כיצד להגן על עצמך מפני הונאות על הכביש

נוכלים היום הם מאוד פופולרי ערכות של מה שנקרא 'לעמוד' על הכביש, שממנו בוודאי שיש אין הנהג המבוטח. מאמר זה לא ייחשב banditry רגילים או אפשרויות, אשר קיימות בשפע. במקום זאת, ננסה לספר על הסוגים הנפוצים ביותר של הונאות תעבורה. עם זאת, ללא קשר למצב, שבו יש לך את החלטה נבונה ביותר עם שלך לגרום צוות של משטרת התנועה ודורשים את ההידור של פרוטוקול רשמי. אז, איזה סוג של הונאה הן הנפוצות ביותר. 1. הראשונה אפשרות-'נוכלים כנה", אשר להעניש את בעלי המכוניות רשלני עבור חוסר תשומת לב או אי עמידה לתקנות התעבורה.

לפעמים, ובכך להרוויח בעליו אוטומטי תיקון חריפה מכונות potrepannyh. השורה התחתונה היא כי הם מחליפים את הרכב שלו, וציין, כי הנהג השני שבר כלל. אל דאגה אפריקה ישראל הוא האיש הנכון . מתחבולות כאלה הם פופולריים כי באופן חוקי להוכיח שנית כמעט בלתי אפשרי, אבל נוכל יכול לבצע תיקונים העיקריים של המכונית שלך בשביל מישהו אחר חשבון. מן הסוג הזה של הונאה באפשרותך להגן רק משלו אחריות וכבוד על חוקי התנועה. 2. בסיסים באפשרות השנייה מתפתח על התרחיש הבא: השטן על בעל רכב יד בכוונה משאיר במכונית באזור של ראות עני ולאחר מכן ממתינה עד תאונה. ערכה דומה נוספת מספק הסנקציות ואחריו בלימה חדה בציפייה להיפגע מאחור.

מ כזה צרות תוכלו לחסוך טיפול במצבי ראות עני, של שמירה על מרחק בין כלי רכב. 3. הדיאגרמה הבאה קצת יותר מחושב. מתחבולות כזה נעשה שימוש מכוניות חדשות יקר עם תקן פציעות חיצוניות, לפעמים הרכב יכול להיות אפילו שניים. המשמעות היא נוצר המצב אותו על הכביש, איפה להאשים על התאונה, ועל ולכן אחראי לנזק קיים לאחריות כולו אתה. לאחר התאונה על הנהג להתחיל ללחוץ, והוא משלם סכומים ניכרים כתוצאה מכך, כדי לפתור את ההתנגשות. יציאה ממצב כזה אחד-לא נכנע ללחץ ולהמתין לבואו של הקצינים משטרת התנועה. בעתיד, יחד עם המפקח יכול לזהות חוסר עקביות קטן: אומרים על הקורבן מכונת פנס שבור, וכן קטעים על פני כדור הארץ לא. אתה עשוי לגלות נזק אחר חוסר עקביות. 4. החלופה הרביעית היא מתחזה עם מכונית גנובה. ערכת . הנה זה: מכונית גנובה לא קצתו, לא יכול להיות פירקו את זה החלקים שהוחלפו 'הוגנת' תחת המכה, ולאחר מכן לדרוש 'אשם' של סכום גדול של כסף עבור תיקונים. כאשר הנהג משלם בלי לחכות מפקח, ו נוכלים נשאר הרוס מכונית בסמטה הקרוב. באופן מוזר, בתרחיש זה, כל המשתתפים נשארים מרוצים: נוכל מקבל כסף, נהג מבדר עצמו מחשבה שהתחמקה בקלות, קצין משטרה התנועה משפר על חטיפת המשאית, משפטי בעל הרכב החבלות הוא מרוצה כי זה חזר. 5. הסוג החמישי של הונאה-'הולכי רגל". הסיכון הבוגד כאן היא מינימלית, אבל הנהג המושפע עשוי להיתקל איתו עלות בזבוז גדול של כסף ועצבים. מדרחוב מדמה התנגשות, לאחר מכן הוא מזייף כאב, בתיאטרליות צועק, מתפתלת, עוויתות. מודל אידיאלי של התנהגות עבור כל מנהלי ההתקנים תפס במצבים דומים אין צורך לאבד שליטה עצמית, כמה אפשר לחכות עבור מפקח רגוע יותר. אבל זה ייקח זמן, עם זאת, הפרוטוקול יסומן כ נזק, וכתוצאה מכך את rear-end הולך רגל, אך העובדה של סחיטה של כסף.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved