AvtomodeliMir

אבל ÿque שם הם מורים? פרופסור נבון רגשית עד מאוד לאחרונה האמין בטעות את יכולות רגשית ונפשית לא הם היו חיוניים ב צוות ההוראה. גם היום יש מורים עם מחלקות שבהן יותר מ- 75 אחוזים יש בעיות התנהגותיות, מי לא נושאים בכל אחריות על עובדה זו. על פי המחברים כפי שהוא מכסה ואת המרווחות של המלון, כל מורה הוראה בפועל כרוך פעילויות כמו: גירוי רגשי וביטוי מוסדר של רגשות חיוביים, עדיין קשה יותר, רגשות שליליים (כגון כעס, קנאה, קנאה,…); היצירה של סביבות (בית הספר, קבוצה דינאמית משימות עבודה,…) כדי לפתח יכולות חברתי-רגשי ויישוב סכסוכים בינאישיים; חשיפה התנסויות ניתן לפתור באמצעות אסטרטגיות רגשית; או כישורי ההוראה אמפתי מציג תלמידים כיצד לשים לב וללמוד להקשיב ולהבין את נקודות המבט של האחרים. עכשיו, מכניסים תרגול שמיומנויות מסוג זה אינה עבודה קלה כך המורים הדרכה הופכת פקטור . זה חיוני משפחתית ורגשית המודיעין מורים משכילים בבית הספר אבל הסוכן הראשי אחראי על החינוך הרגשי של הילדים הוא, בפעם הראשונה, בזכות הגישה המוצעת על ידי אונסק ו את זואי עם מיומנויות בסיסיות יש הרבה לומר ולתרום פיתוח האינטליגנציה הרגשית של ילדים הן בבית והן בבית הספר. בדרך זו, הורים ומורים חייב משלימים אחד את השני, במשותף מספקים הזדמנויות לשיפור הפרופיל הרגשי של התלמיד. כדי לעשות זאת, הוא הצעד הראשון שניתן לאמץ פרופיל החינוכיים הדמוקרטית.

סגנון החינוכיים הדמוקרטית כרוך מצד אחד, לאכוף דרישות על פי הבגרות של הילד שלך, אבל באותו הזמן לעודד קבלת החלטות, להראות חיבה להקשיב התצוגות של הילד ואני יודעת טעמים והעדפות שלהם. מצד שני, האינטראקציות פרופסורים וסטודנטים הם חלל חברתי-רגשי אידיאלי עבור החינוך הרגשי עם פעילויות יומיומי כפי: ספירת בעיות או exchange חוות דעת וייעוץ משפטי, גישור בהחלטה קונפליקטים בין-אישיים בין התלמידים, אנקדוטות יכול ספר הפרופסור שלו. איך זה נפגשו alos בעיות דומות את התלמידים, או היצירה של פעילויות המאפשרות ניסיון ללכת וללמוד על רגשות אנושיים כמו הקרנת סרטים. הנושא של אוטונומיה המודיעין וכשירותם רגשית ויוזמה אישית יש מרכזים חינוכיים מהפכה, לעתים קרובות הם להרגיש קצת המוסמכת לשנות כל כך דרסטי כי זה נכפים על חינוך ממשלות ואת משרדי החינוך, אבל שינוי נחוץ לאזרחים טובים יותר עבור העולם של מחר.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved