ניהול משברים: השתיקה גם מתקשר משהו

כאשר חברה הוא הקורבן של מסע הכפשות, הוא הותקף בתקשורת, הרוב המכריע של המקרים פקידי שלהם אינם מוכנים להתמודד עם המצב הזה. Underestimation הסיכונים הפוטנציאליים לא נתקל נוצר ואת אימן ועדה משבר הוא אחד הגורמים העיקריים המובילים בכירי החברה להטיל ספק כאשר מגיבים בתקשורת. מתעוררות שאלות כגון: – יהיה מתאים להגיב? – ואם אנחנו יותר לסבך את המצב על ידי הצהרות? מה צריך לומר לא בצרות יותר? מי זה האדם הכי טוב להשאיר את הזירה הציבורית? ? ואם מגיבה תביא לנו בעיות משפטיות- -עם איזה עיתונאי לדבר זה לא לסלף את הגרסה שלנו? -. אנחנו משלמים שעיתונאים ידברו טוב מאיתנו? אלה ועוד רבים אחרים נשאלות השאלות מתי, שני, לקנות העיתונים או מופתע על ידי בעל חמש עמודות, בדירה הראשונה עם השם שלנו הנאשם חברות של סיטואציה אשר, אנחנו יודעים, הוא מידע מטעה וזה יגרום נזק תדמיתה של החברה. הטעות הכי גרועה הקצינים של חברה במצב משבר יכול לעשות הוא להישאר בשקט ולתת הזמן פג. ניהול משברים דחוף הפעולות שיש לנקוט צריך להיות מיידי. למה? אם לא נפעל בזמן תארים שליליים להתחיל למקם את עצמם במוחם של קהלים שלנו, מבלי לשים לב, התדמית של החברה שלנו מתחיל להיהרס. כאשר, לבסוף, החלטנו להגיב שכרנו מומחה לניהול משברים, אז ההשקעה של משאבים (זמן, כסף, מיצוב) הוא גבוה בהרבה מאשר כי הייתה אם לא ניתן לגדל הסקנדל.

לבנות מחדש יקר פי שלוש יותר לבנות, אסור לנו לשכוח זאת. לכך נוסיף כי, באופן פרדוקסלי, שתיקה גם מתקשר משהו. כמה executives חושב שזה תשובה חכמה עם הערות מהדהד. אז מה עושים? להלן מספר הצעות: 1 מהווים מיד ועדה משבר, אשר יכול להיות משולב באופן עקרוני על-ידי המנהל הכללי, מנהל יחסי הציבור, ראש אגף משאבי אנוש, כיועץ המשפטי של החברה, מנהל האבטחה של מנהל כספים ראשי. הם ייקחו את ההחלטות החשובות.

2. לשכור עם מומחה בטיפול של משברים, עם ניסיון רחב ועם חזון אסטרטגי. 3. לבצע ניתוח מעמיק של המצב, איסוף כל המידע הוא במחזור התקשורת. 4. שם, כי הוא נתון אימונים מדיה של דובר שלא אמור להיות בהכרח יחסי הציבור או הרבה פחות המנהל הכללי. אתה צריך האדם אשר עומד בדרישות לטפל הנושא, כדי להיות ממושמע, מי יכול להישאר רגוע מהטרדה יכולתי לראות נאספו על ידי עיתונאים. מומחה לניהול משברים 5, לאחר ניתוח מידע – רשומה זמן -, לזהות את המיקום של דעת הקהל, עליך לתכנן אסטרטגיית תקשורת עבור אפשרות לגרום לו פנים משבר. מפגש ראשון עם העיתונות הוא הטוב ביותר לספר. למה, בדיוק, שזה בלתי אפשרי לתת גירסה מלאה או רשמי. אלה הם כמה הצעות של סיבות אשר כוללים: – כי המו מ הגיעו נקודה עדינה – החלטות נלקחים כאשר אנו מוכנים אנו אנו לכנס מסיבת עיתונאים – למה לא-. כי אתה טרם קיבלו את הדוח המלא – כי מעוניינים הצדדים שלא אמרו עדיין, וכד', אך מעולם לא תן לנו לשמור על שתיקה! "מפקד שגרם לי אמר: אותם מפלצות מזיקים ומסוכנים נהרג כאשר הם זעירים, לא קיים זה משאיר אותם לגדול או סנטימטר". אתה יכול לקרוא כמה מאמרים על זוויות שונות של מהו הטיפול של משבר על-ידי ביקור

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved