סן קרלוס דה ברילוצ

סן קרלוס של ברילוצ'ה ממוקמת במחוז של ריו שחור, בלב הפארק הלאומי נאוול וואפי, על אגם נאוול ואפי. . זה כמעט יקומי במילה אחת. רק את ההרמוניה משיג על היבטים שונים מאוד לקבל לפענח את זה. על הנצח יוצאת דופן, ביטויים תרבותיים ספציפיים מוכנס את תקציר מאוזן של תכונות. לחץ כאן חברת טבע ומצא עוד . ממוקם ב- kms 1640 מן העיר של בואנוס איירס, סן קרלוס דה ברילוצ'ה מחכה עם הטבע, הנופים היפים. עם תשתית נהדרת במלון וגסטרונומיה היא שמקורם הופך יותר שמונה עשורים.

העיר היפה הזו אינה רק תודות היעד של סטודנטים הסוף-כמובן של מסעם, אבל זה גם ברילוצ'ה מקבל מבקרים מכל רחבי העולם מי ליהנות נופים מיוחס שלה, שירותי תיירות, השרותים של אחד המרכזים העיקריים של היבשת, אתר הסקי Cerro Catedral. תיירות תיירות היא הפעילות הכלכלית המרכזית של ברילוצ'ה. באפשרותך לבצע טיולים או לטיולים בהתאם מאפיינים גיאוגרפיים של אותה תקופה. על ידי דוגמה בחורף הם אתרי הנופש והסקי האקסקלוסיבי. מרכז הסקי חשוב יותר הוא ב קתדרלת סרו, בהם הטמפרטורות ישנם נמוך מאוד, והוא יכול להצטבר מטר שלג העליון. לא פחות חשובה היא סרו אוטו איפה סקי נורדי או קרוס-קאנטרי גם מתורגל.

בשל גובהו מעל פני הים, פליטים, ההר תמיד עושה קר יותר ולהירגע נושבת רוח חזקה יותר, גורם שגורם הרוח הנמכת. העיר נמצא בלב של הפארק הלאומי נאוול וואפי, הוא השער (מימיים) אראז'אנס הפארק הלאומי לוס המגינה על יער אראז'אנס המשוער. קטמרן משמשים לטיולים וסיורים. ברילוצ'ה, מקבל ברחבי התיירות בן לאומיים ובינלאומיים. הטיימס בום התיירות הגדולים הם עונת החורף שלומד יולי אוגוסט. העיר הזאת תענוגות עם פעילותה על שפת אגם נאוול ואפי. התייר בכפייה מעגל הוא לבקר בהר טרונאדור, עוברים ליד האגם Mascardi שבה זה יכול להיעשות טיולים באגם, ביקור בקרחון השחור תלולית שלג. ההשפעה של מים הנהרות נמסים היא צלולים וקרים מאוד בכל עת. גם כאשר הטמפרטורה מגיעה לעיתים רחוקות 33 ° C, בדרך כלל בחודש מרץ, רבים מנצלים בשיזוף על החופים של אגם נאוול ואפי. חלק בחופים אלה הם לה סרנה La בוניטה. זה אפשרי נרחב שבילים, להתפעל היופי של הרים, אגמים וקרחונים. ברילוצ'ה, יש מספר מעגלים של טיולים אל הסוס, כמו אבן לבנה. רודולפו לימה, מומחה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved