מהו שיווק שותפים? חלק שני

חלק שני. ממשיכים עם הנושא כדי לראות איך היא פועלת המערכת לזהות מהיכן הגיע הלקוח לרכוש את המוצר הזבן הבעלים דף של יש המזוהים עם ארצות הברית. כאשר אנו מזוהים לתוכנית שותפים שתספק לנו קישור הכולל בקוד שלנו של שותפים אשר תמיד צריך למקם את כל הדפים או מדיה שבהם אנו משתמשים כדי לקדם את המוצר של הסוחר. כאשר הלקוח גורם לחץ על קישור זה, מגיע לדף של הסוחר המערכת תשמור קובץ cookie במחשב של הלקוח, היא תוכנה קטנה לשרת כדי לזהות את הלקוח בעת החזרה, לקנות את המוצר או אפילו אם זה לקנות מיד. עם אלה נתונים שאוחסנו על-ידי המערכת קוקי שילמו לנו הוועדה הסכימו בחשבון שלנו. מתאים ציון כי המערכת כל הזמן העוגייה עד 120 ימים, דהיינו כי אם במהלך הזמן הזה הלקוח מחזיר לדף של סוחר, לקנות המוצר, העמלה תשולם שלנו יש.

משך קוקי הוא משתנה, נקבע על ידי כל אחד? במיוחד שעכשיו אתה יודע מה שיווק שותפים או שותפים מנקודת המבט של תוכניות שותפים, רצוי לדעת כי המדיה יכול להשתמש כדי לקדם את המוצרים או השירותים אשר אתה צריך שותפים. לאחרונה מצאתי אצל טבע אוזן קשבת . אחת הדרכים יותר חשוב לקדם את המוצרים או השירותים של תוכנית השותפים שלך היא להשתמש גוגל נקרא מערכת פרסום מקוון אדוורדס. כדי להשתמש אדוורדס בהצלחה לדעתי מאוד חשוב לדעת ולהבין מה כל אחד אלה תיבות מאשר אדוורדס atiliza לתאר סוגים שונים של תוכניות פרסום המציעים. 1-CPM: עלות אלפי הופעות או נופי לך דף או פרסומת, במצב הבסיסי שבו אתה משלם מבוסס על מספר ההופעות של המודעה שלך, כלומר את מספר הפעמים זה publicidaden שלך מוצג עמוד אחד, ללא קשר אם המשתמשים ללחוץ או ביצוע פעולה או רכישה. זו גם מן Adwors משמשת כאשר אנחנו צריכים להשיג ניראות או זיהוי של המותג שנקרא מיתוג. .

זה לא רגשית כדי להגדיל רווחים באמצעות פעולה או רכישה מצד המשתמש. במצב זה מספר המשתמשים הוא נוטה להיות גבוהה מאוד, ולכן הערך שנתרם על-ידי אחד פחות. 2-CPC: עלות על ידי לחץ במצב זה היא הצורך פעולה מינימלית מצד המשתמש, רק לשלם על ידי כל אחד לחץ זה גורם בהפרסומת שלנו, ללא קשר למספר הפעמים שמופיע או המשתמש סיים ביצוע כל פעולה או רכישה. מערכת או מצב זו מומלצת כאשר המטרה שלנו היא להביא את התנועה אל האתר או אל אתר האינטרנט של הסוחר, על מנת להגדיל את הערך שנוצר או באמצעות פעולה או רכישה על-ידי המשתמש או את obtenció של הכנסות פרסום, בכל מקרה שבו הצבת פרסום בדף שלך. כדי להגדיל את ההצלחה במצב זה מומלץ להציע סוג של תמריץ למשתמש: לדוגמה, הורדת קבצים, תוכן מציע איכות או רלוונטי או מיוחד. במודל זה, מספר המשתמשים נוטה להיות נמוך יותר CPM, עם זאת, היתרון שסופקו על-ידי כל משתמש דגם הוא גבוה יותר. 3-לוח הבקרה: עלות לליד או לזכות הלקוחות במודל זה, הפעולה הנדרש על-ידי המשתמש היא גבוהה יותר. ב מודל זה משלם רק כאשר המשתמש ילחץ על המודעה ומבצע גם סוג של פעולה כמו נתוני הרישום באמצעות טפסים, suscripccion הניוזלטר שלנו או ידיעונים או כל פעולה אחרת שתבחר. אנו משתמשים מודל זה כשאנו רוצים לאסוף מידע ממשתמשים שלנו, כדי להמיר אותם לתוך לקוחותינו בעתיד. הבקשה של דואר אלקטרוני, מספר טלפון היא היסוד, מאז אז אחרי נתונים האתוס מום יכול לשלוח לך מידע u מציע זה מתאים להם צריך של כל משתמש, נתקל החשבת בעבר את רשותו. העלות של מצב זה נוטה להיות מאוד מלמעלה אותם 2 שיטות קודם לכן עקב תהליך שדורש, מאז המשתמש להכניס לדף עד קצוות זה שלנו מילוי הטופס של נתונים. במודל זה שמספר המשתמשים נופל בהרבה לעומת הדגם הקודם, עם זאת. היתרון שסופקו על-ידי כל אחד מהם הוא הרבה יותר גבוה. עלות רו ח 4 רכישה או לרכוש כאן הפעולה הנדרשת מצד המשתמש גדול אפילו עדיין. במצב זה לשלם כאשר המשתמש יבצע רכישה באתר שלך, מה מרמז כי המשתמש עשה את הסיור המלא: להציג, ולגרום לחץ על הפרסומת, למלא טופס עם הנתונים שלהם, ולבסוף לבצע רכישה של מוצר או שירות. במצב זה הוא מאוד בשימוש על ידי חנויות מקוונות, שכן המטרה העיקרית היא כדי להגדיל את המכירות של מוצרים על ידי רכישת על הדחף. המחיר של רו ח במצב נוטה להיות הגבוה ביותר של כל המורכבות של התהליך, גם בהתאם לתנאי שהמערכת של תשלום אדוורדס נוטה להשתנות תשלום קבוע עבור כל מכירה עד אחוז של הערך של המוצר נמכר. ברמה זו, למשתמשים מעט מאוד מגיעים. ואת ולכן הערך של אלה הוא הגבוה ביותר. זה מאוד חשוב כי שקול, שולטים מושגים אלה אם אתה באמת רוצה לנצל אותה? המשלוח הבא חלק 3, אם אתה רוצה לדעת מה היא תוכנית שיווק או שותפים בקישור זה: | כבר להרשם לבלוג ולקבל הדוא ל שלנו כתבי עת.!

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved