סביר להניח, vodnomotornikam 'קשת' המילה הדור המבוגר היה תופעה אופטית לא ידועים, והציג הפרויקטים הנפלאים יורי Zimina, עם אחד מהם (מס 61) 'הסימן' הקוראים בשנת 1976. פעמים מחבר שורות אלו היה בגיל מאוד צעיר, להחזיק מעמד שמאחורי ההגה או לעובדיה הצליח רק כפרס על התנהגות טובה. רשמים מן המשרד 'קשת-41' מאז, כמובן, די שקוע השכחה (למרות בהחלט נשלט לשמחתם גור!), אבל ההזדמנות כדי לרענן את הזיכרון היה שלושים שנה מאוחר יותר, בסתיו האחרון, כאשר המגזין הוזמן כדי לנסות על העריכה 'מייל נמדד' המותג 'סירות Katran'. קאזאן באותה חברה שעושה אין זה סוד כי 'th' 460 והשקרים שלה שינויים באחד העיצובים הפופולריים ביותר עבור בנייה עצמאית של ברית המועצות פעמים – אכן, עובדה זו בכוונה נשמר בסוד. אם שוב חזרה על זכרונות הילדות, באותן שנים 'הקשת-41' נראתה כמעט שווה עם 'Kazankami' ו- 'התקדמות' כל כך קרובות פגש על המים זה צללית לגולש, קצת מעוות.

מתאים דיבר על ' של אנשים הסדרה — כדי לשים את השפה הנוכחית, מאות samodelschikov המקומי פעל גם בתור מפיק ו "הביקוש בשוק" המושל, אשר לא היה כך נהדר אם אין פרויקט באמת apt. . זה proverennost' 'מכר' הפך הראשי טיעון לטובת סדרה עממית' יש פיתוח נוסף שלו בהפקה זו. Restyling וזה לא רק במבט ראשון, נראה את זה יוצרי 'Katran-460' חזר לחיל 'קשת-41' ב stekloplastike פשוטו כמשמעו אחד אחרי השני. זה נכון במידה רבה, והיא עדיין הטיוטה המקורית היה הציג מספר שינויים שאולי ייראו מינור, אבל בכל זאת יש מטרה מאוד ברורה. בפני עצמו, הרעיון של תצורה ובקרה הבסיסיים נשארו מידות תיאורטי של הציור ללא שינוי. אנו מזכירים כי יורי Zimin פיתחה שלה הפרויקט בשנים כאשר הניסויים עם קווים 'סטנדרטי' נותרה בעיקר samodelschikov של האלפיון העליון. קווי מתאר 'הקתדרלה' נמשך המעצב שלה פועל איכויות ויכולת הייצור גבוהה בייצור של החומר זמין אז במשקי בית האמנים מארזים הראשי — דיקט.

באופן רשמי, 'הקתדרלה' ניתן לייחס את trimaranam, למרות הצד sponsons כאן הוא קטן יחסית בהשוואה בפועל הגוף, באופן ניכר מוגבה לגבי קו ההגשה – ליתר דיוק, היא התפתחה bryzgootbojniki העול. אחד האלמנטים החשובים מוחדרים את 'הקשת-41' היה רחב מאוד (אשר כבשו כמעט חצי רוחב המארז "Schule") gidrolyzha שיפוליים מתון לעומת deadrise הול בפועל (7.5 לעומת 18 °). מכיוון כוח מנוע חיצון מוטורס הנוכחי אינם מוגבלים צנוע בכמויות 20-30 HP, בנאים 'Katrana' באופן משמעותי שלה zauzili, להקריב את הרמת לטובתו של רך-השתוללות. יותר לצמצם שהסוליות של סקי שהושלכו גבוהה 'קרש', לרוחב הצדדים אשר לעכב את proskal'zyvaniju חיל הופך תלול. כמה חיל 'גדל' לעומק אורך (בעיקר באמצעות מדפים רמקול), מעט מוגברת. Prival'nik, בעבר כמעט אופקי, צבר pogib בולטים ' (ביצוע כזה על stekloplastike לא נמצא דוגמה יותר קל). אני חייב לומר כי זוהי prival'nogo רכה, sbegajushhego לאחור עד קו המים, הוא לא רק המטרה עיצוב: הספינה כי "מנוהל על ידי שטרן", ועם עזיבתו של דרגש נמוך או המיין פחות סיכון של פגיעה של ציפוי מבריק. כמה נאה חדש הצללית, איזה פרופיל נצר זוויתי "קשת" שזה כמו רוגבי צנום הכדור-השופט לא לנו. כדי מכאן עם שינויים משמעותיים של המארז עצמו, שימש מספר שינויים, וידווח מימדים די קומפקטי 'Katran' רכשה תא הטייס ניקוז עצמי (אנחנו כבר הזכרתי את זה samootliv הוא מסוגל לעבד שירות טוב לא רק על הדרך, אבל חונה במזג אוויר גשום). גובה לויולה, לדעתנו, בחרו בתבונה – הטייס הוא מאוד עמוקים, כאשר המים מתחיל להיראות היחידה, אבל 'עבה' פתח ניקוז רק כאשר raspolagaesh'sja לסגור המחיצה הירכתיים. עם זאת, אם יוצרי סירות שיושלם חור ניקוז הפקק צפופה על שרשרת, אף אחד לא חייב אותם כי זה לא נחשב. תא הטייס הושלמה 'צעד' הוא סיפון עץ לבוד בחרטום. זה מוסבר על ידי הסיבות מעדיף טכנולוגי: ראשית, זה בתים חלק ניכר של יחידות ציפה (בנוסף הכפלת לוחות 'עבור נושבת'), ו שנית, באף ממיכל גז פלסטיק במותניים מותקן ל' 'קטלוג' 52 או 75 יכולת לבחון את הצינורות, מחוון רמה יכול להיות דרך צוהר מיוחד, אבל כאן המשיכה בין uprjatannyj הול מקטעים טנק להצליח, אבוי, רק עם 'בולגרי'. בעיות יכול להיווצר בעת החלפת הצינור djuritovogo ארוכה, אשר משתרע מתחת pajolom לכל אורכו של החלק הקדמי של הטייס בצוואר פילר, אשר בנויה על קשת קטנה הסיפון… עם זאת, בפני עצמו, המיקום של הצוואר הינו נוח עבור תדלוק של פחיות אפילו על המים פתוח — אם לא כדי לקחת בחשבון כי באף בד כ חזקה יותר מנענע ('kajutnike', שבו גישה קשה על האף, הצוואר דרך קלאסי – שטרן של planshirja בצד שמאל, ואת המיכל מותקן קרוב, תחת הטייס שטרן pajolom). בכל צד של recessa תא הטייס שלו יצוק בצורת חצי עיגול runduchki-מושב; ישנם גרסאות בגובה של טרנסום לא רק 510 מ מ, 380 מ מ, אבל תחת רגל 'קצר' של המנוע אינה שוללת מן המספר של צרכנים פוטנציאליים, חסידיו של מנועים מקומיים. באופן כללי, על נראה מעודכן 'מסגרת', אשר מאפשר יומיומיים אנושיים וכספיים מיוחד, כמעט על העיקרון של 'מעצב ילדים' ליצור גרסאות עם שונה הצמדה הוא פיברגלס תלייה חלקים יותר חלק הנטען בפשטות על הפליטה-מרותקת. נראה כמו כל הכלכלה הזו ללא שום טענה, אבל בצורה מדויקת למדי – מספר פערים אחיד ויהיה גורפות מצא רק kajutnoj הסירה. בפעם הראשונה נכנס אל סדרת 'גירסה '460 ה-5 עם מרכז לנחם, רשמית' כפול'. במבחן שסופקו עם שני שינויים יחסית טריים: עם ניגודים dvuhkonsol'noj (לדעתנו, זה לא רק נראה מבחינה אסתטית בכור — קטן יחסית רוחב המעבר אחת הסירה רחב של קקי באף זה נוח הרבה יותר צר שני), כמו גם kajutnaja. בתוך גבולות אלה, גם, כפי שאומר הפתגם אומר, 'אפשרויות' מיועד לנהג הנוסע לפניך התקנת ארונות מטבח-ארוניות, או כיסאות המסתובב יותר נוח, אבל לא-אז-מעשי, להטביע בצד של תיבות melochevki תא הטייס, וכו מעבר בין הקונסולות בסירה פתוחה חפיפה 'תקן' דש חלון העלה, 'שער' זה כאשר המלווה תנאי מזג האוויר הבדיקה התברר להיות חשוב. האחרונה שאנחנו כל הזמן מעד, רק שלא שמתי לב, אבל אז זה התברר כי רוב ערכת בייצור המוני סירות הדלת עשוי פלקסיגלס שקוף פלסטיק לבן. הבקתה חשבונית (עם הירכתיים המחיצה ודלת בנג גאג u 'מבוגרים') זה נראה די קטן, אבל המעטפה הפנימית של אורך מספיק (1.8 מ'), ואת החלק הפנימי מרופד חומר שעיר למניעת עיבוי. רק כדי לקבל מיטה יותר בחופשיות, המשכנתא לא ימנע רובד מעבר בצורת V הספה, אבל אין מדפים או חריצים לתקן את זה לא נמצאה. 'הקתדרלה' של כל העסקאות לבדיקות העריכה ניתנו שני מופעים אני פתוחה '460-לכי' אינדקס ' ו kajutnaja גרסה עם קידומת גאה "לאקס". נחשב בבת אחת את הכוח הטוב ביותר Zimin, יורי התקנה עבור 'קשת-41' זוג 'Neptunes-23', בכוונה הגבלת ערך כוח של 50 HP והלך שלו מומחים בעקבות 'Katrana' העדיף לא לסטות ההוראות באשף. (לעיתים קרובות על סירה, טורי זקן "Kiya", במקום HP 60 המשוער יכול לזהות ופרוייקטים 140 כוחות סוס מנוע!). על הרמז העדין שלנו כי מישהו כנראה 'לארוג' ידרוש את העניין טרנסום, נציגי רק התחיל בכעס לעברנו מספנה ידיים… אפילו 70-חזק 'Tohatsu' על אחת המשקוף הסירה חיצונית היה באופן רשמי "נמתח" למרות, יד על הלב, חייבים להכיר כי הסוסים תוספת עשרים בדיוק נוצר ללא בעיות. סירה שנייה היה מצויד 40-חזק 'ימאהה אנדורו' ללא טכומטר בורג המדחף אקראי לכאורה (לכן המסגרות תצטטי), ואת השינוי kajutnoj עמד לא שגרתיים מומלצים כוח טווח 'shestidesjatka'. קומפקטי 'Katranam' משבים ממהירות zashkalivala עבור 12 חברי פרלמנט, התפשט להראות עצמו רחוק לא התנאים הפשוטה ביותר היא רוח חזקה, מאגר המבריקים על גיאות ושפל גבוהה עם הכבשים' '. על מנת להסיר כראוי מהירות אינדיקטורים, אפילו היה להסתתר מאחורי הגלימה, איפה זה היה קצת יותר בשקט, אבל גם שטחים פתוחים על הסירות מרגיש מאוד בטוח. לכבד את trimarans עבור רבים תכונותיו של בודקי 'קיו' מספר נזהרים ממעלותיהם ראויה להפלגה. אבל 'הקתדרלה', עם sponsonami העלה את הצד שלה היא עניין אחר לגמרי. השפעה' הבולדוזר' כאשר אתה נפגש עם רגש-גל בערך כמו במקרה של קווי המתאר של deadrise דומה 'V עמוק'. אפילו בתנאים קשים כאלה, סיפוני הספינה 'אנדורו' על המשקוף התנהגו גם מרשים, אז בקרוב שאספנו על שלה 'אומר' עם מנוע 70-כוח סוס. במהירויות מסדר 55-60 קמ ש מרהיב החלה לקפוץ ועל podlety, אך המצב תחת שליטה. Sponsons ביעילות לשקף את ספריי מאוורר, אבק ומים הביא בתא הטייס בעיקר רוח משבים. למרות כריתת כלפי חוץ מסיבית של 'kajutnika', ההתנהגות שלו, הוא למעשה לא שונה פתוח סירות, לפחות, שלא הבחנו כל השפעה על עמדה גבוהה יותר של מרכז הכובד והחל מוגברת רוצה ויסקי בנוסח מעמיד פנים רק כאשר נהיגה "על העקב" על פני הרוח, כאשר האף sduvalo קצת. עם זאת, הקפיצה הגלים נבנו אך ורק למטרות של ispytatel'skimi. ב- "שלום", אם יש לך על הנוסעים לא מוכנה, מזג האוויר הזה, עדיף לשמור על מהירות גודל 30-40 קמ ש = קו ומהר, ונוח למדי. אם הכרחי אתה יכול להשאיר פוגות מצב רק 23-24 קמ ש – למרות צר יותר בהשוואה Gidrolyzhu 'קשת', הרמת קיבולת אינה עדיין במחסור. שיערנו המתח הזה, ' ' חייבים להיות מבוקרים על ידי Katran טוב – למרות, כפי שמתואר על ידי השלב עוקבות של בדיקות, המילה "טוב" נשמע צנוע מדי. כאשר קיבולת הנוסעים דרכון 4 Pax. עם מנוע 70-כוח סוס הלכנו hydroplaning, עם כל אחד מהנוסעים 7 עם הדיוק מופחתת אקספוננט מרקחת המהיר היחידה 1-1.5 קמ ש! בלבד, הסירה עמוס עם מנוע מניות החל מעט del'finirovat ", יושב על השולחן הטייס הקדמי כמה פעמים קיבל את חלקו של ספריי — אבל בואו לא נשכח, נבדקו בשום פנים ואופן. סיכום של פרויקטים מוצלחים למות. גוף מוכחת של התקופה הסובייטית, אם כי בגרסה הפחות־מוכר, שוב הוכיחה יכולת הקיום שלה. הסירה עצמה, וברמת ביצוע מספיק 'ממוקם' (אפילו את "לאקס", אם באמת לא "לוקס"), אבל אותו עיקרון של השינוי "מודולרית", אשר מאפשר צמצום הוצאות מספנה, בהתאמה, את המחיר הסופי בזמנים קשים הנוכחי רבים ברוכים הבאים בלבד. ארטיום Lisochkin. מגזין ' סירות, של יאכטות

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved