ראה בלעדי שגוגל ייראה?

תצוגה מקדימה של מה יהיה המראה החדש של מנוע החיפוש היא כבר ידועה, אך נהדר, כאשר הוא מראה תוצאות החיפושים שלנו. אנו רגילים ההיבט מונוליטי ופשוטים של מנוע החיפוש מאז השקתה הראשונית, שבה אף אחד או שינויים מעטים מאוד, לפחות בתמונה, הוכנסו. זה לא אומר כי גוגל לא מתפתחים, אלא בדיוק ההפך, מכיוון שאין אף חברה ברשת המייצרות לעתים קרובות יותר הם רבים שדרוגים זה ליצור כל יום עבור כל מוצריה. עכשיו, מה שנראה אסטרטגיה חדשה, נראה כי לאחרונה המאמצים מופצים גם בביישן רשמית לעצב מחדש של כל המוצרים שנמצאים ברשת. לפיכך שינויים משמעותיים כבר לאחרונה אדוורדס, Adsense, ממשקים גראפיים שלהם, כמו גם ניתוח ושירותים אחרים.

אבל מנוע החיפוש היה לנטוש את התדמית המסורתית שלה. -וריאציות במראה, לשפר את השימושיות – נראה כי הביצועים של מנוע החיפוש הוא הולך לשפר במידה רבה בעיקר בתחום השימושיות שלה. לפיכך, היא היתה חייבת תיבה צידית . שמאל, שבו מציג תפריט עם אפשרויות חיפוש יחד עם התוצאות של אותו סוג… היא היתה חייבת כרטיסיה עבור חדשות, תמונות, בלוגים, ועוד… בהתאם לסוג של החיפוש הרצוי. זה מונע את הטרחה השיבה הנוכחי שוב ושוב לחלק העליון של הדף כדי לבחור סוג אחר של חיפוש, אשר בר הנוכחית חוסלה. -גוגל שמדיה חברתית יותר שווה בזמן אמת – בפסקה האחרונה של הסרגל הצידי זו, הכרטיסיה מופיעה עדכונים, המציעה תוצאות חיפוש חדשות יותר תוצאות בזמן אמת בטוויטר.

הנה איפה גוגל להעביר עוד קצת, ולא במפורש חפש קישורים במדיה חברתית כדי לחפש משהו יותר חי מאשר מחסן פשוט. הצד החזק של החידוש הזה, יהיה על השימוש של הפנים של הרשות של דפי האינטרנט שהופכים גוגל של tweets הם נובעים סיווג (דף דרגה, וכו..). עוד פעם אלגוריתמים המפורסם שלה… כי אם זה יהיה קשה כי אנחנו שומעים. אתה לא חושב שזה צעד משמעותי קדימה מנוע חיפוש? האם אתה anadirias שלך?

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved