מסחרי מיטות שיזוף: מבט כולל

מיטות שיזוף מסחרי מגיעים בשתי תבניות בסיסיות. אופקי שיזוף מיטות הן מיטות שיזוף לעשות לעתים קרובות יותר בסביבות למגורים. אלה כמוסות או מיטות שיזוף הסיפון מורכבת capful של מנורות על-סגול גבעול, כוס פלסטיק או "ספסל" מתאר עבור הירגעות אופטימלית. לשכב, סגור את המכסה ולאפשר לאור UV לחדור לעור. להפעיל את הגוף בזמן של מחצית של ההפעלה שלך, שיזוף.

אנכי מיטות שיזוף נקראות גם תאי שיזוף או מעמד-ups. הפנים רצוף נורות אור על-סגול בתבנית של 360 ° i‚. רק שלב בתוך, סגור הדלת. מאז הגוף שלך חשוף לאור UV מכל הצדדים, אין צורך להפעיל את הגוף מעל מחצית המפגש השלישי שלו, לכן שיזוף שיזוף פעמיים מהר כפית המיטה שמשי. מצעים לחץ גבוה של מפיצוץ עם קרניים שיזוף שיזוף נוסף (UVA) ו פחות קרני בעירה (UVB).

המנורות הן קוורץ, ומאפשר שאת לחץ האוויר הפנימי שלו הוא גבוה יותר מנורות UV הרגיל, אשר מסנן את קרני UVB לא רצויים. לחץ גבוה מיטות שיזוף ספורט אלגנטיים, "פתח כלוב" הבנייה ללא דלתות. הם מתאימים גווני ביניים, כהה עור. מיטת שיזוף מסחרי ביותר כוללים מנורות בלחץ, לפחות באזור הפנים. מנורות UV כל מסומנים עם אחוז UVB. לדוגמה, מנורה מסומן 5% UVB מקרינה 5 UVB קרני על-ידי אחד מאה כ95% – קרני UV. זהו בעיקר אחוזים תחת קרני UVB, כלומר, אתה שיזוף הופק על ידי קרינה שלו ייצרב ולא על חום. זה דבר טוב. לרוב מנורות UV יש משך של בין 500 ו- 1000 שעות. עם זאת, להחליף את פנסים המחסור חצי, מאז שלהם האור נחלש לאורך זמן. FDA היא דורשת כל מיטות שיזוף מסחרי כוללים שעון עצר אשר מפעילה אוטומטית את זמן הכיבוי של אורות. הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בשיזוף מסחרי הוא קירור מערכות, אשר נוח עוד יותר במהלך שיזוף. מספק מידע מפורט אודות הבית, מסחרי, הסיטונאי של מיטת שיזוף מכירה, כמו גם קרם מיטת שיזוף, מוצרים ועזרים אחרים. מידע מיטות שיזוף היא אחותה של אתר

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved