה Gidrolyzhu 'קשת', הרמת קיבולת אינה עדיין במחסור. שיערנו המתח הזה, ' ' חייבים להיות מבוקרים על ידי Katran טוב – למרות, כפי שמתואר על ידי השלב עוקבות של בדיקות, המילה "טוב" נשמע צנוע מדי. כאשר קיבולת הנוסעים דרכון 4 Pax. עם מנוע 70-כוח סוס הלכנו hydroplaning, עם כל אחד מהנוסעים 7 עם הדיוק מופחתת אקספוננט מרקחת המהיר היחידה 1-1.5 קמ ש! בלבד, הסירה עמוס עם מנוע מניות החל מעט del'finirovat ", יושב על השולחן הטייס הקדמי כמה פעמים קיבל את חלקו של ספריי — אבל בואו לא נשכח, נבדקו בשום פנים ואופן. סיכום של פרויקטים מוצלחים למות. גוף מוכחת של התקופה הסובייטית, אם כי בגרסה הפחות־מוכר, שוב הוכיחה יכולת הקיום שלה. הסירה עצמה, וברמת ביצוע מספיק 'ממוקם' (אפילו את "לאקס", אם באמת לא "לוקס"), אבל אותו עיקרון של השינוי "מודולרית", אשר מאפשר צמצום הוצאות מספנה, בהתאמה, את המחיר הסופי בזמנים קשים הנוכחי רבים ברוכים הבאים בלבד. ארטיום Lisochkin. מגזין ' סירות, של יאכטות

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved