10 סיבות להפעלת הבלוגים מובילות

"מה זה בלוגים?" שאל. "איפה אתה כבר?" אני משיב רק צוחק, כמובן. בלוגר כבר כיום די הרבה זמן, אבל יש עדיין כמה מאיתנו אשר אנו מתחילים ב ה. בלוג, שהיא הגוף פרושו של המילים "יומן אינטרנט", הוא בעצם יומן מקוון, משאבים ופרשנות. בדרך כלל, הוא מכיל קישורים לאתרי אינטרנט ומקורות מידע.

ואת זה יש היכולת לאתרים "פינג" כדי לקבל יותר חשיפה. אני עושה שיווק של הרעיון של הבלוג החנות במשך כמה חודשים כעת. בו, לתת לקוראים שלי משאבים שונים, מידע שיסייע שלהם, חברות קישורים לאתרי אינטרנט שאינם מעניין אותי. יש להם גם קישורים לבלוגים של אחרים, ובלבד הגיוני. אני משיב יחסי ציבור ושיווק להציג שאלות הקוראים שלי. לפעמים, אני חייבת לכלול מלא ניירות שכתבתי בנושאי שיווק. אתה יכול להסתכל בחנות של הרעיון של שיווק הבלוג כאן: פשוטו כמשמעו הגדרת הבלוג הזה בתוך 5 דקות.

אני משתמש בתוכנה "בלוגר", הבלוג שלי הוא מתארח Blogspot מחובר לאתר האינטרנט שלי. תוכנה של בלוגר, הנמצאת בבעלות גוגל, הוא חינם והוא גם הפתיחה. כמה אנשים יש מומלצים "סוג ניתן להעברה" כמו חברת התוכנה הטובה ביותר של הבלוג, גיליתי כי זה מבלבל הרבה יותר, כך אנו נטשו את הרעיון הזה. אם אתה רוצה יש יותר שליטה על הבלוג שלך, יהיה עליך להחזיק את התוכנה, לארח בבלוג שלך עצמך. וגוטענבערג היא תוכנה אשר אפשר לקנות, אבל נמצא במחשב שלך. בלוגר הוא יישום תוכנה שנמצא במחשב של מישהו. הוא חינם כעת, אבל מי יודע מה יקרה בהמשך. יש כמה אפשרויות אחרות, גם. בלוגרים (כמו אנשים לכתוב בלוגים נקראים) יש סיבות רבות להפעיל ולתחזק בלוג. הנה 10 סיבות בלוגים: 1. טוב לעסקים. 2 לשפר את הניקוד שלך במנועי החיפוש. 3 גורם לך יקר יותר אל הלקוחות שלך ואת לקוחות פוטנציאליים. 4. הם ייצרו יותר תנועה לאתר שלך 5. לשפר את המכירות. 6. אם תשתתף בתוכנית Google Adsense, באפשרותך להפוך כמה דולרים גדול, אף מבקרים לא לקנות ישירות מאתה או הולך המתחרים שלהם. 7. אתה יכול ויש החברה שלך. 8. אם תוסיף RSS חדשות בבלוג שלך, אתה יכול לקבל הרבה תוכן מבלי לעבוד כל כך קשה ואת התוכן של הבלוג שלך כדי בלוגרים אחרים, אתרי אינטרנט שניתן להפיץ בקלות. (RSS מסמל סינדיקציה ממש פשוטה) 9 ניתן להזמין הקוראים שלהם כדי להעיר על הצבות שלך, וכך ליצור קשר טוב יותר עם אותם (ולקנות הגדלת הסיכוי כי לך). 10. אתה יכול כיף לכתוב אודות החברה שלך, מוצרים, תעשייה, המתחרים, הוועידות אתה נוכח כמעט כל דבר! לויס קרטר פיי, אפריל, הוא ותיק של 30 שנה בתחום יחסי ציבור ושיווק. היא עובדת עם מפעלים הנשים ומפעלים קטנים כדי לשפר את שיווק הצלחה עסקית. עכשיו מייצר שלושה מגזינים של שיווק, הצעות חכמה, פלאש חכם וסודות ההצלחה של נשים יזמים. כולם בחינם. היא גם אחת ממחברות עם ג'ים וילסון, מכירות של הצלחה! אסטרטגיות עבור נשים, "מהיר לקרוא ספר אלקטרוני מכיל 52 קל ליישם עצות מכירות. E-book ומגזינים זמינים דרך אתרי האינטרנט שלהם. בקר או כדי לקבל רעיונות מכירות נוספים ולהירשם כמנוי. טוענים דו ח מיוחד חינם שלך כאשר אתה נרשם כמנוי.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved