המכונית עבור 10000 $: הצעות שקשה לסרב לה

ירידה אמיתית בהכנסות, הפסקת בנקים המוני האשראי וכד', רכישת כלי רכב, להפוך כביש בגדים משומשים בשוק יותר עבור אוקראינים. היום כדי לקנות מכונית משומשת מעולם לא היה קל יותר, והכי חשוב -יותר זול! הצעה נהדרת-קטע פופולרית במיוחד עד 10000 $. אם קודם לכן עבור הכסף הזה אתה יכול לקנות גם אגרטלים החדש או די מותש קונה מכונית זרה 5-7-בת היום יש בחירה אמיתית! טוב לחלופין ייתכן, למשל, פורד פיאסטה. Malolitrazhka מעודכן, חסכן, priemistaja מספיק עם ציוד בסיסי הגון. ג'וני, המכונה עבדה גם על הדרכים שלנו. ולמרות אמינות הצרכנים האוקראיני לעשות כמה יחידות יש הטענה השנה השלישית של החיים, הבעלים הקודמים, זה קרוב לוודאי היה בחורה או איש משפחה הדלה, היה שירות מורשה כל יצא מכלל פעולה את הצמתים. חלקי חילוף לא יקר, המכונית עדיין יכול לעמוד על ערבויות מהסוכן. מכונית: אפשרות נוספת תחת 10,000 דולר הוא קיה ריו.

במחיר הזה אתה יכול לקחת אחד, מכונה אוטומטית חצי-שנתיים PPC. בעיות עם חלקי חילוף מס המחירים עבור שירות זה הם די מקובל, אבל כדי לתת שירות בעלי המכוניות הללו יש לא נדירות. והנה הבעלים של ניסן Micra-נדיר האורחים! לתקן את המכוניות האלה דורשים נדיר ובכושר, במידת הצורך, בקלות חלקי חילוף מ- Micra הדור הקודם. למרות בהחלט כדאי מוגש על ידי מכובד, אך לא רשמי שירות לא לשלם יותר. העלות של שעות עבודה על עקיצות ניסן מאה! עם זאת, המודל הוא פופולרי מאוד. תודה על העיצוב המקורי שלה, תכונות נוחות רבות, וכתוצאה מכך ההצעות מעל 10000 $ בשוק מספיק. עבור 10,000 דולר, אתה יכול לקחת 2-3 שנה מיצובישי ישנים לנסר מנוע 1.6 התשיעי.

המודל אינו חדש, אבל ההרכבה-אירופי, עם כל היתרונות הנלווים. עיצוב לא קליט, אבל המכונית היא די פשוטה ואמינה. יש אפשרות לרכוש חלקי חילוף זולים על ציונים רבים. רשימת ראוי הצעות פלח שוק זה מכוניות משומשות הפופולרי ביותר אפשר להמשיך זמן רב. לבחור מלהקת! כי ההצעה להיום באופן משמעותי עולה על הביקוש, שוק הבגדים המשומשים, המכונית הופכת הולך לפגוש את הקונים. עדות לכך היא לא רק על ידי הירידה ההדרגתית של מחירים. קניית הפך להיות הרבה יותר בטוח. בכל השווקים המכונית אוקראינה, באפשרותך לבדוק את המצב הטכני של הרכב חביב. אבל מוכרים רבים מתקיימים בתיאום מראש לקבל אישור Euros.9 הכנה מראש למכירה (Euro9), אשר הוא הערובה עבור הקונה. בזמן האחרון, אגב, הקונים האישור הזה מבקשים לעתים קרובות יותר. אז מי הולך לקנות מכונית בקרוב, סביר להניח לבצע רכישה בשוק של מכוניות משומשות.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved