מהי ההגנה שלך מכונת קרטר?

הגנות של קרטר של מבנה שנועד למנוע פגיעה מכנית של המנוע, הרכב אגרגטים אוויריים, ומגישה גם להגן מפני רטיבות ולכלוך. הגנות שמן הוא חלק את המכונית שלך. הקרובה ביותר האספלט, חשופים לסיכון גבוה של דפורמציה. רוב מכוניות שיוצרו ללא הגנה מיוחדת של המנוע, יש פשוט אין כאלה כבישים בחו ל ועם בורות בורות בכביש, כי נמשיך מכוניות הנוסעים קונבנציונלי. אלה הם המאפיינים של הפעולה המכונית במדינה שלנו. הגנות הגנה קרטר נזק אפשרי, עם הגיעם גבולות ובעלי הגבהים השונים. במיוחד הגנה קרטר פשוט צריך מישהו שאוהב לטייל מחוץ לעיר אל האזורים הכפריים, כי בעת שינוי כביש אספלט על הצד המחוספס, ההסתברות של נזק חלקי המנוע מגדילה באופן משמעותי.

הוא הפרט, אשר בלעדיו . זה בלתי אפשרי. הגנה על הגנות מסייעת לשמור על הרכב האהוב עליך במשך זמן רב. קביעת הגנות הגנה על המחשב האישי שלך, אתה יכול בבטחה ללכת על צייד או דייג ללא חשש של נזק קרטר על כל אבן או penjok. כי רוב כלי הרכב המנוע מלמטה הוא לא מקרה יותר סגורים, עליך אתחול פלסטיק כדי להגן מפני לכלוך.

משמעות הדבר היא כי היחידות תא מנוע יכול להיות נזק אפילו באזורים עירוניים. ככלל, עשוי הניקוז של מנוע או תיבת הילוכים silumin עדין או פלסטיק, לא לעמוד התנגשויות עם מכשולים קטנים אפילו. וקרטר מנוקב עשוי להוביל חלופי או לשפץ את המנוע. כן עצמה החלפת הגנות הליך לא זולים. חוץ מזה, קרטר הגנה מונע לכלוך, רטיבות, וחפצים שונים (ענפים, . אבנים, חול) עיתוי חגורות, מרכך, מגן מפני חמצון מכויל תקעים, חיווט חשמלי. אבל, בנוסף, הגנה קרטר יש הגנה למניעת גניבה קרטר מאפיינים עשויים להיות שונים לגבי העיצוב, על החומר שממנו הם עשויים. עם בניית הגנה די פשוט-זה תלוי במיקום של רכיבי הכוח של המכונית הוא שחבר שלך או, הקרן הציר הקדמי, לשגר רדיאטור… אלמנטים אלה על ידי היצרן שסופקו החורים הטכנולוגי, אשר מעגן, מגניב ההגנה קרטר. העיצוב תלויה גם המיקום של תיבת הילוכים, מנוע, מרכך, מערכת הפליטה. עם זאת, זה אפשרי לעשות הגנה standartuju קרטר, מבצע את התפקיד של בצרכן והגנה מפני התנגשויות על מכשול על מהירות נמוכה, הגנה משופרת או ספורט. הגנה חזקה של המשטח בעיקר לשים על ג'יפים, עשוי פלדה עבה לפחות 3 מ מ. Stiffeners מיוחד מוגבר. על ג'יפים, באמת, להשתמש celesobraznej עם עובי של פחות 3 מ מ, אנרגיה פוטנציאלית יש להם השפעה רבה יותר מאשר המכוניות. ספורט הגנה שנועדו מקסימאלית לשמר את מכוניות ספורט קטן כבר סיווג, כמו גם לסגור motoryj ביי בחלק התחתון של אבק ולכלוך, כוזב יהיה אור, לכן . זה בדרך כלל עשוי אלומיניום (אבל זה פחות עמיד יותר מפלדה).

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved