אנחנו הופכים פחיות

חלק שני – למה לחלות אותנו? בחלק הראשון הזכרתי כי כדי לשרוד ולצמצם סיכונים למחלות, עלינו לשמור על המערכת החיסונית שלנו בעבודה התנאים האופטימליים. אנו מסיקים כי על מנת להשיג את זה אנחנו חייבים לשמור על האורגניזם שלנו נקי, אלקליין, ניזונים ככל האפשר. במאמר זה נדון שלנו היבט ניקוי אורגני. אני רוצה להתחיל בכך שתשאל את השאלה הבאה; כמה מחלות קיימים? אני חושב לראות את המחוות פניהם לפני שאלה כל כך פשוטה הדורשת תגובה ייחודית – אלפים רבים,! כי תן לי לספר לך כי היום אנחנו הולכים לשבור פרדיגמות למדתי ואני כל כך מלמדת כי יש מחלה אחת! והיא זו מחלה אחת נקראת שיכרון עצמית אוטומטית-Envenenamiento או הרעלת את עצמנו. . אנחנו לא צריכים אף אחד להרעיל אותנו כי אנחנו יודעים לעשות את זה טוב מאוד, כל יום אנחנו לחזור על זה כל הזמן. איך נרעיל את עצמנו? להרעיל אותנו כל רגע עם: מה אנחנו אוכלים מה אתה נושם אותך לקחת מה אנחנו שומרים עם רמות גבוהות של סטרס שאליה אנו שולחים בכל יום מדעית כפי שאושר היא העובדה כי רמות גבוהות של מתח לגרום הצטברות של רעלים בגוף, זה לא סוד לאף אחד כי מזון, מים ואוויר הם מזוהמים.

לכן אפשר לומר כי אנו חיים קפסולה רעילה אשר בידינו כמעט אין לאן לברוח. כמה מקורות של שיכרון באשר דוגמה אוויר, אנחנו לא יכול לשלוט בזה, אבל כן אנחנו יכולים לשלוט באחרים, כגון; מה שאנחנו אוכלים, מה אנחנו לוקחים ועל מה אנו מקיימים כנראה פעם שמעתם את זה; . אנחנו מה שאנחנו אוכלים. ביטוי זה נכון מאוד, אבל בפרקטיקה פרטית שלי, למדתי כי יותר מאשר מה שאנחנו אוכלים, אנחנו; מה אנחנו מחזיקים. אם אוכל מעודן, מזונות מעובדים, ששונה גנטית הם מזיק לבריאות, פגיעה הרבה יותר מאוחסן בגוף שלנו. שים לב שכאשר אדם מורעלת עם כמה כימית לגלות את זה בזמן; הם לוקחים אותו לחדר המיון של בית החולים, הרופאים מיד שטף את הבטן שלה, להציל את חייו של אדם. לכן אני רוצה ללמד כי זה לא כל כך הרבה מה אתה תאכל את זה כואב אבל מה שנשמור על גופנו מה אנחנו הורגים. האדם הממוצע בחברה המודרנית פרסמה פעם ביום, פעם שניים או שלושה ימים, פעם אחת בכל שלושה שבועות (כמו כל כך הרבה מקרים שאני רואה בפרקטיקה פרטית שלי על בסיס יומי).

אנחנו פונים בבלונים! אכפת לנו לנקות את הפחיות של זבל שלנו הבית, המטבח, חדרי הרחצה, וכו ', אבל אנחנו לא מעכבים את הגוף שלנו נקי של פסולת רעילה. אנחנו פונים בבלונים! השאלה המתבקשת יהיה היה אפקט גורם בתוך הגוף שלנו, שלנו ופסולת רעילה של בריאות זה אנחנו נמצאים לצבירת? אז אם אתה רוצה להגיד, הוא הגורם; סוכרת, כולסטרול, עודף משקל, דלקת פרקים, מיגרנות, פסוריאזיס, בעיות לב, בעיות עיכול, אסטמה, אלרגיות, בעיות סרטן הדם, ולבסוף; מוות בטרם עת. כל המחלות שאנו סובלים בחברה המודרנית נגזרות המחלה היחידה שקיימת בשם; שיכרון עצמית. אם המחלה היחידה שקיימת נקראת עצמית שיכרון, נוכל לאחר מכן להבטיח כי האדם המודרני מתוכנת להיות חולה. . אני לא אומר את זה בבוקר לפני היציאה הביתה אתה מתמקד מדיטציה וחזור; אני לא הולך להתפנות, אני לא לפנות, אני לא לפנות, זה לא רק זה, אבל אני רוצה שתדע. עם רק המחשבה לא אוהב לפנות בעבודה או במקומות ציבוריים, אתה שולח הודעת הכרה למעיים שלו וזה הוא מקבל הגדרת לפנות לא. שאל את עצמך; מי אוהב עמיתים לראות אותה להיכנס ולצאת האמבטיה מספר פעמים ביום?, מי עובד בנסיעות, כמו כדי להשתמש שירותים ציבוריים?, לאף אחד! מסיבה זו, שזה כל כך אנחנו מתוכנתים באופן בלתי מודע המעי שלנו לא להתפנות, ולכן אנחנו נמצאים לתכנות לחלות. הגרוע מכל הוא טונוס השריר של המעיים שלנו התדלדל עקב חוסר שימוש קבוע, איבד גם את תנועתם ממברנות. להחזיר להתחדש אלה מתנוונים השרירים כך המעי לעבודה בדרך כלל במקרים רבים היא קשה מאוד. אם אתה מצביע בזבוז מזון בפח האשפה של המטבח שלך, זה חוזר על עצמו במשך מספר ימים, צבירת ולאסוף לבטלם; לאחר מספר ימים לאשפה כאשר אתה מתקרב. מה זה? תולעים וסוגים אחרים מיקרואורגניזמים מזיקים לבריאות? זה לא בדיוק אותו הדבר שקורה בתוך גופך? כל מי שרוצה להיות בריא, חייב לפנות בין 15-30 דקות אחרי כל ארוחה. יש פרמטר מדויק כמה פעמים אנחנו חייבים להתפנות ביום. מה שאנחנו כן יודעים הוא כי אם תבצע ארוחה ביום, מקובל כי שאבת פעם אחת במהלך היום, אבל אם שלוש או ארבע ארוחות, ואז אתה כדאי לפנות שלוש עד ארבע פעמים ביום. והשקר תכנות המעיים שלנו הוא מה מוביל אותנו ומחלות רבות בחברה המודרנית. זה יהיה תלוי במאמר הבא.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved