תפקידם של ההורים

E l שדה ראייה חשובה מאוד עבור תינוקות, גם ההורים השחקנים הראשי ותחילת היזמים של קריאת ספרים. אני ntroduction: המאמר הבא מתייחס לעבודה של ההורים הקריאה הקורא תינוקות היווצרות (בנים ובנות). כאשר הבחין נצפתה במציאות שלנו ילדים ומתבגרים רבים מעוניינים רק לביקור משחקי וידאו (משחקי רשת), לצפות בטלוויזיה ולהוריד עבודות כבר נעשה באמצעות האינטרנט להציג את פרופסור. זה גורם לילדים, מתבגרים לאבד העניין של הקריאה, לאבד אפילו את היצירתיות והדמיון. בעיה זו הוא גדול מאוד בבסך הכול שלנו למדינות מפותחות. אולם המטרה העיקרית של המאמר המזרחי הוא כי ההורים לקחת בחשבון כי הם חייבים לעזור לילדיהם בעלי הרגלי קריאה לעודד לקרוא את הספרים. הקריאה צריכה להיבחר על-פי הטעם ומידת הבשלות של הילד (א) שבו ההורים הדגמים הטובים ביותר של קריאה לילדים שלהם.זה מוכח שהורים לבקש מורים, טיפים כדי לעורר הנאה, את הילדים שלהם על-ידי קריאת ביחידות חינוכיים רבים בעידן זה של משחקי וידאו (משחקי רשת), טלוויזיה ואינטרנט תוכניות מאוד קשה שיש בגיל בית-ספר ילדים ובני נוער אפילו את עצמם מחפשים מידע בספריה או לקרוא ספר של ז ' אנר כלשהו.

ההרגל של קריאה, היא לא רכשה בקלות, אבל זה לוקח מספר גורמים המקיימים אינטראקציה ביצירת להיווצרות לקורא לילד.אנו מבקשים ÿCuales מהם הגורמים המקיימים אינטראקציה ביצירת אווירה נעימה ונוחה על היווצרות לקורא לילד? להגיב לשאלה הזו כאן יש כמה גורמים חייבים להיוולד של המשפחה אשר ציינתי להלן:) הנוכחות של ספרים בבתיהם, וכך גם השימוש היומיומי שלה תורם להקים הילד יש קישורים חיוניים עם ההרגל של הקריאה. ילדים רבים בני preinicial, ההתחלה הראשונית יש לחקות את הוריהם, כמו לדוגמה כאשר ההורים להתמודד טקסט הפוך למטה, מתי שהם קוראים כמנהג של המעשה.לכן, הצעד הראשון עבור ההורים הינה להעלות את המודעות על הערך של הרגל קריאה והצלחתי, פעם אחת, כדי לשמש מודל לילדים שלהם (as). (ב) חשוב כי ההורים להקדיש חלק מזמנם כדי לחלוק את הרגעים של קריאה עם ילדיהם. לדוגמה: את הילדות הוא צורך לקרוא אותם עם צחות לשון ההתנסחות, אפשרי יותר הילד הזה, לשמוע את הקריאה של ספר, לפתח את הדמיון ואת היצירתיות. אנו חייבים תמיד לזכור הקריאה הזו, כמו גם תחביב, היא פעילות אינטלקטואלית קוגניטיבית.

(ג) זה נוח, המאפשרים מרחב מתאים לספרים בצורה מסודרת לכל סוג של קריאה בבית. זה מביא את חשיבות גדולה שבה הילדים יבינו כי לכל ספר יש אתר משלו בבית. ד) לבחור ספרים לפי הטעם, ההבשלה של הילד הוא שעוד צריך לקחת בחשבון. כך למשל בגן מומלץ ספרים עבור צביעה, כדי לצייר, וכו '.לאחר מכן, במידה הלומד גדל, הם ספרים המתאימים המכילים במעשיות שלהם הרפתקאות של פיות, גובלינים זה לעורר בהם את היכולת שלהם להפתיע והדמיון. גם הדמיון מעורבב עם הומור כמו מעשיות, סיפורים, מיתוסים, אגדות. לקחת בחשבון גם בגיל ההתבגרות, סיפורים פנטסטיים, מדע בדיוני, מאמרים, כתבי עת (חוברות שונות בצורת ספר) וסוגיות אחרות להפוך למרכז של הקריאות שלהם, תמיד לקחת בחשבון את ההקשר שבו הם חיים.סוף סוף, ולא בדרך של השתקפות, באה לידי ביטוי גם, כמדען בחינוך, חינוך יחידות חייב להיות לצייד אותם עם ספריות, עם ספרים מספיק כדי לענות על הצרכים של כל התלמידים. מסקנה:-כל ההורים צריכים זכור כי אתה קורא את הבסיס של הלמידה של ילדיהם. מצד שני, זה נוח להורים להתמודד עם מידע ניתן לגשת הילדים שלך, כי לא כל זה קריאה מיועדת עבורם. -כל ההורים צריך במקומות שלהם בתים קטנים של למידה איפה הם ספרים מעניינים הקריאה של הילדים שלהם. מחבר: Lic. ALANOCA מרטין באוטיסטה. הספר פסיכולוג (פאז בוליביה) 2007 ביבליוגרפיה – FORGIONE, ג'יי, קריאה וכתיבה בשיטה גלובלית, בואנוס איירס, אד. Ateneo, 1948-(אם יש ביקורות, ביקורות וכדומה, על המאמר שאני מבקש שתכתוב לי תודה שלי דואר אלקטרוני).

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved