טכניקת צחצוח עם גשר בשיניים

. כל מה שאתה צריך לדעת אודות אורתודונטיה. טכניקת צחצוח עם גשר בשיניים… התמונות מציגות רק הטיה צריכה להכיל את המברשת על הסוגריים. זכור לנקות היטב למגזר עם הנטייה זהה.

כמו גם פרצופים לנשוך מזונות, הפנים נמצא בקשר עם השפה. צחצוח שיניים מרובעים. אתה החבר הטוב ביותר של השיניים חיוך עם גשר בשיניים צריך טיפול מיוחד רופא השיניים שלך ואתה עכשיו צוות. ששניכם רוצים את ¦una cosaa באותו חיוך יפהפה עם שיניים בריאות, לבן, נכון. רופא השיניים שלך יהיה ליישר את השיניים שלך, אבל אתה היחיד שיכול להציל אותם.

בריא ולבן. אתה יודע זה אומר היגיינה הכולל. שעכשיו אתה לובש הפלטה צחצוח נכון ייקח קצת יותר זמן ומאמץ. כאשר הגשר שלך אינן מוסרות, ברצונך להפוך את השיניים שלך נראה במיטבו, ואז זה מתחיל עכשיו להיות החברה הכי טובה של החיוך. לזכור תמיד את הכלל הזה במהלך צחצוח, עד השיניים שלך הם לפחות: 1 – מברשות – שטיפה – הערות ב- ראי… 2 צחצוח – שטיפה – תסתכל במראה… 3 וכך הלאה עד עכשיו אין צלחת או מזון… הפלקיו שהפלקיו הבעיה הוא חומר לבן דביק נדבק לשיניים שלך. . את זה על ידי חיידקים, אוכל ורוק אם הצלחת נשאר בין השיניים וליד הסוגריים שלך, הוא יכול לגרום דלקת החניכיים עם הסוגר הדימום, ריח רע מהפה, סימני קבוע על השיניים, ריקבון השן. הצלחת יכול לטשטש גם את השיניים ולעשות הצהוב התור. אל תתנו כי הדברים הללו קורים. החבר הכי טוב שלך cepillandola חיוך אחריו, במיוחד באופן ראוי.(כ מכונית 5-7 פעמים ביום, עם מכשירי חשמל) כמו ומתי לצחצח לי שכדאי להשתמש בסוג של מברשת, הטכניקה רופא השיניים שלך שאתה המלצת. צחצחתי אחרי כל ארוחה, גם אם תאכלי משהו בין מזון, במיוחד אם אכלת משהו מתוק או דביק. אם אתה לא ללטף אותם באותו הזמן, בדוק כדי לוודא כי לפחות אתם תגרמו שטיפה חזקה עם מים עד לרגע שבו אתה יכול לצחצח אותם. המצב האידיאלי הוא לחייב תמיד קטן מברשת לנסיעות ולתת לכן לא מצחצח אותן מהבית. משהו מאוד חשוב זה לפחות 3 פעמים ביום לעשות ניקוי עמוק. זה ייקח זמן רב יותר נורמלי, זה נעשית לפני כל ארוחה הראשי ואם או אם לפני השינה. מורכב יותר שגרת צחצוח צחצוח מפורט בין כל מנוף עם מברשת interdental. וודא כי הם לגמרי נקי ומבריק. זכור שלנו מברשת ¦ Reglaa לשטוף עם הערות. במברשת interdental הוא כלי עזר מצוין היגיינה מושלם. חוט דנטלי הוא גם מאוד חשוב להשתמש בו, למרות בהתחלה שזה עולה קצת עבודה כי זה יכול לשמש, אבל עם תרגול תצליח. הסרת אפילו הכי מינימלי של פלאק ומזון כל משטחי השיניים (קדימה, אחורה, ביניהם) ואת כל ההתקנים שלך. שימו לב גם על קצת צחצוח החניכיים שלך כדי לשמור אותם חזק ובריא. איפה הם הפריע נכונה ניקוי של השיניים שלך ייעוץ הפלטה רופא השיניים שלך כך מסייע לך לשפר את טכניקת צחצוח שלך, ייתכן גם ממליצים על שטיפת פה מיוחד בשבילך. אחרי צחצוח מרובעים והשיניים אתה חייב לשטוף אותם בחוזקה עם מים. המים לעבור הכל סביב הפה. לאחר מכן, לבדוק את השיניים ואת המרובעים בזהירות ולוודא כי הם חופשיים מ רובד. זה להסתכל מקרוב על מראה מואר היטב יש. . זה מאוד חשוב כי אתה לא אתה יכול להרגיש את הצלחת אלא אם אפשר לראות את זה, אבל רק באהבה רבה. יש לך מברשת או שטיפה, אולי 2 או 3 פעמים בו זמנית, עד שתוכל לא בדיוק מבין רובד השיניים שלך או שלך בסוגריים מרובעים. זה אולי נשמע מתיש ומייגע, אבל חושב הם השיניים שלך ואתה רוצה אותם כדי להוביל בריא ויפה לשארית חייך.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved