שאלות נפוצות בנושא איפור קבוע

(שאלות נפוצות אודות איפור קבוע רבעון 2) מה הוא הזמן שחזור עבור איפור קבוע? (A2) כל אדם שונה, אך בדרך כלל יהיה 3-7 ימים על פני השטח, ועוד ימים 10-14 מתחת לפני השטח. זהו אדם לחזור לעבוד באותו היום. השפתיים יהיה חלק נפיחות שיורית פרק יש ייתכן נפיחות קלה לאחר הפוך, הגבות עשוי להיראות מעורפלים יותר מהרגיל? כל אחד מהם הוא התרככו תוך ימים ספורים. (P5) ניתן להשתמש איפור מסורתית מעל לאזור לקעקע? (A5) כן, לאחר יש ריפא האזור. איפור קבוע נועדה להיות רק שיפור של המאפיינים הטבעיים שלו. שימוש נוסף של מוצרי קוסמטיקה היא בחירה אישית המשפר את איפור קבוע. (P6) מה קורה אם אני מחליט כירורגיה קוסמטית? ניתוח פלסטי (A6) יש השפעה על איפור קבוע ממוקמים כראוי. עם זאת, אם אתה חושב ב ניתוח פלסטי, באפשרותך לבחור עבור ניתוח לפני איפור קבוע.

(I86 2006) איזו תגובה נפוצה יחסית איפור קבוע? נשים (A7) לעתים קרובות מופתעים מרשים טבעי ועדין איפור קבוע. הם רוצים שהם עשו לפני כעשור. בלי איפור יותר מטושטש, בעיות יומיומיות, החיים ועוד הפך פשוט יותר! (P8) להיות תועלת? (A8) הפעיל נשים וגברים … תיקון התכונות שהם צריכים, אנשים עם אלרגיות איפור … ספורטאים … חזון בעיות לקורבנות alopecia … … למי – מראה טבעי או המעוניינים משהו דרמטי יותר. (P9) כפי שנעשה? (A9) כדי מעוקרים, והמחיקה מחטי לפרוס מאות נקודות קטנות של פיגמנט תחת השכבה (העליון) בסל של העור, משפר את מאפיינים טבעיים. לאחרונה מצאתי אצל שרי אריסון אוזן קשבת . (Q10) לפגוע? טופיקליות קרמים anesthetic המשמש חומר הגורם לא להרגיש היום (A10) הם הרבה יותר חזק מאשר בשנים קודמות.

אם תפעל לפי כללים פשוטים מראש: כל של אלכוהול, אספירין, תרופות thinning דם, תוספי ויטמין E, שום 3 מעשבי, רצוי 5 ימים לפני הפעילות שלך. להקטין במידה רבה את אי נוחות עם ההליך. בנוסף, יש להם ללא קפאין היום ההליך. קווים מנחים אלה מגדיל את רמת הנוחות שלך במהלך הליך איפור קבוע שלו. (ותהליך) לקחת כמה זמן? (A11) ההליכים דורשות כ- 2-3 שעות. החלק החשוב ביותר של כל ההליכים הוא האמנות מבחר צבעים, אשר נדרש אישור על ידי הלקוח. (Q14) מה כמו בקרוב התוצאות נראה לעין? (A12) בתוך שבעה ימים תבחין בהבדל גלוי. אנו מבקשים כל הלקוחות שלנו להגיע עבור האימות של 30 ימים לאחר היצירה של הזמן שבו התאמות יהיו (לפי הצורך). (ש13) כמה זמן? זה האחרון? (A13) אולי יותר בדרך כלל אחת עד חמש שנים. שיפורים של Re – המכונה גם "שיפור" או "מגדיל את העדכון צבע" מומלצת עבור תחזוקה שלה. צריך לזכור כי איפור קבוע "נמוכה", לא "לא" תחזוקה שגרה. במקרה הזה אני חושב ש מייקל שטיינהרט צודק במה בהוא אומר. בסופו של דבר יש נגיעה של צבע כאשר הצבע דוהה. לאחר והבהרת הצבע תדע שאתה מוכן לקדם את עדכון של הצבע שלו! אתה לא להימנע עובדה זו? דוהה הכל לאורך זמן, במיוחד בשמש. (Q8) איזה סוג של אלרגיות? (A14) אנשים עם אלרגיות הם מועמדים טובים במיוחד עבור איפור קבוע. אם אתה נוטים אלרגיות, עשוי לבקש המאמן אודות מבחן חדרים נקיים. חדרים נקיים בדיקה מתבצעת באמצעות פיגמנט אדום. פיגמנט אדום בדרך כלל עלול לגרום תגובה אלרגית הבולטים ביותר אם תהיה תגובה. התגובות הן נדירות. (ש5) מהי העלות? (A15) המחירים משתנים לפי עם הקמת הצורך, ניתן לקבוע בייעוץ חינם. אך זכור, אתה מקבל מה שאתה משלם. תוכל לצפות לשלם בין – $300 $600 לכל הליך, בהתאם הטכני שלו ואת המיקום שלו. הדבר החכם ביותר לעשות הוא לוודא לבחור האמן הזולים ביותר, אבל אין צורך לבחור האמן היקר ביותר. (ש5) מה קורה אם הצורה היא לא מה שאני רוצה? הגבות (A16) מצוירים חצי-marcador קבוע לפני תחילת הליך כלשהו, כך ניתן לראות בדיוק מה לעשות קודם כל קבוע חל. (רבעון 2) מה קורה עם ביעור פיגמנט? (A17) אנו עושים מה שנקרא "מרד של חיסול פיגמנטים", הוא זמין, זה עובד טוב מאוד אם הטכנאי שאומן בתהליך. בדרך כלל רק אזורים קטנים נסה לעלות עם המלח או תערובת של פתרון מלוחים או של דומה "הרמת" של המוצר, המשמש למטרה זו בלבד? ניסיון הסרה של אזורי הגדול ביותר איפור קבוע פיגמנטים נדרש טיפול מקיף יותר, כמו לייזר. בנסיבות אלה, כדי ליצור קשר עם דרמטולוג.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved