חדש בטכנולוגיה-רכב DVR CRX

מהו מכשיר הקלטה דיגיטלי? רכב DVR הוא מכשיר קומפקטי מותקן בתא הנוסעים של מכונית ומאפשר במהלך התנועה לשמור וידאו על ההתרחשויות על הכביש, בתוך הרכב. הקלטת וידאו נעשית על כרטיס ה-SD ויש בסרטונים יש תבנית קטנה. למה DVR? לאחרונה, מכשירי Dvr צוברים פופולריות בשל שלה התועלת חריגים עבור מנהלי התקנים. DVR רשומות וידאו ושמע, זה יעזור להוכיח את חפותו של תאונה ומצבים אחרים. קטעי וידאו של מה שקורה על הכביש תסייע לזהות את הנאשם תאונה ו .

להציל אותך ממיון את היחסים עם משטרת התנועה וחברות הביטוח. הווידאו, שהתקבל באמצעות הרשם הופכת ארגומנט ברזל במקרה של האשמות שווא על-ידי חברי משטרת התנועה. ן בהחלט מבין את הסיפור. לדוגמה, לעתים קרובות מנהלי התקנים קנס על נהיגה עובר באור אדום, בעוד רמזורים החליף בזמן הנסיעה, ולא לפני. הנאשם כי הנהג לא הבחין בסימן תנועה, אשר, מתברר, היה מותקן באופן שגוי או משהו סגור. DVR יכול להוכיח במקרה שלך. לפעמים הנוכחות של מצלמות לרכב הוא שטיעון מספיק עבור משטרת התנועה העובד ועצר את הרכב. DVR-לא הציוד הזול ביותר, אבל תאמיני לי, עבור תביעה ברשלנות בתאונה, שאתה יכול לשלם הרבה יותר גבוה תג מחיר, וזה לא תמיד מוגבל לקנס.

. כן, וגם היומון "extortions >> הכביש בצד ביקורת עלולה להביא כמות גדולה יותר. בנוסף נוכחות התקן הקלטת הרכב תעזור למנוע גניבת למנוע בריונים, נזק את המראה של המכונה. כיצד לבחור ולהתקין מכשיר הקלטה דיגיטלי? המכונית kit DVR צריך לכלול את מצלמת וידאו, מקליט יחידה, כבל, כל החוטים הנדרשים, כמו גם המתאם מ המצית, אשר מתבצע. יחד עם המרשמים נראית לכאורה כעסקה של מתקדמים יותר דגמים גם יכול להיות כרטיס זיכרון המסופק צג עבור צפייה בסרטי וידאו באתר. מקליטי וידאו הם קלים להתקנה. הראשי דבר כראוי, בהתאם ספר ההדרכה, מחברים את המצלמה את אספקת החשמל. חשוב לזכור כי המכשיר אסור להשאיר על חניה ארוך, כדי למנוע פריקה מהירה של הסוללה. שים לב כי שימוש הרכב מצולמים שרשם מותרת על פי החוק, באופן רשמי התקבלה על ידי בית המשפט כראיה. אז תשמרי על האבטחה של הנסיעה שלהם, לחסוך כסף ותסכול.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved