מהו שיווק שותפים? חלק שני

חלק שני. ממשיכים עם הנושא כדי לראות איך היא פועלת המערכת לזהות מהיכן הגיע הלקוח לרכוש את המוצר הזבן הבעלים דף של יש המזוהים עם ארצות הברית. כאשר אנו מזוהים לתוכנית שותפים שתספק לנו קישור הכולל בקוד שלנו של שותפים אשר תמיד צריך למקם את כל הדפים או מדיה שבהם אנו משתמשים כדי לקדם את המוצר של הסוחר. כאשר הלקוח לוחץ על קישור זה, מגיעים למערכת שומר דף ביבוא ובשיווק קובץ cookie במחשב של הלקוח, אשר היא תוכנה קטנה אשר ישמש כדי לזהות לקוח זה כאשר הוא חוזר, לקנות את המוצר או אפילו אם לקנות את זה מיד. עם אלה נתונים שאוחסנו על-ידי המערכת קוקי שילמו לנו הוועדה הסכימו בחשבון שלנו. יצוין כי המערכת כל הזמן את העוגייה עד 120 ימים, כלומר אם במהלך הזמן הזה הלקוח מחזיר אל אתר האינטרנט של סוחר, לרכוש את המוצר, הנציבות ישולמו לחשבון שלנו. הוא זמן של משך העוגייה משתנה, נקבע על ידי כל אחד? במיוחד עכשיו, זה כבר יודע שזה שיווק שותפים או שותפים מנקודת המבט של תוכניות שותפים, רצוי לדעת כי המדיה יכול להשתמש כדי לקדם את המוצרים או השירותים אשר אתה צריך שותפים. אחת הדרכים יותר חשוב לקדם את המוצרים או השירותים של תוכנית השותפים שלך היא להשתמש גוגל נקרא מערכת פרסום מקוון אדוורדס.

כדי להשתמש אדוורדס בהצלחה לדעתי מאוד חשוב לדעת ולהבין מה כל אחד אלה תיבות מאשר אדוורדס atiliza לתאר סוגים שונים של תוכניות פרסום המציעים. 1-CPM: עלות אלפי הופעות או נופי לך דף או פרסומת, במצב הבסיסי שבו אתה משלם מבוסס על מספר ההופעות של המודעה שלך, כלומר את מספר הפעמים זה publicidaden שלך מוצג עמוד אחד, ללא קשר אם המשתמשים ללחוץ או ביצוע פעולה או רכישה. זו גם מן Adwors משמשת כאשר אנחנו צריכים להשיג ניראות או זיהוי של המותג שנקרא מיתוג. . זה לא רגשית כדי להגדיל רווחים באמצעות פעולה או רכישה מצד המשתמש. במצב זה מספר המשתמשים הוא נוטה להיות גבוהה מאוד, ולכן הערך שנתרם על-ידי אחד פחות. 2-CPC: עלות קליק מודאליות הזה הוא נדרש פעולה מינימלית על-ידי המשתמש, רק לשלם עבור כל לחיצה המיוצרת ב המודעה שלנו, ללא קשר למספר הפעמים שמופיע או סיום שהמשתמש מבצע כל פעולה או רכישה.

מערכת או מצב זו מומלצת כאשר המטרה שלנו היא להביא את התנועה אל האתר או אל אתר האינטרנט של הסוחר, על מנת להגדיל את הערך שנוצר או באמצעות פעולה או רכישה על-ידי המשתמש או את obtenció של הכנסות פרסום, בכל מקרה שבו הצבת פרסום בדף שלך. כדי להגדיל את ההצלחה במצב זה מומלץ להציע סוג של תמריץ למשתמש: לדוגמה, הורדת קבצים, תוכן מציע איכות או רלוונטי או מיוחד. במודל זה מספר המשתמשים נוטה להיות נחות למודל של CPM, לעומת זאת, היתרון שסופקו על-ידי כל משתמש הוא גדול יותר. 3-לוח הבקרה: עלות לליד או לזכות הלקוחות במודל זה, הפעולה הנדרש על-ידי המשתמש היא גבוהה יותר. ב מודל זה משלם רק כאשר המשתמש ילחץ על המודעה ומבצע גם סוג של פעולה כמו נתוני הרישום באמצעות טפסים, suscripccion הניוזלטר שלנו או ידיעונים או כל פעולה אחרת שתבחר. אנו משתמשים מודל זה כשאנו רוצים לאסוף מידע ממשתמשים שלנו, כדי להמיר אותם לתוך לקוחותינו בעתיד. היישום של הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון שלך הוא חיוני, מאז, ואז להשתמש האתוס הנתונים כדי לשלוח לך מידע או הצעות שעונות על הצרכים של כל משתמש, בעבר שיש לו היתר שלה. העלות של זה מודאליות הוא בדרך כלל גבוה בהרבה מאשר שיטות קודמות 2 להליך זה דורש, שממנה המשתמש ניגש לדף עד שזה מסתיים ב שלנו מילוי טופס נתונים. במודל זה מספר המשתמשים טיפות במידה ניכרת לגבי הדגם הנ ל, עם זאת. היתרון שסופקו על-ידי כל אחד מהם הוא הרבה יותר גבוה. עלות רו ח 4 רכישה או לרכוש כאן הפעולה הנדרשת מצד המשתמש גדול אפילו עדיין. במצב זה לשלם כאשר המשתמש יבצע רכישה באתר שלך, מה מרמז כי המשתמש עשה את הסיור המלא: להציג, ולגרום לחץ על הפרסומת, למלא טופס עם הנתונים שלהם, ולבסוף לבצע רכישה של מוצר או שירות. במצב זה הוא מאוד בשימוש על ידי חנויות מקוונות, שכן המטרה העיקרית היא כדי להגדיל את המכירות של מוצרים על ידי רכישת על הדחף. המחיר של רו ח במצב נוטה להיות הגבוה ביותר של כל המורכבות של התהליך, גם בהתאם לתנאי שהמערכת של תשלום אדוורדס נוטה להשתנות תשלום קבוע עבור כל מכירה עד אחוז של הערך של המוצר נמכר. ברמה זו, למשתמשים מעט מאוד מגיעים. ואת ולכן הערך של אלה הוא הגבוה ביותר. חשוב מאוד זה ללמוד ותשלטו מושגים אלה אם באמת רוצים לנצל את שלו? המשלוח הבא חלק 3, אם אתה רוצה לדעת מה היא תוכנית שיווק או שותפים בקישור זה: | עכשיו להרשם לבלוג ולקבל בדואר פרסומים תקופתיים.!

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved