טיפולים באקנה – חינם מתכונים כי אם לעבוד

כל מה יש בעיות עם אקנה בשלב כלשהו של חיינו. כמה יחוו אותם גרוע יותר מאחרים. כמה צורות של אקנה יהיה מתון יותר מאשר אחרים. עם זאת, הרוב המכריע של אנשים, יהיה בממוצע המונח. אמנם ייתכן שאין קישור ישיר, אקנה יכול להחמיר כתוצאה מתח, תזונה, איכות האוויר, הבחירה של אורח חיים. אבל הם הגורמים העיקריים הגורמים לאקנה: חוסר איזון גנטית והורמונלי.

כולם, בשלב כלשהו של חיינו עוברים תקופה שבה ההורמונים נראה בלתי מבוקרת (גיל ההתבגרות והריון הם דוגמאות הגדולות) ואם האקנה היא תכונה גנטית שלך – אתה צריך לטעון אותו. למרבה המזל, קיימות תרופות מרשם רבות לעזור לאנשים. הבאר לעבוד בשבילך, יהיה תלוי בעיקר בשלושה גורמים: המרכיבים הפעילים של המוצר, הגורם לסוג עור ואקנה. לא כל מוצרי אקנה פועלות באותו האופן בשל מרכיבים שונים בשימוש. המרכיב פעיל חומצה סליצילית מפחית את כמות עור מת.

מי חמצן benzol מפחית את החיידקים הנקבובית (חיידקים טבעי נמצא על העור). להלן תיאורים של המרכיבים הפעילים שנמצאו ברוב המוצרים ללא מרשם: מי חמצן benzol: מי חמצן benzol היא פלא סמים בתעשיית לטיפול באקנה, פועל על-ידי הפחתת חיידקים הנקבובית טבעי של תאי עור מתים. כדי לבצע שתי פעולות אלה, מי חמצן benzol מצליח להקל על שני גורמים עיקריים של קומדונים (גדול, עמוק ומלא מוגלה גרגרים כי הם סימן. ההיכר של אקנה). מי חמצן benzol שימש במשך שנים תרופות לטיפול באקנה, מאז התגלה כי זה היה מאוד יעיל בטיפול של אקנה מתונה. (באינטרנט), תמצאו המלצות אישיות רבות עבור benzol חמצן ופרטים אודות איך השתמשו בו לטיפול באקנה בהצלחה. אבל כמו עם כל התרופות, משתמש מוצר עם חמצן benzol כפי שמצוין בתשקיף או איך רופא ממליץ לך. כאשר תרופה זו משמשת עודף, יש תופעות לוואי כגון עור יבש וזה גם יכול לטשטש בדים מה שבא במגע כמו למשל, מגבות, חולצות, סדינים, וכו '. Benzol מי חמצן זמין כמו קרם או ג'ל, יכול לשמש כשיטה אקנה מונעת, גם כאשר האקנה נעלמה. %99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%99%D7%AA'>דניאל טאוב בהחלט מביע דעה מלומדת. אצטון ואלכוהול: אצטון ואלכוהול משמשים יחד כמה תרופות ללא מרשם.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved