שמור במכונית משאבת

על העולם שוק פיתחה מגמה ברורה של עלות קבועה של דלק מוטורי. רבים מאוד ברכב, בנוסף שאלות לגבי התשלום בזמן של הלוואות לרכב, לעניין אפשרויות צריכת הדלק. התקנת גז ציוד או שבב כוונון מנוע יחידת בקרה לפעמים מתייחסים אי הנוחות ואת אובדן האחריות על הרכב. במאמר זה אספתי פשוטה ויעילה המלצות שיסייעו להפחית את צריכת הדלק על כל רכב, עבור מנהלי התקנים שאינם רוצים להתקין ציוד נוסף או להישאר ללא אחריות של רכב: 1. בדיקה ותחזוקה של רכב צריך ניתן לבצע באופן קבוע. מזרק סתומים או קרבורטור, גרוע מוסדר ההצתה סינון מזוהם-כל זאת הסיבה לצריכת דלק מוגברת.

אם אתה שובר אחד הפריטים, אשר אחראי על ויסות להאכיל את המנוע, הגדלת זרימת הדלק יהיה גדול מאוד. 2. צמיגים יהיה לנפח את ההמלצות של יצרן הרכב שלך, בהתאמה. ירידה בלחץ צמיגים, גוברת ההתנגדות צריכת דלק צמיגים מתגלגל, אפילו ושונה אתה תקבל מוגברת. לבלות מדידת לחץ צמיגים רק במצב קר, כי זה משפר לאחר אפילו מרחק קצר המכונית. כיום-בכל תחנת דלק אתה יכול לקנות זול וקומפקטי מד הלחץ דיגיטלי בשביל זה. 3.

קיים הכרח באופן שגרתי התאמה התמוטטות-התכנסות על הרכב. כיוון הפוך של הגלגל מוביל ללבוש מוגברת של הצמיגים, הכי גרוע יכולת ניהול וצריכת דלק מוגברת. 4. אל תעמיס שלא לצורך את הרכב. זה לא צריך להיות בתוך שלושה ימים לשאת שתי חביות מלפפונים, רק בגלל עצלנות לספק אימם האהובה. המשקל יותר שלך המכונות, הרצון כבד יש את המנוע, כתוצאה מכך, גדול יותר צריכת הדלק. 5. בעזרת מזגן או צריכת דלק של בקרת אקלים, משפר ב 10-15%. בנוסף, מכוניות עם קטן חסכוני מנועי, כאשר אתה מפעיל את המזגן במידה רבה הרגשתי טיפה של כוח, מכך, ההידרדרות של איכויות דינמיות של המכונית. 6. צריכת דלק תלוי במידה רבה הצורה הגיאומטרית של המכונית. מתי פתוח Windows במהירויות גבוהות הוא מתדרדר, לכן הגדלת צריכת דלק. 7. להימנע בלימה פתאומית הדיכוי אינטנסיבית, כי כל מכונית היא המהרה גבוה יותר revs, צריכת דלק מוגברת. והקפדה על הכונן נימוסים חלקה, אתה תהיה מופתע לראות איך הרבה יותר יעיל יכול להיות הרכב שלך. אין זה אומר כי תנועת קבוע במהירות של 10 קמ"ש תחסוך את הכסף שלך- צריכת דלק המינימלי במכוניות הכי נצפית במהירות 80-110 קמ ש. נוזלים בתנועה, המתכון להצלחה בעניין זה קשה כמו החיסכון בדלק! 8. לא צריך לשלוח אל לב שהארי שלוש פעמים להסיר אחותי דוד השרת המקומי בשעת העומס. אם יש צורך דחוף כדי לנסות למנוע פקקי תנועה, כי עמד על הרצפה עם המנוע פנתה ב- a בזבוז של זמן וכסף. 9. בעונה הקרה, מנסה לחמם שלך רכב-זה יחסוך מ גדל מנוע ללבישה, גדלה צריכת דלק. 10. להימנע לנסיעות קצרות. מחקרים הראו כי כאשר רכבות על המרחק למעלה לצריכת חמישה ק מ של המכונית שלך מגביר באופן משמעותי, מכיוון neprogretyj מנוע צורכת דלק באופן משמעותי יותר. . תשכח רכבות בקיוסק מתחת בית-הליכה השכנות של 200 מטר, שימושי עבורך ואת המכונית לא לזהם האווירה. 11. האם אתה אוהב לנהוג? במהירויות גבוהות, צריכת דלק מגביר באופן משמעותי, משום שהמנוע פועל על סל ד גבוה! אפילו על הכביש, תוך כדי נסיעה במהירויות של 80-130 קמ ש (בהתאם לרכב), אתה יכול שמור טוב מאוד ברכב המשאבה. 12. מה אתה עושה. מנסה להימנע מנגנון הפעולה בכל והמטוסים עומדים. בנוסף צריכת דלק עודף, יכולים להיסתם הזרז, אשר מותקן במערכות פליטה של רבים מכוניות מודרניות. 13. לבחור העברה כדי לרכוב על מהירות משתנה. התנועה על העברה נמוך מדי או גבוה באותה מידה מוביל הוצאות הדלק יתר.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved