חודש: ינואר 2020

עץ כחומר בנייה לבתים

ווד כמו חומרי בנייה עבור בתי ספרד – זהו מאמר מופק AFCCM (התאחדות התעשיינים והבונים של בתי עץ), אשר קובע את היתרונות של ביצוע בבתים עם עץ. עץ הוא אחד החומרים העתיקים לשמש בבניית וכנראה המגוונת ביותר: שימוש כמבנה, כגון חיפוי פנים וחוץ, ב ציפויים, נגרות, על גגות ו decks, ריצוף וכו '. עץ הוא אחד החומרים העתיקים לשמש בבניית וכנראה המגוונת ביותר: שימוש כמבנה, כגון חיפוי פנים וחוץ, ב ציפויים, נגרות, על גגות ו decks, ריצוף וכו '. בין היתרונות של עץ למגורים שיתאים לעמוד הבא מתוך: עלות נמוכה עקב משקל שלה וצריכת אנרגיה נמוכה הנדרשת להובלת שלה, ייצור ועיבוד. משאב טבעי בלתי נדלה כי הייצור שלה תלוי באנרגיה סולארית הוא אינסופי. ההתנגדות.

להעריך את העומס להיות נתמך ומשקל של המבנה, העץ הוא יותר חזק מפלדה ובטון. כמו כן, יש יכולת גדולה כדי לספוג אנרגיה להתנגד המון השפעה, מה שהופך אותו מתאים לבנות באזורי רעידת אדמה. קל לעבוד. אתה יכול לחתוך ולעבוד צורות וגדלים שונים באמצעות כלים פשוטים ומכונות. אתה יכול להרכיב ולהדביק עם דבק מתאים, שהצטרף עם מסמרים, ברגים, ברגים ומחברים מיוחדים המייצרים המפרקים נקי, חוזק ועמידות.

טוב מבודדת. בתור סיבים חלולים מרוכבים axially אורך של עץ, חללים אלה מכילים אוויר המספק צליל בידוד מעולה נכסים וחום. הוא גם מבודד חשמל טוב. עץ מבודד 15 פעמים יותר מאשר בטון, 400 פעמים יותר מאשר פלדה 1770 פעמים יותר מאשר אלומיניום. אש עמיד. בניגוד לתפיסות נרחב של התנהגות שלילית של עץ לאש, הוא הוכיח כי המבנים עץ queotras העבודה הטובה ביותר של חומרים בלתי דליק. במקרה של שריפה, מבנה חסון עץ שומרת יכולתה יותר פלדה אחרות של כוח שווה, כי אף הוא חרוך בחוץ, הפנים ממשיך להתנגד, אך במקום פלדה, כאשר מחומם מאבד את כל קיבולת הנושא שלו מגיע מהר לקריסת המבנה. אקולוגית. עץ הוא חומר הבניין היחיד מתחדשת לשימוש חוזר, למחזור מתכלה. עצים עוזרים לשפר את איכות הסביבה על ידי ייצוב קרקע, הגנה מהרוח, מתן צל, להיות בית גידול של חיות בר, שיפור איכות האוויר והמים, וכן הלאה. יערות הם מפעלי חמצן אותנטי מסננים את אפקט החממה. עץ צעיר וחזק סופג מסיר פחמן דו חמצני בשיעור של 1.47 ק"ג. לכל ק"ג ממשקל הגוף, ומחליף אותו עם חמצן בסכום השווה למשקל שלה. דו תחמוצת הפחמן מייצר 50% מכלל הגזים שגורמים להתחממות כדור הארץ. מנוגד רבים חושבים, יער בן מייצרת השפעה הפוכה על צעיר סופג ופולט חמצן מסיר פחמן דו חמצני. המדינות המייצרות ולבנות בתי עץ יותר הם אלה עם יערות יותר, כי הם תרגול כניסה מחזורית מדיניות יער. בצפון אירופה, על כל 7 דונם לחתוך 10 דונם נטועים בהדרגה להגדיל את שטח היער. בארצות הברית נטועים 6,000,000 עצים ליום, שווה ערך ל 9 עצים בשנה לכל אזרח.

איך להקלה על נדודי שינה בזמן הריון

נשים רבות סובלים מנדודי שינה קטועה או כרונית במהלך ההריון ו יכל רבים המסבירים את הסיבה יש בעיות לישון הסיבות בשלב זה. מה מהות הבעיה הגורמת נדודי שינה במהלך ההריון, כמה מן הבעיות הנפוצות שבהן אתה להיתקל. צריך להטיל שתן בתדירות גבוהה, של עצבנות של המוח, התכווצויות ברגליים או לא להיות מסוגל למצוא תנוחה נוחה. אבל יש חדשות טובות עבור מיליוני נשים בהריון שניתן לשימוש באסטרטגיות הבאות פשוטה שתעזור ולהתגבר על אלה בעיות של נדודי שינה בזמן הריון. דרך מאוד חשובה לישון מספיק במהלך ההריון מנסה להירגע הכל.

עודף של מתח וחרדה גדולה, עקב או לא מצא משרה נוחה או על-ידי חששות על ידי הלידה, להשפיע את הקיבולת של ישן טוב ולא ולכן דורשים צעדים מתקנת לשינה כוח טוב לאורך ההריון. קיימות מספר דרכים שונות כדי להקל על נדודי שינה במהלך ההריון ועל אלה כוללים לאמץ יוגה ומדיטציה, כי הם שימושיים מאוד למטרה זו. אחרת ייתכן לקחת רגעים של אמבטיה חמה לפני השינה, דרך שימושית נוספת לטיפול בנדודי שינה בזמן הריון. מצד שני, הטמפרטורה של חדר השינה צריך להיות מותאם, עוזב את זה חם למדי, כדי לגרום לישון, כמו גם להבטיח את השלווה והשקט. נדודי שינה במהלך ההריון יכולה גם להוביל לתחושת אי-נוחות, כרית אמור לשמש כדי לתמוך בבטן. אתה תמיד חייב לשכב עם כרית תחת הגוף ועוד בין הרגליים כדי לתמוך הרחם בזמן השינה לנשים הצורך להטיל שתן לעיתים קרובות במהלך הבעיה הלילה, נפוץ מאוד בקרב נשים בהריון, הם צריך לשתות את הנוזל שעשויים להיות בשעות המוקדמות של הבוקר, מאז הצריכה של נוזלי מדי לפני השינה בלילה יכול לכפות עליהם לקום לשירותים באמצע הלילה. נשים בהריון יכול להיות גם קשיים כדי להזיז מיטה ועבור סיבה צריך להשתמש פיג'מה משי, המאפשרים כדי לעבור מצד אחד למשנהו.

נקודה נוספת ששווה להזכיר בנושא נדודי שינה בזמן הריון היא כי אסור לך גם תלחיצי לחינם, ואתה חייב לעזוב להיעלם הבעיות שלך ברגע נכנסת למיטה. דרך כדי להשיג זאת היא להשתמש מכונה להישמע שיסייעו תטביע את הרעשים כדי לישון מהר יותר. אחרים פקקים באוזניים ולנסות עם וילונות כדי לחסום האור יכול להיות דרכים אחרות כדי לעזור להקל על נדודי שינה בזמן הריון. הדבר נכון ליצור שגרה עבור שעת השינה, או לשתות כוס חלב חם עם דבש, דרכים מצוינת כדי לעזור להירדם מהר יותר. לבסוף, להאזין למוסיקה אור רך, להימנע ממטלות מקצועי או ביתי על שעת השינה, או בקשי מבן זוגך כדי לתת לך עיסוי רגליים. לפני שאתה הולך לישון, גם הם דרכים מצוינת כדי לעזור להקל על נדודי שינה בזמן הריון. טרי רוברטס הוא מתרגם מקצועי, בלשן, עם מגוון גדול של תחומי עניין. כדי לגלות עוד על נדודי שינה בקר באתר האינטרנט שלהם

קישוטים לחג

איזה גבר לא אוהב לחגוג את החגים? זה חל בעיקר על העם הרוסי, אשר לחגוג גם את החג הוא נזכר עדיין זמן רב. לענייננו, אפריקה ישראל הוא הכתובת בשבילך. אבל לא כל המדינות לראות את הכונן בכיף. אבל ככל שעובר הזמן, בכל מקום שינויים, זה נגע ומסורות החג. מערב חותמה עליהם. עוד מידע על אפריקה ישראל ניתן למצוא באינטרנט. לדוגמה, במערב, לא כל מבלה את החופשות בבית. לעתים קרובות, החגיגה שהתקיימה מסעדות או ברים.

ומי רוצה לבלות יום גדול בבית, לעתים קרובות לשכור עוזרים. זו באה לידי ביטוי בתרבות שלנו. לדוגמה, לעתים קרובות מאוד כדי עיבוד נישואין השירות. כולם רוצים, כי זה החג שלהם בלתי נשכח, וכן הוא נזכר, אם זה לא לצייר את המעמד העליון? לעתים קרובות אנשים רוצים לשכור חדר או דירה הופיע בדרך מיוחדת, לא רק בלונים ופרחים, משהו יוצא מגדר הרגיל. פיתחו מגוון נושאים וכן הלאה. אבל זה קורה כי הלקוח פנה בנושא, כך זה עם תענוג גדול כי מסתדר איתה בחיים האמיתיים. לדוגמה, אנשים רבים כמו בסגנון מזרחי. צבעים בהירים, שילוב של צבעים מרהיבים, את העושר של העיטור – זה כל המזרח.

כל זה גורם אחד לחשוב על איך לתת המזרח בחייהם. לדוגמה, אתה יכול לארגן את חדר השינה שלך בסגנון הזה, אתה יכול לקשט, ולכן המסעדה שלו. ולא רק אלה החדרים ניתן להמיר. יצירת אשליה של תרבות אחרת – זה די קשה, ולכן מוטב להשאיר מקצוע שמבינים הרבה על המקרה הזה. וכמובן במזרח רבים הקשורים נרגילה. אם שלך החגיגה תהיה בסגנון אוריינטלי, נרגילה יעזור לכם לחזק את הרושם. אבל זה לא אומר שאתם צריכים לרוץ לחנות לרכישה. בכלל לא, במיוחד מאז נרגילה טובה רחוקה מלהיות זול. לכן יש חכירה נרגילות, השירות נהנה ביקוש מספיק. זה יכול לקחת אותך. תארו לעצמכם כמה שמח האורחים שלכם יהיו מופתעים כשהם באים אליך בחופשה, או ללקוחות אשר יבקרו בבר שלך.

בניית עסק מוצלח

איך אתה מגדיר יזם אינטרנט? הכתב שאל פעם שחקן הוקי על סוד ההצלחה שלהם. זה הוא אמר, "אני רץ שם דיסקוס עומד לבוא." זה מה שאני מגדיר כיזם, אדם צופה את העתיד. זה נעשה, או ללמוד להיות יזם? היזמים חייבים להיות כמה יכולת מולדת, אבל חייבים ללמד למקד ולצמצם את החולשות. מה מאפיין יזמים באינטרנט? יזמי אינטרנט ו-Internet מחוץ לפגוש חמישה מאפיינים: 1. יש להם חזון לשנות את הדברים שאנו עושים מדי יום. 2. ראה כיצד ליצור את השינוי יש לנו חזה. 3. למקד את כל מאמציהם כדי לבצע שינוי זה יקרה. 4. יש את הכישורים לבצע את תוכנית שתוביל את המטרה שלך. 5. להקיף את עצמם עם אנשים בעלי מיומנויות משלימות שיש להם. רעיונות מוצלחים, מה מאפיין המשותף להם? המשותף הוא השינוי. היזם בכל הצליח לחזות מצב עתידי מאשר הנוכחית. אז עוד דברים משתנים במהירות, או שהם יכולים להשתנות במהירות, יהיו הזדמנויות ליזמים. מהו הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת היזמים כיצד להפיק ולהעריך רעיונות. זוהי מסגרת שבה להבחין סיכוי של רעיון. ואיך אתה ליצור רעיונות חדשים? 1. ערכו רשימה של הדברים משתנים במהירות בעולם. לדוגמה, הגנום האנושי, אבטחה, טכנולוגיה, ביוטכנולוגיה. באופן כללי, יש הזדמנויות הדברים הרגילים ביותר. 2. ערכו רשימה של נושאים של, תחביבים עניין וכישורים. 3. כלומר, מעבר שני משתנים אלה, שבהם האינטרסים שלהם עם אלה שינויים בחברה. 4. השלכה עתידית אפשרית של אלה צמתים אשר מעניינים אתכם. 5. לבסוף, ללכת בהם בעתיד יבואו. מה הן שלוש שאלות מפתח יש להשיב על ידי היזם מתי מתחיל עסק מקוון? 1. היא הזדמנות אמיתית? 2. "אני יכול להביא את כל הרכיבים (מיומנויות, הון, וכו ') כדי להצליח? 3. האם זה שווה? מהי המטרה העיקרית של המפעל? המטרה היחידה של יזמות היא ליצור ערך. הוכח היסטורית כי כל יזמים מצליחים יצרו ערך. זה הופך את המנוע היזמי של שינוי בכל החברות, זה אנשים חידושים בטכנולוגיה, פרדיגמות שינוי מעיזים לממש את הפרויקטים שלהם. עם זאת, מדהים ככל שזה נראה, תפיסה זו היא כה חשובה עבור הדור של רק לפני 35 שנה חברות החלו ללמד באוניברסיטאות. איפה היא המפתח יזם? המפתח הוא לראות קצת מעבר לאופק. מה שמגדיר אותך בתור קצת מעבר לאופק? ישנם אנשים רבים המסוגלים לדעת מה יקרה בעולם ב 100 או 200 שנה, זה לא שימושי ליזמים. תגיד לי מה יקרה בעוד חמש או עשר שנים ולומר

Wordtracker

תארו לעצמכם כי לאחר שבועות של עבודה קשה, אתר האינטרנט שלך הוא סוף סוף באוויר. . היה לך רשמית פתיחת העסק שבוע שלם. עדיין לא עשה אפילו מכירה אחת. לא להתייאש, גם עברנו על זה כבר. למעשה, זהו אחד מהבעיות הללו נפוצים יותר הקיים. . הנה משהו שיעזור לך להמיר אתר קיים ללא רווחים באחד שיוצר רווחים גבוהים: הרשימה של בודק זה פותר את הבעיות שלי, אם האתר שלי לא עושה כסף.

אם אתה לאחרונה השיקה אתר אינטרנט חדש, אתה לא מקבל את התוצאות הצפויות, שאתה צריך לעשות הוא פשוט השאלות ברשימה, החל ממספר אחד. ברגע שיכול לענות "כן" לכל השאלות עשר, מבטיחים לך המכירות יגיע במהירות. 1 האם באמת שוק המוצר שלך? על ידי זה, כלומר, אתה מוכר מוצר או פתרון לגבי מה אנשים מחפשים באופן פעיל באינטרנט והם אינם מציאת? זוהי הנוסחה עבור עסק מצליח. הדרך הטובה ביותר כדי לענות על שאלה זו היא לבצע חיפוש לפי מילות מפתח, לאשר כי אנשים משתמשים מנועי החיפוש כדי למצוא פתרון לבעיה כי המוצר יכול לפתור – אבל לא מנהלים אשר מזל למצוא אותה. כלי מחקר מילות מפתח האהוב שלנו הוא Wordtracker. באפשרותך ללמוד עוד אודות כלי זה כאן: 2. אתה מקבל מספיק תנועה? לפני שאתה באמת יכול לשפוט את האפקטיביות של אתר האינטרנט שלך, עליך 1000 מבקרים ייחודיים לפחות (לא דפי צפיות). אם היו לך רק 100 מבקרים ויש לך לא למכירה, תהיה סבלני! אתה הדבר היחיד שאתה צריך הוא יותר תנועה.

ברגע שהשגת 1,000 מבקרים, ואז אתה יכול להתחיל להעריך עד כמה יעיל זה באמת אתר האינטרנט שלך. 3. האם אתה הוא מקבל תעבורה על הנישה שלך בשוק? אם היו לך יותר מ 1000 מבקרים לאתר האינטרנט שלך, זה עדיין לא עשה מכירת חיסול, לגלות מאיפה מגיע התנועה שלך. . זה יעזור לך לדעת אם הוא או היא לא של שוק נישה שלך הדרך הטובה ביותר כדי לקבל איכות עבור תעבורת האינטרנט שלך היא להשתמש מילות מפתח הקשורות מאוד את הנישה שלך במנועי החיפוש לשלם לכל קליק. אם אתה נוהג 1,000 מבקרים לאתר שלך באמצעות מילות המפתח שלך נישה ב- PPC מודעות עדיין לא עושה מכירת חיסול, ואז אנו יכולים להבטיח לך על ידי שהבעיה אינה איכות התנועה שאתה מקבל. אז זה האתר שלך. אז בואו נסתכל על האפשרויות הבאות: 4. עושה את התואר שלך יעיל? אם אתר האינטרנט שלך אין כותרת המתקשרות בבירור יתרון רב עוצמה, הלקוחות הפוטנציאליים שלך לא תישאר איתך את ההיצע. לכתוב שכותרת טובה יותר היא בדרך כלל הדרך הקלה ביותר לתקן את אתר אינטרנט. אם יותר אנשים להישאר באתר האינטרנט שלך ולקרוא את ההצעה שלך, יותר אנשים יקנו את המוצר שלך. 5. מה זה אתה מסיח את הדעת למבקרים בדף המכירות הראשי שלך? אתה אתה צריך להיפטר כל מה שמעודד מבקרים לחשוב על משהו שלא הצעתה המרכזית. זה כולל: קישורים לאתרי אינטרנט אחרים, פרסומות של גוגל אדסנס, מודעות של באנרים של אחרים מוצרים, מאמרים בחינם תומך המכירה, הרשימה ממשיכה. הקפד לשמור למבקרים בו התמקדו רק לקנות את המוצר, המכירות שלך יעלה. 6. האם אתה באמצעות המלצות ביעילות? כפי שאמרתי פעמים רבות, העדויות הם אחד הכלים החזקים ביותר שלך עבור מכירות. שום דבר לא אומר "". לקנות אותו עכשיו-המלצה של צד שלישי ללא משוא פנים. אם אתר האינטרנט שלך הוא מותג חדש, עדיין אין לך שום עדות לתת את המוצר כמה חברים, תשאל אותם, כך הם יכולים לספק עדות על איך זה עבד עבורם. 7. מה האחריות מכסה את הסיכון של קונה? אחריות טובה היא כלי חיוני של מכירה, במיוחד ב- Internet. אלא אם יש לך סימן גדול (כמו סוני, וול-מארט, פפסי) כי הלקוחות מטבעו יש ביטחון עצמי, עליך להודיע לו כי אתה נותן אמון המוצר שלך. להרגיע אותם ולומר להם כי אם הם לא מרוצה במאת האחוזים ניתן לבקש החזר מלא של הכסף שלך. וזכרי, כי אחריות ארוכה יותר בדרך כלל מייצרת יותר מכירות ופחות החזרים. 8. האם המחיר שלך גבוה מדי? . או נמוכה מדי? רוב האנשים יודעים כי אם המחיר של המוצר הוא גבוה מדי, תפגע המכירות שלך. אבל זה גם יכול להיות נכון אם המחיר שלך הוא נמוך מדי. העם ישים חשודה כאשר המחיר הוא מתחת לציפיות שלה. הם חושבים שזה "יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי" כתוצאה מכך, הם לא יהיו כדי להפוך את הרכישה. 9. האם קל לשימוש מערכת הזמנת? פשוט כי אתה יכול להסיק איך לנווט את תהליך הזמנת, לא אומר שניתן על-ידי הלקוח שלך. אם ברצונך להבטיח הוא המערכת של סדר הוא "ידידותי, למצוא כמה חברים שהם לא זריז מאוד באינטרנט ולקבל כי הם מבקשים את המוצר שלך." לחפש שלהם ערוך והכתפיים. היכן הם תקועים? ודא כי אתה לתקן את הבעיות שבהן הם מצאו, כי הלקוחות הפוטנציאליים מוצאים אותם, גם! 10. יש לך מכתב מכירות טוב? אם אינך משתמש מכתב מכירות כתוב היטב כדי למכור את המוצר שלך, ואז לא תוכלו להשיג הצלחה באינטרנט. . זה כזה פשוט. לא משנה אם אתר האינטרנט שלך מסוים צריך מכתב קצר או מכתב ארוך, העובדה תמיד יישאר: את המוצר לא יימכר! אתה צריך למצוא את המילים הנכונות כדי לעשות את העבודה. להלן 10 שאלות שאנו תמיד מבקשים להעריך כאשר באתר האינטרנט שלנו לא הופך מבקרים מכירות. פעם אחת אני יכול לענות על "כן" לכל השאלות 10, אני תמיד רואה שיפור ניכר ביחס של ההמרה באתר.

ניהול משברים: השתיקה גם מתקשר משהו

כאשר חברה הוא הקורבן של מסע הכפשות, הוא הותקף בתקשורת, הרוב המכריע של המקרים פקידי שלהם אינם מוכנים להתמודד עם המצב הזה. Underestimation הסיכונים הפוטנציאליים לא נתקל נוצר ואת אימן ועדה משבר הוא אחד הגורמים העיקריים המובילים בכירי החברה להטיל ספק כאשר מגיבים בתקשורת. מתעוררות שאלות כגון: – יהיה מתאים להגיב? – ואם אנחנו יותר לסבך את המצב על ידי הצהרות? מה צריך לומר לא בצרות יותר? מי זה האדם הכי טוב להשאיר את הזירה הציבורית? ? ואם מגיבה תביא לנו בעיות משפטיות- -עם איזה עיתונאי לדבר זה לא לסלף את הגרסה שלנו? -. אנחנו משלמים שעיתונאים ידברו טוב מאיתנו? אלה ועוד רבים אחרים נשאלות השאלות מתי, שני, לקנות העיתונים או מופתע על ידי בעל חמש עמודות, בדירה הראשונה עם השם שלנו הנאשם חברות של סיטואציה אשר, אנחנו יודעים, הוא מידע מטעה וזה יגרום נזק תדמיתה של החברה. הטעות הכי גרועה הקצינים של חברה במצב משבר יכול לעשות הוא להישאר בשקט ולתת הזמן פג. ניהול משברים דחוף הפעולות שיש לנקוט צריך להיות מיידי. למה? אם לא נפעל בזמן תארים שליליים להתחיל למקם את עצמם במוחם של קהלים שלנו, מבלי לשים לב, התדמית של החברה שלנו מתחיל להיהרס. כאשר, לבסוף, החלטנו להגיב שכרנו מומחה לניהול משברים, אז ההשקעה של משאבים (זמן, כסף, מיצוב) הוא גבוה בהרבה מאשר כי הייתה אם לא ניתן לגדל הסקנדל.

לבנות מחדש יקר פי שלוש יותר לבנות, אסור לנו לשכוח זאת. לכך נוסיף כי, באופן פרדוקסלי, שתיקה גם מתקשר משהו. כמה executives חושב שזה תשובה חכמה עם הערות מהדהד. אז מה עושים? להלן מספר הצעות: 1 מהווים מיד ועדה משבר, אשר יכול להיות משולב באופן עקרוני על-ידי המנהל הכללי, מנהל יחסי הציבור, ראש אגף משאבי אנוש, כיועץ המשפטי של החברה, מנהל האבטחה של מנהל כספים ראשי. הם ייקחו את ההחלטות החשובות.

2. לשכור עם מומחה בטיפול של משברים, עם ניסיון רחב ועם חזון אסטרטגי. 3. לבצע ניתוח מעמיק של המצב, איסוף כל המידע הוא במחזור התקשורת. 4. שם, כי הוא נתון אימונים מדיה של דובר שלא אמור להיות בהכרח יחסי הציבור או הרבה פחות המנהל הכללי. אתה צריך האדם אשר עומד בדרישות לטפל הנושא, כדי להיות ממושמע, מי יכול להישאר רגוע מהטרדה יכולתי לראות נאספו על ידי עיתונאים. מומחה לניהול משברים 5, לאחר ניתוח מידע – רשומה זמן -, לזהות את המיקום של דעת הקהל, עליך לתכנן אסטרטגיית תקשורת עבור אפשרות לגרום לו פנים משבר. מפגש ראשון עם העיתונות הוא הטוב ביותר לספר. למה, בדיוק, שזה בלתי אפשרי לתת גירסה מלאה או רשמי. אלה הם כמה הצעות של סיבות אשר כוללים: – כי המו מ הגיעו נקודה עדינה – החלטות נלקחים כאשר אנו מוכנים אנו אנו לכנס מסיבת עיתונאים – למה לא-. כי אתה טרם קיבלו את הדוח המלא – כי מעוניינים הצדדים שלא אמרו עדיין, וכד', אך מעולם לא תן לנו לשמור על שתיקה! "מפקד שגרם לי אמר: אותם מפלצות מזיקים ומסוכנים נהרג כאשר הם זעירים, לא קיים זה משאיר אותם לגדול או סנטימטר". אתה יכול לקרוא כמה מאמרים על זוויות שונות של מהו הטיפול של משבר על-ידי ביקור

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved