חודש: יולי 2016

הלך הרוח הנכון להתחיל עסק בשיווק ברשת

המנטליות הטובה ביותר שאנחנו יכולים כאשר מדובר אשר מוזמנים להשתתף מרשת עסקית שיווק, לא צריך להיות בתחילה הדחייה, אלא עליו להיות פתוח לרעיונות, אופקים כי אם נתעלם זה היא מדורגת או רשת שיווק, בריאים יותר אז הודיעו לנו, אך ליידע אותנו היטב. רובנו (מי הם כבר ברשת שיווק עסקים) התחיל וכן יש עדיין אנשים רבים, IGNORANT של מה הוא באמת תעשיית MLM ברור הנתיב אל הלמידה ארוכות, לפעמים קשה (על-ידי פרדיגמות שלנו, לא על ידי משהו אחר), אבל עכשיו יש לנו פרספקטיבה אחרת ויש אנחנו יודעים שזה היהוזה בדיוק מה שאנו מתכוונים להעביר לאחרים. אפשר לשים את הנקודות ies. העובדה להקשיב מידע הזדמנות עסקי, שום דבר, לא להסיר את למדינה תורמת, את זה אתה מתעלם מה הוא באמת התעשייה, עניין בלמידה דרך אחרת לעשות עסקים בכנות, 100% חוקי. הטיימס, אשר vivales ניצל את הבורות, מה שקרה היום יום במדינות רבות יש רקע על החוקיות של עסקים אלו, אז זה להתרחש בכל יום. קורא חבר כל כך, לא רק MLM העסק, אך בכל נושא אשר תתעלם, תקשיבי המידע שאותו אתה לתת. בזהירות, חוקר, אבל מחקרים מקורות מהימנים, מבהיר לכל הדאגות שלך, נותן לך ההזדמנות לדעת, לדעת אינו יוצר התחייבות להשתתף זה, רק מגביר את הידע שלך ואת מאפשר לך לקבל החלטות טובות יותר בחיים שלך כאשר זה עושה את הזמן לעשות זאת.

להימנע החברה, חברים ואנשים אשר להסתיר את הפחדים שלהם להתמודד עם הלא נודע, מלחלות אותך, מעז לפתוח את הראש וללמוד כיצד לעבוד מה לך לשתף, אז תעשה את זה לוקח כראוי הזכות החלטה, לא קודם, כי תהיה אפשרות להכחיש את הזדמנות מצוינת יש עסק רווחי. לסיכום, כאשר מישהו שיתוף רשת שיווק עסקים, תפיסתי, לפתוח את הראש, ניתוחים, ללמוד, ואז לקבל החלטה אם ברצונך להשתתף או לא, זכור כי אם תדחה בלי לדעת, אתה מפעיל את הסיכון של טעות, להכחיש את הזדמנות לשפר את איכות החיים. . נתראה בקרוב, אני מקווה זה ישמש השתקפות קטן כדי לעזור לך. מה שאתה מחפש. William ארנסטו אווילה Pérez מקצועי של רשת שיווק מנהלת.

פרחים צהובים

הפרחים הם אחת הדוגמאות הכי נעימה היופי שבהם הטבע ארגנה כך אנשים יכולים ליהנות מאותם פלאים, בסגולותיו נעימה, כי צבעים יפים שלהם, ארומה נעימה יכול להיות מאד משמעותית, יש ערך מיוחד, למה הפרחים עם שלה גלישה של יופי מאז ימי קדם היה מדיום נהדר לבטא רגשות שונים, שיהיה אהבה, בדידות, שברון לב, בין מספר עצום של רגשות המיוצגות בתצוגה העצום הזה של רגשות התחומות בסוגריים פרח מרהיב ורב הבעה. לפי הנ ל רוצה להביע רגשות באמצעות פרח שאתה חייב קודם לדעת מה יכול להיות פרח בהתאם התכונות שלהם, כמו הצבע שלהם ואת הצורה שלהם או מינים בוטניים שייכים הפרח, כך במאמר הנוכחי יספק מידע מתוך פרח יפה הנו זה מלא מרהיב של חיים ושמחהאז זה מתחיל לעשות מזכירים המשמעות שיש הפרחים הצהובים יפה. כפי שהוזכר קודם לכן את הפרחים הם מסמלים את הביטוי הרוחני של הטבע האנושי כל כך הרבה סוגים של פרחים יש צורך לבטא את האינסוף של תחושות שאנשים יכולים להיות, אך עם הרעיון של קיבוץ כמות מסוימת של פרחים ורגשות, מוזכר. זה יכול לבוא לידי ביטוי עם סוגים שונים של פרחים צהובים. אבל לפני שהוא עובר לסוגים שונים של פרחים צהובים, המשמעות של הפרחים הצהובים יהיה באופן כללי. אז הפרחים הצהובים ביחד על ידי בעל יפה בהיר עליזה ביטוי, להפנות את השמש, הקיץ, לכן יש פרחים צהובים כאשר הוא עצוב או חולם להיות כבר בקיץ הזה מאוד לעזור להעלות את מצב הרוח מקרין שמחה עם כל היופי של הצבע של האור. כדאי לזכור כי כל אחד הפרחים הצהובים יש משמעות שונה, כל כך בין הפרחים הצהובים שונים שניתן למצוא בטבע המכריע יהיו כמה לבטא רגשות שמחה, יהיו אחרים פרחים צהובים המייצג את צחוק או הנאה, פרחים צהובים להתייחס גם בגיל ההתבגרות, דבר נוסף אשר יכול לבטא הפרחים הצהובים הוא אנוכיות, קנאה, קנאה, שנאה; הפרחים הצהובים יכול להיות מובן שלהם משמעויות רבות. גם הפרחים הצהובים נבדלים משמעות בהתאם לסוג או מינים של פרחים פרחים צהובים, צהוב כמו הוורד שמסמל ידידות, זה תלוי על המצב, כי פרחים צהובים האלה אותו דבר יכול להיות קנאה, קנאה, היחלשות של אהבה, חוסר אמון, נאמנות; צבעוני של צבע צהוב אומר אהבה נואשת, חמניות אומר כבוד, תהילה, הערצה, אבל עם פרחים צהובים באותה אלה יכול לומר שהאדם הוא דעה הפכפך או שהוא שחצן. מתי לתת צהוב פרחים גם כנראה מצא את הטופס שבו הם מועברים, אז אם הפרחים הצהובים נמסרות אומר סגור זה מצפה לאדם אשר נותן הנאה וכאב, אבל אם נמסר פתוח, המסר של הפרחים הצהובים אומר מדגם חרדה להחזיק את זה.

פרחים טריים

פרחים טריים הם אחד הדברים היפים ביותר שנמצא בטבע. מאז ימי קדם, כאשר האנושות לא רואה פרחים במוצר דקורטיבי אך פשוט השאיר אותו כדי להתפעל הנוכחות של פרחים טריים, הגבר הוא העריץ עם נהדר דברי שבח הנוכחות של הפרחים הנפלאים הללו. כל כך הרבה כבר היופי של סוג זה של פרחי כי גם בימינו אלה, היכן התהילה וגם את הקלישאות של התרבות המודרנית התערב, האיש בילה את כתביו ואת דברי שבח להעריך את היופי של פרחים טריים. היום, זה אולי שכיחה יותר לראות טרי פרחים שם. עקב ההתקדמות בטיפוח של פרחים וגם להתפתחות של סחר בזו יצירה של הטבע, אתה יכול למצוא כמעט בכל חנות פרחים פרחים טריים, שכן אין פרחים מי מכובד לא מציע הלקוחות פרחים טריים בין המכירות שלהם שונה עבור כל המוצרים.

גם אם פרחים טריים הפכו להיות דבר שבשגרה, אין זה אומר כי איבדנו את הקסם על-ידי אלה צמחים יפים. להיפך, יש מאמצים רבים שהופכים אנשים היום עבור קניית פרחים טריים לקישוט או לתת בכל מצב מיוחד ייפוי כוח לתת אחד החלקים היפים ביותר של מה חי את כדור הארץ. היתרון הגדול שיש להם פרחים טריים על כל סוג אחר של פרחים, מלאכותי או פרחים מיובשים הם בעצם טמון זה שאתה חי. אולי זה ממבט ראשון לא אומר הרבה, אבל בואו להרחיב קצת מה בדיוק אמרנו על פרחים רעננים ביחס פרחים אחרים עם כמה פרטים. פרחים טריים הראשון שומרים על הארומה שלהם קצת, אמנם קצר, יש את זה. זה חשוב כי לא רק פרחים נעוץ היופי השפעה חזותית שהם מביאים, אבל זה נמצא גם תכונות אחרות כמו הארומה.

פרחים לא רק המראה שלה, אלא גם הארומה הוא המפורסם, מסיבה זו בשוק שנמצא כל מיני מוצרים ובשמים המנסים לחקות את הניחוח טעים בעל פרחים כאשר הם טבעי, טרי. היבט נוסף שגורם נמשכת אליו פרחים טריים הוא צבעיה הם הרבה יותר צלול מחלום הצבעים של סוגים אחרים של פרחים מלאכותיים או מיובשים. פרחים טריים עשוי להיות אחד האלמנטים של הטבע שיש המופע מאפיין לראות מי שהקסם האמיתי תחושה אמיתית לשדר את הצבעים ליבם של האנשים. כאשר אנו מדברים על פרחים טריים צבעוניים הם הראשונים להתבלט. זה ברור, כאשר אנו רואים כי רבים מאלה אשר מוקדשים פרסום התמונה, כמו זה פרסומת טלוויזיה, מסך מחשב או מצלמה דיגיטלית, לבחור פרחים טריים כדי לתת ללקוחות שלהם את הרושם הטוב ביותר של המוצר שלך, ממלא את העין של הקונה הפוטנציאלי שלך עם מדגם של יותר צבעוניים. אולי מה גורם לאנשים לבחור סוגים אחרים של פרחים פרחים טריים שונים הוא זה, בשל העובדה כי הם בחיים, גם למות. האמת היא שברגע לחתוך תוחלת החיים של פרחים טריים הוא קצר מאוד. לכן, ישנם סוגים אחרים של פרחים. אבל אם אתה רוצה לתת נהדרת מתנה ב איזה אירוע מיוחד למישהו זה מזכיר לך היופי של החיים ועל העולם הסובב אותנו, פרחים טריים הם חלופה מצוינת.

מכירת פרחים

הפרחים הם אלמנט שיכול לתת מבט יפה לכל סביבה, באמצעות מגוון גדול של הצבעים, ניחוחות עדינים שלה, בין הרבה תכונות אחרות, להפוך אותם פשוט אלוהי, הוא בשני הערך העצום הנמצא באותו הפרחים זה הם הפכו להיות מרכיב של הסחר, אשר מועבר הנושא אשר יטופלו בטקסט, מכירת פרחים. מכירת פרחים הפך נקודת המפתח לכלכלה של אנשים, אשר עשוי להיות מומחים בתחום המכירה של פרחים, רב על הנושא של פרחים ייעוד פרחים או אלה שהם פשוט בעולם מהמכירה של הפרחים כי הם פשוט למכוראז מכירת הפרחים על ידי אנשים בעלי ידע אלה, בדרך כלל עבודה פרחים או משתלות בביצוע הפעילות של מכירת פרחים בצורה מאוד רשמית ומוסדיים, העבודה שלו היא פשוטה מאז שהם מגיעים אותם הלקוחות שרוצים לקנות פרחים, בין אם מכירת פרחים כדי להכיל סידורי פרחים זה בדרך כלל כדי לתת אדם אחר או כדי לקשט כל סקטור של הבית שתעניק לכם מגע טבעי ויפה מאוד, עוד אחד מצבים אפשריים שבהם ניתן מכירת פרחים, הוא כאשר יש אירוע גדול עלולים לגרום להתרחשות של מספר גדול של אנשים, בין האירועים שמובילים מכירה גדולה של פרחים הם נישואים, במצבים אלו על ידי כך אירוע כל כך מיוחדת עבור פארג'ה מעוצב בכל מקום שבו החתונה עם סידורי פרחים יפים שעושים מרגישים אווירה יהיה נעים יותר על היופי הגדול מוצגים סידורי פרחים גדולים, אירוע אחר, מה שמוביל המכירה של פרחים הוא כאשר אישה עומדת לקיים 15כי בתאריך המיוחד הזה הוא תמיד נהגו לתת מרקם פרחוני יפה וגדולה, כדי הקינסיניירה, גם הוא עשה מסיבה שם מעוצב המקום עם פרחים יפים המייצגים את היופי ואת הטוהר של האישה, אך את המכירות של פרחים לא רק מקושרים להגשמת אירועים, גם המיקום של מכירת פרחים מתרחש הרבה, כגורם טעם או אהבת אדם מרגיש מצד שני, זה שבו היא להיות פירוט חמוד עם האדם, מאי גם להיות במקרה זה אם מיוחדות יוצאת כגון יום הולדת, יום השנה, היום של אהבה וידידות, בין תאריכים מיוחדים אחרים. לגבי מכירת פרחים באופן פורמלי יותר, על ידי מי פשוט לראות את האפשרות של קבלת כסף באמצעות מכירת פרחים וגם אין כל ידע או ייעוד, יכולים לומר כי העבודה שלהם הוא קצת יותר נוחות, מאז שזה ברחוב המציע פרחים, אנשים בדרך כלל עושים פעילות זו כאשר מועדי הקבלה רבה מיוחד אוף-שורינגכמו יום האם, יום האשה בין היתר. אז הפרחים עבור היופי העצום שלה הם כבר חלק משרשרת מסחרי ומכירת פרחים הם אמצעי קיום ורכישה כספיים עבור אנשים רבים..

מדיטצית קונדליני

מדיטצית קונדליני הוא במדיטציה אקטיבית אושו. סוג זה של מדיטציה מומלצת עבור אנשים עם חרדה ואנרגיה עודף, כמו גם עבור אנשים שרוצים לחוות דרך חדשה של מדיטציה עם תנועת הגוף פנימיים וחיצוניים. סוג זה של מדיטציה יש 4 שלבים: 1) חלק עצבנות של כל הגוף, בעת שעמד עם הרגליים עדיין על הקרקע, לצלילי מוסיקה תוכנן במיוחד למטרה זו. At הפעם כל הגוף רועד עם העזרה של הברכיים, מגיע רגע אחד שאין לו ' ללוות ' עצבנות, אבל זה התסיסה של הזרועות, תא המטען, הכתפיים והירכיים כבר מתרחשת על ידי עצמו לבד. ברגע אחד מתחיל להיכנס אל תוך המדיטציה בעיניים עצומות במהלך השלבים 4, הרוח עוזבת את הגוף, הגוף ואת הפנים קו חשמל. (2) החלק זה משאיר את המהומה להפוך מחול: עם עיניים עדיין סגור, אחד מתחיל לנוע כגוף ביקש, כבר לא צריך להיות דבוק שער .

אני בדרך כלל, אבל הריקוד, קפיצות, מהלכים לפי הקצב של המוזיקה, נותן האנרגיה זרימה בכל הגוף. (3) שוב עדיין, רגל: עכשיו ללא תנועה, אנחנו אתן בעמוד השדרה מאוד נכון, מרגיש אנרגיה הקונדליני ומוסיקה המגיע מצ'אקרת אדום ואפילו עובר את כל חזרה מעבר הראש שלנו. אינטנסיבי זמן המוח, ניתן לפעמים להרגיש כי אחד הוא יותר מאשר הגוף שלך, אחד מתמזג עם סביבתו, כאילו כבר לא היה על הפנים של הגוף הפיזי. (4) לאחר תחושת אנרגיה נווט כלפי מעלה, שכבנו על הרצפה, צופה שלנו להיות עם עיניים עצומות, בלי לשפוט, בלי פחד, בדממה. עשר דקות.

ההווה. הוא מתבונן. סה כ המדיטציה אורכת שעה, אבל היא טסה. זה סוג של מדיטציה שמשלב בין פעילות גופנית יחד עם מנוחה גדולה (או \"stop\") של המוח. שווה לנסות. המוזיקה הזאת אושו-מדיטציה ניתן למצוא בדפי אינטרנט רבים. מחבר: מזרח LluM רגע:.

טכניקת צחצוח עם גשר בשיניים

. כל מה שאתה צריך לדעת אודות אורתודונטיה. טכניקת צחצוח עם גשר בשיניים… התמונות מציגות רק הטיה צריכה להכיל את המברשת על הסוגריים. זכור לנקות היטב למגזר עם הנטייה זהה.

כמו גם פרצופים לנשוך מזונות, הפנים נמצא בקשר עם השפה. צחצוח שיניים מרובעים. אתה החבר הטוב ביותר של השיניים חיוך עם גשר בשיניים צריך טיפול מיוחד רופא השיניים שלך ואתה עכשיו צוות. ששניכם רוצים את ¦una cosaa באותו חיוך יפהפה עם שיניים בריאות, לבן, נכון. רופא השיניים שלך יהיה ליישר את השיניים שלך, אבל אתה היחיד שיכול להציל אותם.

בריא ולבן. אתה יודע זה אומר היגיינה הכולל. שעכשיו אתה לובש הפלטה צחצוח נכון ייקח קצת יותר זמן ומאמץ. כאשר הגשר שלך אינן מוסרות, ברצונך להפוך את השיניים שלך נראה במיטבו, ואז זה מתחיל עכשיו להיות החברה הכי טובה של החיוך. לזכור תמיד את הכלל הזה במהלך צחצוח, עד השיניים שלך הם לפחות: 1 – מברשות – שטיפה – הערות ב- ראי… 2 צחצוח – שטיפה – תסתכל במראה… 3 וכך הלאה עד עכשיו אין צלחת או מזון… הפלקיו שהפלקיו הבעיה הוא חומר לבן דביק נדבק לשיניים שלך. . את זה על ידי חיידקים, אוכל ורוק אם הצלחת נשאר בין השיניים וליד הסוגריים שלך, הוא יכול לגרום דלקת החניכיים עם הסוגר הדימום, ריח רע מהפה, סימני קבוע על השיניים, ריקבון השן. הצלחת יכול לטשטש גם את השיניים ולעשות הצהוב התור. אל תתנו כי הדברים הללו קורים. החבר הכי טוב שלך cepillandola חיוך אחריו, במיוחד באופן ראוי.(כ מכונית 5-7 פעמים ביום, עם מכשירי חשמל) כמו ומתי לצחצח לי שכדאי להשתמש בסוג של מברשת, הטכניקה רופא השיניים שלך שאתה המלצת. צחצחתי אחרי כל ארוחה, גם אם תאכלי משהו בין מזון, במיוחד אם אכלת משהו מתוק או דביק. אם אתה לא ללטף אותם באותו הזמן, בדוק כדי לוודא כי לפחות אתם תגרמו שטיפה חזקה עם מים עד לרגע שבו אתה יכול לצחצח אותם. המצב האידיאלי הוא לחייב תמיד קטן מברשת לנסיעות ולתת לכן לא מצחצח אותן מהבית. משהו מאוד חשוב זה לפחות 3 פעמים ביום לעשות ניקוי עמוק. זה ייקח זמן רב יותר נורמלי, זה נעשית לפני כל ארוחה הראשי ואם או אם לפני השינה. מורכב יותר שגרת צחצוח צחצוח מפורט בין כל מנוף עם מברשת interdental. וודא כי הם לגמרי נקי ומבריק. זכור שלנו מברשת ¦ Reglaa לשטוף עם הערות. במברשת interdental הוא כלי עזר מצוין היגיינה מושלם. חוט דנטלי הוא גם מאוד חשוב להשתמש בו, למרות בהתחלה שזה עולה קצת עבודה כי זה יכול לשמש, אבל עם תרגול תצליח. הסרת אפילו הכי מינימלי של פלאק ומזון כל משטחי השיניים (קדימה, אחורה, ביניהם) ואת כל ההתקנים שלך. שימו לב גם על קצת צחצוח החניכיים שלך כדי לשמור אותם חזק ובריא. איפה הם הפריע נכונה ניקוי של השיניים שלך ייעוץ הפלטה רופא השיניים שלך כך מסייע לך לשפר את טכניקת צחצוח שלך, ייתכן גם ממליצים על שטיפת פה מיוחד בשבילך. אחרי צחצוח מרובעים והשיניים אתה חייב לשטוף אותם בחוזקה עם מים. המים לעבור הכל סביב הפה. לאחר מכן, לבדוק את השיניים ואת המרובעים בזהירות ולוודא כי הם חופשיים מ רובד. זה להסתכל מקרוב על מראה מואר היטב יש. . זה מאוד חשוב כי אתה לא אתה יכול להרגיש את הצלחת אלא אם אפשר לראות את זה, אבל רק באהבה רבה. יש לך מברשת או שטיפה, אולי 2 או 3 פעמים בו זמנית, עד שתוכל לא בדיוק מבין רובד השיניים שלך או שלך בסוגריים מרובעים. זה אולי נשמע מתיש ומייגע, אבל חושב הם השיניים שלך ואתה רוצה אותם כדי להוביל בריא ויפה לשארית חייך.

אנחנו הופכים פחיות

חלק שני – למה לחלות אותנו? בחלק הראשון הזכרתי כי כדי לשרוד ולצמצם סיכונים למחלות, עלינו לשמור על המערכת החיסונית שלנו בעבודה התנאים האופטימליים. אנו מסיקים כי על מנת להשיג את זה אנחנו חייבים לשמור על האורגניזם שלנו נקי, אלקליין, ניזונים ככל האפשר. במאמר זה נדון שלנו היבט ניקוי אורגני. אני רוצה להתחיל בכך שתשאל את השאלה הבאה; כמה מחלות קיימים? אני חושב לראות את המחוות פניהם לפני שאלה כל כך פשוטה הדורשת תגובה ייחודית – אלפים רבים,! כי תן לי לספר לך כי היום אנחנו הולכים לשבור פרדיגמות למדתי ואני כל כך מלמדת כי יש מחלה אחת! והיא זו מחלה אחת נקראת שיכרון עצמית אוטומטית-Envenenamiento או הרעלת את עצמנו. . אנחנו לא צריכים אף אחד להרעיל אותנו כי אנחנו יודעים לעשות את זה טוב מאוד, כל יום אנחנו לחזור על זה כל הזמן. איך נרעיל את עצמנו? להרעיל אותנו כל רגע עם: מה אנחנו אוכלים מה אתה נושם אותך לקחת מה אנחנו שומרים עם רמות גבוהות של סטרס שאליה אנו שולחים בכל יום מדעית כפי שאושר היא העובדה כי רמות גבוהות של מתח לגרום הצטברות של רעלים בגוף, זה לא סוד לאף אחד כי מזון, מים ואוויר הם מזוהמים.

לכן אפשר לומר כי אנו חיים קפסולה רעילה אשר בידינו כמעט אין לאן לברוח. כמה מקורות של שיכרון באשר דוגמה אוויר, אנחנו לא יכול לשלוט בזה, אבל כן אנחנו יכולים לשלוט באחרים, כגון; מה שאנחנו אוכלים, מה אנחנו לוקחים ועל מה אנו מקיימים כנראה פעם שמעתם את זה; . אנחנו מה שאנחנו אוכלים. ביטוי זה נכון מאוד, אבל בפרקטיקה פרטית שלי, למדתי כי יותר מאשר מה שאנחנו אוכלים, אנחנו; מה אנחנו מחזיקים. אם אוכל מעודן, מזונות מעובדים, ששונה גנטית הם מזיק לבריאות, פגיעה הרבה יותר מאוחסן בגוף שלנו. שים לב שכאשר אדם מורעלת עם כמה כימית לגלות את זה בזמן; הם לוקחים אותו לחדר המיון של בית החולים, הרופאים מיד שטף את הבטן שלה, להציל את חייו של אדם. לכן אני רוצה ללמד כי זה לא כל כך הרבה מה אתה תאכל את זה כואב אבל מה שנשמור על גופנו מה אנחנו הורגים. האדם הממוצע בחברה המודרנית פרסמה פעם ביום, פעם שניים או שלושה ימים, פעם אחת בכל שלושה שבועות (כמו כל כך הרבה מקרים שאני רואה בפרקטיקה פרטית שלי על בסיס יומי).

אנחנו פונים בבלונים! אכפת לנו לנקות את הפחיות של זבל שלנו הבית, המטבח, חדרי הרחצה, וכו ', אבל אנחנו לא מעכבים את הגוף שלנו נקי של פסולת רעילה. אנחנו פונים בבלונים! השאלה המתבקשת יהיה היה אפקט גורם בתוך הגוף שלנו, שלנו ופסולת רעילה של בריאות זה אנחנו נמצאים לצבירת? אז אם אתה רוצה להגיד, הוא הגורם; סוכרת, כולסטרול, עודף משקל, דלקת פרקים, מיגרנות, פסוריאזיס, בעיות לב, בעיות עיכול, אסטמה, אלרגיות, בעיות סרטן הדם, ולבסוף; מוות בטרם עת. כל המחלות שאנו סובלים בחברה המודרנית נגזרות המחלה היחידה שקיימת בשם; שיכרון עצמית. אם המחלה היחידה שקיימת נקראת עצמית שיכרון, נוכל לאחר מכן להבטיח כי האדם המודרני מתוכנת להיות חולה. . אני לא אומר את זה בבוקר לפני היציאה הביתה אתה מתמקד מדיטציה וחזור; אני לא הולך להתפנות, אני לא לפנות, אני לא לפנות, זה לא רק זה, אבל אני רוצה שתדע. עם רק המחשבה לא אוהב לפנות בעבודה או במקומות ציבוריים, אתה שולח הודעת הכרה למעיים שלו וזה הוא מקבל הגדרת לפנות לא. שאל את עצמך; מי אוהב עמיתים לראות אותה להיכנס ולצאת האמבטיה מספר פעמים ביום?, מי עובד בנסיעות, כמו כדי להשתמש שירותים ציבוריים?, לאף אחד! מסיבה זו, שזה כל כך אנחנו מתוכנתים באופן בלתי מודע המעי שלנו לא להתפנות, ולכן אנחנו נמצאים לתכנות לחלות. הגרוע מכל הוא טונוס השריר של המעיים שלנו התדלדל עקב חוסר שימוש קבוע, איבד גם את תנועתם ממברנות. להחזיר להתחדש אלה מתנוונים השרירים כך המעי לעבודה בדרך כלל במקרים רבים היא קשה מאוד. אם אתה מצביע בזבוז מזון בפח האשפה של המטבח שלך, זה חוזר על עצמו במשך מספר ימים, צבירת ולאסוף לבטלם; לאחר מספר ימים לאשפה כאשר אתה מתקרב. מה זה? תולעים וסוגים אחרים מיקרואורגניזמים מזיקים לבריאות? זה לא בדיוק אותו הדבר שקורה בתוך גופך? כל מי שרוצה להיות בריא, חייב לפנות בין 15-30 דקות אחרי כל ארוחה. יש פרמטר מדויק כמה פעמים אנחנו חייבים להתפנות ביום. מה שאנחנו כן יודעים הוא כי אם תבצע ארוחה ביום, מקובל כי שאבת פעם אחת במהלך היום, אבל אם שלוש או ארבע ארוחות, ואז אתה כדאי לפנות שלוש עד ארבע פעמים ביום. והשקר תכנות המעיים שלנו הוא מה מוביל אותנו ומחלות רבות בחברה המודרנית. זה יהיה תלוי במאמר הבא.

ניתוח קטרקט

לעם בחיים שלך יש הרבה אלמנטים המאפשרים את המימוש של אלפי משימות צריך להיות מבוצע היומיום והציג בהיעדרו של רכיבים כגון בעיות רציניות להתפתחות נכונה של פונקציות רבות. דוגמה מובהקת זה הוא כאשר בעיות חזותי בדרכים מסוימות זה יהיה יכולת הראייה של אנשים המחמיר בהדרגה, אשר ללא ספק מהווים בעיה רצינית כדי לבצע מספר פונקציות. אחת הדוגמאות ברורה יותר של בעיות עלול לפגום את תפקוד העיניים הן קטרקט, אשר הם בעיה המשפיעה על העדשה של העין, אשר ממוקם בין הקשתית ואת התלמיד, אשר ישפיע קשיים לגבי גורמים הקשורים אור ולכן מסוימים ובמקומות תאורהנוסף על כך זה גם מייצר פעילות חזותי המסכן הגישה של חפצים שונים נוכח המיקום סמוך, או רחוקים איפה את מה שאתה רוצה לראות. ובכך קצת נופל להחמיר נוף אל נקודת שהיא בהגיעה של עיוורון הפיך, גם בוהק קל יכול להיות אורות שונים כגון מנורות או מול האור של השמש, פטירתו של זמן לבד יהיה צללים או כתמים. כמו קטרקט יכול להיות מובן יכול להיות לכך. השלכות חמורות על משהו חשוב כמו התצוגה, בצורה כזו כדי לחפש אומר שיסייעו בעיות אלה לא להתעורר או לעצור.

המדיום המושלם לטיפול קטרקט, ובכך למנוע את התוצאות להתעורר עם ההתקדמות של בעיה זו, מהווה המימוש של ניתוח קטרקט עם מה יהיה מהיר, פשוט אך יעיל לפתרון בעיה של השלכות חמורות כאלה. מימוש פעולת קטרקט מורכב הליך אשר תסיר את החלק של העין שהושפעה מהעדכון, אשר במקרה של קטרקט החולה קריסטל, דרך פעולה intracapsular או extracapsular, אשר מומלץ מאוד על האפשרות השניה, מאז היא יותר מהירה, מציג פחות סיבוכים, הסרת החלק של המפל זה אטום זה ומייצר את הבעיות חזותי לב חלק של הקפסולה היא העדשה תוך-עיני; בעוד עם האפשרות האחרת יש להסיר העדשה עם הקפסולה היא מקיפה, אשר דורש כמות גדולה יותר של נהלים וסיבוכים. בפעולות קטרקט, ממלא תפקיד חשוב מאוד את העדשה תוך-עיני היא עדשה מלאכותית קטנה שעומד בתור מחליף באופן קבוע בתוך העין בעת פעולת קטרקט. לכן עדשה קבועה זו פועל המדיום המאפשר משימות חזותיים שונים, כך יכולת הראייה שלהם צריכה להיקבע לפני מבחן כדי לקבוע את הכוח האופטי שנותן לאדם אשר חייב לעבור ניתוח קטרקט.

יתנגד, תפוחי אדמה…מחזיק!

לפני כמה שנים, היית באמבולנס הישן עם נסיוב יחד עם נטלי ונסע קארין, לידך. האחות רוזה Miñones. כבר ב צ'יקלאיו (כאב habías דה גואדאלופה luego הכותונת accidente קטלנית הכותונת 4 de Junio דה 1989) – היה נסער האחות -? יש לך מנוחה, זה לצעוק כדי להגדיל את הטפטפת. היא אמרה שאין שום סרום ואני קצת יצאת. ליידי L נואשת לראות הזה גוסס.

אתה לקח מידיו, אני מבקש להתנגד הרופא…לעמוד! וללכת שעשית. זה טוב אמר במאמר הישן כי כתבת אני פשוט קראתי אותו שוב. האפיפיור, באותו זמן שאתה עומד מול המוות של הקלאש אותו, שבר את הירך שלך, את הזרוע שלך (ולאחר מכן חמושים אותם. את עצמך עם פלטינה), אף אחד לא ידע, איבד את הטחול, הגה הוצג ב שלך הבטן מחורר, הכבד, הלבלב, המעי הגס, כפי שנרשמו ההיסטוריה הרפואית שלך ואז הפכת כדי לראות את הפנים של המוות בטיפול נמרץשסבלת שלוש הפסקות וסיבוכים רבים, היית כבר חמישה חודשים מאוחר יותר של חדש הפעלה ומשרת באותם רגעים כואבים לא היינו לא Pilarcita ולא אני… עכשיו 17 שנים מאוחר יותר, עצוב מאוד, שחזר מהלילה אוניברסיטת מה לימדו אותי עברת אותו, הייתי עצוב, לבכות ושאלתי לאל על הסברים על מה שקרה לך…? מה דעתך? דום? ואז לדבר איתך, האם זה נורמלי, כמו תמיד, נתן לי animo, אמר לי הכל הייתי באה יפה, להמשיך לחיות את הנעורים שלי ללא מתחים וכי ניסיתי, חלפו, שעת האמת הגיעה, כיום אלפי ק מ פרו, אלה רק עם קארין (כבר שהוסב ד ר) הנה כבר מאוד עצוב לחשוב איך זה יהיה האפיפיור? אתה ימים לפני הניתוח באיכות הגבוהה ביותר, מורכבת, קשה. מוות פנים אל פנים חדשות אלה, הוא כי אתה ללמוד כיצד להביס את זה שוב, את יודע את זה. אבא, בחייך, במספר רב של פעולות שיש להתגבר עליו. לא ניצחת.

אבא, בבקשה אתה צריך ואתה רוצה שהמילים האלו עולות בדעתי שלי מלפני שנים לומר שאתה מתנגד האפיפיור…מחזיק! אל תלכי, אל תעזוב אותנו. לא ולעולם לא תמותי!(כפי שאמרת מתי מתת חברך Giorgio) צריך החיבה שלך, עליזות שלך, האנרגיה שלך, את הידע שלך…כל אבא. אני רוצה לספר לך כל כך הרבה דברים אבל אל תשאיר אותי, רק אני הניעו אותי כורע לפני אלוהים, María להתחנן אליו, תן לעצמך את הכוח ועומד אמונה אז ניתוח קשה כי אתה תיכנס בימים אלה, תגיד להם לעזור האיש הטוב הזה, עם לב גדול, הוא אהב תמיד לעזור לעם האפיפיור תמיד אהוב את התקווה שוב בלתי מנוצחים, הפרסים, מה שלא יקרה. אתה יודע את זה תמיד אתה יש לנו לרצות, בצד שלך, שלמדתי איך להתמודד עם הבעיות של החיים עם האסכולה הסטואית. התנצלות על דמעות לשפוך על הפרידה, זה שאני עדיין נער…לאבא תמיד.

המשורר הגדול פושקין

אפילו בברית המועצות (רוסיה אז) היה מסורת לחגוג את יום ההולדת של פושקין – 6 ביוני – כמו חגיגה של שירה. באופן כללי, החל ב-31 במאי במוסקבה, המורחבת במשך שבוע. עיר הבירה, מוחזק כנסים, מסיבות לכבוד המשורר הרוסית הגדולה. אנשים בדרך לחווה מוזיאון של Mijailovskoye חייב להתקרב פושקין, שכב פרחים על קברו, לראות יערות ושדות שבו נולדו פסוקים הנצחית של המשורר. זה מה שמוביל בני דורות שונים, לאומים Ÿque? אהבה AEL פושקין! אהבה נצחית, אסירת תודה, במכרז.השירה של פושקין נראה להיות מכוון את העתיד. ני מילה הזדקן, איבד את זוהרה. הדרכים הישנות של החיים היו יותר זמן, אבל כל מה שכתבת על חייהם המשורר עד היום, אינו דורש תיקון. מאז, הספרות הרוסית הגדולה ידוע משוררים רבים.

אבל עדיין יכול להיות שהזכרתי סופר אחר שמקורן באנשים כל כך התחושה הבלתי מוסברת את עוצמתה ואת עומק, כמו אשר מקורו לעברו Alejandro פושקין. הנושא נמצא לא רק הערצה לגאונותו האמנותית אלא מתוך יראת כבוד פושקין כאדם. פושקין הוא חבר קרוב של כל אחד מאיתנו. מזה שנינו יודעים עד כמה אנחנו לא יודעים על עצמנו. להתפעל אותנו שאיפתם יצירתי, המאבק על חופש.

פושקין הוא התגלמות העליון של אדם הרמונית, אור תו, אהבת חיי. זה הפיוז'ן הטוב עם גישה בלתי נסבלת כלפי הרוע, היוצר פלאש, עבודה הטיטאניק, אצילות, כנות… פושקין כאדם היא תופעה, ואולי לא פחות חשוב מאשר פושקין כמשורר. מהו הראשי שני ביטויים הן חלק בלתי נפרד יפה באותה מידה. את הביוגרפיה שלו שהוא נפלא את יצירותיו. זה לשלמות הרמונית של פושקין הוא המשורר מגנטי כוח. עצום, לא נתון זמן ומרתקת לא פחות עבור העם הרוסי והן עמים אחרים. פושקין כללה את הלב של כל האנשים המדוכאים ונטול זכויות בזמן הזה מאוכלס האימפריה הרוסית. בכל כפר הוא מכריז על אהבתו פושקין, יחסו המיוחד המשורר. בקש קזחי, של מולדביה, אוקראיני או בלרוס וענה להם כי פושקין יש זכות כזו חיבה בין כל המשוררים של העולם גדול. השירה של פושקין abaca לכולם. עבור הרוסים שם פושקין מקודשת והיא חלק מן האהבה שלנו בשביל המולדת. אתה עשוי להיות מעוניין:.

העמוד הבא »

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved