מהן נורות קסנון ויחידות ההצתה?

מהי הטמפרטורה אור? אם אתה מסביר בדיוק את האצבעות שלך, אז הטמפרטורה אור היא הטמפרטורה על פני השטח של מקור האור. לדוגמה, השמש זה רק מעל 6000 הנמדדת, מנורות הלוגן זה הטמפרטורה בסביבות 2800 k, מנורות ליבון רגילות אנחנו בדרך כלל מדברים על. . מוטב שאחזור עם מנורות metallogalogenovym, המכונים קסנון מנורות קסנון הראשון על מכוניות היה חום בהיר מעט מתחת 4000К, אז המדע פסע קדימה ומנורות עם טמפרטורה-4200 4300K. זה שאלה נורות כרגע לבוא כתחליף. הצינור בדרך כלל הולכים 5200 מנורות – 5400K.

אבל בגלל ההבדל הגדול במחיר מנורת קסנון עם טמפרטורה מעל 5000 אלף (מיצרנים גרמני) תפוצה גדולות שלנו. אבל מגוון של מנורות קסנון קוריאנית התחבאה עם טמפרטורות עד 8500 K נאספו באופן מלא. מה ההבדל חוץ המחירים ואת המספרים הכותרת? אומר סאטירה הפטריוטי קלאסי מ Zhvanetskiy: אם אחרים לא ראיתי שלנו כזה (אוספת את בוהן גדולה)! גם עם מנורות. פיליפס ו Osram קסנון 4300 ברק לבן הרבה יותר נורות הלוגן כלשהו. אבל אתה רק להפעיל הבא קוריאנית (מסחר וציוד הקופה) ואת ההפרש גלויים באופן מיידי (לבן קוריאני).

עכשיו להסיר הגרמני וקבע קוריאני (מסחר וציוד הקופה) עוד קוריאנית (6000 k). וראו! איך מנורת קסנון זורחת גרוע מסחר וקופה ציוד. האור הופך איכשהו ירקרק. ? ומה אור לבן מסנוור מקרינה עם טמפרטורת 6000 k מנורת קסנון. אבל אנחנו לא מפסיקים, במקום ציוד קוריאנית והמסחר הקופה עם טמפרטורה של קסנון מנורות הניח את המנורה 6500 k. הממ! 3500 k 4300 k 5000 k 6000 k 7000 k 8000 k וואו! עכשיו 6000 k מנורת קסנון זורחת עם משהו גוון צהבהב-ירוק. אבל 6500 k הנורה מאירה האור הלבן הבהיר, מעט פורש את הספקטרום הכחול. עכשיו נוכל להסיר את k 6000 הנורה קסנון והכניסו הגרמני עם טמפרטורת 4250K. ניחשתם נכון… אף פעם לא מרצדס אינה פעימות על Hundai. . רק הכל הוא בדיוק ההפך. לצערי לא לטובת נורות קסנון גרמני: גבוה יותר הטמפרטורה, האור הוא בהיר, לבן הנורה מאירה. אם בהתחלה (4000К), והאור הוא צהוב בהיר צל, ואז לאחר 4000К טווח ומזיזה את האזור אדום, ואז הוא בגוונים ורוד הולך ירקרק. ואחרי 6000 k טווח "עלים" עם כחול… כל אלה תצפיות להחזיק למנורות עם הנורה שקוף, כי כחול הנורה באופן טבעי כל המשמרות באזור הכחול דרך אגב יש תפיסה המנורות כחול זני לבן, צבע האור אשר אינו מתאים לתוך מרכז וביתנו חזק. זה נכון חלקית, אבל לא כל היצרנים. רן בבת אחת דרך מוסקבה המפלגה מנורות כחול, אשר אפילו את ציפוי כחול על הנורה לא יכלו להסתיר את ההבדל של מנורות זוהר. אנשים kupivshiesja של מחיר עכשיו אובססיבי עד כה. אבל אל הכבשים שלנו. דיברנו 'עירום' הצבעים… אם הם להוסיף ב Faro, ייתכן וריאציות צבע הזוהר כי כאן התאמות שלהם הציג את העדשות. אז שים לב שאם אתה רוצה לעשות בדיוק אותו אור כמה פון מרצדס טום (אאודי, BMW) ', אתה צריך לקנות באותה המכונית. אופטיקה לכל שונים. . היה לנו מקרה לאן קסנון הקיט אותו עברו למען עניין 210 מ ל גוף th… מנורות של רחובות הם אותו דבר, אבל הם להאיר על מכונות שונות בדרכים שונות. אבל אלו היו מכונות עם אופטיקה, אינה מחושבת לפי התקן. עכשיו דמיינו, מה ההבדל וויל, תגיד, Mersedesami שני במארז 220-x, אם קסנון אחד מן המפעל ועוד ברוסיה בתחום האופטיקה הלוגן. . כן ההבדל הוא, ואני מאוד מכובד, אבל המכונה חייבים לעמוד בצד. אחרת, ההבדל הזה יהיה מסוגל לתפוס אפילו לא כל מומחה. למרות זכות מיוחדת להגיד את אורות רכב מנורות 'בינוני' או הלוגן לזרוח לזרוח שם. דרך אגב התקנת קסנון מרצדס linzovannoj באופטיקה לא נותן את העין כדי לקבוע את 'המפעל' קסנון עומד על המכונית או לא. כל כך שמחו בעלי svezhen'kih, אאודי, פולקסווגן, BMW.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved