10 טיפים לכתיבת בלוג

רוב "כללים" כיצד לכתוב עבור מגזינים וידיעונים חלות לכתוב בבלוגים שלהם, אך קיימים מספר הבדלים חשובים. זכרו הטיפים 10, ניתן פרסום תוכן הבלוג שמושך לקוחות וחברים בשוק הנישה שלך. כתיבה 1 עם הקורא לזכור. זכור QHAPM? האם בז'רגון של שיווק של מה ב הוא לי? זהו מה חייבים להילקח בחשבון. לקורא יקרא את ההודעה שלך לחפש מה זה בשבילם. 2. הם עושים יקר ומרתק. אל תבזבזו את הזמן של אנשים.

אם אין לך משהו להגיד, אין בעיה, אחרים לעשות אנשים רבים. לכן, שתף מאמרים שלהם, לעשות ראיון, סקירה של ספר. 3. בדיקת הקריאה הברורה שגיאות דקדוק ושגיאות הקלדה. לא לצאת מהבית עם שיער מלוכלך או חסר גרב, אז מדוע הוא לפרסם את שגיאות איות? כבוד לקוראים שלך על-ידי ליטוש דברים שלך. 4. להיות קצר ופשוט, אהבה.

(נשיקה). רוב האנשים הם סורקים. יש לך הרבה מה לומר, אני חושבת זה מעניין, זה יכול להיות. אבל אנשים קוראים זמן במצב מקוון ולא מקוון. ללכת הגרגר במהירות. פרסום קצר יותר לעתים קרובות הודעות הוא התבנית הטובה ביותר עבור פרסום רב מאמרים מדי כמה שבועות. 5. לשמור בחיים, לעשות את זה זריז ואלגנטי. גם אם אתה לא סופר נולד, באפשרותך לכתוב בבלוג שלך. רק יש לך לכתוב כאילו היו לדבר עם החבר שלך? Oa בעצמך! זכור, עם זאת, להגיע לנקודה במהירות. זכרו את הכלל של העיתונאי של 5 W בפיסקה הראשונה: מי, מה, מה, איפה ומתי. קישור 6 לעתים קרובות. זה מגדיל את האמינות, עמדות כמומחה בתחום שלך. אנשים שאין להם זמן ללמוד על מה שאחרים הם לעשות, צריך לספר אשר להם. עם קישורים ואתרי אינטרנט גם מסייע לך לבנות רשת של שותפים אשר, בתורו, קישור לבלוג שלך. 7. השתמש מילות מפתח לעתים קרובות. זה יעזור לך להישאר בכוונה ולאחר חיפוש לאהוב את הבלוג שלך. שלך הדירוג יעלו. זוהי אחת הסיבות שיש לנו לכתוב בדבריהם של מטרה, לפני תחילת הבלוג שלך. יותר ברור, אתה על מטרתו, אופנה עיקבית יותר כי נספק הודעות אשר ריקים. ומופיעים לעתים קרובות יותר מילות מפתח שלך בצורה טובה יותר התוצאות של מנוע החיפוש שלך. 8 כתוב בבהירות (משפטים קצרים, רק מושג על-ידי צירוף מילים). זוגי n השפה או בז'רגון, רעיון אחד לא יותר ב- frase-לא עושה את שלו הקוראים לחשוב על המשמעות שלה. כפית האכלה. השתמש פסיקים ומקפים בחופשיות. סוג 9 כמו דיבור. מניח את הדעת, באמצעות ביטויים נפוצים של דיבור. דוגמאות: לכי תדעי. אפילו לא ללכת לשם? עכשיו, אני תוהה? צריך לאהוב אותה? (וזכור גיל קבוצת הקוראים שלהם?) 10. שימוש כותרת לנקות, לא לפחד לגרום לאנשים הצהרות מודגש (אך לא להטעות מישהו). הם להפוך אלגנטי ולהשתמש מילות מפתח. דוגמה: Ex-טכנו-Weenie HTML בונוס קוד מאסטרס: לאחר כתיבת פוסט, לפני לחיצה על הלחצן שמור השתמש ברשימה זו לשאול את עצמך כמה שאלות כפי שאתה קורא דרך את האיות ואת הדקדוק: _ הוא הנושא ברור למישהו שיקרא רק המחזיק? פיסקה __no ואמר מי, מה הוא על ההיסטוריה מדוע הקורא צריך אכפת לו? _ האם זוהי זווית ששימש ככל הנראה נראה מעניין? __Would מישהו יודע שום דבר על זה להבין את הודעה זו? _ האם פוסט ללא בז'רגון? _ נכתב בסגנון ושהעיתונאים ולעשות מאמץ להיות אובייקטיבי? _ יש להתיז את הכותרת ואת הפוסט עם מילות מפתח וביטויים מושכת את מנועי החיפוש? _ יש לך כבר הסכימו לשאול שאלה בסוף, או משהו כדי לגרות הקוראים הערה לקוראים שלו? _ אתה זוכר את הכתיבה עם הקורא לזכור תמיד נושאת זכור WIIFT? (מה יש להם?) Patsi Krakoff של שירותים ידיעון מותאמים אישית, דניס ווקמן: הרמה הבאה של העמותה, הצטרפו כוחות ליצירת בלוגים כיתות ו שיווק שירותים עבור אנשי מקצוע בלתי תלויים. באפשרותך לקרוא ולהירשם לבלוגים שלהם ב ו

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved