גניבה של מידע באינטרנט

פלגיאט (מהמילה הלטינית plagio «לחטוף"), שנולד עם שפה כתובה, נכנס האינטרנט מקדמת דנא. הוא היה מלווה בתולדות האנושות כולה מודע שלו, הם חטאו, גם וירג'יל גדול, שייקספיר וולטייר. פלגיאט לאורך ההיסטוריה שלה כבר את התופעה של ייחוד, זה יכול לעתים להיחשב הלוואות חיקוי, או צירוף מקרים של רעיונות, כדי להבין את הטקסט עצמו תמיד היה קשה מאוד. דוגמה לכך היא המוני ניסויים, כמו במאה היום בעבר. פלגיאט קשורה קשר הדוק זכויות יוצרים לעתים קרובות מתפתחת בעיה מסחרית.

ואת טכנולוגיית המידע המודרנית יש רק מותר כמה בהירות לעניין ההגדרה של פלגיאט. אם כמה מחברי גניבת תוכן באינטרנט הוא פשוט תופעה לא נעימה, עד המחברים, למכור הטקסטים שלו, זה סוג של הונאה ברשת מביא הפסדים משמעותיים. עכשיו זה אפשרי להילחם בתופעה, לפחות, כדי לקבוע בדיוק את הטקסט של פלגיאט או לא. בהתייחסו באתר, אתה יכול לבדוק פלגיאט של כל פיסת טקסט, ואם מתאים (עד 5000 הדמויות), ואז את המאמר כולו. היכנסו לאתר, להירשם, ולהתחיל לעבוד בחלון "הוסף מסמך". מגדיר את המסמך וללכת "משתמש", שם תמצאו דוח (למצוא מתאים סמל) בצורה של שלושה דירוגים: בלוק חלקית של מקוריות, המקוריות של הבלוק, הבלוק האחרון של מקוריות. כל ההערכות הן באחוזים.

בדוק את הטקסט באתר מתבצעת על בסיס המסמכים שלה, המונה יותר מ -10 מיליון עותקים. אם אתה מוצא את מקור הגיוס, זה יראה לכם, ואם במשחק לא מאה אחוז, אתה יכול לגלות כמה הטקסט המתוקן. האתר הוא היסטוריה שלמה של בדיקות כדי לוודא כל אתה תמיד יכול לחזור. אם אתם חושדים שמישהו לגנוב את התוכן שלך, את השירותים באתר זה אינם ניתנים להחלפה. לקוחות טקסטים ומאמרים עבור האתרים שלהם עכשיו יש את ההזדמנות באמצעות פרויקט זה לקבל חומרים סיים עם המחאה על מקוריות. מורים יכולים משכנע להאשים תלמידי מועצות פלגיאט ואקדמיים, המועמדים שלהם לתואר. הפרויקט נפל לתוך TOP10 «משחקים מזדמנים בשנת 2007 .." ובכל זאת, אפילו עם זה הפיתוח של טכנולוגיות מידע, הבעיה של פלגיאט הוא מאוד מורכב ושנוי במחלוקת, כי אם פלגיאט זה מוגדר לשימוש של טקסט ללא רשותו של המחבר, לי, למשל, כזה לקרוע-off נוח. אני אודה לכל מי יעמיד הטקסט שלי ללא רשותי באתר האינטרנט שלהם (טקסטים כתובים לאנשים, לא להתקפל לתוך קופסה), ואסיר תודה כפליים אם לא אשכח באותו הזמן לשים קישור לאתר שלי. אולי, המשתמש לומד את הטקסט שלי כמה שימושי חדש לו רעיון ולפתח אותו עוד יותר. באופן טבעי, מחבר, שמוכרת מאמרים מקוונים, גישה כזו אינה מקובלת. יורי Chashin.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved