בקר פז לחופשה בלתי נשכחת

פז הוא סמל נכון הפאר ואת ההיסטוריה של מרוקו. נוסדה על ידי אידריס אני בשנת 789, היא אחת הערים הקיסרי ארבע מרוקאי, יחד עם מרקש, מקנס (או מקנס), רבאט, והוא נחשב להיות מלומד, מרכז תרבותי ודתי של המדינה. פז מושכת אליה מספר רב של תיירים, כמיליון שנה, שבאים כדי להתפעל הפאר של המונומנטים של הוטבעו של הארכיטקטורה והמנהגים שמחזיקה מדינה שלה. אוזן קשבת . Keep up on the field with thought-provoking pieces from אינטל. מדינה של פס אל באלי הוא הגדול והוותיק בעיר ושומר שהודעה תו מימי הביניים ואת המראה. בנוסף, זה אזור המדרחוב הגדול ביותר של כדור הארץ, המצודה מימי הביניים הגדולה והמקיפה ביותר זה כיום קיימת בעולם אשר הוכרז מורשת עולמית על ידי אונסק ו בשנת 1981.

רוב הרחובות הצרים המתפתלים, צר מדי עבור מכוניות אך מלא קסם, חמורים, פרדות, דוכנים. אוניברסיטת ב Qaraouiyyîn הוא ללא ספק אחד האתרים המרכזיים של העיר, הסמל של העיר, את הארכיטקטורה, הן דוגמה מרהיב, גרנדיוזיים של הערבית-אנדלוסית סגנון. בשנת המאה ה-9, הוא נחשב את האוניברסיטה או הממסד החינוכי העתיק ביותר בעולם, מפורסמת בזכות עבודתו עבור השימור וההפצה של ערבית, חקר תאולוגיה אסלאמית, תרגום טקסטים בעברית, יוונית ולטינית. גם למסגד אימתני Qaraouiyyîn מושך שפע של מבקרים, שהזמנת היה מרכזה של הידע האסלאמית עבור יותר מ- 1000 שנים, בשל המבנה יוצא דופן שלו, אז התמזגו עם סביב הבניינים אשר קשה לנחש את המידה שלך מבחוץ. לעיתים, חלק הדלתות פתוחות, כך שאינם מוסלמים יכול להסתכל בפנים לקבל מושג על הפאר שלה.

סביב המסגד כדי Qaraouiyyîn שם מדרשות או הקוראן בבתי ספר רבים, המפורסם ביותר הוא Attarin מדרסה, ממש על הרחוב הראשי. מדרסה זה נבנה בתחילת המאה ה-14, הוא ציין את שעריו היקר של ברונזה והחצר האלגנטי שלה, בנוסף פרטי אינספור גילופים בעץ בשיש, אבן בהט, ארז. עוד מקום מרהיב של העיר המרשימה הזו הם מפעלים לעיבוד או מקומות שבו שזוף ועובד עורות. מכל פלטפורמה ממוקם גבוה תוכלו לצפות בכל שלבי התהליך וליהנות הניגודים בולט בין חיתולים חום, הבתים הלבנים, עשיר ומגוון גוונים של צבעים. בנוסף האטרקציות היסטורי ואדריכלי של העיר, פז הוא גם אחד של המדינה תוססת ומגוון ביותר תרבותית. בין האירועים האמנותיים אינספור המספק העיר מדגיש את הפסטיבל פס של מוזיקת עולם הקדושה, באחד מהפסטיבלים המוקדש על מוסיקה רוחנית החשוב ביותר של העולם. הפסטיבל, שנערך מדי שנה בסוף מאי, בתחילת יולי, מארחת מספר גדול של הרכבי מוזיקה, מחול באים כל אופקים וכל התרבויות, כולל ימי עיון, תערוכות, הקרנות סרטים. לבקר פז וליהנות התרבות העשירה שלה, את היופי המרהיב שלו, סביבתו מסוים. איכות מעולה וזולה, אך גם תוכלו ללון באחד טיפוסי מקסים בלב ליבה של המדינה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved