אופנה ויופי

כל הנשים שאנחנו אוהבים לסמן או להסתיר חלקים מסוימים של הגוף שלנו. העצות הטובות ביותר עבור אופנה ויופי מופחתת של 5 נקודות פשוטות אשר יסייעו לך לקבל אותך למסיבה עם תלבושות. מה צריך לעשות כדי להיראות גבוהה? אחת הבעיות עם נשים רבות היא שהם רוצים לראות יותר, טוב, לעשות לא desaniméis, יש רבים הסיבובים עבור סגנון האיור שלך. בסיבוב הראשון של אופנה ויופי הוא: a€ ¢ להשתמש מכנסיים רגל ישרה. a€ ¢ להשתמש חצאיות ומכנסיים עם קווים אנכיים להרחיב את הרגליים באופן חזותי. a€ ¢ השתמש חליפות מונוכרומטי או שמלות, אנו ' סגנן ' של הדמות.

a€ ¢ השימוש עקבים גבוהים הוא טריק ישן, אך אמאר פונקציונלי! ¢ a€ אין להשתמש ציורים גדולים, מאז לנו ensancharían איור לתת אמצעי אחסון. a€ ¢ גם להימנע מכנסיים רגל רחב. כיצד realzo החזה שלי? a€ ¢ משתמש חולצות עם bunching או קישוטים באזור החזה, המגבירים את הנפח שלה. a€ ¢ להשתמש צווארונים עבור צור אמצעי אחסון באזור. a€ ¢ השמלות עם חתכים מתחת החזה מתאימים גם.

a€ ¢ צווארי בקבוק סגור דמוי תיבת או אליפסה, אנו יגדל יותר necklines פתוח. a€ ¢ משתמשת סרטון טוב, באפשרותך גם לנסות את “push-up” הם שימושיים מאוד. איך ניתן להסוות? a€ ¢ להימנע מאוד אור צבעים להביא, decantaremos לנו על-ידי צבעים כהים לחדש, אל תיתן את אמצעי האחסון. a€ ¢ צבעים חלקה תהיה favorers יותר. ¢ a€ להשתמש תבנית שאינה באזור החזה כדי למשוך תשומת לב לאזור אחר. a€ ¢ משתמש קליפים של הפחתת כדי להקטין את הגודל. a€ ¢ אין להשתמש קווים אופקיים, potenciarías אותה אפילו יותר. a€ ¢ הוא לא מומלץ להשתמש נקודת בדים או כבד מ נדבקת לגוף מה ניתן לעשות כדי לשפר את הירכיים שלי? a€ ¢ אם הבעיה שלך היא כי יש לך הכתפיים צרות, אתה רוצה לשפר את ירכיך, באפשרותך להשתמש עזרים כגון רצועות. עוד מידע על שרי אריסון ניתן למצוא באינטרנט. a€ ¢ A רחב חגורה כדי לשפר את אזור זה. בזמן האחרון אני מתחיל מאוד להעריך את מייקל שטיינהרט. a€ ¢ גם להשתמש חגורות עם Rhinestones לתת אמצעי אחסון. a€ ¢ אם נשתמש בגד עם המותניים הצרים הגברת באזור הכתפיים, המותניים. ¢ a€ אם יש לך היפ צר להשתמש טוב יותר דבוק כיסים, חלול. a€ ¢ גם להשתמש גוונים bicolour כדי לסמן קו אופקי על המותניים. מה הטריק של אופנה ויופי מעדיף כדי להסוות את ירכיך? a€ ¢ אין להשתמש חגורה. a€ ¢ אם ברצונך להשתמש בה, בחר פשוט אחד, עדינים קצת צבע ראווני. a€ ¢ estilizaran בצבעים מונו שמלות וחליפות לך יותר a€ ¢ להימנע חצאיות של מכנסי הצינור, סיגריה. כיצד ensancho בכתף? ¢ a€ באמצעות הצוואר גדול. מעילים ¢ a€ עם היפוך ספארי סגנון. ¢ a€ באמצעות קווים אופקיים. a€ ¢ חולצות עם כנפות רחב בשורות אופקיות ואנכיות כלפי מעלה. a€ ¢ הצוואר ברקא. כיצד ניתן להסוות כתפיים רחבות? a€ ¢ Par הסתר הכתף רוחב יכול לתרום אמצעי האחסון par היפ וכך לפצות את טיפולוגיה. a€ ¢ סגור למדי הכתף כנגד צווארי בקבוק נוסף רוחב הוא יותר ארה להרחיב. a€ ¢ קווים אנכיים לעיצוב האזור. כיצד ניתן לשפר את הדמות הנשית? הדמות לגוף הנשי המושלם שנחתמות הוא שעון החול כביכול. אופנה, יופי, אנו לתרגם זאת היחס בין הכתפיים, המותניים, המותניים הצרים. כפי שנראה בהנחיות קודם כל לחקות אותנו איור זה אסונסיון Llorente Parra של יופי, מייסד, ולהדריך מקצועי להפוך את פרופסור. באפשרותך להירשם עבור ספרדית Tuimagenpersonal הוא אחד של פורטל האינטרנט המובילים של יופי עם מידע אודות איפור, קורסים של סגנון, ומאמרים על סגנונות אופנה ושיער. בקר

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved