מכונית הקונספט החדש קרייזלר 200 ג

המכונית קיבלה כבר סלבריטי במהלך הופעתו בתערוכת זכאי האמריקאי הבינלאומי הצג אוטומטית דטרויט. התערוכה התקיימה בחודש ינואר 2009. זה לא פלא כי מתקדם קונספט שקרייזלר לקח בלתי יאמן אישור מפרסומים שונים של מידע. לדוגמה, ניו יורק טיימס, אשר קרייזלר 200 c EV כמה דק, אלגנטי… באחת התערוכות הפתעות מיטב בדטרויט '. בסופו של דבר, עבדות האומנות של מכונת ייצור וטכנולוגיה מציע למשתמש הזדמנות חסרת תקדים לשלב את העולם המקוון, דרך השלום, נהיגה ג ' קרייזלר, מצוידים עם בינה מלאכותית, אשר יכול להיות קנאה. קרייזלר 200 ג EV קונספט פשוט שופעת עם טכנולוגיה גבוהה. הצוות של מעצבים לסמוך כדי ליצור לא רק avtokoncept, אלא Klegon הסביר (Klegon), 'פורטל' אל העולם החיצון, התמקדות שלושה שיקולים: חיברות שמישות, סינכרון.

' כי גורם EV רכב קרייזלר 200 c קונספט הבולטים יותר, אז הוא ושימוש בטכנולוגיות שיהפכו את המסע ואת אורח החיים ההנאה הנשגבת פשוט אנשים. ב כתוצאה מכך אנו רואה מכונית, הפכה אז פקדים נוחים ופשוטים כי אנשים פשוטו כמשמעו מתמזג עם הכביש. פרנק Klegon (פרנק Klegon) סמנכ ל בכיר לפיתוח, קרייזלר LLC. נוח כאשר אתה לשבת במכונית קרייזלר 200 ג EV קונספט ברוכים הבאים מערכת ניהול מתקדמת ונהיגה התלוי על פקדי מסך '. הגדרות מערכת כוללים את הרדיו עם כל מיני תכונות נוספות הנהג רוכשים המוזיקליות בלחיצה על הסמל 'Mopar'. Predstavlyaem vashemu vnimaniyu אמריקאי חלקי חילוף במלאי. צג מסך המגע מאפשר גישה לרדיו באינטרנט הציל MP3, וכן הגדרות מצב כיסאות, מזגן. עבור נהיגה מתקדמת (כמוך), מערכת ניווט הדור הבא שמלווה את המושג 200 c EV קארן-זוהי לפי הוראות הרופא.

הכריכה כולל חיבור לשכות פיקוח באזורים מטרופוליטן, לקבלת מידע אודות התנועה, כמו גם לגבי שומר מסופי בשדה התעופה, בכבישים לספק מנהל התקן מומלץ מסלולים. חיברות הוא כמו zabegaete ב עוקבות הדור של כלי רכב, כאשר אתם שומעים על מומלצים בכל מקום פרוייקטים 'לרשת' כלי רכב. כן, EV c קרייזלר 200 'לדבר' למכוניות אחרות ליצירת הרשת שלך (אנחנו בטוח יש כברת דרך ארוכה מן השינוי פעמים t!) המחשב מספק הנוסע הקדמי Internet access מערכת ניווט, היכולת להפעיל את מערכת אבחון רכב או לקרוא את המדריך למשתמש, כמו גם אפשרויות אחרות. חייב לבדוק דוא ל, להשתתף בוועידות וידאו או לברר את לוח הזמנים של הופעות בזירה המקומית? אתה צודק כאן-כל הכוח של האינטרנט ניתן גם לגשת באמצעות ה-PC שמחים להציע לך האמריקאי הנכון חלקים של היצור הקנדי. פונקציה זו אינה מוגבלת למושב הקדמי. המחשב ניתן להעביר את הנוסעים האחוריים. הסניף ממוקם תחת בקרת מטען לוח-זה אדם מכשירים ניידים. ניתן לטעון סוללות ניידים על ידי פשוט שוכב על לוח טעינה. נוסעי המושבים האחוריים, יש גישה לאותו התקן, הממוקמים תחת מוכלל משענת המסוף. סנכרון סנכרון (בו זמנית) הוא לא רק את השם של הקבוצה פופ קצרת זמן-הוא מצב שבו כל חייך יכולים להיות מאחורי ההגה של קרייזלר 200 c EV. רכב, בית, משרד-זה הכל בהרמוניה מיזוגי עם תכונות מתקדמות מערכת המתחברים לטיפול בבית, במשרד, יכולת השליטה שלהם תאורה, הפעלת תוכניות, או את השימוש interkomov. מערכת כזו ניתן גם להחיל עבור המכונית אבחון תוצאות שידור בטלפון, שמירה על הבעלים מודע מערכות הרכב, כגון טעינה או צריך תיקון. מציעים חלקי חילוף להתחמק המקורי, מקבילים. 200 ג' EV קונספט אפשרי, היה נוצר לקיחה בחשבון של דרישות הסביבה, עם זאת, היה סמוך ובטוח כי תקני איכות מחמירים קרייזלר לא הקריבו. להפך, בגלוי, מבחינה innovacionen 200 c EV קונספט כמו מראה, בפנים. מכונית הקונספט משלב צורות אורגניות, עיצוב ייחודי עדיין מושרש קרייזלר עם הפרופורציות אצילי קרייזלר 300, כתוצאה מכך, אנו רואים את המכונית הזאת.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved