יתנגד, תפוחי אדמה…מחזיק!

לפני כמה שנים, היית באמבולנס הישן עם נסיוב יחד עם נטלי ונסע קארין, לידך. האחות רוזה Miñones. כבר ב צ'יקלאיו (כאב habías דה גואדאלופה luego הכותונת accidente קטלנית הכותונת 4 de Junio דה 1989) – היה נסער האחות -? יש לך מנוחה, זה לצעוק כדי להגדיל את הטפטפת. היא אמרה שאין שום סרום ואני קצת יצאת. ליידי L נואשת לראות הזה גוסס.

אתה לקח מידיו, אני מבקש להתנגד הרופא…לעמוד! וללכת שעשית. זה טוב אמר במאמר הישן כי כתבת אני פשוט קראתי אותו שוב. האפיפיור, באותו זמן שאתה עומד מול המוות של הקלאש אותו, שבר את הירך שלך, את הזרוע שלך (ולאחר מכן חמושים אותם. את עצמך עם פלטינה), אף אחד לא ידע, איבד את הטחול, הגה הוצג ב שלך הבטן מחורר, הכבד, הלבלב, המעי הגס, כפי שנרשמו ההיסטוריה הרפואית שלך ואז הפכת כדי לראות את הפנים של המוות בטיפול נמרץשסבלת שלוש הפסקות וסיבוכים רבים, היית כבר חמישה חודשים מאוחר יותר של חדש הפעלה ומשרת באותם רגעים כואבים לא היינו לא Pilarcita ולא אני… עכשיו 17 שנים מאוחר יותר, עצוב מאוד, שחזר מהלילה אוניברסיטת מה לימדו אותי עברת אותו, הייתי עצוב, לבכות ושאלתי לאל על הסברים על מה שקרה לך…? מה דעתך? דום? ואז לדבר איתך, האם זה נורמלי, כמו תמיד, נתן לי animo, אמר לי הכל הייתי באה יפה, להמשיך לחיות את הנעורים שלי ללא מתחים וכי ניסיתי, חלפו, שעת האמת הגיעה, כיום אלפי ק מ פרו, אלה רק עם קארין (כבר שהוסב ד ר) הנה כבר מאוד עצוב לחשוב איך זה יהיה האפיפיור? אתה ימים לפני הניתוח באיכות הגבוהה ביותר, מורכבת, קשה. מוות פנים אל פנים חדשות אלה, הוא כי אתה ללמוד כיצד להביס את זה שוב, את יודע את זה. אבא, בחייך, במספר רב של פעולות שיש להתגבר עליו. לא ניצחת.

אבא, בבקשה אתה צריך ואתה רוצה שהמילים האלו עולות בדעתי שלי מלפני שנים לומר שאתה מתנגד האפיפיור…מחזיק! אל תלכי, אל תעזוב אותנו. לא ולעולם לא תמותי!(כפי שאמרת מתי מתת חברך Giorgio) צריך החיבה שלך, עליזות שלך, האנרגיה שלך, את הידע שלך…כל אבא. אני רוצה לספר לך כל כך הרבה דברים אבל אל תשאיר אותי, רק אני הניעו אותי כורע לפני אלוהים, María להתחנן אליו, תן לעצמך את הכוח ועומד אמונה אז ניתוח קשה כי אתה תיכנס בימים אלה, תגיד להם לעזור האיש הטוב הזה, עם לב גדול, הוא אהב תמיד לעזור לעם האפיפיור תמיד אהוב את התקווה שוב בלתי מנוצחים, הפרסים, מה שלא יקרה. אתה יודע את זה תמיד אתה יש לנו לרצות, בצד שלך, שלמדתי איך להתמודד עם הבעיות של החיים עם האסכולה הסטואית. התנצלות על דמעות לשפוך על הפרידה, זה שאני עדיין נער…לאבא תמיד.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved