מתי זה הזמן הכי טוב להתחיל פסיכואנליזה?

מתי להתחיל פסיכואנליזה? רבים מכם לחשוב על הפסיכואנליזה אני. אם מעולם לא היית לפעולה, הסיבות עשויה להיות מספר. לפעמים אתה תוהה אני צריך את זה? ישנן מספר תשובות אפשריות לשאלה זו. לפעמים הצורך הוא הקשה, שהחיים גילפתי לאט, קודם אני לא כותב, כי אין לי רצון לעזוב, ואז כלום, אותי כמו דברים שאהבתי לפני או זה גורם לך חודשים זה אתה אני לא אוהב את אשתי, ואת כל הלילות אני מתעורר פתאום empadada בזיעה קרה , אי אפשר אורגזמה, או שאני מפחד מכל דבר. או.

לבני אדם יש יכולת ליצור מנגנוני הסתגלות למחלה כה עצום כי כתוצאה אותנו לחלוטין פתולוגית אצל אנשים אחרים, לא נראה לנו אותו בעצמנו. אנחנו מורגלים בתופעה. אבל עמוק בפנים, אנחנו יודעים כי משהו קורה לנו. שלא תטעו, עליך להתייעץ. אפשרי נוסף בתגובה: אם זה חשבתי, אם חשבתי הרבה זמן: ואם אני psicoanalizara?, כי הוא רוצה. מאז מרקס אנו יודעים כי האיש יש צרכים חומרי, אבל גם יש צרכים לפי הפנטזיה. איש אינו מטיל ספק כי ילד צריך לשחק, עם זאת, אין הכרח לפי הסדר שבו בדרך כלל הוא להבין. עבור הפסיכואנליזה, זה לא הכרחי כדי להיות חולה, רק רוצה את זה, עדיף לא להיות מחלה תזדקק לזה.

תירוצים נפוצים הם: "אין לי זמן". הפסיכואנליזה היא מכונה לייצור תשוקה, לשלול המטופל של התופעה, מאפשר כל האנרגיה הזו לרשותכם כדי להתמודד עם חיי היומיום. הפקת הרצון היא לייצר מועד חדש. "זה מאוד יקר", פרויד כבר אמר כי הכי יקר הוא מחלה, איוולת. "הוא ארוך מאוד", מי אומר את זה באופן כללי, זה בגלל שאני רוצה להישאר בניתוח זמן פעם נכתבו. במציאות, השיפור בולט מן המפגשים הראשונים, מה אם היא ארוכה סובל ממחלת נפש, אשר אם אעשה לא psicoanalizo אותי, לפעמים לכל החיים, כמו נישואים הפאודלית. "לא אני משוגעת" ואת מי? שאלת אותו? אם אתה אומר: אני לא כועס, זה מרגיש די נדיר, גם אין צורך לכעוס על הפסיכואנליזה. אולי חושש כי אחרים חושבים שזה מטורף כי זה psicoanaliza? לפעמים "ואני חושב שהוא מטפל ביותר חיינו מאשר הרצון שלנו. זה רק יהיה סיבה להתייעצות. "אני מעדיף לא לדבר על אותם דברים נורא כי אני עובר". לכן למה הם קורים, כי זה represses אותם, כי אתה לא רוצה לדבר עליהם במקומות המתאימים, שומעים מיוחדים פסיכולוג. על קצה המזלג: הזמן להתייעץ עם פסיכולוג הוא הרגע שבו אני חושב שאני, אני סקרן? למה אני צריך את זה, אני רוצה את זה. ולא. לא קיימות התוויות עבור הפסיכואנליזה הוא. יכול לעשות את זה כל מה שאתה רוצה או צריכה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved