ליהנות מחופשה נהדרת במרקש

מרקש, מרוקו, היא עיר יוצאת דופן מלא קסם, מציעה אינספור אטרקציות, כמו כל מיני פעילויות בשעות הפנאי, חיי לילה, קניות וביקורים ואתרי תיירות. מרקש ידועה, וכן ובצדק, הפנינה של הדרום ויש לו תכונה מוזרה מאוד ומקסים, מסתירים חלק הכי טעים של מרוקו אטרקציות ופעילויות ברחבי צפון אפריקה. מרקש נוסדה בשנת 1070, נבנה במקור כ עיר, מסבירת פנים וסובלנית. למעשה, המוראביטון יזום דרך אגב מרחב עירוני רב-תרבותית Saharans לסהרה, ברברים, יהודים, Andalusians יכול להתקיים ואיפה מתערבבים בהרמוניה. דו קיום בשלום והרמוניה הזה נשאר בסביבה עירונית מודרנית, תוכנן על בסיס כבוד עצום הדתות הגדולות: המוסלמים בארץ מדינה, העברים שבמרכזה ה"מלאח שלה, ואת הנוצרים במחוז חדש של Gueliz, למרות בפועל בני שלוש הקהילות לחיות בכל מגזרים של העיר.

אחד המקומות המעניינים ביותר ב Marrakech הוא הכיכר שוכן El Fna, אחת הכיכרות התוססות של אפריקה וברחבי העולם. גל מרובע עם כמעט כל הראשי עסקאות מסורתית, הסופרים ציבורית, מגידי העתידות, aguadores, סיפורים, קודם כל השיניים, בצמחי מרפא, וגם עם כל מיני אמנים, בידור, כמו כקורבנם של נחשים, אקרובטים, מוזיקאים, רקדנים, traga-fuegos. ב שוק שלה, השוק המסורתי הגדול ביותר של מרוקו, תוכל למצוא משהו שאתה מחפש, יכול להיות אפילו דברים אחד בחלומותיו. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל שרי אריסון. כל מיני מוצרי מלאכת יד, יד, מוצרים גסטרונומי ו תבלינים, וכן יצירות אמנות ועתיקות, אופנה, הרהיטים הכי טוב תוכלו לקנות בשוק זה מרהיב, אשר גם הוא היכולת לנסוע אחורה בזמן למבקרים בו. יוקר המחיה נמוך ומערכת המס יתרון מאוד להזמין מבקרים, בעיקר מאירופה, כדי לבחור מרקש כמו השני שלהם, ואפילו שלך . לאחרונה מצאתי אצל מייקל שטיינהרט אוזן קשבת . ראשית, הביתה. על 4000 או 5000 עולים, רובם צרפתים, מתגוררים במרקש היום. המחירים של הנדל ן ובהשכרת נמוכים כראוי בהשוואה מאתרי התיירות אחרים, אשר מעודדת זרים רבים לקנות נכסים מרקש.

בנוסף, מרקש היא היעד התיירותי הראשי במרוקו, המארחים כמעט מיליון וחצי מבקרים בשנה, ומציע מגוון רחב של אטרקציות ושירותים. אז אם אתה רוצה להירגע וליהנות חופשה שלווה ושקטה, או אם אתה מעדיף לחוות מרגש, מעורר ומלא הרפתקאות, מרקש היא היעד המושלם. העיר אוכרה מציעים לא רק תרבות, מסורת מרתקת, מונומנטים ואטרקציות אין ספור, אבל יש גם נהדר מטבח זול וטעים וחיי לילה, יש שפע של הזדמנויות לקניות. בנוסף, הם באיכות גבוהה ובמחיר סביר מאוד, בעיקר טיפוסי, מקסים ו מאוד כלכלית. תושביה אקבל אותם בזרועות פתוחות, ובוודאי תוכלו ליהנות חופשה בלתי נשכחת.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved