דיכאון אצל קשישים

פחות דיכאון הוא מחלה מעט ידוע ומטופל. השכיחות של הסימפטומים הוא לפחות 15%, השכיחות של דיכאון מינור הוא 10% ודיכאון הוא 3.5%. דיכאון הוא underdiagnosed במידה כזו שיש פחות רבע מהחולים טיפול, ושל אלה רק 50% לקחת המינון הנכון (ד ר ג'יי Servilla. סנטרו דה סאלוד Gorraz הנפש, ברצלונה). האטיולוגיה multifactorial, ישנם גורמי סיכון:-גירעון של תמיכה חברתית. -היעדר שותף-קשר – מצב משפחתי מגן (במקרה של גברים). -שכיחות של המטפלים של המודעה (50%).

– נשים יותר. – סקס משפיע על גורמים אחרים כגון: כושר, בתפקוד, תמיכה תפקודית, דמנציה, פגיעה קוגניטיבית – האישיות קשב מראש חולנית. – משפחה הוא או האישיות דפרסיה. – דמנציה– אירוע חיים מלחיצים (מותו של בן זוג, הגירעון הכלכלי, יש אין בית).-יאטרוגני: קורטיקוידים אחרים, חוסמי בטא, מתיל dopa, קלונידין, nifedipine, דיגוקסין, בסדר גמור… -סרטן: ריאות, לבלב. -הפרעות האנדוקרינית, מטבוליים: בלוטת התריס, קושינג, שמוביל.

-זיהומים. האבחנה המבדלת היא חשובה מאוד. Pseudodemencia הוא סוג של פגיעה קוגניטיבית ואשר מקורן הוא התנסותו עם דיכאון. ההבדל העיקרי הוא כי הבית הוא תמיד מזוהה עם גומה, החולה מתלונן על פגיעה קוגניטיבית שלו, לא נראתה במשך דמנציה. זה יותר טוב לזהות סימנים את הסימפטומים (בכי, לקום מוקדם, שינויים במצב הרוח). עבור המאזניים אבחון, אמינים לפני להפנות אותך פסיכיאטריה, דרך GDS של פריט 30 או 15. לחולים עם דמנציה קורנל קנה המידה עבור דיכאון דמנציה הוא תורגם לספרדית. מצבו טוב ב- 44% לפני במהלך השנתיים, ואילו בפעם האחרונה של 27% במזרח, הפרוגנוזה היא ביניים (הישנות) 16% 2 שנים לאחר האבחון ו- 34% לאחר פרק זמן זה. הם תמיד חולה 27% ו-10% (לפני ואחרי) 2 שנים). יש פרוגנוזה גרועה אין קשישים, אך אם לתמותה גדולה יותר, אולי הקשורים במחלות. Relapse גדול הפרקים יותר. אם זו אינה המגמה היא לכיוון נסיגה, להיות נחוץ למינימום של שנה אחת עם טיפול. הם צריכים לקחת בחשבון טיפולים אחרים כמו ליתיום, נוירולפטיקה טיפוסיות, טק (80% תגובה) לפסיכותרפיה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved