תיקון של הקירות הפנימיים

אם אתה רוצה להיות איש תחזוקה ולהימנע מהפתעות כלכלית כאשר מדובר הרפורמות בבית אפשרות טובה יהיה לעצמך / כדי יכול לבצע אותם. המשמעות היא לחסוך כסף, שלא תצטרך ללכת חברות ייעודיות או מה זה באופנה עכשיו שכירת בעל במשך שעות. לוקח לתוך חשבון טכני, אקלים הבדלים של בנייה בשטח הספרדי להחיל מועצות אשר אני מתכוון לתרום לקהילה האיים הקנריים בפרט על האי טנריף. לצביעת קירות פנים, יש צורך לבצע סדרה של תיקונים ורפורמות עליהם לפני. שיפוצניק טוב צריך להתחיל כל תיקון או רפורמה בבית כדי להגן על בודד חלקים אחרים של הבית אשר מושפעות על ידי עפר או נשפך של המוצרים, ובכך למנוע נזק לא צפוי. ראוי להתחיל על ידי מכסה את הרצפות, ריהוט וכד' עם קרטון, פלסטיק, בדים.

השלב הבא הוא לבחון את מצב הקירות: להסיר את המרית רופף עם צבע, הסרת הגבס רופף סדקים ובקיעים ועוד. שיפוצניק צריך להיות טוב Previsor, לכן, כדאי לנצל את ההזדמנות כדי לסקור את המערכת החשמלית, ואם יש צורך לערוך שינויים, לדוגמה, אם ברצונך למקם או להעביר נקודת אור או לחבר. בשביל זה צריך לפתוח קו נטוי (חריץ) על הקיר בעזרת פטיש, אזמל. שמנו את גלי הצינור אם תיבת הישימים. כדי לתקן roza למלא אותו עם גבס. העצה שלי היא להשתמש בטיח של הגדרה איטי שנותן לנו מסגרת זמן נוסף של עבודה אשר מתקשה.

תיקון של סדקים ובקיעים נעשים באופן הבא: קודם כל, אנחנו לנקות אותם, לפתוח קצת כדי למלא אותם (כ 3-4 ס מ משני הצדדים); אם הסדק הוא עמוק מאוד, כלומר אם שנוכל להכניס אצבעות מתאים למלא ברמת הגוש בחומר מליטה ביחס 1:3, אשר נערך באופן הבא: 1. בדלי מערבבים 1 חלק של מלט ו-3 חלקים של חול. 2 anadimos מים ערבוב להגיע עקביות פלסטיק; דרך פשוטה לדעת את הנקודה המתאימה היא התערובת לא צריכה לייבש דלי. לאחר מכן שמנו את הקלטת נגד סדקים, סוג של הלהקה, אשר זמין בכל החנויות חומרה או אתרים DIY. הקלטות האלה הם בדרך כלל דביק, לדבוק היטב כל משטח. לכסות את זה עם טיח וחלק עם נירוסטה שטוח. אם אתה רוצה להיראות כמו שיפוצניק מנוסים, באפשרותך לשפר את המראה של הקירות החלקת אותם עם מוצרים שמגיעים כבר הכין במפעל. לבסוף, אנו ״הכל הקירות, ולכן יש מוכן לצייר. עבודה טובה. שימוש טובה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved