חודש: יוני 2016

הזדמנויות עבודה לעומת חינוך

הזדמנויות לחינוך לעומת דעתו של כל עובד יש לכבד, אך כאשר כותב אחד יניח את ההשלכות, עליך לקבל ביקורת, האמת; זו הסיבה מדוע אני כותב שורות אלה, וייל אומרים בגלוי כי אני לא בקומונה עם ההערה הזדמנויות מכובד של אוניברסיטה קולומביאני, mancapineda1 מנהגי – juanhilarioa פורסם בעיתון Vanguardia הליברלית של העיר של בוקרמנגה אוקטובר 10, 2009, שבו הברית שכר פיצוי של אנשי מקצוע קולומביאני, דברים נוראיים אז לתמלל: "הזה סנה מאמן אנשים קטנים מורגל מנצח 100000 איסוף בשווקים laa מרובע אותם הרכבת ויוצאים ואז עושים דברים דומים למקצוענים, אך באשר הסבה להם valio + 50000 בכל סמסטר;" כי תשלם אותו ללמוד אז את הקריירה שלי-Teatro לי שווה יותר מ 80 מיליון בזמן זה סימן את זה היה כלום, חוץ מזה נתנו לו כסף, כאשר הם הולכים לחפש עבודה כמוני מהנדס לאסוף משכורת טובה למדי 1800000 בזמן chichipatoo של אלה רגיל ל 100000 הזוכה טוען שווקים ניתנים על-ידי 600000 על-ידי שמירת חברות עוסקות באחד כזה ואז אתם מאפשרים. כי chimba המדינה צריכה לשים קץ כל כך. המחקר הזה, שאין לו שום מתנות בעוד כמה שנים אנחנו נהיה medicotaxis, ingehamburqueseros… "." ברור לי מכשיר לחלוטין דעה כל כך בינוני כמו זה.אני מעז לומר ללא חשש לטעות כדי מנקודת המבט של הדמות הזו, היא הדרך יותר מוטה, בניגוד ערכים חברתיים כמו כל חשיבה בינוני רשאית לקבוע. על פי זה תיאוריה מבריקה, אפשרויות תעסוקה, שכר שכר חייבת להתאים סכום ששולם עבור הכותרת ולא את היכולות והכישורים שפותחה על ידי כל אדם. תיאוריה כזו יכולה של הגולגולת ריק. ושי נפט בגולן. המדינה נשלטת על ידי גזע של שרוצים ilk שנה אפילו לדמיין!… אלוהים סלח לי אבל זה אם לא מצגת, בידיעה נכתב על ידי אדם שטוענת שיש כותרת גבוה מאוד. אני מקווה בארצנו כל החינוך היה בחינם וכך כל מגזרי החברה יכולים לגשת ידע עם הכשרה זו יוכלו לטפס במעלה הסולם החברתי, ועם זאת כל יכול לתרום הכלכלה של המדינה; במקום להמשיך לראות העניים נידון לפתח את העבודה הכי ונאסור, שילם פחות. אני של אלה אשר מאמינים כי חינוך הוא, אם לא "בלבד", אם המדיום היעיל ביותר שיש לכל אדם, ולכן כל חברה, אי-שוויון לחימה ו, נגד הרעב ואת איכות החיים המסכן.

תפקידם של ההורים

E l שדה ראייה חשובה מאוד עבור תינוקות, גם ההורים השחקנים הראשי ותחילת היזמים של קריאת ספרים. אני ntroduction: המאמר הבא מתייחס לעבודה של ההורים הקריאה הקורא תינוקות היווצרות (בנים ובנות). כאשר הבחין נצפתה במציאות שלנו ילדים ומתבגרים רבים מעוניינים רק לביקור משחקי וידאו (משחקי רשת), לצפות בטלוויזיה ולהוריד עבודות כבר נעשה באמצעות האינטרנט להציג את פרופסור. זה גורם לילדים, מתבגרים לאבד העניין של הקריאה, לאבד אפילו את היצירתיות והדמיון. בעיה זו הוא גדול מאוד בבסך הכול שלנו למדינות מפותחות. אולם המטרה העיקרית של המאמר המזרחי הוא כי ההורים לקחת בחשבון כי הם חייבים לעזור לילדיהם בעלי הרגלי קריאה לעודד לקרוא את הספרים. הקריאה צריכה להיבחר על-פי הטעם ומידת הבשלות של הילד (א) שבו ההורים הדגמים הטובים ביותר של קריאה לילדים שלהם.זה מוכח שהורים לבקש מורים, טיפים כדי לעורר הנאה, את הילדים שלהם על-ידי קריאת ביחידות חינוכיים רבים בעידן זה של משחקי וידאו (משחקי רשת), טלוויזיה ואינטרנט תוכניות מאוד קשה שיש בגיל בית-ספר ילדים ובני נוער אפילו את עצמם מחפשים מידע בספריה או לקרוא ספר של ז ' אנר כלשהו.

ההרגל של קריאה, היא לא רכשה בקלות, אבל זה לוקח מספר גורמים המקיימים אינטראקציה ביצירת להיווצרות לקורא לילד.אנו מבקשים ÿCuales מהם הגורמים המקיימים אינטראקציה ביצירת אווירה נעימה ונוחה על היווצרות לקורא לילד? להגיב לשאלה הזו כאן יש כמה גורמים חייבים להיוולד של המשפחה אשר ציינתי להלן:) הנוכחות של ספרים בבתיהם, וכך גם השימוש היומיומי שלה תורם להקים הילד יש קישורים חיוניים עם ההרגל של הקריאה. ילדים רבים בני preinicial, ההתחלה הראשונית יש לחקות את הוריהם, כמו לדוגמה כאשר ההורים להתמודד טקסט הפוך למטה, מתי שהם קוראים כמנהג של המעשה.לכן, הצעד הראשון עבור ההורים הינה להעלות את המודעות על הערך של הרגל קריאה והצלחתי, פעם אחת, כדי לשמש מודל לילדים שלהם (as). (ב) חשוב כי ההורים להקדיש חלק מזמנם כדי לחלוק את הרגעים של קריאה עם ילדיהם. לדוגמה: את הילדות הוא צורך לקרוא אותם עם צחות לשון ההתנסחות, אפשרי יותר הילד הזה, לשמוע את הקריאה של ספר, לפתח את הדמיון ואת היצירתיות. אנו חייבים תמיד לזכור הקריאה הזו, כמו גם תחביב, היא פעילות אינטלקטואלית קוגניטיבית.

(ג) זה נוח, המאפשרים מרחב מתאים לספרים בצורה מסודרת לכל סוג של קריאה בבית. זה מביא את חשיבות גדולה שבה הילדים יבינו כי לכל ספר יש אתר משלו בבית. ד) לבחור ספרים לפי הטעם, ההבשלה של הילד הוא שעוד צריך לקחת בחשבון. כך למשל בגן מומלץ ספרים עבור צביעה, כדי לצייר, וכו '.לאחר מכן, במידה הלומד גדל, הם ספרים המתאימים המכילים במעשיות שלהם הרפתקאות של פיות, גובלינים זה לעורר בהם את היכולת שלהם להפתיע והדמיון. גם הדמיון מעורבב עם הומור כמו מעשיות, סיפורים, מיתוסים, אגדות. לקחת בחשבון גם בגיל ההתבגרות, סיפורים פנטסטיים, מדע בדיוני, מאמרים, כתבי עת (חוברות שונות בצורת ספר) וסוגיות אחרות להפוך למרכז של הקריאות שלהם, תמיד לקחת בחשבון את ההקשר שבו הם חיים.סוף סוף, ולא בדרך של השתקפות, באה לידי ביטוי גם, כמדען בחינוך, חינוך יחידות חייב להיות לצייד אותם עם ספריות, עם ספרים מספיק כדי לענות על הצרכים של כל התלמידים. מסקנה:-כל ההורים צריכים זכור כי אתה קורא את הבסיס של הלמידה של ילדיהם. מצד שני, זה נוח להורים להתמודד עם מידע ניתן לגשת הילדים שלך, כי לא כל זה קריאה מיועדת עבורם. -כל ההורים צריך במקומות שלהם בתים קטנים של למידה איפה הם ספרים מעניינים הקריאה של הילדים שלהם. מחבר: Lic. ALANOCA מרטין באוטיסטה. הספר פסיכולוג (פאז בוליביה) 2007 ביבליוגרפיה – FORGIONE, ג'יי, קריאה וכתיבה בשיטה גלובלית, בואנוס איירס, אד. Ateneo, 1948-(אם יש ביקורות, ביקורות וכדומה, על המאמר שאני מבקש שתכתוב לי תודה שלי דואר אלקטרוני).

ההגנה של קרחונים בארגנטינה

יום שני, 1 במרץ קבוצות לאיכות הסביבה יש ארגן את הפגישה להתעקש על חשבון vetoed. הסיפור של החוק הראשון של קרחונים הוא באמת יוצא מן הכלל. מרתה Maffei, המורה מנהיג היסטורי אשר הגיע לבית הנבחרים על ידי ידו של אליסה Carrió, הציג בשנת 2007 פרוייקט להגנה על אזור קרחוני בקירטון של ארגנטינה לשים גבולות בטון הכרייה באזורים לסגור הקרחונים. באותה השנה הפרויקט זכה של ליווי חסרת תקדים של בלוקים כל החקיקה בכנסת. מאוחר יותר הפך חוק עם התמיכה, גם פה אחד, של סנטורים הלאומית.

הנשיאה כריסטינה Fernández, מימוש זכות לומד אותו, אך בפעולה לפחות שנוי במחלוקת על ידי הטנור של החוק, הטיל וטו על התקן טוען הכל שוב כדי foja אפס.בזכות הוטו שלה טענה סיבות ההגנה של הכלכלות האזורית, שקל, הוא אמר, הזמנות של חבר הנאמנים של הרי והצעה של המזכיר של הכרייה של האומה. שלושה דברים אינן הולמות. מצד אחד כדאי שנשאל מנדוזה, שם במחוז אחד, מה יקרה אם יום אחד מתייבש מים להביא שלנו הרי לדעת אם באמת ההגנה של הכלכלות האזורית כדי להגן על או הגנת הקרחונים. שנית, המושלים נמצאים באזור זה יכול להיות, לא יכול arrogate לעצמו את הזכות להחליט על טבעית ומים משאב נדיר כמו זה מעל את הזכות לשמור אותו ולהגן עליו. מזכיר שלישי של כריית צריך להתערב בעניין זה יינתנו הסביבה וזה ההישרדות של האדם מעל עניין, הרבה פחות, האינטרס הכלכלי, אפילו פחות, החילוץ של זהב שמסיים בחו.San Juan הוא אחד המחוזות שבהם הכרייה בור-פתוח זורע הרס.

הם לטוס ההרים עם דינמיט, במקום לצאת חור גדול זה יהיה לעולם ועד מאות שנים זה: חור גדול מול השמיים. ואז, באחד תערובת של ציאניד ומים (לקחת 370 ליטר מים לשניה זה אם ימשיכו במסלולם הרגיל בסופו בבתים של המשפחה, החי והצומח או פלורה) נפרד החומר היקר מוערך, הוא גרם לכל כל ארבעה טון של אבן. שם יש רציף של זנב נוצר עם פסולת אלה לדמיין איפה זה נגמר. Aalli לנצח!בין חבר הנאמנים ה-א cordilleranosa שהציע את הנשיא וטו על החוק הוא José Luis Gioja, המושל של San Juan ומפיץ הכרייה וחוקים הרפורמות הכרייה בקוד ה-90. סטנדרטים אלה עכשיו משפטי, ליווי משפטי שבו תגן על חברות כמו באריק גולד, אשר פורצת בין פיקדונות אחרים Veladero מתחיל עם binancional ארגנטינה צ'ילה Pascua Lama. משפחה Gioja יש, בין מיזמים אחרים, אבקות בנטוניט של חברת Gema סנטה, ספקית של הזהב באריק. Jorge Mayoral, המזכיר של כריית הלאומית וגם San Juan, היה אחד יועצים של הנשיא הוטו. הוא Mayoral גם איש עסקים מקושר הכרייה במחוז.בקיצור, שניים או שלושה אנשים עם אינטרסים ברורים בכיסם משכנתאות העתיד של מיליונים. אין שום תירוצים. העבודה הנובע הכרייה המקומיים היא מינימלית, באזורים קטנים יותר כגון תחזוקה, ניטור, ניקוי, במשכורות נמוכות, הכסף המאפשרים לך המחוזות, האומה כמעט ונעלמו (פחות מ 1 אחוז) וגם הנזק שנגרם הוא בלתי הפיך וקבוע. מתעקשים, אל תוותר. יום שני, 1 במרץ קבוצות לאיכות הסביבה יש ארגן את הפגישה להתעקש על חשבון vetoed. זה יהיה ריבאדאביה, Sarandi, במרחק מספר רחובות ממרכז הקונגרס הלאומי. יהיו שם הנשיא ופותחים את ההפעלות חקיקה רגיל. הזדמנות טובה כדי לבטא את המים שלנו, הקרחונים הן את הכבוד שלנו, בראש ובראשונה. קישור.

אוקיינוגרפיה

כדור הארץ מורכב על-ידי מספר עצום של סביבות ומקומות שונים שבהם מתרחשת התפתחות החיים, לא רק של האדם, אלא גם של יצורים רבים אחרים שמרכיבים את הטבע. וכך מופיע חלק קרקע שעשויים להיות לא הרבה יש הנוכחות של הזכר, אך ישנם מספר רב של בני, כי חלק מן האדמה אוקיינוס, אשר מכסה 71% מפני השטח של כדור הארץ, אז חלק מן הקרקע כל כך הרבה זמן ראוי מדע מוקדש במחקר כזה המדע הוא חוקר האוקיינוסיםאשר מבקשת לבחון התכונות השונות המתרחשות בתוך האוקיינוס ורבים של השחקנים שמרכיבים אותו. מנסה להבין יותר על תחום המחקר של אוקיינוגרפיה, ניתן לומר כי המדע הזה, הוא חלק מדעי כדור הארץ, דהיינו את ההיבטים השונים שמרכיבים את כדור הארץ. אז אוקיינוסים מחקרים תהליכים שונים המתרחשים בים, בין אם ביולוגית, הטבע הפיזי, גיאולוגי או כימי. אז אוקיינוגרפיה להקדיש את עצמו מחקר של האוקיינוס, יש טווח רחב מאוד של פעולה, מה שאומר כי הם יכולים להציג המחקר שלהם מספר עצום של תחומי עניין רב, ולכן כדי שתוכל להגיע למספר גדול של הפריטים ללמוד, אוקיינוסים מחולק 4 סניפים מרכזיים אשר ניתנת פיתוח על נקודות שונות של מחקר זה האוקיינוסים. הסניף הראשון של אוקיינוגרפיה מי יהיה חשוף, אוקיאנוגרפיה ביולוגית, שדן האורגניזמים השונים ניתן למצוא באוקיינוסים, וכמוהו גם בסביבה ימית הווריאציות השונות יכול לקבל בהתאם מקומו של האוקיינוס העצום ללמוד אותו, ואני גם המחקר של תהליכים ביולוגיים בחוליד חופי, על פני השטח של קרקעית הים גם על קרקעית הים אותו. אחד מענפי המחקר של אוקיינוגרפיה הוא החלק הפיזי, כלומר התהליכים המתרחשים בים הקשורים פיזיקה, כגון תערובות של האוקיינוס ווטרס, אשר יהיה שידור מולקולרית בדרך הסוערים של מאפייני המים מרינה, אז עם זרמי האוקיאנוס כדלקמן, הגאות וגלי הזה ועל זה בעיות יש להתייחס כמו בהתפלגות של המוני מים מן האוקיינוסים, תנועות שונות, מערכת היחסים יש את האווירה עם הידרוספירה. חלק אחר של חקר אוקיינוסים, הוא אוקיינוגרפיה גיאולוגי, שדן תהליכים שונים של כדור הארץ להשפיע על האוקיינוס, כגון החוף ואת התחבורה וגופי פיקדון של משקעים. סוף סוף נראה אוקיינוגרפיה כימית, שהוא על ההרכב הכימי של המים של האוקיינוס, באופן כזה שבו היא רגילה למצב כימי של המים, כי זו כאשר יש זיהום על ידי בני אדם.

גילוי מתמטית קטן

על כל המתמטיקאים & n bsp; . אני מתנצל על מתמטיקאים מפריעה לי בתחומם. את המושגים של המתמטיקה הם בסיסי או אפילו בסיסי, כך זה גורם לי להתבייש. פשוט שם. עם זאת, תמיד אהבתי הפוך בין מספרים ולשחק בשדות של הדיסציפלינה לשעבר שנקרא נומרולוגיה. זה בדיוק כך, לשחק, ו עם נומרולוגיה, כפי שאני מצאתי דרך אחרת של קיבוץ הטבעי מספרים, אחד כל כך חדש לחלוטין כי יש לו נתן לי מספיק כוח והוא צריך להתגבר על הביישנות שלי ולהציג בפני הציבור. ; התגלית שלי, אלא אני אוהב לקרוא לזה דיברטימנטו, מורכב ב שמצאו דרך קיבוץ של מספרים מ-1 עד 9 מתוך שלושה סטים שונים ולא תואמת, כך כל מספר שייך רק לאחד שלוש ערכות ולשתף אף של ערכות מספר יחיד עם השניים האחרים. & p שהודיעו; הסט הראשון שקראתי זה קבוצת המספרים duplicos, אשר אנו קוראים D, וזה המורכב של המספרים 1, 2, 4, 5, 7 ו-8. הקבוצה השנייה חזתה את זה כל החליפות ב- T, בספרות 3 ו 6 המרכיבים אותו. המערכת השלישית יש לי ניטראלי, להלן שנקרא זה N, ותואם המספר 9 זה. חלוקת המספרים האלה שלוש קבוצות נפרדות טמון עובדה פשוטה, זה נראה לי מרתק. . זה תמיד להוסיף את המספרים עצמם, או להכפיל ב- שני, וזה אותו הדבר, ולאחר מכן להוסיף הדמויות יחד, תוצאות, אם התוצאה כוללת שתי ספרות. . זה אני קורא להפחתת numerologicamente מספר. לפיכך, הרצף מתחיל עם הגיליון הראשון, 1, הוא כדלקמן: 1 x 2 = 2, אז 2 הוא המספר השלם הבא; אנו ממשיכים ההכפלה ולקבל 2 x 2 = 4, אז 4 הוא האיבר הבא של ההרכבה; אנו זוגי וזה הוא 4 x 2 = 8, אז 8 הוא המספר השלם הבא; כעת אנו כפול 8 ולקבל 8 + 8 = 16, ולהוסיף להפחית שהיא ספרה אחת 1 + 6 = 7, אז 16 מוביל ל- 7, וזה בעקבות הצילומים; אנו ממשיכים ההכפלה לבין שתנבע numerologicamente, קבל 7 + 7 = 14, 1 + 4 = 5, 5 הוא החבר הבא של הקבוצה; כדי לשכפל אותו ראה זה 5 + 5 = 10, 1 + 0 = 1, שבו נסגר המעגל של מספרים כדי לשכפל אותם, הגדרת ובכך את הסט הראשון, הערכה של מספרים duplicos, או ד & n bsp; מתי זה קל לראות כיצד שלושה מספרים בין תשע יחידות בחוץ, ויש 3, 6 ו- 9.

ניתוח קיסרי Piura

אני עבדתי לצ'יקלאיו, בחור לבן ואשתו, שהיו הילידים, תושבי Chulucanas-סיטי הממוקם 50 ק מ. Piura-. אני נדרש להגיע לנתח את ביתה הבכורה – לבנבנה בן דוד-La שלי אבל לפיורה, למה בתוך לפיורה?… בכל מקרה הייתי שם ב פיורה לא Piurano הגיניקולוג אופרה? הם הודיע לי כי לא היו מאושרים היסטוריה של c-בסעיפים הקודמים, כך שאני לא יכול לסרב לבקשה כזו, נקבע ל 7 בערב, עזב ב EMTRAFESA בארבע אחר הצהריים, ההורים שלי גרו בעיר, הגיעו חסרים חצי שעה, הלכתי עם ההורים שלי, אסלה לטוס, הלכתי למרפאהמונית, שאיפשר לי לגלות נופים, רחובות ופארקים זה שנים לא הביא לכך, בו צעד כל כך הרבה שנים, ואת כל כך הרבה זכרונות שהבאתי. בירכתי דודי, בעלה שהיה שם את שאר בני המשפחה נפגשו הרופא המרדים רפואית, רופא הילדים, שלי עוזר והצוות של סופ. . כל הכבוד, כבר היה הלכתי למרכז ניתוח, התלבשתי, שטף והלכתי לחדר הניתוחים היה המטופל, דודי, חושש אני הרגיע אותה, לאחר הרופא המרדים התחלתי פעולה רגילה, ללא אירועים מיוחדים, Pfannestiel, את חיתוך מונרו-קר היילוד הלך טוב מאוד, עם אפגאר טוב, 30 דקות חלפו, כבר סיימנו, השארתי אותו בחדר שלו, אני departí עם בעלה – חבר שלי -אמרתי שלום לצוות הרופאים, מפקיד לאבולוציה של העוזר שלי, החולה, כי אני חזרתי מיד לצ'יקלאיו. אני הלכתי להורים שלי, ארוחת ערב. וחזרתי לחזור ולהפוך את הרחובות לפיורה. מולדתי – יחידה גדולה ס סן מיגל דה פיורה, שם למד ב 2 בבוקר על הגיעו לצ'יקלאיו, איפה הוא גר בשנים הללו. זו הייתה הפעם הראשונה והיחידה שהייתה לי הפעולה לפיורה. בסופו של דבר מלא של זיכרונות ונוסטלגיה ועם שביעות הרצון של הביא לעולם, זה מתוק, עולם אכזר החדש אנושי, מאפשרת לנו לומר כי החובה והמקצועיות לבוא יחד, כשזה מגיע כדי לשרת משפחה מאושרת.

ניקוי קולון

למה לנקות את המעי הגס? בריאות נפוצות רבות ובעיות משקל עלולים להיות קשורים למצב של המעי הגס, 90% של כל המחלות הקשורות נקודתיים מלוכלך. ללא תזונה בריאה ופעילות גופנית קבועה, המערכת שלנו יש בעיות עיכול המזון כראוי. התוצאה מאוחסן הפסולת קולון (הממוצע הוא 5 עד 25 ק ג לנפש). זה גורם התפשטות חיידקים ורעלים דרך הגוף דרך הנימים דם המיושרים לדופן המעי, אשר סופג רעלים אלו ומפיצה אותם דרך מחזור הדם, מביא כתוצאה מכך הזיהום של כל האיברים, תאים, ואת התוצאה הסופית היא מחלה ומוות אפילו. הסטטיסטיקה מראה כי אמריקאים 156,000 מוערך יפתחו סרטן המעי הגס בכל שנה, כ 60,000 תמות של המחלה שניתן למנוע. שמור נקי מערכת העיכול שלנו מוביל לחיים בריאים יותר, כי כאשר המעי הגס נקי, הגוף שלנו מטמיע יותר תזונה של מזונות, אנחנו לוקחים תוספי מזון. במהלך חיינו, אנחנו חושבים לעיתים רחוקות על ההשפעות אוכל שמנוני, יתר מוצרי חלב, בשרים ומזונות אחרים עם חומרים רעילים יכולה להיות על מערכת העיכול שלנו, במיוחד את המעיים שלנו. באותו אופן אנו לטפל ולנקות את החלק החיצוני של הגוף שלנו, חשוב מאוד לשמור על החלק הפנימי של הגוף שלנו נקי גם, כי ניקוי זו יכולה להשפיע רבות על הבריאות שלנו. תכשיר ניקוי המעי הגס טוב יבטל חומר צואתי הישן, פסולת רעילה, אשר בסופו של דבר תמנע לעיכול תקין, ספיגת חומרים מזינים חיוניים, חיסול של פסולת. העין, מוצר זה אינו חומר משלשל. רזא פופולרי אומר, בריאות טובה מתחילה במעי הגס. נקודתיים בריא הוא חלק חשוב של שמירה על גוף בריא. בלי סילוק נכון של מוצרים כי הגוף דוחה, עלולות להתרחש בעיות בריאות רציניות כי אחרת אולי להימנע.

סימני אזהרה של סרטן הערמונית.

תאים מיקרוסקופיים המרכיבות כל חלק של הגוף כוורת של פעילות, אבל אנחנו לא יכולים לקבל אותם כמובנים מאליהם, או לא מודעים מה מאירה הכל בתוך העצמי הפיזי שלנו. למרבה המזל, רופא יכול לזהות סרטן הערמונית אזהרה סימנים חודשים לפני אדם שכב להרגיש שמשהו יכול להיות שגוי. ישנם שני מסלולים אבחנות-אחד כזה היא על ידי בדיקה גופנית, ואילו השנייה היא דרך בדיקות וסריקות של אזור האגן. רופא להעסיק בדרך כלל שילוב של שתי גישות אלה הגדלה של הערמונית, המסקנה אינה חוקית ללא ההערכה טריים לאחר שנה אחת. טיפוסי אזהרה סימנים של סרטן הערמונית לבקר רבע לשאר הוא כל כך משעמם כי רבים מאיתנו לא עלולה לגרום לנו נראה מרגיש בדחף לרוקן את שלפוחיות שלנו לעיתים קרובות מעט יותר מאשר בעבר. הסימנים המוקדמים סכנה סרטן הערמונית הם הוא מעודן, ועל המשותף עם מצבים רפואיים אחרים גם. הפרעה פתאומית של חילוף החומרים של הגלוקוז יכול לגרום את אותו סוג של שתן, אשר היא סימפטום של הגדלת בלוטות שחוסמת את השופכה. עם זאת, סרטן הערמונית סימני אזהרה ניתן להבחין במידה מסוימת, או במקרים מסוימים, על-ידי תחושה האופיינית שלפוחית השתן ריקה לא בדרך הרגילה. מצד שני, הטלת שתן היא גם כואב כשזה ערמונית מוגדלת, וזה לא המקרה עם סוכרת מסוג 2 או טרום סוכרת. סרטן הערמונית יכול גם להוביל עקבות דם המופיעות בשתן. כאב הוא התוצאה נרחבת סרטן הערמונית לא מטופל אחר, במיוחד אם הזיהוי מעוכבת. זה מתחיל עם אי נוחות באזור האגן שבו הערמונית ממוקמת. הכאב מחמיר בהדרגה אם האדם מושפעת לא לוקח טיפול, מפריד את מסיבת חזרה, הגפיים התחתונות, ו שלד בשלמותו. גידול ממאיר יכול להשפיע גם על השכנות חלקי הגוף. אות מצוקה חריפה של גילוי מוקדם של הערמונית של סרטן מתקדם לבין תחילתו של המותגים טיפול נראה יקר מפז!…

טיפולים באקנה – חינם מתכונים כי אם לעבוד

כל מה יש בעיות עם אקנה בשלב כלשהו של חיינו. כמה יחוו אותם גרוע יותר מאחרים. כמה צורות של אקנה יהיה מתון יותר מאשר אחרים. עם זאת, הרוב המכריע של אנשים, יהיה בממוצע המונח. אמנם ייתכן שאין קישור ישיר, אקנה יכול להחמיר כתוצאה מתח, תזונה, איכות האוויר, הבחירה של אורח חיים. אבל הם הגורמים העיקריים הגורמים לאקנה: חוסר איזון גנטית והורמונלי.

כולם, בשלב כלשהו של חיינו עוברים תקופה שבה ההורמונים נראה בלתי מבוקרת (גיל ההתבגרות והריון הם דוגמאות הגדולות) ואם האקנה היא תכונה גנטית שלך – אתה צריך לטעון אותו. למרבה המזל, קיימות תרופות מרשם רבות לעזור לאנשים. הבאר לעבוד בשבילך, יהיה תלוי בעיקר בשלושה גורמים: המרכיבים הפעילים של המוצר, הגורם לסוג עור ואקנה. לא כל מוצרי אקנה פועלות באותו האופן בשל מרכיבים שונים בשימוש. המרכיב פעיל חומצה סליצילית מפחית את כמות עור מת.

מי חמצן benzol מפחית את החיידקים הנקבובית (חיידקים טבעי נמצא על העור). להלן תיאורים של המרכיבים הפעילים שנמצאו ברוב המוצרים ללא מרשם: מי חמצן benzol: מי חמצן benzol היא פלא סמים בתעשיית לטיפול באקנה, פועל על-ידי הפחתת חיידקים הנקבובית טבעי של תאי עור מתים. כדי לבצע שתי פעולות אלה, מי חמצן benzol מצליח להקל על שני גורמים עיקריים של קומדונים (גדול, עמוק ומלא מוגלה גרגרים כי הם סימן. ההיכר של אקנה). מי חמצן benzol שימש במשך שנים תרופות לטיפול באקנה, מאז התגלה כי זה היה מאוד יעיל בטיפול של אקנה מתונה. (באינטרנט), תמצאו המלצות אישיות רבות עבור benzol חמצן ופרטים אודות איך השתמשו בו לטיפול באקנה בהצלחה. אבל כמו עם כל התרופות, משתמש מוצר עם חמצן benzol כפי שמצוין בתשקיף או איך רופא ממליץ לך. כאשר תרופה זו משמשת עודף, יש תופעות לוואי כגון עור יבש וזה גם יכול לטשטש בדים מה שבא במגע כמו למשל, מגבות, חולצות, סדינים, וכו '. Benzol מי חמצן זמין כמו קרם או ג'ל, יכול לשמש כשיטה אקנה מונעת, גם כאשר האקנה נעלמה. %99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%99%D7%AA'>דניאל טאוב בהחלט מביע דעה מלומדת. אצטון ואלכוהול: אצטון ואלכוהול משמשים יחד כמה תרופות ללא מרשם.

בחדר הניתוח של השתלת כבד

ניתוח של השתלת כבד לדלת חדר הניתוח, היה אדם, הארבעים שלו, שהיה לבוש בירוק כירורגי ומוגן על ידי כיסוי אבק, עם משקפיים, פיכח שלום! – מה אתה עושה. אמרת לי -. אני את המרדים ד ר אוסביו להסתלק! ואני גם חייך חייך ועודד אותי שירלי אחות מתאמת השתלות, של מי הקול הוקלט במוח שלי שזה נספג, רק חייך, רציתי להודות להם, אבל היה חסר תחושה, החזה שלי bellowing עם זעם חסרת מעצורים! ורידים איימה להתפוצץ, השרירים לא היה רפוי הפחד borbotaba דם, התלמידים נדד השתקה מאת הפינות של החדר של 35 m2, איזה recodaba לי כל כך הרבה פרקים, כפוי טובה ונעימה. . היה שעון, זה היה הדבר הראשון חיפשתי, בשעה 3 בבוקר ה-15 באוקטובר גם נאמר לי אלוהים! או דוקטור! לורד יעבור אל השולחן פעולות בבקשה -, אמר ד ר. Oyanguren קומו לא! – ענה – והתחיל להזיז אותי לפגוש את ההמתנה סדר בבקשה! – אמר ד ר. Palomino – אתה הולך לעבור עם גליון 1, 2, ו 3 ובום! הלכתי מן האלונקה פעולות מתיחה של הטבלה זרועותיהם בבקשה!… צייר אותם. תן לי את ידו הימנית – נאמר לי – ואני נתתי להם! אתה הולך לשים באופן עקיף – אמרתי ד ר חורחה Menacho הוא הכאב זה הולך להרגיש – לי נחמה – המשכתי להסתכל מסביב, רציתי לדעת אם זה היה חלום או מציאות, הוא רצה להבחין אם זה פעל או בעקבות בית לוויות. מעלי, תיקנו Cialitos, על התקרה, עם שני מחזירי אור, שכל אחד מהם היה על 4 או 5 נורות, אשר היו כבר הדליק ועבר להתגורר איפה זה, הייתי זקוקה להם בגב של שלי היה ידוע הישן בירך אותם! האם הרופא יודע אותם? – שאל – אמרתי ברור – לפני כל 18 שנים עזר לי לשרוד, בחדר ניתוח. היו שם מכונת ההרדמה דפיברילטור, אוקסימטר, צג פרמטר מרובה, מכונת ההנשמה אוהיו אוורור בסיוע, משאבה, מערכת של שאיפה, אלקטרודות, במכונית RCP ועוד רבים אחרים. הם חייכו והמשיכו שהמסקנה שלו רופא טוב עכשיו תנשום עמוק כמה פעמים, דרך המסכה, לאט לאט אתה יציג חלום, סחרחורת קטנה. וזה יעשה הכל! הם אמרו מסביב היו ארונות, שולחנות עגולים, הלבשה כירורגי, ייתכן שולחן, מדפים עם מכשירי ניתוח בחוץ היה כיור, שם שמע כמה קולות, הם היו מנתחים כביסה! הם היו 3 ו-10 בבוקר. הרופא הכל טוב? – שאל – עם הראש אמר כי אם המשיך אטרופין מוזרק אל הווריד, פנטניל, הנתרן התיופנטל, אחרים inductors הביטה בשעון, כבר היה לי סחרחורת קלה, ראה דברים מטושטש, אבל ראיתי את השעה, הידיים מסומן ה-20 3 דקות של 15 באוקטובר וזהו. אני שקעתי עמוק שינה היה בתרדמת תרופתי! . אולי לא תתעורר! – הם אמר הצללים עידוד של מזל רע-שפתיים, התלמידים התכנסו לאט, סימביוזה של שתיקה, מקווה ו הייסורים Miguelito הקרב, להתנגד, מחזיקה מעמד, תומך!. מקשיב רחוק!

העמוד הבא »

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved