מסי בלו חדש על מכוניות

חלק הקרובים שלנו אינו ממתין לנסוע מהר? כמובן, הכל. בשלב זה כמה שזה פעל כראוי, לא ללכת על-ידי rjejsingi דרך סמטאות megacities, כמות עצומה של אשר שררו בתקופה זו. כי הנסיעה ברחובות העיר משפיעה קשות על מכונות שלך. איך שאלת את זה? הערה עקבותינו, כולן דומה קרש כביסה, זה בכל מקום. עם כזה רגע באופן כללי לכבד עיירות קטנות, כבישים מרחוק. כל שנה המצב גרוע יותר ויותר.

בנוסף כל הסיוטים האלה, כמו שצריך להיות, בעונה הקרה עקבותינו והוזה על חבורה של זיהומים רעילים, ואלה באופן מיידי להרוס את הצבע של הרכב שלך. זו הסיבה hozjainy את המכונית כל הזמן מתעניין תעשיית רכב חדש. . זה אוטומטי-זה המידע המרתק ביותר, אשר אכפת לי מי שיש לו מכונית. ובבקשה מה יכולים בעלי המכוניות בשנת 2011? עלון החדשות אוטומטי, מחכים לכם? מה מפתיע מוכן דומא שלנו עבור כל בעלי מכונות? החדשות הן בטוח שיהיה רק . זה לא כל אחד יכול לשמוח על זה חידוש, לכולם יש קשרים עם מיסים על הרכב. מחכה כל בשנת 2011 לבטל מס על מכונת שמשלם כל ברכב ללא תלוי כמה זמן הם מבלים זמן עבור אוטומטית.

לכן מי ברזל הרווחים שלהם לעיתים רחוקות הובלה, חדשות כאלה, כמובן, תענוג. וכן, וסוגים אחרים בעלי המכוניות אשר אין להם קשר עם מכונת predprenimatel'skim רומן. כי הפחתה, למעשה, מוביל מנוגדים עם הכיוון שיופיע מחיר הטיול. זה בדיוק מה שקרה. אבל העלייה במחירי מופיע כדי להגדיל מיסים חדשים מס על כל מוצרי הנפט, עדיין צפויה בלו עבור השימוש רצועות רכב עם עומס קיבולת של מעל 12 טון ו, לבסוף, הפריט האחרון על המוחות של השרים המיסים משירות כביש, אלו עולות מדי שנה. רק כאלה רוסיה אוטומטי חדשות להיות אחרת disputom בקרב אזרחינו, ובעיקר, נהגים, שפים מובילים חברות. באופן כללי הממשלה על-ידי ממציא כזה רפורמה, רוצה לצמצם את ההפסדים של אנשים רגילים, אבל מאידך גיסא טיפשי לזרוק הכל כבישים החווה בלי מימון. בהינתן המצב כזה, הם חייבים לבוא עם דרכים טובות יותר כדי לעזור לך לא לאבד את הסכום $ שהתקבלו לפני הכביש הזה של בלו. כאן נוכל לצפות את ההתקדמות חדש ו מצפה תחילתה של שנת 2011. רק פחות מס דרך שתהיה לך ללמוד עדיין ומכונות סיווג. זה נושא הרבה יותר מעניין עבור רבים. . בהחלט, עקב השטח בדרך, אתה צריך לקנות מכוניות חדשות. לא כולם ירצו לקנות מכוניות ב רוסיה ומדינות חבר העמים, כמו המכוניות הקטנות, אשר יכול לספק את הבעלים של מכונות, כלומר, עם ריצה בכבישים רוסי. לכן, רוב בעלי המכוניות רוצה חיפוש מכוניות בחו ל, ציור על הסיוע של peregonschikov או אותו במסע של אולמות תצוגה אמריקאי. ואני מצפה שכזה חדשנות לך לא נשאר הרבה זמן, רק כדי לראות מה מוטורי 2011 שנה מפתיע.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved