Wordtracker

תארו לעצמכם כי לאחר שבועות של עבודה קשה, אתר האינטרנט שלך הוא סוף סוף באוויר. . היה לך רשמית פתיחת העסק שבוע שלם. עדיין לא עשה אפילו מכירה אחת. לא להתייאש, גם עברנו על זה כבר. למעשה, זהו אחד מהבעיות הללו נפוצים יותר הקיים. . הנה משהו שיעזור לך להמיר אתר קיים ללא רווחים באחד שיוצר רווחים גבוהים: הרשימה של בודק זה פותר את הבעיות שלי, אם האתר שלי לא עושה כסף.

אם אתה לאחרונה השיקה אתר אינטרנט חדש, אתה לא מקבל את התוצאות הצפויות, שאתה צריך לעשות הוא פשוט השאלות ברשימה, החל ממספר אחד. ברגע שיכול לענות "כן" לכל השאלות עשר, מבטיחים לך המכירות יגיע במהירות. 1 האם באמת שוק המוצר שלך? על ידי זה, כלומר, אתה מוכר מוצר או פתרון לגבי מה אנשים מחפשים באופן פעיל באינטרנט והם אינם מציאת? זוהי הנוסחה עבור עסק מצליח. הדרך הטובה ביותר כדי לענות על שאלה זו היא לבצע חיפוש לפי מילות מפתח, לאשר כי אנשים משתמשים מנועי החיפוש כדי למצוא פתרון לבעיה כי המוצר יכול לפתור – אבל לא מנהלים אשר מזל למצוא אותה. כלי מחקר מילות מפתח האהוב שלנו הוא Wordtracker. באפשרותך ללמוד עוד אודות כלי זה כאן: 2. אתה מקבל מספיק תנועה? לפני שאתה באמת יכול לשפוט את האפקטיביות של אתר האינטרנט שלך, עליך 1000 מבקרים ייחודיים לפחות (לא דפי צפיות). אם היו לך רק 100 מבקרים ויש לך לא למכירה, תהיה סבלני! אתה הדבר היחיד שאתה צריך הוא יותר תנועה.

ברגע שהשגת 1,000 מבקרים, ואז אתה יכול להתחיל להעריך עד כמה יעיל זה באמת אתר האינטרנט שלך. 3. האם אתה הוא מקבל תעבורה על הנישה שלך בשוק? אם היו לך יותר מ 1000 מבקרים לאתר האינטרנט שלך, זה עדיין לא עשה מכירת חיסול, לגלות מאיפה מגיע התנועה שלך. . זה יעזור לך לדעת אם הוא או היא לא של שוק נישה שלך הדרך הטובה ביותר כדי לקבל איכות עבור תעבורת האינטרנט שלך היא להשתמש מילות מפתח הקשורות מאוד את הנישה שלך במנועי החיפוש לשלם לכל קליק. אם אתה נוהג 1,000 מבקרים לאתר שלך באמצעות מילות המפתח שלך נישה ב- PPC מודעות עדיין לא עושה מכירת חיסול, ואז אנו יכולים להבטיח לך על ידי שהבעיה אינה איכות התנועה שאתה מקבל. אז זה האתר שלך. אז בואו נסתכל על האפשרויות הבאות: 4. עושה את התואר שלך יעיל? אם אתר האינטרנט שלך אין כותרת המתקשרות בבירור יתרון רב עוצמה, הלקוחות הפוטנציאליים שלך לא תישאר איתך את ההיצע. לכתוב שכותרת טובה יותר היא בדרך כלל הדרך הקלה ביותר לתקן את אתר אינטרנט. אם יותר אנשים להישאר באתר האינטרנט שלך ולקרוא את ההצעה שלך, יותר אנשים יקנו את המוצר שלך. 5. מה זה אתה מסיח את הדעת למבקרים בדף המכירות הראשי שלך? אתה אתה צריך להיפטר כל מה שמעודד מבקרים לחשוב על משהו שלא הצעתה המרכזית. זה כולל: קישורים לאתרי אינטרנט אחרים, פרסומות של גוגל אדסנס, מודעות של באנרים של אחרים מוצרים, מאמרים בחינם תומך המכירה, הרשימה ממשיכה. הקפד לשמור למבקרים בו התמקדו רק לקנות את המוצר, המכירות שלך יעלה. 6. האם אתה באמצעות המלצות ביעילות? כפי שאמרתי פעמים רבות, העדויות הם אחד הכלים החזקים ביותר שלך עבור מכירות. שום דבר לא אומר "". לקנות אותו עכשיו-המלצה של צד שלישי ללא משוא פנים. אם אתר האינטרנט שלך הוא מותג חדש, עדיין אין לך שום עדות לתת את המוצר כמה חברים, תשאל אותם, כך הם יכולים לספק עדות על איך זה עבד עבורם. 7. מה האחריות מכסה את הסיכון של קונה? אחריות טובה היא כלי חיוני של מכירה, במיוחד ב- Internet. אלא אם יש לך סימן גדול (כמו סוני, וול-מארט, פפסי) כי הלקוחות מטבעו יש ביטחון עצמי, עליך להודיע לו כי אתה נותן אמון המוצר שלך. להרגיע אותם ולומר להם כי אם הם לא מרוצה במאת האחוזים ניתן לבקש החזר מלא של הכסף שלך. וזכרי, כי אחריות ארוכה יותר בדרך כלל מייצרת יותר מכירות ופחות החזרים. 8. האם המחיר שלך גבוה מדי? . או נמוכה מדי? רוב האנשים יודעים כי אם המחיר של המוצר הוא גבוה מדי, תפגע המכירות שלך. אבל זה גם יכול להיות נכון אם המחיר שלך הוא נמוך מדי. העם ישים חשודה כאשר המחיר הוא מתחת לציפיות שלה. הם חושבים שזה "יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי" כתוצאה מכך, הם לא יהיו כדי להפוך את הרכישה. 9. האם קל לשימוש מערכת הזמנת? פשוט כי אתה יכול להסיק איך לנווט את תהליך הזמנת, לא אומר שניתן על-ידי הלקוח שלך. אם ברצונך להבטיח הוא המערכת של סדר הוא "ידידותי, למצוא כמה חברים שהם לא זריז מאוד באינטרנט ולקבל כי הם מבקשים את המוצר שלך." לחפש שלהם ערוך והכתפיים. היכן הם תקועים? ודא כי אתה לתקן את הבעיות שבהן הם מצאו, כי הלקוחות הפוטנציאליים מוצאים אותם, גם! 10. יש לך מכתב מכירות טוב? אם אינך משתמש מכתב מכירות כתוב היטב כדי למכור את המוצר שלך, ואז לא תוכלו להשיג הצלחה באינטרנט. . זה כזה פשוט. לא משנה אם אתר האינטרנט שלך מסוים צריך מכתב קצר או מכתב ארוך, העובדה תמיד יישאר: את המוצר לא יימכר! אתה צריך למצוא את המילים הנכונות כדי לעשות את העבודה. להלן 10 שאלות שאנו תמיד מבקשים להעריך כאשר באתר האינטרנט שלנו לא הופך מבקרים מכירות. פעם אחת אני יכול לענות על "כן" לכל השאלות 10, אני תמיד רואה שיפור ניכר ביחס של ההמרה באתר.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved