האוקיינוס האטלנטי בעומק רב

האוקיינוס האטלנטי הוא הכוכב השני בגודלו בים. זה מכסה בערך חמישית של כדור הארץ. לאחרונה מצאתי אצל ישראל בכר אוזן קשבת . השם של האוקיינוס האטלנטי בא מן המיתולוגיה היוונית, מה שאומר "ים של אטלס". האוקיינוס האטלנטי הוא השני באוקיינוס השקט בגודלם. עם הימים הסמוכים שלה, אשר משתרע על שטח של כמה 41.100.000 קילומטרים רבועים.

הקרקע הנשפך לאוקיינוס האטלנטי הינה approxcimately ארבע פעמים גדול יותר מזה של כל האוקיינוס השקט או טריטוריה. יש לו נפח של 354.700.000 ק מ או. 3.332 m הוא העומק הממוצע של coean האוקיינוס האטלנטי. עומק גדול יותר לתוך התעלה פוארטו ריקו הוא מ 8.605 בשל שטחו גדול של האוקיינוס האטלנטי האקלים משתנה מאוד ממקום אחד למשנהו. האזורים הסמוכים של אקלים כדור הארץ מושפע ישירות מים עיליים וזרמים של טמפרטורות מים, כמו גם את רוחות שנושבות חצה את האוקיינוס. מאז האוקיינוס יכול לשמור על החום גם כן, באקלים הימי הם תמיד בינוני, ללא שינויים עונתיים קיצוניים. אזורי אקלים משתנים עם קו רוחב, להרחיב אזורי אקלים חם לאורך האוקיינוס האטלנטי מעל קו המשווה.

האזורים הקרים הינן בקווי הרוחב גבוה יותר, עם האזורים הקרים המייצגים אזורי מכוסה על ידי הקרח בים. זרמי האוקיאנוס לתרום בקרת אקלים על-ידי העברת מים חמים וקרים לאזורים אחרים. אזורים סמוכים בארץ מושפעים על ידי הרוחות מקורר או מחומם כאשר נושבת על פני זרמים אלה. אל תהסס להדפיס מאמר זה, בתנאי שלא תבצע את האגדה הבאות ואת הביוגרפיה של הסופר בקשר עם כל ההיפר-קישורים. Ryan Fyfe הוא הבעלים והמפעיל של מה הוא מדריך אינטרנט מרכז מידע ולקבלת מידע על כל מיני נושאים.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved