ניהול ויישום של אסטרטגיות

סיכום ניהול טוב צריך תמיד להיות מוגדר היטב תוכניות, במיוחד שלה תכנון אסטרטגי על בסיס החברה מנהלת פעולה, בהתאם לדרישות של תרחישים הנוכחי, במיוחד, בו היא פועלת. אתה צריך לדעת לחזות שינויים, איומים, יודעים את ההזדמנויות, בידיעה שלמאחה לשלב את המשאבים של החברה, כדי ליצור פעולות לקדם שליחות, חזון, כיוון, שבו חברי החברה לבצע פעולת commit. ולכן היא צורך של ניהול פרואקטיבי, מסוגל ליישם אסטרטגיות הדרושים לחזק את התוכנית האסטרטגית הגדרה, מובילה החברה על נתיב זה נותן תוצאות טובות. שיקולים כלליים ולהגיע המציאות הנוכחית של התנהגות l של תרחישים, הם מראים תכונות מסוימים משתקף מהתסיסה משמעותי, תוצר של הפעולה של משתנים שמסביב רבים המתרחשים בו, העובר הפעולות ואת התערבות של המדינה עם תוכניות שלה, מדיניות, חוקים, תקנים, ספקים, תחרות, הצרכנים, הכלכלה על-ידי להזכיר כמה לכפות את הניהול בהגדרת מה תוכנית אסטרטגית ללכת, ומבוסס מאוד את ההיקף, ההשפעה של אסטרטגיות כדי להיות מלווה, פרו כי התוכנית כדי להשיג את המטרות שלו. חנינה מוראלס, מזכיר לנו כי אסטרטגיה היא ערכה של ההתחייבויות משולב ובהתאמה ופעולות שנועדו לספק ערך ללקוחות ולהשיג יתרון תחרותי על-ידי מינוף ההזדמנויות בשוק. כאן, המציין, כדי לנהל את האסטרטגיה דורשת מעט הערכה של זה, ההשפעה שלה, היקף, כל זאת, כדי להפוך את אפשרות ההתפתחות ויישום. כמובן, כי תהליך זה דורש ערכה של ההתחייבויות, החלטות ופעולות כך החברה יכול להתחרות.

עם זאת, אם תהליך זה אינו מפורש בכתב, ההתחייבויות אינם קיימים. מאז, ניהול כדי ליצור ולהשתמש אסטרטגיות, חייב ביסודיות מוערך שחקנים, תוכן, שלו טווח זמן, עלות, מטרה. לכך מתווסף, כי כדי להפוך אסטרטגיה הופך למציאות, יוזמות אחד או יותר מוגדרים, כי אלה מתקיימים, תוכנית המשויך לכל אחד מהם חייב להתרחש. יישום אסטרטגיות דורש לדעת שיש משאבים ומועברים צווארי בקבוק מה לעשות אפשרי ליישום האסטרטגיות. יש להם להעריך את כדאיות שלהם של מימוש, אם באמת אותם פוסטר לשם מטרות הניח. הם חייבים להיות מגובה על-ידי פקדים ומחוונים לאפשר המידה להכניס אותם בפועל את היעילות שלה, כמו גם לחזות כשל בפעולות לביצוע כדי retroalimentarlas במקרה. במתן החיים אסטרטגיות התומכים התוכנית שבה נוצר, הניהול צריך מוערך כמו שלה ארגונית התנהגות, כמו החברה בפני שינויים, יש תמיד לידי הארגון נתון resistances, המרות נוצרו בהתפתחות התרבות הארגונית בה הוא פועלמה כבר המציאות של האקלים הארגוני שלך. במקרה ונצואלה, חברות רבות לא טרם זוהו עם רלוונטיות, היקף שיש תרבות ארגונית אמיתי, שבו חברים, משאבי אנוש המרכיבים את החברה, מלא מזוהה איתה, מודעת כיצד זה יש כבר לפתח.

בדיוק, ניהול יש להיזהר מאוד ביישום אסטרטגיות, כמו אלה ישפיעו על ההתנהגות הארגונית, כדי לעשות זאת, לזכור מה מביא פשרנות מוסרי, כי בהתאם אסטרטגיה תבחר, כדי שתוכל ליישם עשויות להיות אפשרי: להתעלם תרבות לעקוף התרבות על-ידי שינוי תוכנית יישום שינוי המבנה בהתאם לאסטרטגיה שינוי אסטרטגיה לפי תרבות לשנות האסטרטגיה לפי הסיכון יישום שזה נאמר גם כי צריך לקחת בחשבון את רמת החברה או הארגון באילו תוכניות שתל. יש צורך למקד את התוכניות לתוך באופן רקורסיבי, אז כל פעילות זו תחת אחריותה של האדם המתאים. כאשר הוא מעקב אחר ליישום תוכניות רבות מהבעיות המופיעות, בשל כך התכניות יש לא פורק בהתאם ברמות שונות של הארגון. כמובן, לאחר הערכה של אסטרטגיות מוגדרות, שבור, מי יודע מה הם הרכיבים שלה, המשתתפים, היקף, השפעה, זמן, עלויות, יש צורך לסמוך על הערכה של מחווני מדידה. בהקשר זה נכתב, מחוונים אלה חייבת להיות מוגדרת היטב, מניחים פוסט מספיקים להבטיח כי החברה משיגה תוצאות צפויות. אלה הם פקדים המאפשרים אם הצורך לציין את הצורך משוב אם אתה לא מקבל את היתרונות הצפויים. דנו ולעשות כך מחוונים הם התוצאה של כראוי ניתוח פנימי של הארגון, ניתוח חיצוני, הגדרת משימה, תוכנית אסטרטגית. זה אסור שיישכח כי כל ארגון הוא ייחודי עם תוכניות ספציפיות מאוד, תהליכים שעושה מחוונים שונים המוגדרים ואת עצמם רק על הארגון. באמצעות מחוונים, זה אפשרי להעריך לעקוב אחר, מחדש אסטרטגיות הטובה ביותר, כך שלא ניתן יהיה להגיע את המערכת הטובה ביותר של מחוונים. מערכת כזו הוא המוצר הסופי יקר יותר לארגון, שכן הוא מאפשר זה להעריך את אופן הפעולה שלהם כדי ליצור את העתיד שלהם. כמובן, החלטות אסטרטגיות חייבת להיתמך על ידי מערכת מידע לניהול להיות מזוהה על-ידי מדידה וניהול של מחוונים. החלטות אלה חייבת להיתמך על ידי מגמות על מצבים יציבים, שינויים מסוימים, סביר אסטרטגי תחזית. Conclusione s ניהול חייבים להיות ערניים להתנהגותם של תוכניות אסטרטגיות שלהם, ההישגים שהם מספקים, אך מעל הכל, יודעים להגדיר, ליישם אסטרטגיות מעשית, נתמכת כדין מחווני הבקרה למדוד, להצביע על היתרונות שלו, כמו גם צעדים מתקנת כאשר הם נלקחים אינם מספקים אותו.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved