חודש: דצמבר 2017

Franquiciadores דה אספניולה של שבסיסה משפר את אישור האיכות של זיכיון

מדריד, 10 / 02/09.-לה שבסיסה אספניולה דה Franquiciadores (AEF) השיקה יוזמות שיפור אישורים של הזכיינית שפותחה לפני טכניקת ועדת איכות של האגודה על מנת לנהל בצורה יעילה יותר את התהליך ובכך להקל על בקשות עבור franchisors מעוניינת לקבל את אישור האיכות של הזכיינית. ראשית, יהיו ארבעה חדשים תפעולי תהליכים פנימיים כדי לשפר:-השיטות של אישור ובקרה של רואי חשבון עצמאי מצורפת חותמת איכות. -תוכן המידע שנשלח אל זכיינים מעוניין בו. -מנגנון השנתי חוות דעת שסופק על-ידי Calidad דה נורמה. -ההגדרה של nonconformities פנימית. הוא גם שתמשיך הכנת רשימה של implementers של מערכת איכות, אשר יהיו זמינים כדי franchisors כך הם יכולים לבחור בקלות בעת הכנת להשגת האישור של איכות. , לבסוף, מדריך ביקורות תוגדר כדי homogenize ההליך ואחריו המוסד לביקורת של המערכת. כיום, ישנם ארבע חברות אושרו לביצוע ביקורות צורך להשיג את החותם, אשר הם: Dekra, ECA, לויד s ו- SGS.

עם כל זה, בית האגודה עבור המרצת ואקסטרים הרמות הנדרש להשגת האישור של איכות. במילים של חאבייר Vallhonrat, נשיא AEF, אנחנו רוצים לחזק את ביטחון כי חותם האיכות של הזכיינית מביא למערכת כי בתקופות של משבר, הזכיינית היא נוסחה באופן מספק אבטחה אישור האיכות הוא מרכיב חשוב ביותר מבחינה זו עבור חברות שיש להם אותו. לאחר קבלת הפרס של האישור האחרון של איכות על נס הצוואר וצוואר, חברות 11 כבר השגת: בית אנשי השירותים, ילדי בית הספר Lizarran Tabernas Selectas, SerHogarsystem, להחליק, CreditServices, TF הכלכלי של האזור, מריאצ'י Cantina, העיר פסטה, רוק & צלעות, Reformahogar. אנו מזכירים לכם כי מערכת זו של ניהול איכות זיכיון, מוגבל לשטח ספרדי, שואפת לבסס את הדרישות הנחוצות כדי להבטיח כי החברות לאמץ אותה פגש בקריטריונים של איכות, בשיווק של הזכיינית על-ידי AEF: מותג, קיום האם ידע, הדרכה וסיוע זכיינים. בנוסף, תעודת איכות של הזכיינית תואמת מערכות אחרות-ניהול מבוסס על סטנדרטים בינלאומיים, במיוחד, מי עומד בדרישות של ISO 9001: 2000 ו אלה מקשרים זה. בתורו, הוא משלים עם דרישות דרש על-ידי חקיקה franchisors וחברות במגזר שאליו הם שייכים. באגודת franchisors ספרדית ספרדית אגודת franchisors (AEF) נוסדה לפני 15 שנה, כעת מורכב חברים 205, מחזור שאת מייצגת 66% נפח של עסקי שנוצר על-ידי המערכת זיכיון במטרות Espana.los AEF הם מייצגים, הגנה על האינטרסים של הזכיינית במדינה שלנו, כמו גם להפוך את מורו לפני המינהל ולהפוך אותו ידוע בשווקים אחרים, דרך נוכחותו בירידים שונים של זיכיונות בינלאומיים. בתורו, AEF הוא חבר של זיכיון Iberoamerican הפדרציה (FIAF) Foment Treball הלאומית. לקבלת מידע נוסף: מרווה תקשורת קשר: אסתר Murillo / נוריה קורונדו דואר אלקטרוני: / טל': פקס 91 657 42 81: 91 657 26 63

מכירות באינטרנט: אי-ביי

יזמים רבים מבלים שעות על גבי שעות גלישה נטו מחפש אפשרויות כדי להתחיל עסק באינטרנט, אבל לא רואים מה לנגד עיניהם. בין אם אתה אדם רק מתחיל באינטרנט כאילו אתה מישהו עושה מספיק כדי לטפל ברשת, כנראה נמאס לראות מודעות עבור אתרי מכירות פומביות. הידועה ביותר ואת התוצאות הטובות ביותר ניתן להשיג בגלל חשיבותם מבחינת תנועה הם מושכים, הם: Ebay מרקדו ליברה ו Deremate, אם כי יש הרבה יותר שם בחוץ אתה רק צריך לקבל אותם ואת תבחין לכל הטעמים, כולל כמה עם נושאים ספציפיים. ואם אתה עד השפה האנגלית האפשרויות הן יותר. הנושא של המכרזים היא דרך טובה להתחיל באינטרנט, למעשה התחלתי טוב ועכשיו אני עדיין עושה. ברגע שאתם מתחילים לגלות את ערוץ מכירות ולראות כי אפשר לקחת בחשבון. לא רק אתה יכול לפרסם באתרים ידועים, אבל גם יכול להיות אתר האינטרנט שלך איפה אתה למכור את המוצרים שלך, או מוצרים אחרים, עגלת הקניות שלך במקום ופועלים באופן אוטומטי 24 שעות ביממה. אתה יכול לבחור שוק נישה, לקנות תחום זה תחום מותאם פלטפורמה קיימת כגון וורדפרס, ויש לשים את המוצרים שלך על ידי הוספת פלטפורמת תשלום מאובטח כדי להתחיל להתאמן. ההשקעה בתחום זה רק 10 $ פלטפורמת וורדפרס היא חופשית. קבל עוד מידע. אני ממליץ לך להקדיש זמן לחקור צורה זו של שיווק העושה שימוש כל כך הרבה אנשים ואיפה כמה עושים עסקים מצוינים. מכירות פומביות באינטרנט הן הצלחה צמיחה יציבה בשל, פשוט, אנשים שיכולים לקנות או למכור את כל מה שאתה יכול לחשוב על הנוחות של הבית שלך. אפשר לומר כמעט הכל מותר במכרזים, או כל דבר אפשרי, כמו שאומרים. אל תתחיל ידי הצבת מכשולים אומר, כמו רבים לומר, אבל אני יכול למכור שם? בגלל תירוצים לא יעזרו לך כי דרך האתר הזה אתה יכול "למכור הכל" בין הפריטים סחורה חדשה או משומשת או שירותים, או שאתה יכול לחשוב ניתן למכור, להיכנס לאחד מאתרים אלה לבקר את הקטגוריות ולראות שהכל מכוסה. רבים החלו למכור את מה שהיה לנו בבית כמטרד והיה אז להתחיל לקנות ולמכור. אני גם יודע מי התחיל למכור כל דבר מהבית ואז המשיך לתת לקרובי משפחה או חברים למכור עודף או כבר לא בשימוש, כדי לשמור על עמלה. ואני מבטיח לך שיש הרבה דרכים שבהן יושמו במערכת זו. זוהי דרך מהירה להשיג כסף, אתה צריך לעשות חקירה ראשונית עבור כל מוצר שאתה רוצה למכור, כלומר, לדעת המתחרים שלך, בין אם גבוה או נמוך עם מוצר זה שהוא נמכר במחירים בשוק, משלוח פוליסות, אם הם במלאי או לא, וכו '. וכו ' ו באותו זמן כמו שאתה צריך לעשות משימה המחקר היא גם דרך לגלות את הרשת והאפשרויות שלה. אם אתה מסתכל באתרי מכירות פומביות, למצוא כל מה למכור, אבל חשוב יותר, תמצא מי שרוצה לקנות, אם אתה חושב מה שאתה רוצה אף אחד, אני מבטיח לך שתקבל את הרוכש. לעולם אל תשכח את הטווח של האינטרנט, Ebay במיוחד, הצלחתי למכור דברים לקונים, לא רק לא היו במדינה שלי, אבל היו במקומות נידחים ובכל זאת הם קנו את זה להשתלט על עלות המשלוח. בסופו של דבר: זה פשוט מאוד, להביט בבית שלך זה כבר אינו משרת אותך או שהגיש ולא להשתמש, לקבל אפילו תמונה אחת, להירשם לאחד האתרים הללו בחינם ולהתחיל תרשימים הפרסום הראשון שלך באתרי מכירות פומביות, לפרסם לפחות אתה יכול לדמיין, בתיבת הדוא"ל שלך יופיע מילות הקסם: "מזל טוב יש לך למכור את המוצר שלך" בהצלחה! אדוארדו בלנקו.

מהוותיקים בכבישים

זה לא סוד המכוניות על הכביש כל יום הופך להיות יותר ויותר. אוהב את אלו אשר בפעם הראשונה לשבת מאחורי ההגה. ין את הסיפור. הטיול הראשון הופך למתחילים מבחן מעולה. יש בלי מדריך עם חילוף לדוושות, יש אף אחד לא אומר לך מה לעשות מחוץ למצב מוכר. מצבים כאלה מתרחשים לעיתים קרובות בשלבים המוקדמים של נהיגה הנהג המתחיל כדי לזהות את התקנים מסוג תמיד היו תווים הודבקו על זכוכית רכב: משולש עם האות u, קומקומי השני. לאחרונה הציג סימן יחיד עבור כל מנהלי ההתקנים, לשרת פחות משנתיים, הסימן כביכול "הנהג המתחיל". עושה את זה לאנשים שעזבו. רק עבור כביש ללא כישורי הנהיגה המעשית? באופן טבעי…

אימון נהיגה בתי ספר משאיר הרבה בחסר. טוב, אם אתה מקבל מורה מנוסה ובעל… עם זאת, זו אינה תרופת. ניסיון מגיע עם תרגול. והיכן לקבל בפועל, אם השלט "נהג המתחיל" חל על שאר המשתתפים תנועה עם דיוק כן ולהיפך. רבים ראו את.

המכונית עם כל-כך מוכר, נסי במהירות להשאיר אותו מאחור, אז לך להיות קורבן של נהג צעיר שגיאות. תרבות של נהגים על הכביש יוצא הרבה בחסר. לפי רוכבים מנוסים רבים, למתחילים יש אין מקום בכבישים. כמו מתאגרף על הכביש טובה להעלות זכרונות כמו עצמם התחיל, ולעזור לו על ידי מעשיהם, לא כדי להפריע ולא לעצבן צפירות. לאחר החוויה של נהיגה קצת יותר מחצי שנה, ניתן לומר כי מנהלי התקנים הקשורים הבנה "קומקום" הרוב. יש לקוות כי אלה מי כעת החל את דרכו לתוך העולם הגדול של כבישים, שנים מאוחר יותר, לא אשכח איך הם היו עולים חדשים, יהיה עם אותם סימפטית למי רק מפעיל בדרך זו.

חדש בטכנולוגיה-רכב DVR CRX

מהו מכשיר הקלטה דיגיטלי? רכב DVR הוא מכשיר קומפקטי מותקן בתא הנוסעים של מכונית ומאפשר במהלך התנועה לשמור וידאו על ההתרחשויות על הכביש, בתוך הרכב. הקלטת וידאו נעשית על כרטיס ה-SD ויש בסרטונים יש תבנית קטנה. למה DVR? לאחרונה, מכשירי Dvr צוברים פופולריות בשל שלה התועלת חריגים עבור מנהלי התקנים. DVR רשומות וידאו ושמע, זה יעזור להוכיח את חפותו של תאונה ומצבים אחרים. קטעי וידאו של מה שקורה על הכביש תסייע לזהות את הנאשם תאונה ו .

להציל אותך ממיון את היחסים עם משטרת התנועה וחברות הביטוח. הווידאו, שהתקבל באמצעות הרשם הופכת ארגומנט ברזל במקרה של האשמות שווא על-ידי חברי משטרת התנועה. ן בהחלט מבין את הסיפור. לדוגמה, לעתים קרובות מנהלי התקנים קנס על נהיגה עובר באור אדום, בעוד רמזורים החליף בזמן הנסיעה, ולא לפני. הנאשם כי הנהג לא הבחין בסימן תנועה, אשר, מתברר, היה מותקן באופן שגוי או משהו סגור. DVR יכול להוכיח במקרה שלך. לפעמים הנוכחות של מצלמות לרכב הוא שטיעון מספיק עבור משטרת התנועה העובד ועצר את הרכב. DVR-לא הציוד הזול ביותר, אבל תאמיני לי, עבור תביעה ברשלנות בתאונה, שאתה יכול לשלם הרבה יותר גבוה תג מחיר, וזה לא תמיד מוגבל לקנס.

. כן, וגם היומון "extortions >> הכביש בצד ביקורת עלולה להביא כמות גדולה יותר. בנוסף נוכחות התקן הקלטת הרכב תעזור למנוע גניבת למנוע בריונים, נזק את המראה של המכונה. כיצד לבחור ולהתקין מכשיר הקלטה דיגיטלי? המכונית kit DVR צריך לכלול את מצלמת וידאו, מקליט יחידה, כבל, כל החוטים הנדרשים, כמו גם המתאם מ המצית, אשר מתבצע. יחד עם המרשמים נראית לכאורה כעסקה של מתקדמים יותר דגמים גם יכול להיות כרטיס זיכרון המסופק צג עבור צפייה בסרטי וידאו באתר. מקליטי וידאו הם קלים להתקנה. הראשי דבר כראוי, בהתאם ספר ההדרכה, מחברים את המצלמה את אספקת החשמל. חשוב לזכור כי המכשיר אסור להשאיר על חניה ארוך, כדי למנוע פריקה מהירה של הסוללה. שים לב כי שימוש הרכב מצולמים שרשם מותרת על פי החוק, באופן רשמי התקבלה על ידי בית המשפט כראיה. אז תשמרי על האבטחה של הנסיעה שלהם, לחסוך כסף ותסכול.

לוגיסטיקה: 5 סיבות לבחור משלוח המטען בכביש

רשימה של יתרונות שולח בדרך היבשה אל שאר אמצעי התחבורה הבינלאומי, הופך את המשאיות של אוסטריה פשוט הכרחית למען המדינה שלנו היום. היום, ברחבי העולם, globalized, נוגעים כמעט בכל תחומי החיים של האדם המודרני. הפדרציה הרוסית הוא יוצא דופן. המדינה שלנו היא שותפה מלאה ב הגלובליזציה של העולם מגמות. מערכת משלוח תשתית מורכבים עשוי אלמנט הכרחי בתעשייה ובעסקים. לתשומת לבך, אנו מציעים את היתרונות של משא בכביש 1. .

לשירותך סיוע לאנשי מקצוע מוסמך ומנוסה. מצב חברות שירותים כאלה יעשה הכל כדי לפשט את שיתוף הפעולה. הם מנהלי, אשר מספקים ישירות מסירת הטובין עצמם ועובדים אחרים מי להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של שירות. 2. מטען שירות ביטוח.

תשפטי בעצמך אם כל הסחבת נייר על מדיניות הרישום לוקח על שליש מסיבה, במקרה שלנו, חברה זו, אשר עוסקת הכרכרה של סחורות בכביש, אשר יכולה גם לדאוג ועמילות מכס, היא משמעותית מסייעת לך לחסוך בזמן. רגע אחד, תמיד הכסף אתה יודע. זה. סדר יותר מכך, במקרה של תביעת ביטוח, החברה מקבלת אחריות מלאה על המצב. 3. גמישות של המסלול היא להבטיח כי הטובין תימסר מיד הזמן המתאים ללקוחות. 4. רוצה שירות שהחברה סיפקה labelling או אריזה נוספים? כל זה אפשרי. החברה גם יכולים לספק לך עם הרכבת, פירוק של דיילות מטען יכול לספק לפריקה וטעינה. ניתן גם להזמין את דמי ההובלה של סין וקוריאה. גם הוא אחד המאפיינים של מטענים ההסעים בתחבורה מוטורית צדדיות. כלי התחבורה יכול אפילו ביותר מטענים "מורכבות". ללא קשר אם אתה צריך להעביר מטען, תבטיח החברה משלוח חומרי פסולת מסוכנים מטען או מוצרים של החי, והמון מנופחים או גדולות. 5. שילוב של עלות משלוח והסבר טובה-מהירות של יעילות כלכלית מסוג זה, אשר מבטיח כי מוצרים נדרשים עבור הפעולה הרגילה של החברה נקלטים על הזמן. סיכון מינימלי, יעילות, נוחות בקבלת הובלות מטענים-כל.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved