איך למצוא עבודה?

כולם, ללא קשר לרמת ההכנסה או מקצוע, מעת לעת לחשוב על החלפת מקום עבודה. עבור אנשים רבים, מצב זה יכול להיות מלחיץ מאוד. אנו מתרגלים בקבוצה, מרגישים בטוחים המקום הישן של עבודה, אנחנו מוערך ומכובד. מה עוד אפשר לבקש? אבל עדיין, במוקדם או במאוחר מגיע הרגע שבו כולם מבינים הפיתוח שלה הפסיק בעמדה זו, והשכר לא יכול לעלות ללא הגבלת זמן. וכמה מתחילים לחשוב על הייעוד שלהם, מבינים כי אולי המומחיות המקצוע שאליו הם מקדישים את רוב חייו, לא בחירה מכוונת שלהם, והם באמת רוצים חיים שונה לחלוטין. אז החלטת על מסיבה כלשהי הידועה רק לך לשנות עבודה. וכמובן, שאתה מצפה עבודה חדשה צוות ידידותי יותר, תנאי עבודה נוחים יותר, יותר שכר, בוסים טובים יותר.

וכמובן אתה רוצה לעשות במקום את העתיד של עבודה זה מה שיביא לך הנאה, במקום ליהנות לעבוד רק פעם בחודש בזמן השכר המיוחל. אז פעולות מה צריך לקחת כדי לקבל ממנו מה אתה חולם? 1. אתה צריך להודות העבודה שלך היום, גם אם אתה לא יכול לעמוד בה. הבעת שלו תודה על מה שכבר יש לך, אתה למשוך לתוך החיים שלך אפילו יותר מזל והצלחה. נסה לא להתמקד במה שאתה לא אוהב את זה להשתמש, ואיזו חוויה מתגמלת, הכנסה, היחסים שרכשת כאן. 2. עכשיו לחשוב היטב על מה התכונות החיוביות ברצונך להשתמש בעבודה בעתיד.

מה אתה נהנה לעשות, וכי היה רוצה לעשות, גם אם היה לך סכום כסף שיאפשר לך לא לעבוד. 3. החלט היכן אתה יכול ליישם את היכולות שלך ואת הכישרון, באיזה אזור אתה יכול להיות הכי טוב. אל תגביל את עצמך למקצוע שלך. אם אתה בכנות בתוקף אתה רוצה, אז אתה תמצא את העבודה המתאימה לך גם אם יש לך מקצוע שונה לחלוטין יש לך חוסר מוחלט של ניסיון. אל תפחד של הרצונות שלהם. אין שום דבר מציאותי. 4. תאר בפירוט את העתיד של מרחב עבודה: שכר, תנאי עבודה, יחסי עם הממונים, צוות, מיקום המשרד, לוח הזמנים העבודה, הקריירה, חובות ביצע. נסו לחשוב על כל פרט. %92%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%A1-%D7%A2/'>שלומי בסון. הגורמים לך יותר לקחת בחשבון, את ההנאה שלך יותר תקבל בעתיד של העבודה שלך. 5. במשך חודש 1, עובד יותר על העבודה הקודמת, כל יום, לדמיין את עצמך את הפרטים של העבודה העתידי שלך. נסו לעשות את זה כמה פעמים לאורך כל היום. 6. נסח חיובי בזמן הווה כמה משפטים שישקף השאיפות שלך. לדוגמה: אני רוצה לעבוד / לעבוד בצוות, אשר שומרת על רכוש כזה. אני רוצה להשיג / לקבל כך וכך שכר. אני רוצה להיות / לקבל הנאה מהעבודה שלי. אני רוצה לרוץ / לבצע כזה חובה. וכו ' די 5.10 במשפטים קצרים אך משמעותיים, אשר עליך להציג הראשי הקריטריונים שעל פיהם אתה חייב לבחור את מקום העבודה בעתיד. אומר משפטים אלה בקול רם, בביטחון עם הבעה של זמן לפחות 1 ליום. למה אני צריך לחכות חודש שלם? למה לא לעשות מיד לחפש עבודה? אתה, כמובן, אף אחד לא יכול להכחיש את זה. אבל אם אתה משתמש בתרגיל הנ"ל ייתן אינדיקציה מודע שלך מה אתה רוצה לעבוד בעתיד, הוא חייב לסדר את הכל כך שאתה מאמץ למצוא בדיוק מחפשים. אבל כדי להתאים את התנאים הדרושים לך, התת מודע ייקח קצת זמן. אז להיות סבלניים ולחכות. השעה תלויה בנכונות שלך עבודה חדשה והאמונה שלך עצמם. זה יכול להיות בשבוע, אולי 2-3 חודשים. תקופה זו תלוי בך והרצונות שלך. אז לפרסם את קורות החיים שלך, זה לקח כמה ימים, אתה מוזמן לראיון. הקפד קודם כל חישבו על כל השאלות בראיון ייתכן כי ייתכן שתתבקש, לענות אותם או לכתוב תשובות טובות יותר. ספר מראה של עצמם, את כישוריהם ויכולותיהם, לשבח את עצמכם. הצג את עצמך הכי טוב שלהם איכות להראות להם המראיין. אף אחד לא רוצה לשכור מישהו שלא אוהב לא מכבדים את עצמם. התאהבות עם עצמך, אתה יזהמו אותה תחושה מסביב. אם אתה הולך למצוא עבודה לא משלו המומחיות, להתחיל להכין במשך מספר חודשים. קח קורסים, לשוחח עם מומחים בתחום זה, לעשות את הפיתוח שלהם בכל יום. אל תפחדו לשנות את מקצועו, אם אתה באמת בטוח הבחירה שלהם. גם אם אתה אחראי על משפחה וילדים, זה לא סיבה לשים על צלב. אם אתה מבולבל מחוסר ניסיון בתחום פעילות חדשים בשבילך, אז אולי תוכלו להרגיע קצת על זה לאחרונה, יותר ויותר מנהלים צוות בראיון לשים לב בעיקר על איכות האדם ועל יכולתו להצטרף לצוות חדש. ואז להסתכל על הזמינות של מומחיות לעבוד. לא מבקשים למצוא עבודה אחרי הראיון הראשון. אמון התת מודע שלך. זה יהיה למצוא את הדרך המתאימה ביותר לעבוד. גם אם אתה מאוד רוצה להשיג עבודה, אבל אתה הכחיש, זה אומר שמחר תמצא עבודה טובה הרבה יותר מזה. אני מאחל לך תמיד לעשות בדיוק את מה שהוא אוהב.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved