להעלות את הקיבולת שלו של משא ומתן: אם אתה רוצה ללמוד לרקוד טנגו?

משא ומתן אינו לוחם ולא תחרות שבה שורר דעה, זה להגיע הסכמי אוהדת לשני הצדדים. כפי שאמר אברהם לינקולן: אולי לא למחוק האויבים שלי כאשר אני מבצע אותם החברים שלי. לשים את הנעליים של אנשים אחרים אתה תיתן מה שאתה רוצה, לא לאחר שלמדת לשלוט בהם, אבל כאשר אתה אותם מה הם רוצים. רוצה ללמוד לרקוד טנגו? 1. מה אני רוצה? 2 האם אחר? 3. מה יהיה הסגנון שלי של משא ומתן? 4. מה הם שלי לענייני סחיר? 5. איזה אפשרויות יש לי? אם אתה הולך עם intention של לקחת את הפרוסה טוב יותר, אז אין בעיה.

אשר יהיה הסגנון שלי של משא ומתן? אנשי אקדמיה לקחת בחשבון שני רכיבים נושא זה: התוצאה ואת יחסי הגומלין: א.-לנצח – לאבד בונוס את התוצאה בהקשר נולד ב- win – win הופך לגדול העוגה שני קריטריונים חשובים לאבד ג. – לנצח פרימיום היחסים על תוצאות כאן סגנון מצטרף הקריטריון שלך, על פי שותף, מדיה ואירועים. אתה יכול, למשל, מעצמות מתנדנדת עושה זאת, איך זה עובד? תחילה אז סביר וגבוה, להפוך אותה ילדה יותר ויותר. הקטנת הגודל של ויתורים שלה. עם זה ניתן לשכנע את הצד השני אשר דחפה אותו והוא לקח אותו כמו ללכת, מאחר בעדינות דיווח לך דבר יותר טוב ממנו המוצעים. מה הם שלי לענייני סחיר? כל משא ומתן יש על הרצפה והתקרה.

אם תיקרה המתווך מייצג את הרצפה של היריבה, אנחנו כולם. היכן בשולי של משא ומתן לא נעצר, אנחנו בצרות. סוף סוף: להיות מונחה על יכולת השיפוט שלהם, לא על ידי אחרים. אבל זה תמיד מאוד וביקורתית. עם זה אולי בסוף להגיד: עכשיו אני מודע לכך שאני לא מודע כל מה שאני. כאן הסגנון מצטרף הקריטריון שלך, בהתאם את מורו, מדיה ואירועים. אתה יכול, למשל, מעצמות מתנדנדת עושה זאת, איך זה עובד? תחילה אז סביר וגבוה, לעשות את זה יותר ובחורה נוספים. הקטנת הגודל של ויתורים שלה. עם זה ניתן לשכנע את הצד השני אשר דחפה אותו והוא לקח אותו כמו ללכת, מאחר בעדינות דיווח לך דבר יותר טוב ממנו המוצעים. מה הם שלי לענייני סחיר? כל משא ומתן יש על הרצפה והתקרה. אם תיקרה המתווך מייצג את הרצפה של היריבה, אנחנו כולם. היכן בשולי של משא ומתן לא נעצר, אנחנו בצרות. סוף סוף: להיות מונחה על יכולת השיפוט שלהם, לא על ידי אחרים. אבל זה תמיד מאוד וביקורתית. עם זה אולי בסוף להגיד: עכשיו אני מודע לכך שאני לא מודע כל מה שאני. אתר האינטרנט של המחבר:

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved