חודש: יוני 2018

כמו לקנות בתים למכירה שעוקל על ידי הבנקים וושינגטון DC, וירג

כמו לקנות בתים למכירה שעוקל על-ידי הבנקים מאפיינים-יהיה. מרילנד, DC. 1. לא להתייאש כאשר אתה קונה בית להפסד (עיקול). \"כולם, סבתם מנסים לקנות בתים מעוקלים על ידי הבנקים\", אבל זה לא אומר שאתה צריך לאבד את הראש שלו. הבנקים לאחר אחזור המאפיינים של בעלי לא יכול להרשות לעצמו את בתיהם, לשים את המלאי של המאפיין עיקולים בשוק במחיר מופחת המותאמים כדי למנוע עלויות תחזוקה, כגון מיסים על רכוש, ביטוח, חשמל, וכו '. אלה לא רק במכירת מחירים מייצגים הזדמנויות פז, אך הם גם למשוך עשרות קונים מי יכול לדחוף את המחירים של בתים אלה עד לנקודה של לא להיות מציאות. ההמלצה שלי היא לא להיתפס במקרה של מכרז, אלא אם כן אתה צריך מתוקצבות תכנן לפני המחיר הסופי שלה, אפילו יותר חשוב ללמוד השוק האחרונה שלו ומחירים גבוהים יותר שבו הבית ממוקם, זה יכול להגשים אותו שלה או לבקר את רישומי בית המשפט איפה הבית הוא שייך.

2. לקבל אישור מקדים של מימון על ידי הבעלים של הבנק הבית. אם אתה מנסה לקנות נכס זה בוצע על ידי בנק אוף אמריקה, אסטרטגיה שעשויים לעזור לנצח את ההצעה היא להשיג אישור המשכנתא ישירות של בנק אוף אמריקה. המועצה יכולים לבצע הסוכנות האחראי החיסול של הרכוש, תראה בהצעה שלו יותר נוחים, במיוחד אם יש הצעות אחרות על השולחן מאוד דומה או זהה מכם. בנוסף, אתה לא נעול אל תוך ביצוע ההלוואה איתם אם המלווים בנקים אחרים מציעים תנאים טובים יותר. באפשרותך לשנות את דעתך ולקבל המשכנתא ממקור אחר. 3.

לפני לשלוח את ההצעה. יש להיזהר לא תהיה ההצעה הראשונה, אם אזור זה ידוע כדי לקבל הצעות מרובות עבור נכסים מעוקלים בתים, או אם הבעלים של הנכס הבנק צריך לפרט את הבית לציבור למשך תקופה מינימלית של 10 ימים, לנסות עם הסוכן שלך כדי לאסוף מידע רב אשר יכול לתת לו יתרון על פני הצעות אחרות. יש בנקים זה לאפשר את הסוכן המייצג אותם במתן מידע על התרומה שונים אשר יש, ואחרים לא, אבל לפעמים המידע המשותף סוכנים של מה הבנקים מחפשים, לדוגמה שם בנקים מסוימים מכתבי אישור מראש של מימון או מעדיפים דילים שאפשר לסגור מיד.

פתיחת עסק באינטרנט

הסיפור שלי מתחיל בשנת 2005. אחר כך הלכתי בשנה הראשונה באוניברסיטה, לבזבז כסף על kormanye, בידור וצרכים אחרים לא מספיק …. ליתר דיוק זה לא מספיק. indow%3D1%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1372%26bih%3D659'>שרי אריסון יכול לקבוע . קבל עבודה לא יכולתי כי הוא היה תלמיד עבודה במשרה מלאה מוזר מטעין או האמרגן של פרוטה גם לא רוצה … ברגע שקיבלתי את הרעיון – למה לא להתחיל לעבוד בשביל עצמך? אחרי הכל, ידעתי גם המחשב יכול להתאים את התוכנה, האינטרנט ועוד … אז החלטתי לעשות את זה: המקום מודעה בעיתון עם הטקסט "הגדרת ה-PC", חיכה השיחות, להפתעתי, הם הלכו … אני זוכר היטב כמו הלקוח הראשון שלי הגיע אלי עצמו במכונית, למרות שהוא חי בצד השני של העיר. הוא היה צריך להגדיר את היישום Windows + לפתור כמה בעיות עם האינטרנט. אני לפתור את הבעיות הללו, הוא לקח איתו 500 רובל. זה היה השכר הראשון שלי! מכרתי שירותים הראשונה שלי הזמן! 1.5 שעות – 500 רובל? לא רע! ככל שאני יכול לנהל משא ומתן עם לקוחות בזמן שאני לא הרצאה! ביום היו לי 2-3 שיחות על יציאה אל הלקוח. אני מרוויח בסביבות 10-15000 רובל בחודש, עובד על 2 שעות ביממה. לשם השוואה, העיר שלי עדיין לשלם 15,000 רובל הוא טוב מאוד, ואני הרווחתי את הכסף 4-5 שנים. בנוסף, התוודעתי עם אנשים שונים לחלוטין ולהרחיב את המעגל החברתי שלהם: הלקוח היה צבאי, אנשי עסקים, אנשי מכירות, מורים, ואפילו היה מודל הצליח להציל את כל התמונות של מפגשי צילום, לאחר מחיקה בשוגג;)

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved