המשורר הגדול פושקין

אפילו בברית המועצות (רוסיה אז) היה מסורת לחגוג את יום ההולדת של פושקין – 6 ביוני – כמו חגיגה של שירה. באופן כללי, החל ב-31 במאי במוסקבה, המורחבת במשך שבוע. עיר הבירה, מוחזק כנסים, מסיבות לכבוד המשורר הרוסית הגדולה. אנשים בדרך לחווה מוזיאון של Mijailovskoye חייב להתקרב פושקין, שכב פרחים על קברו, לראות יערות ושדות שבו נולדו פסוקים הנצחית של המשורר. זה מה שמוביל בני דורות שונים, לאומים Ÿque? אהבה AEL פושקין! אהבה נצחית, אסירת תודה, במכרז.השירה של פושקין נראה להיות מכוון את העתיד. ני מילה הזדקן, איבד את זוהרה. הדרכים הישנות של החיים היו יותר זמן, אבל כל מה שכתבת על חייהם המשורר עד היום, אינו דורש תיקון. מאז, הספרות הרוסית הגדולה ידוע משוררים רבים.

אבל עדיין יכול להיות שהזכרתי סופר אחר שמקורן באנשים כל כך התחושה הבלתי מוסברת את עוצמתה ואת עומק, כמו אשר מקורו לעברו Alejandro פושקין. הנושא נמצא לא רק הערצה לגאונותו האמנותית אלא מתוך יראת כבוד פושקין כאדם. פושקין הוא חבר קרוב של כל אחד מאיתנו. מזה שנינו יודעים עד כמה אנחנו לא יודעים על עצמנו. להתפעל אותנו שאיפתם יצירתי, המאבק על חופש.

פושקין הוא התגלמות העליון של אדם הרמונית, אור תו, אהבת חיי. זה הפיוז'ן הטוב עם גישה בלתי נסבלת כלפי הרוע, היוצר פלאש, עבודה הטיטאניק, אצילות, כנות… פושקין כאדם היא תופעה, ואולי לא פחות חשוב מאשר פושקין כמשורר. מהו הראשי שני ביטויים הן חלק בלתי נפרד יפה באותה מידה. את הביוגרפיה שלו שהוא נפלא את יצירותיו. זה לשלמות הרמונית של פושקין הוא המשורר מגנטי כוח. עצום, לא נתון זמן ומרתקת לא פחות עבור העם הרוסי והן עמים אחרים. פושקין כללה את הלב של כל האנשים המדוכאים ונטול זכויות בזמן הזה מאוכלס האימפריה הרוסית. בכל כפר הוא מכריז על אהבתו פושקין, יחסו המיוחד המשורר. בקש קזחי, של מולדביה, אוקראיני או בלרוס וענה להם כי פושקין יש זכות כזו חיבה בין כל המשוררים של העולם גדול. השירה של פושקין abaca לכולם. עבור הרוסים שם פושקין מקודשת והיא חלק מן האהבה שלנו בשביל המולדת. אתה עשוי להיות מעוניין:.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved