ההגנה של קרחונים בארגנטינה

יום שני, 1 במרץ קבוצות לאיכות הסביבה יש ארגן את הפגישה להתעקש על חשבון vetoed. הסיפור של החוק הראשון של קרחונים הוא באמת יוצא מן הכלל. מרתה Maffei, המורה מנהיג היסטורי אשר הגיע לבית הנבחרים על ידי ידו של אליסה Carrió, הציג בשנת 2007 פרוייקט להגנה על אזור קרחוני בקירטון של ארגנטינה לשים גבולות בטון הכרייה באזורים לסגור הקרחונים. באותה השנה הפרויקט זכה של ליווי חסרת תקדים של בלוקים כל החקיקה בכנסת. מאוחר יותר הפך חוק עם התמיכה, גם פה אחד, של סנטורים הלאומית.

הנשיאה כריסטינה Fernández, מימוש זכות לומד אותו, אך בפעולה לפחות שנוי במחלוקת על ידי הטנור של החוק, הטיל וטו על התקן טוען הכל שוב כדי foja אפס.בזכות הוטו שלה טענה סיבות ההגנה של הכלכלות האזורית, שקל, הוא אמר, הזמנות של חבר הנאמנים של הרי והצעה של המזכיר של הכרייה של האומה. שלושה דברים אינן הולמות. מצד אחד כדאי שנשאל מנדוזה, שם במחוז אחד, מה יקרה אם יום אחד מתייבש מים להביא שלנו הרי לדעת אם באמת ההגנה של הכלכלות האזורית כדי להגן על או הגנת הקרחונים. שנית, המושלים נמצאים באזור זה יכול להיות, לא יכול arrogate לעצמו את הזכות להחליט על טבעית ומים משאב נדיר כמו זה מעל את הזכות לשמור אותו ולהגן עליו. מזכיר שלישי של כריית צריך להתערב בעניין זה יינתנו הסביבה וזה ההישרדות של האדם מעל עניין, הרבה פחות, האינטרס הכלכלי, אפילו פחות, החילוץ של זהב שמסיים בחו.San Juan הוא אחד המחוזות שבהם הכרייה בור-פתוח זורע הרס.

הם לטוס ההרים עם דינמיט, במקום לצאת חור גדול זה יהיה לעולם ועד מאות שנים זה: חור גדול מול השמיים. ואז, באחד תערובת של ציאניד ומים (לקחת 370 ליטר מים לשניה זה אם ימשיכו במסלולם הרגיל בסופו בבתים של המשפחה, החי והצומח או פלורה) נפרד החומר היקר מוערך, הוא גרם לכל כל ארבעה טון של אבן. שם יש רציף של זנב נוצר עם פסולת אלה לדמיין איפה זה נגמר. Aalli לנצח!בין חבר הנאמנים ה-א cordilleranosa שהציע את הנשיא וטו על החוק הוא José Luis Gioja, המושל של San Juan ומפיץ הכרייה וחוקים הרפורמות הכרייה בקוד ה-90. סטנדרטים אלה עכשיו משפטי, ליווי משפטי שבו תגן על חברות כמו באריק גולד, אשר פורצת בין פיקדונות אחרים Veladero מתחיל עם binancional ארגנטינה צ'ילה Pascua Lama. משפחה Gioja יש, בין מיזמים אחרים, אבקות בנטוניט של חברת Gema סנטה, ספקית של הזהב באריק. Jorge Mayoral, המזכיר של כריית הלאומית וגם San Juan, היה אחד יועצים של הנשיא הוטו. הוא Mayoral גם איש עסקים מקושר הכרייה במחוז.בקיצור, שניים או שלושה אנשים עם אינטרסים ברורים בכיסם משכנתאות העתיד של מיליונים. אין שום תירוצים. העבודה הנובע הכרייה המקומיים היא מינימלית, באזורים קטנים יותר כגון תחזוקה, ניטור, ניקוי, במשכורות נמוכות, הכסף המאפשרים לך המחוזות, האומה כמעט ונעלמו (פחות מ 1 אחוז) וגם הנזק שנגרם הוא בלתי הפיך וקבוע. מתעקשים, אל תוותר. יום שני, 1 במרץ קבוצות לאיכות הסביבה יש ארגן את הפגישה להתעקש על חשבון vetoed. זה יהיה ריבאדאביה, Sarandi, במרחק מספר רחובות ממרכז הקונגרס הלאומי. יהיו שם הנשיא ופותחים את ההפעלות חקיקה רגיל. הזדמנות טובה כדי לבטא את המים שלנו, הקרחונים הן את הכבוד שלנו, בראש ובראשונה. קישור.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved